Skocz do zawartości
Pavel87

Alan Wake 2

Rekomendowane odpowiedzi

No super te wymagania, 1080p medium 60fps przy rtx 3070 i DLSS performance, co daje jakieś 540p :rotfl:
Ta wygląda to na błąd, bo pewnie to mowa o 1440p ale poszło w świat

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Reddzik napisał:

No super te wymagania, 1080p medium 60fps przy rtx 3070 i DLSS performance, co daje jakieś 540p :rotfl:
Ta wygląda to na błąd, bo pewnie to mowa o 1440p ale poszło w świat

To ja nawet nie chce wiedzieć jak to będzie chodzić na konsolach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu wygląda jakby po lewej miało być 1080p a po prawej 1440p, ale nawet performance 1440p to będzie kaplica, jak jeszcze dam radę grać z DLSS balans w Cyberka, przez ten czas co testowałem, tak tryb wydajność to od razu walił po oczach, więc tutaj nawet bez RT takie wymagania... Przecież to będzie istny koszmar i same negatywy na steamie :E Dobrze, kasa w kieszeni, na pewno nie będę ryzykować kupna tego jak tak to ma działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MrKetiw napisał:

Grubo, wymagania o wiele większe niż Control 🫠

Nie ma zaskoczenia. Zazwyczaj jak devsi mówią "gra robiona z myślą o 30fps" to albo optymalizacja jest do bani albo graficznie wyciska ile fabryka dała z aktualnych sprzętów.

54 minuty temu, Reddzik napisał:

No super te wymagania, 1080p medium 60fps przy rtx 3070 i DLSS performance, co daje jakieś 540p :rotfl:
Ta wygląda to na błąd, bo pewnie to mowa o 1440p ale poszło w świat

Zamówiłem wersję na PS5 i nawet nie będę próbować tego u siebie odpalać bo raz że nie przepadam za Epic App a dwa pewnie żeby oblecieć na PC w sensownej jakości w oszukanym 4K z DLSS to trzeba będzie pewnie RTX 4090 lub czekać na nowe GPU więc zakup na kiedyś jak już będzie na STEAM 

57 minut temu, frog67 napisał:

To ja nawet nie chce wiedzieć jak to będzie chodzić na konsolach 

W 30fps https://www.eurogamer.pl/alan-wake-2-powstal-z-mysla-o-30-fps-ale-dostanie-tez-tryb-wydajnosci

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@azgan żyjesz!

W sumie to nie nie pierwszy tytuł w 30fps teraz tylko jeden szkopuł w jakiej rozdzielczości to będzie chodzić i do jakiej będzie spadać ta rozdzielczość przy skalowaniu, bo zapewne będzie patrząc po wymaganiach na PC 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Path Tracing dlatego takie duże wymagania . Nawet pewnie RTX 5090 tego nie pociągnie bez DLSS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra to dajesz off PT i masz normalną wydajność, nie wiem w czym problem.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, caleb59 napisał:

No dobra to dajesz off PT i masz normalną wydajność, nie wiem w czym problem.

Wystarczy sobie przypomnieć Quantum Brake bez RT i jak to działało na tym samym silniku i sprzęcie kiedy wychodził ten tytuł 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok wszystko spoko ale po QB wyszedł jeszcze Control na tym silniku, który to na współczesnym sprzęcie działa całkiem całkiem przy włączonym RT więc oni zamiast postępu zrobili regres? Pomijam PT bo to już całkiem nieosiągalny ficzer dla ~90% graczy zarzynający sprzęt jak Obeliks kolejnego prosiaka na ucztę ku chwale Panoramiksa. Jednym słowem zapowiada się optymalizacyjne kupsko roku :P 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

 

960x540 i wracamy do rozdzielczości sprzed 20 lat tak nas DLSS i FSR wybawiło no a miało być "lepiej niż natywne rozdzielczości" zwłaszcza w 4K 😄

Do tego interpolcja klateczek czy to z poziomu TV na konsolach lub GPU na PC żeby sensownie pograć z uczuciem że robimy z :kupa: miódek 

