Skocz do zawartości
lysyn

x-kom - Towar dostępny przy zakupie - zamówienie anulowane z powodu braku towaru?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Firma komputerowa (chyba duża) sprzedaje przez stronę internetową towar (dostępny) a po zamówieniu i zapłaceniu przesyłany jest komunikat że towar jest niedostępny?

Jak to możliwe? Tego nie rozumiem kompletnie.

 

W mailu

Przyjęliśmy Twoje zamówienie

Numer Twojego zamówienia: xxx
Wysłaliśmy potwierdzenie zamówienia na adres: xxx

Sposób dostawy:

Kurier – InPost, UPS, FedEx, DTS

Zamówienie dostaniesz:

22.12.2021
 
Kolejny mail
Dzień dobry,

co najmniej jeden produkt z Twojego zamówienia nie jest jeszcze gotowy do wysłania.
Planujemy wysłać Twoje zamówienie 30.01.2022.

To mnie załamało.

 
 
Edytowane przez lysyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Kolega ostatni rok przesiedział gdzieś pod kamieniem?

 

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do konsultanta i odpowiedział mi że może 2 osoby kupiły towar w tym samym czasie i stąd jest problem?

Czy firma komputerowa (duża) nie potrafi zrobić tak strony żeby można było kupić tylko dostępny towar?

Czy nie można dodać na stronie informacji o faktycznej liczbie dostępnego towaru (jak na allegro)? 

Edytowane przez lysyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, x-kom tak ma ostatnio, że sprzedaje niedostępne rzeczy.

Potrafią też wprowadzać swoich klientów w błąd w kwestii dostępności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś się z x-kom wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, majkel84 napisał:

No cóż, x-kom tak ma ostatnio, że sprzedaje niedostępne rzeczy.

Potrafią też wprowadzać swoich klientów w błąd w kwestii dostępności.

Ostatnio? :D W połowie 2018 roku kupowałem nowego kompa, na stronie wszystko dostępne, po zamówieniu i opłaceniu czekałem na wentylatory. Przez cały ten czas na stronie wisiały jako dostępne. Może się wydawać, że do tej pory polegają na osobach, które postanowiły jednak poczekać lub wymienić element na inny dostępny, a mało jest rezygnacji z zamówienia.

Edytowane przez Raiven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Normalne praktyki Xkum ,towaru nie ma na składzie, a zamówienia i tak można zrobić ,juz od wielu lat. Nic się nie zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.12.2021 o 17:27, lysyn napisał:

Może ktoś się z x-kom wypowie.

Oni są tutaj tylko od propagandy i reklamy...Omijać i szukać w innych sklepach, przynajmniej taniej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.12.2021 o 13:45, lysyn napisał:

Jak w temacie. Firma komputerowa (chyba duża) sprzedaje przez stronę internetową towar (dostępny) a po zamówieniu i zapłaceniu przesyłany jest komunikat że towar jest niedostępny?

Jak to możliwe? Tego nie rozumiem kompletnie.

 

W mailu

Przyjęliśmy Twoje zamówienie

Numer Twojego zamówienia: xxx
Wysłaliśmy potwierdzenie zamówienia na adres: xxx

Sposób dostawy:

Kurier – InPost, UPS, FedEx, DTS

Zamówienie dostaniesz:

22.12.2021
 
Kolejny mail
Dzień dobry,

co najmniej jeden produkt z Twojego zamówienia nie jest jeszcze gotowy do wysłania.
Planujemy wysłać Twoje zamówienie 30.01.2022.

To mnie załamało.

 
 

Cześć, 
bardzo Cię proszę o podesłanie numeru zamówienia na priv - sprawdzę, co się dzieje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...