Skocz do zawartości
azgan

Resident Evil 4 Remake PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Znasz kogoś z ekipy RE-Patriacja i masz info z 1 ręki? Bo ja nigdzie nie widzę jeszcze złych informacji ;) 

Mam nadzieję, że nie wpadną na pomysł aby wypuścić spolszczenie dopiero wtedy, jak uporają się z podstawką i fabularnym DLC tylko odbędzie się to tak samo jak w przypadku RE Village :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lamparcicho napisał:

Znasz kogoś z ekipy RE-Patriacja i masz info z 1 ręki? Bo ja nigdzie nie widzę jeszcze złych informacji ;) 

Mam nadzieję, że nie wpadną na pomysł aby wypuścić spolszczenie dopiero wtedy, jak uporają się z podstawką i fabularnym DLC tylko odbędzie się to tak samo jak w przypadku RE Village :) 

tez trzeba pamiętać ze mają prywatne życie i normalna praca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, brainq napisał:

tez trzeba pamiętać ze mają prywatne życie i normalna praca. 

Racja choc sporo tekstu gotowego powinni miec ze spolszczenia oryginalu RE4 bo chyba capcom nie zmienil colosci tekstu i dialogow w grze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo jest zmienione, z oryginalnego Residenta 4 to na dobrą sprawę wcale nie tak dużo zostało w nowej wersji :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kiego grzyba ta rąbanka RE5 :hmm::(  Code Veronica by zrobili to nie !  ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, lamparcicho napisał:

Jedziemy z dodatkiem :D 

Jestem za :thumbup::wiggle:

ULMjYB3.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lamparcicho napisał:

Świetny dodatek, ponad 6h naprawdę dobrej zabawy :) 

Ten dodatek dłuższy niż Resident Evil 3 Remake i tylko 45 złociszy :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to prawda jest :D 

Podobno średnio coś ponad 5h na przejście ale ja się lubię delektować i zaglądać w każdy kąt :) 

3466923_lawreyboy_ada-wong-grapple-gif.g

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś spodobał się RE:4 remake, to Separate Ways to taki must have

6eed3f841c25d.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatek skonczylem w 8 godzin na poziomie hardcore było momentami ciężko(brak amunicji)ale się udało jak dla mnie dodatek musthave 9/10.

Jedynie mechanika skradania b7yła nie potrzebna i używałem tylko żeby oszczędzać ammo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z błędów - czasami jak natłuczemy bossa i on słabnie, to trzeba podbiec, żeby wykonać jakiegoś kombosa - i czasem to nie działa, tj. jest ikonka noża/kombosa i ona nie reaguje na myszkę czy klawiaturę, biegam wokoło i nic.
Poziom trudności - w Remake grałem na normal, i naprawdę dla mnie były ciężkie momenty, tutaj poziom normal jest zbyt łatwy.
Przeszedłem oryginalny Separate Ways przedwczoraj żeby mieć porównanie i remake  ma inny scenariusz (o czym wiemy już na początku), dodatkowe wątki i mechaniki, co nie jest minusem. I remake jest dłuższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem na padzie i tam czegoś takiego nie zaobserwowałem przy starciach z bossami ;) 

Tak sobie wczoraj po zakończeniu tego dodatku a co za tym idzie scenie po napisach chwilę porozkminiałem czy faktycznie dobrze, jeśli Capcom weźmie się za odświeżenie części 5 a potem pewnie 6 i w mojej opinii nie bardzo. Wolałbym Code Veronica albo te starsze Residenty czyli RE 0 oraz RE 1 bo one dostały tylko dopisek HD i remastery a nie remake a zasługują na pełne odświeżenie moim zdaniem :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz jak ten re z 2002 to był remake. 

