Skocz do zawartości
pharaun12

Aktor głosowy do gier - bez doświadczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,
chętnie podłożę głos w jakiejś grze. 
Doświadczenia jako takiego nie mam, co nieco śpiewu scenicznego.
Warunkiem jest posiadanie/udostępnienie studia nagrać.

Myślę, że za takie usługi wezmę symboliczną kwotę jeśli jakąś, chyba, że będzie to jedna z głównych ról, na co jednak na początku nie liczę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ogólnie mi się dobrze korzysta z Windowsa 11, nie gorzej niż z Windowsa 10. Jedyne co mi naprawdę przeszkadza, to że nie można na stałe wyłączyć Defendera oraz to, że do instalacji wymagane jest konto Microsoft. Co do wydajności, też nie mam zbytnich zastrzeżeń. Build 22621 "22H2" działa już naprawdę dobrze, choć wiadomo są jeszcze pewne elementy, które wymagają dopracowania. Nie zauważyłem wyraźnych spadków wydajności, przede wszystkim  w testach syntetycznych. W 3DMarku, w wielu uzyskałem nawet lepsze wyniki niż na Windows 10. Co zaś się tyczy tych badziewnych aplikacji od Microsoft, od razu po instalacji systemu wszystkie je usuwam programem iObit Uninstaller PRO, gdyż totalnie nie są mi one potrzebne (są tylko i wyłącznie śmieciami dla mnie). Wolę korzystać z dedykowanych, znacznie bardziej funkcjonalnych aplikacji zewnętrznych producentów jak np: PowerDVD jako odtwarzacz Audio-Photo-Video. Mapy, news'y czy pogoda wolę sprawdzać przez przeglądarkę internetową Google Chrome, Edge mi też jest totalnie nie potrzebny.
    • Spidersów zawsze będę cenił. od Mars War Logs, Technomancery, greedfalle i to pewnie tez będzie git. Ci co lubią gothica tym bardziej się nie odbiją, nawet jak wyzywają że drewniane animacje  
    • No i XC2 ponownie skończone   Tym razem na liczniku 148h - grało się o niebo lepiej niż za pierwszym razem bo rozumiałem mechaniki i wiedziałem jak rozwijać postacie/jak nimi balansować by nie tracić czasu na zbędne czynności i niepotrzebne powroty do poprzednich lokacji bo coś pominąłem. Zrobiłem kilka bardzo fajnych questów Blade'ów których pierwotnie nie ukończyłem (niektóre były naprawdę fajne), zabiłem o niebo więcej unikalnych potworów i rozwinąłem aż(tylko ?) 8 unikalnych Blade'ów na maxa. Fantastyczna gra. Trochę jednak raził mnie (szczególnie w finałowych partiach questów Blade'ów) totalny grind - gdyby nie to spokojnie rozwinąłbym na maxa co najmniej 5-6 innych Bladów ale po prostu było tego za dużo), zaś Tornę obejrzałem sobie zaś na spokojnie w formie filmu na YT (ze względu na to durne community level).  Odkryłem jedną ciekawą rzecz, można by rzec dość duży błąd fabularny - konkretnie chodzi mi o motyw relacji Mythra-Mikhail. Gdy te postacie spotkały się kilkakrotnie w podstawce wydawało się że są sobie kompletnie obce i w ogóle się nie znają. Nawet kiedy rozmawiali w Chapterze 9 podczas wielkiej bitwy nic nie wskazywało na to że cokolwiek ich łączyło i tak zostało już do samego końca. Tymczasem to co odkryliśmy w Tornie zupełnie temu przeczy - przecież mały Mikhail i Mythra byli razem w #TeamAddam, przebywali ze sobą przez dłuższy czas, rozmawiali no i finał Torny - motyw Miltona, Mikhaila i Mythry - niemożliwe by po tym co tam się wydarzyło Mythra zapomniała o Mikhailu a tym bardziej - Mikhail o Mythrze. Dziwna sprawa. Widziałem kilka topiców na necie odnoszących się do tej relacji i niektórzy tłumaczą to sobie na różne sposoby, ale większość uznaje to jednak za błąd fabularny.  Ale ogólnie bardzo, bardzo fajna gra. A teraz przyszedł czas na XC DE - trzeba być przygotowanym, bo lipiec już niedługo      
    • Już nie tylko Turcja, ale i Chorwacja ma być przeciwna wstąpieniu Finlandii i Szwecji do NATO. Źródło Polskie T-72M1 i T-721R z zamontowanym pancerzem reaktywnym KONTAKT 1 dostarczonym przez czeską firmę STV group, zmierzające na linie frontu. https://streamable.com/ddkhxm    
    • Że co? Jaki Netflix ? To jest ulepione na UE5 tylko pełna amatorka. Nawet ta wstawka na pustyni jest to projekt (Demo) z smokiem. Ktoś tam wcześniej twierdził że Unreal Engine 5 wszystko sam robi. Jak widać nie robi sam nawet jak się używa asetów z innych gier to bez pracy grafika artysty można co najwyżej stworzyć takiego koślawego kulfona. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...