Skocz do zawartości
azgan

Resident Evil 4 Remake PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Znasz kogoś z ekipy RE-Patriacja i masz info z 1 ręki? Bo ja nigdzie nie widzę jeszcze złych informacji ;) 

Mam nadzieję, że nie wpadną na pomysł aby wypuścić spolszczenie dopiero wtedy, jak uporają się z podstawką i fabularnym DLC tylko odbędzie się to tak samo jak w przypadku RE Village :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lamparcicho napisał:

Znasz kogoś z ekipy RE-Patriacja i masz info z 1 ręki? Bo ja nigdzie nie widzę jeszcze złych informacji ;) 

Mam nadzieję, że nie wpadną na pomysł aby wypuścić spolszczenie dopiero wtedy, jak uporają się z podstawką i fabularnym DLC tylko odbędzie się to tak samo jak w przypadku RE Village :) 

tez trzeba pamiętać ze mają prywatne życie i normalna praca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, brainq napisał:

tez trzeba pamiętać ze mają prywatne życie i normalna praca. 

Racja choc sporo tekstu gotowego powinni miec ze spolszczenia oryginalu RE4 bo chyba capcom nie zmienil colosci tekstu i dialogow w grze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo jest zmienione, z oryginalnego Residenta 4 to na dobrą sprawę wcale nie tak dużo zostało w nowej wersji :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kiego grzyba ta rąbanka RE5 :hmm::(  Code Veronica by zrobili to nie !  ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, lamparcicho napisał:

Jedziemy z dodatkiem :D 

Jestem za :thumbup::wiggle:

ULMjYB3.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lamparcicho napisał:

Świetny dodatek, ponad 6h naprawdę dobrej zabawy :) 

Ten dodatek dłuższy niż Resident Evil 3 Remake i tylko 45 złociszy :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to prawda jest :D 

Podobno średnio coś ponad 5h na przejście ale ja się lubię delektować i zaglądać w każdy kąt :) 

3466923_lawreyboy_ada-wong-grapple-gif.g

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś spodobał się RE:4 remake, to Separate Ways to taki must have

6eed3f841c25d.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatek skonczylem w 8 godzin na poziomie hardcore było momentami ciężko(brak amunicji)ale się udało jak dla mnie dodatek musthave 9/10.

Jedynie mechanika skradania b7yła nie potrzebna i używałem tylko żeby oszczędzać ammo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z błędów - czasami jak natłuczemy bossa i on słabnie, to trzeba podbiec, żeby wykonać jakiegoś kombosa - i czasem to nie działa, tj. jest ikonka noża/kombosa i ona nie reaguje na myszkę czy klawiaturę, biegam wokoło i nic.
Poziom trudności - w Remake grałem na normal, i naprawdę dla mnie były ciężkie momenty, tutaj poziom normal jest zbyt łatwy.
Przeszedłem oryginalny Separate Ways przedwczoraj żeby mieć porównanie i remake  ma inny scenariusz (o czym wiemy już na początku), dodatkowe wątki i mechaniki, co nie jest minusem. I remake jest dłuższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem na padzie i tam czegoś takiego nie zaobserwowałem przy starciach z bossami ;) 

Tak sobie wczoraj po zakończeniu tego dodatku a co za tym idzie scenie po napisach chwilę porozkminiałem czy faktycznie dobrze, jeśli Capcom weźmie się za odświeżenie części 5 a potem pewnie 6 i w mojej opinii nie bardzo. Wolałbym Code Veronica albo te starsze Residenty czyli RE 0 oraz RE 1 bo one dostały tylko dopisek HD i remastery a nie remake a zasługują na pełne odświeżenie moim zdaniem :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz jak ten re z 2002 to był remake. 