"The remake also features new gameplay mechanics, revised puzzles, additional explorable areas, a revised script, and new story details including an entire subplot cut from the original game" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pewnie chodziło o to, że w 2014 roku wyszła tzw. edycja HD Remaster, w skład której wchodziły RE Remake i RE Zero. To były tylko reedycje gier z 2002. Poza podbiciem rozdzielczości nic tam nie zmieniono i niestety to było widać. Mogliby zrobić nową wersję jedynki na wzór nowych części. Tylko to już by zapętliło się w remake remake'u.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba na to za wcześnie bo ten remake nadal trzyma się dosyć dobrze ale kto wie jakie capcom ma tam plany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. Remake jedynki jest toporny jak na dzisiejsze standardy. Grafika również się mocno postarzała. O ile modele 3d wyglądają można powiedzieć zadowalająco tak bitmapowe otoczenie wręcz aż razi miejscami pikselozą. To gra mechaniką osadzona w końcówce lat 90 i początku 2000. RE5 pomimo pewnych ułomności jak brak możliwości chodzenia i strzelania oraz rozczarowującej AI kompana jest zdecydowanie bardziej przystępny i zbliżony mechaniką do najnowszych odsłon.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo mówili o re4 a wyszła z tego dobra gra. Imo z re code ceronica mogłaby być ciekawa gra, bo jednak tam byłoby co zmieniać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem trzecie przejście podstawki, tym razem na Professional NG+ i mogę teraz porządnie przysiąść do SE.

Pierwsze przejście na Hardcore i skradam się na ile się da - fajna jest ta mechanika w tym remake, że dopóki nie zrobisz hałasu lub cię nie zauważą to można eliminować po cichu. Ada szybciej ginie niż Leon, więc trzeba uważać i trochę inaczej grać , przynajmniej na początku i na wyższym poziomie trudności.

Edytowane przez MuziPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Masz na myśli serię 4080 Super? Przykładowo taki Gigabyte Gaming OC jako RTX 4070 TIS też polecacie? Właśnie odesłałem TUFA RTX 4070 TiS za sycząco/skwierczące cewki i mam obawy czy zamawiać kolejny egzemplarz (samo chłodzenie było OK) czy spróbować coś innego. Zależy mi na bardzo cichej pracy i braku dodatkowych atrakcji w postaci terkotania łożysk czy arii operowej granej przez cewki. 
    • Muszę Was poprosić o pomoc :) Gram na oledowym monitorze Asusa, 1440p. Jaką powinienem ustawić rozdzielczość w ustawieniach konsoli? Na Auto monitor jakimś cudem przyjmuje obraz 4K, ale wtedy moim zdaniem parametry obrazu są nie takie, jak być powinny. Po manualnym ustawieniu 1440p chyba jest OK. Poniżej dwa zrzuty ekranu, jak to wygląda w menu monitora.  
    • W G7 odpalałeś VRS czy jakos tak w ustawieniach monitora, wtedy problem znikał.
    • @MarcoSimone @calvex Są jeszcze ustawienia które dają niższą latencje. Można zyskać ze 4ns w dół 1Jeżeli macie stabilne pamięci to GDM ustawiacie na off ) jeżeli nie działa 0.01v wyższe VDD może pomóc.  2 Druga opcja to ustawienia nitro. Dla 6000 i 6200  rx data- 1, tx data- 2 , control line- 0. Dla 6400 -1-3-1 no chyba ze ktoś ma super sztuki to może też 1,2,0.  3  wyłączenie memory context restore i power down spadnie latencja ale w zamian długi start kompa Bo ja wiem , te timingi to tylko taki plan minimum. 🤣 Ostatnio ktoś na reddicie dokładnie przetestował , Piękny test czarno na białym w jednym obrazku.   BTW patrząc na to przypomniał mi się Sebastianek z purePC i jego sugestie że okolice 7000 1;2 to obecnie optimum dla am5 . To ziemia niczyja,  chyba dla zarżnięcia 5% wydajności platformy w porównaniu do dociśniętego 6200 1;1 lub 7800+1;2 )  
    • Jak to, co daje, Vsync działa tylko przy ilości klatek równej odświeżaniu monitora, jeśli ta ilość jest mniejsza a Vsync nadal działa to zwiększa ci się znacznie inputlag, Gsync to po prostu VRR, czyli synchro które dostosowuje się do zmiennego fps. Dlaczego wam Oledy migają, bo macie po prostu zbyt mało FPS w danym momencie i odświeżanie ekranu tak nisko spada, że zaczyna być to uciążliwe. Nigdy nie kumałem tej ślepej pogoni z VRR jak znacznie lepszy efekt można uzyskać robiąc sztywno locka na 120fps albo więcej lub ostatecznie na 60 fps. Już lepiej wyłączyć całkowicie synca i lecieć na teringu, input lag praktycznie zerowy a jeśli klatek będzie wystarczająco dużo i tak nie zobaczycie rozrywania ekranu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...