Skocz do zawartości
Aerith

Usługa Zabezpieczenia Windows proszę o pomoc!

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś jak to włączyć? Wszystkie opcje są zablokowane. Jak wchodze do Zabezpieczeń systemu windows w ustawieniach to nic mi się nie pojawia :( 

 

image.png.29836d7ff4a461845a406ad34940ebee.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zrób i podaj log (ze skanowania) z Farbar Service Scanner FSS . Do skanowania zaznacz wszystko.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię właśnie w FRST, ale dobrze zrobię tym FSS :) 

 

Edytowane przez Aerith

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Logi z FRST też możesz podesłać.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Cytat

FW: COMODO Firewall (Enabled) {3D9428CB-50D2-A37E-F90F-1D238F042427}

To może być przyczyna. Zastosuj narzędzie producenta mój link do usunięcia Comodo Firewall.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, toska78 napisał:

To może być przyczyna. Zastosuj narzędzie producenta mój link do usunięcia Comodo Firewall.

Rzeczywiście program ten usunął mi comodo i jeszcze coś od MSI. Niestety w dalszym ciągu problem pozostał bez zmian :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zrób i podaj nowe logi z FRST (Addition.txt i FRST.txt). Restart systemu robiłeś po tym usuwaniu?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, toska78 napisał:

Zrób i podaj nowe logi z FRST (Addition.txt i FRST.txt). Restart systemu robiłeś po tym usuwaniu?

tak dwukrotnie pogram tego wymagał. Już robię nowe logi :) 

 

nowe logi 

FRST.txt Addition.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość:

Cytat

StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService]
"Start"=dword:00000002

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc]
"Start"=dword:00000002
EndRegedit:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {06856CB6-B14D-40F2-A02C-623F8EFD63DE} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\EOSNotify => C:\WINDOWS\system32\EOSNotify.exe (Brak pliku)
Task: {0B9955A9-96E9-4A89-9ACD-B3BDE998B0C0} - System32\Tasks\Avast SecureLine Update => C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe (Brak pliku)
Task: {1F17ED71-7CA3-4914-B346-FF5A3AEBBB4F} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\64e4d447-9942-4790-b45b-6680b82c0156 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2CDABE64-C7E4-4C1A-B8D1-4502B02791FE} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\02f94381-2a33-4a36-a5c1-9392b560c0a4 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {354A5CED-DF66-4D29-87E6-0FEDEA821DFC} - System32\Tasks\{68FB24E9-7EA9-48C2-BE9C-2AB9E84A547A} => "c:\program files (x86)\google\chrome\application\chrome.exe" https://ui.skype.com/ui/0/7.33.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar hxxps://ui.skype.com/ui/0/7.33.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar (Brak pliku)
Task: {35684604-A9A0-4447-8029-EA89970F0F85} - System32\Tasks\Lenovo\BatteryGauge\BatteryGaugeMaintenance => C:\ProgramData\Lenovo\ImController\Plugins\LenovoBatteryGaugePackage\x64\BGHelper.exe (Brak pliku)
Task: {5FA340AD-E170-4F69-936B-99C819E0F0EE} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {598CF236-BAFA-4AC0-9630-96CC7F8E1C0B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\PLA\LSC Memory => C:\Windows\system32\rundll32.exe C:\Windows\system32\pla.dll,PlaHost "LSC Memory" "$(Arg0)"
Task: {72761D1E-9A9F-43F8-ACBD-E98286D75F02} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku)
Task: {7338AA09-10E6-4955-A1F2-E97F89D90AC6} - System32\Tasks\{C7310838-9731-4E02-A2DA-581F5D95325A} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\The Bitmap Brothers\Z Steel Soldiers\Bin\launch.exe" -d "C:\Program Files (x86)\The Bitmap Brothers\Z Steel Soldiers\bin"
Task: {7CD94EAC-45BB-4641-BBF4-4C54BE73B94D} - System32\Tasks\Driver Booster Beta SkipUAC (Trance) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster Beta\5.0.0\DriverBooster.exe /skipuac (Brak pliku)
Task: {8C23FCDE-FB6E-43FF-8F26-31451641D8DC} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9249C0BB-3047-4C00-A6AA-CACA0E68E593} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 35 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Customer Feedback Program 35\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent35.exe [16832 2015-07-06] (LENOVO -> Lenovo)
Task: {93E4F771-94DD-436B-8128-9E1EFFD357E0} - System32\Tasks\DolbySelectorTask => C:\Program Files\Dolby Digital Plus\ddp.exe -autostart (Brak pliku)
Task: {96AF2C6F-8F94-4178-8457-584E0657BD19} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\bd23a669-279f-496c-be39-5b9519ff7c83 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A1D85B4C-47D9-44D3-9A76-B4E2ED2993F7} - System32\Tasks\Lenovo\Experience Improvement => C:\Program Files\Lenovo\ExperienceImprovement\LenovoExperienceImprovement.exe (Brak pliku)
Task: {ABFB7B75-23A5-40CF-B7E1-3C291B2A4D6E} - System32\Tasks\AVG EUpdate Task => avgsetupx.exe /eu (Brak pliku)
Task: {C4CE7EF4-BB77-481E-A5D2-37BBD9484C05} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C78A0F8F-E113-4E5C-A8BE-C8C531A50C20} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\780bd689-0725-4c45-84d4-310e78a2c9a5 -> Brak pliku <==== UWAGA
S3 semav6msr64; \??\C:\Windows\system32\drivers\semav6msr64.sys [X]
S3 SetecAstronomy_RwDrv; \??\C:\Users\Trance\Desktop\Throttle\RwDrv.sys [X]
C:\Users\Trance\AppData\Local\*.tmp
Reboot:

Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S (albo przez Plik -> Zapisz) zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. Na zakończenie naprawy FRST poprosi o restart systemu. Podaj log z naprawy po restarcie (Fixlog.txt).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nadal nie działa tytułowa usługa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, toska78 napisał:

Nadal nie działa tytułowa usługa?

Usługa jak i zabezpieczenia nareszcie działają ???. Dziękuje bardzo za rozwiązanie problemu <33

 

Czy w logach było jeszcze coś na co warto zwrócić uwagę? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wszystkie odpadkowe wpisy w logach zadałem do usunięcia, więc już nie ma co czyścić. Szczególnie dużo było w zaplanowanych zadaniach (wpisy zaczynające się na Task:).

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, toska78 napisał:

Wszystkie odpadkowe wpisy w logach zadałem do usunięcia, więc już nie ma co czyścić.

W takim razie jeszcze raz dziękuje za pomoc i życzę miłego wieczoru <33 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...