"The remake also features new gameplay mechanics, revised puzzles, additional explorable areas, a revised script, and new story details including an entire subplot cut from the original game" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pewnie chodziło o to, że w 2014 roku wyszła tzw. edycja HD Remaster, w skład której wchodziły RE Remake i RE Zero. To były tylko reedycje gier z 2002. Poza podbiciem rozdzielczości nic tam nie zmieniono i niestety to było widać. Mogliby zrobić nową wersję jedynki na wzór nowych części. Tylko to już by zapętliło się w remake remake'u.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba na to za wcześnie bo ten remake nadal trzyma się dosyć dobrze ale kto wie jakie capcom ma tam plany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. Remake jedynki jest toporny jak na dzisiejsze standardy. Grafika również się mocno postarzała. O ile modele 3d wyglądają można powiedzieć zadowalająco tak bitmapowe otoczenie wręcz aż razi miejscami pikselozą. To gra mechaniką osadzona w końcówce lat 90 i początku 2000. RE5 pomimo pewnych ułomności jak brak możliwości chodzenia i strzelania oraz rozczarowującej AI kompana jest zdecydowanie bardziej przystępny i zbliżony mechaniką do najnowszych odsłon.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo mówili o re4 a wyszła z tego dobra gra. Imo z re code ceronica mogłaby być ciekawa gra, bo jednak tam byłoby co zmieniać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem trzecie przejście podstawki, tym razem na Professional NG+ i mogę teraz porządnie przysiąść do SE.

Pierwsze przejście na Hardcore i skradam się na ile się da - fajna jest ta mechanika w tym remake, że dopóki nie zrobisz hałasu lub cię nie zauważą to można eliminować po cichu. Ada szybciej ginie niż Leon, więc trzeba uważać i trochę inaczej grać , przynajmniej na początku i na wyższym poziomie trudności.