Ja w czasach monitorów CRT grałem w lepszej rozdzielczości bo 1024x768 a CRT dużo lepiej sobie radziły z obniżaniem rozdzielczości poniżej natywnej 

23 minuty temu, lamparcicho napisał:

Ok wszystko spoko ale po QB wyszedł jeszcze Control na tym silniku, który to na współczesnym sprzęcie działa całkiem całkiem przy włączonym RT więc oni zamiast postępu zrobili regres? Pomijam PT bo to już całkiem nieosiągalny ficzer dla ~90% graczy zarzynający sprzęt jak Obeliks kolejnego prosiaka na ucztę ku chwale Panoramiksa. Jednym słowem zapowiada się optymalizacyjne kupsko roku :P 

Control był też problematyczny i kilka razy poprawiany wliczając w to samo DLSS. Bez RT to miałem problemy żeby w to pograć w 4K bez RT na GTX1080Ti które DLSS nie wspierało :szczerbaty:

Teraz na współczesnym sprzęcie i po tonie aktualizacji to faktycznie można w to spokojnie pograć 4 lata po premierze 😉

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, slawinho napisał:

 Path Tracing dlatego takie duże wymagania . Nawet pewnie RTX 5090 tego nie pociągnie bez DLSS

 

8 godzin temu, caleb59 napisał:

No dobra to dajesz off PT i masz normalną wydajność, nie wiem w czym problem.

Chcieliście chyba napisać wyłącz ogólnie Ray Tracing i masz normalna wydajność. Ale nie wiem gdzie tu normalna wydajność, wszędzie DLSS/FSR2 i to jeszcze w trybach Performance dla 1080p/2160p 🤣🤣🤣

Kolejny tytuł wita powrót 30 fps :E

20_wymagania_sprzetowe_alan_wake_2_pc_studio_remedy_zaleca_korzystanie_z_technik_nvidia_dlss_i_amd_fsr_1_b.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny kierunek obrali sobie AMD i Nvidia. Czekam na pierwsze monitory 32" 720p, na których odpalisz wszystkie gry w natywnej z RT Ultra na RTX 4090 :lol2: 

Edytowane przez @lek
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na strychu jakiegoś LCD-eka 32" HD Ready 1366x768, myślę że nadszedł czas by znów wykorzystać jego moc. Z xboksem 360 współpracował rewelacyjnie więc i tutaj się sprawdzi :E 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, lamparcicho napisał:

Ok wszystko spoko ale po QB wyszedł jeszcze Control na tym silniku, który to na współczesnym sprzęcie działa całkiem całkiem przy włączonym RT więc oni zamiast postępu zrobili regres? 

Control to są jednak głównie płaskie ściany, tak trochę surowo wyglądające i pewnie łatwe do wyrenderowania. Niby ładna grafika ale jednak takie pustkowie czuje jak gram w nią. Wszystko prostokątne bez tony detali. Stąd pewnie wynikła dobra wydajność. 

Ja wydajność Quantuma pamiętam bardzo pozytywnie ale pewnie dlatego że grałem na R9 Fury 1080p ale + upscaling do wyższej rozdzialki, a narzekali głównie użytkownicy GeForce ;)

W Control za to RT wprost zabija wydajność nieproporcjonalnie do wzrostu oprawy wizualnej. Podejrzewam że jak odpalę na 7800XT to nadal będzie słabo, gdyż nie raczyli łaskawie zaimplementować FSR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych grach wydajnosc zabija post procesing, oświetlenie wolumetryczne i w przypadku tych nowszych, Ray Tracing.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymagania konkretne. Pierwsza gra  która pogrzebała pascale, 3070 wystarcza do 60 fps na wysokich w HD :D full hd to za dużo., procesor 8 rdzeni 16 wątków.

Edytowane przez Keken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to jest w ogóle dobra gra? Jedynkę mam na steamie od 2014, nigdy nie odpalona :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...