Skocz do zawartości
SylwesterI.

jaka klawa zamiast padliny razer pro type

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , szukam pewnej klawiatury , na zastąpienie obecnej razer pro type , która to okazała się największą padlina jaką zakupiłem w życiu ( albo ten shit wbija kilka znaków za jednym przyciśnięciem , albo jak przejdzie w stan uśpienia to zżera kilka pierwszych znaków zanim się obudzi , na podświetleniu baterie łyka jak ruski czołg mazut  -  i to wszystko od nowości - 6 miesięcy , nie mam już siły )

szukam klawy :

białej

full size , musi być blok numeryczny

przewodowa lub nie ( choć po tej padlinie już się boję klawiatur bezprzewodowych )

z podświetleniem ( pisze po nocach)

cena - rozważę każda opcję

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roccat Vulcan 122 miałem przed apex'em i była OK. Przewodowa, cena dość wysoka - porównywalna do pro type, ale pozostałe wymagania spełnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GK96s lub rk84 + jakiś numpad. Ewentualnie to gk650k, tanio i białe wersje mają "foam moada". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjrzę się temu SPC gk650k , foam mod , oznacza że maja już fabrycznie włożona piankę , czy trzeba samemu wrzucać ? i mam pytanko , te przełączniki to rzeczywiście jakaś tragedia , czy można by było ewentualnie przełożyć te z razera pro click , pomarańczowe , bo nie orientuję się czy przełączniki maja jakiś standard / unifikację budowy , czy każdy producent sobie rzepkę skrobie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mechaników to zostaje Ci jeszcze oferta np. Keychrona tylko w krajowej sprzedaży ich chyba nie ma więc musiałbyś na nią chwilę poczekać.

Ewentualnie jeśli jesteś w stanie się przesiąść na nożycówkę, to możesz przemyśleć nad MXKeys - miałem i z czystym sumieniem mogę polecić. Ładowałem ją raz na tydzień oczywiście z podświetleniem https://www.x-kom.pl/p/514942-klawiatura-bezprzewodowa-logitech-mx-keys.html
Jak bardzo przeszkadza Ci układ klawiszy, to można szukać, ale zwykle są to jakieś powystawowe. Mnie przejście na inny układ klawiszy zajął parę godzin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ogólnie mi się dobrze korzysta z Windowsa 11, nie gorzej niż z Windowsa 10. Jedyne co mi naprawdę przeszkadza, to że nie można na stałe wyłączyć Defendera oraz to, że do instalacji wymagane jest konto Microsoft. Co do wydajności, też nie mam zbytnich zastrzeżeń. Build 22621 "22H2" działa już naprawdę dobrze, choć wiadomo są jeszcze pewne elementy, które wymagają dopracowania. Nie zauważyłem wyraźnych spadków wydajności, przede wszystkim  w testach syntetycznych. W 3DMarku, w wielu uzyskałem nawet lepsze wyniki niż na Windows 10. Co zaś się tyczy tych badziewnych aplikacji od Microsoft, od razu po instalacji systemu wszystkie je usuwam programem iObit Uninstaller PRO, gdyż totalnie nie są mi one potrzebne (są tylko i wyłącznie śmieciami dla mnie). Wolę korzystać z dedykowanych, znacznie bardziej funkcjonalnych aplikacji zewnętrznych producentów jak np: PowerDVD jako odtwarzacz Audio-Photo-Video. Mapy, news'y czy pogoda wolę sprawdzać przez przeglądarkę internetową Google Chrome, Edge mi też jest totalnie nie potrzebny.
    • Spidersów zawsze będę cenił. od Mars War Logs, Technomancery, greedfalle i to pewnie tez będzie git. Ci co lubią gothica tym bardziej się nie odbiją, nawet jak wyzywają że drewniane animacje  
    • No i XC2 ponownie skończone   Tym razem na liczniku 148h - grało się o niebo lepiej niż za pierwszym razem bo rozumiałem mechaniki i wiedziałem jak rozwijać postacie/jak nimi balansować by nie tracić czasu na zbędne czynności i niepotrzebne powroty do poprzednich lokacji bo coś pominąłem. Zrobiłem kilka bardzo fajnych questów Blade'ów których pierwotnie nie ukończyłem (niektóre były naprawdę fajne), zabiłem o niebo więcej unikalnych potworów i rozwinąłem aż(tylko ?) 8 unikalnych Blade'ów na maxa. Fantastyczna gra. Trochę jednak raził mnie (szczególnie w finałowych partiach questów Blade'ów) totalny grind - gdyby nie to spokojnie rozwinąłbym na maxa co najmniej 5-6 innych Bladów ale po prostu było tego za dużo), zaś Tornę obejrzałem sobie zaś na spokojnie w formie filmu na YT (ze względu na to durne community level).  Odkryłem jedną ciekawą rzecz, można by rzec dość duży błąd fabularny - konkretnie chodzi mi o motyw relacji Mythra-Mikhail. Gdy te postacie spotkały się kilkakrotnie w podstawce wydawało się że są sobie kompletnie obce i w ogóle się nie znają. Nawet kiedy rozmawiali w Chapterze 9 podczas wielkiej bitwy nic nie wskazywało na to że cokolwiek ich łączyło i tak zostało już do samego końca. Tymczasem to co odkryliśmy w Tornie zupełnie temu przeczy - przecież mały Mikhail i Mythra byli razem w #TeamAddam, przebywali ze sobą przez dłuższy czas, rozmawiali no i finał Torny - motyw Miltona, Mikhaila i Mythry - niemożliwe by po tym co tam się wydarzyło Mythra zapomniała o Mikhailu a tym bardziej - Mikhail o Mythrze. Dziwna sprawa. Widziałem kilka topiców na necie odnoszących się do tej relacji i niektórzy tłumaczą to sobie na różne sposoby, ale większość uznaje to jednak za błąd fabularny.  Ale ogólnie bardzo, bardzo fajna gra. A teraz przyszedł czas na XC DE - trzeba być przygotowanym, bo lipiec już niedługo      
    • Już nie tylko Turcja, ale i Chorwacja ma być przeciwna wstąpieniu Finlandii i Szwecji do NATO. Źródło Polskie T-72M1 i T-721R z zamontowanym pancerzem reaktywnym KONTAKT 1 dostarczonym przez czeską firmę STV group, zmierzające na linie frontu. https://streamable.com/ddkhxm    
    • Że co? Jaki Netflix ? To jest ulepione na UE5 tylko pełna amatorka. Nawet ta wstawka na pustyni jest to projekt (Demo) z smokiem. Ktoś tam wcześniej twierdził że Unreal Engine 5 wszystko sam robi. Jak widać nie robi sam nawet jak się używa asetów z innych gier to bez pracy grafika artysty można co najwyżej stworzyć takiego koślawego kulfona. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...