Edytowane przez MuziPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Hyperthreading jest ogromną luką w zabezpieczeniach procesora, którą można załatać tylko... wyłączając HT. I dotyczy to zarówno procesorów Intela jak i AMD. https://www.techtarget.com/searchsecurity/news/252452053/PortSmash-side-channel-attack-targets-Intel-Hyper-Threading https://www.tomshardware.com/news/new-vulnerability-affects-all-amd-zen-cpus Ponadto zyski z HT są niewielkie, co prawda ma się dwa razy tyle wątków ale działają one znacznie wolniej niż na procesorze wyposażonym w dwa razy tyle identycznych rdzeni bez włączonego HT.
    • W takim razie napisz program, który dodaje dwie liczby w taki sposób, by efektywnie wykorzystać moc obliczeniową ... no bez szaleństw, czyli powiedzmy 8 wątków   ... a jak nie potrafisz, to zajmij się sprzedażą buraków.
    • Mam w czeluściach X2 5600, 6000 oraz 3600+,Twoja fajna maszynka, ale nie mam czasu tego testować i badać, jednak ciepłe miesiące to nie dla mnie czas na takie rzeczy.
    • Jest rok 2008. Po napisanej maturze postanowiłem sobie w lipcu odświeżyć platformę. Wcześniej nadal siedziałem na Athlon'ie 64 3200+ Venice s.754, 1GB DDR1 oraz GF 7300GT DDR3. Nadal również korzystałem z monitora CRT oraz mój komputer po części nadal służył jako rodzinny sprzęt (było to chwilę przed zakupem tego pierwszego Acer'a Aspire z poprzednich wpisów). Z moich ówczesnych kieszonkowych było mnie, po raz pierwszy, stać na większość nowych podzespołów i jedynie płytę główną kupiłem używaną. Nowa platforma składała się z odblokowanego Athlon'a 64 X2 5000+ tzw. Black Edition, 2x1GB A-Data Vitesta Extreme Edition 800MHz CL4 oraz ASUS'a M2N-E. Kupiłem wtedy również nowe chłodzenie procesora, ponieważ do wersji Black Edition nie dodawano box'a. Był to Arctic Freezer 64 Pro. Poniżej załączam autentyczne zdjęcia z tamtego okresu: W takim właśnie kartoniku przyszła do mnie ta płyta główna. Był to OEM bez tylnej blaszki. Wszystko zbiegło się również z moim pierwszym doświadczeniem nowego, na ówczesne czasy, systemu operacyjnego Windows Vista: Który tak mnie zachwycił swoim wyglądem, że właśnie musiałem zrobić sobie na pamiątkę te powyższe zdjęcie Jako ciekawostkę dopowiem, że te zdjęcia były wykonane telefonem, a dokładniej był to kultowy już Sony Ericsson K750i. Hehe, po ikonkach doskonale widać, co już wtedy było dla mnie najważniejsze Od razu również przyszedł czas na pierwsze testy: Tak jak wspominałem już we wcześniejszym wpisie, dopiero z początkiem 2008 roku miałem taką wydajność w 3DMark'u 03. Poza tym operowałem głównie na rozdzielczości 1024x768 @ 85Hz. ... Jednakże już pod koniec lipca 2008 roku udało mi się znaleźć pracę dorywczą, dzięki której udało mi się nabyć moją pierwszą, porządną oraz nową kartę graficzną, którą do teraz posiadam w swojej kolekcji, a była to karta GeForce 8800 GTS 512MB Od razu, po pierwszym uruchomieniu, przyszedł czas na 3DMark'a 03 oraz Crysis'a na DX10: Oba powyższe wyniki leciały na podkręconym procesorze, ale na Stock kartach. Chwilę później od razu sprawdziłem max tej karty: Sztuka ta cechowała się ponadprzeciętnymi możliwościami OC pamięci na karcie i poniekąd dlatego jakoś nie miałem ochoty się jej pozbywać Tak czy siak, wszystko wtedy było podkręcone pod korek. Płyta główna miała blokadę napięcia na ram do 1.95V oraz ubogie dzielniki, dlatego całość jest ustawiona tak śmiesznie, a odblokowany mnożnik w Black Edition się na nic nie zdał ... Pamiętam jeszcze, że chwilę później, za zdaną maturę otrzymałem od rodziców prezent w postaci licencji na Vistę Home Premium  Dlatego też na powyższych screen'ach widnieje ta "najlepsza wersja tymczasowa", oczywiście lecąca na 30-dniowym okresie próbnym, aby właśnie później przeinstalować system do docelowej edycji. Poza tym, jak obecnie na to patrzę, to widzę jaki dokładnie błąd popełniłem. Mianowicie, uparłem się na używanie 64 bitowego systemu, posiadając jedynie 2GB ram'u. Obecnie wiem, że akurat wersja 64 bitowa Visty jest wyraźnie wolniejsza względem wersji 32 bitowej, która po dobrej konfiguracji śmiga naprawdę dobrze na takich sprzętach. ... Mając w pamięci tę historię, postanowiłem z ciekawości wrzucić tego GTS'a 512 do tej "Platformy roku 2006" na testy, aby sprawdzić ile dokładnie ten Athlon 64 X2 był wolniejszy od C2D. Szczególnie, że oba procesory miały bardzo podobne taktowania oraz pamięci ram. Oto co mi wyszło i na początek grafa Stock: Przy okazji wyniki te można porównać do wyników na 8800 GTX 768MB. Widać tę lekką przewagę tych 24 ROP'ów oraz większej przepustowości pamięci w paru podtestach. ... Później wrzuciłem moje sprawdzone daily OC na tej karcie i ponowiłem wszystkie testy: Pięknie widać jak sporo większą moc oferował ten C2D, że już przy Stock karcie jest w stanie nawiązać walkę z wykręconą pod korek tę samą kartą, ale pod Athlon'em 64 X2 Brisbane G2. Tak, do teraz nieco żałuję, że w tamtych czasach nie dałem szans, a wręcz całkowicie pominąłem platformę LGA775, dlatego w tej chwili tak cieszy mnie jej doświadczanie i zbieranie nowych doświadczeń  W sumie, jak tak sobie teraz przypomnę, to żyłem wtedy w takiej bańce, że Intel oraz Pentium 4 jest gorszy od AMD oraz Athlon'ów, więc postawiłem od razu na Athlon'a, nawet nie sprawdzając wcześniej co ma do zaoferowania konkurencja. Pomijając już fakt, że nie miałem pojęcia wtedy czym różni się Brisbane od Windsor'a, myśląc, że niższy proces litograficzny jest pod każdym względem lepszy, bo jest nowszy. ... Jak wszystko dobrze pójdzie, to niedługo wrzucę podobne testy, na dokładnie tej samej karcie, ale właśnie na Windsorze F3 6000+ (ADX6000IAA6CZ) oraz M2N-SLI Deluxe, czyli kolejnych podzespołach, na które w tamtym czasie nie było mnie stać, dlatego kupiłem 5000+ BE oraz M2N-E.
    • Z tego co pamiętam to miałeś sztywne 4.1ghz na 3600 więc znając ciebie pewnie to było niestabilne i w końcu jakaś gra się wyłożyła  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...