Skocz do zawartości
fojut

Elden Ring

Rekomendowane odpowiedzi

Elden Ring

 

Producent From Software

Platformy Pc Psx Xbox

 

Fantasy action-RPG od Hidetaka Miyazakiego, twórcy wpływowej serii Dark Souls oraz George'a R.R. Martina autora Gry o tron.

Więcej na E3 2019.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

From Software w żadną grę nie grałem. Bedę musiał w końcu się skusić się na jakiś tytuł, bo hype ich produkcjami jest niesamowity. :D;)

 

 

BTW sporo wycieka przed samym E3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że wreszcie zrobią coś innego, bo klepią praktycznie to samo od lat aż do znudzenia (ja wiem, że są różnice między ich grami, np. w systemie walki, ale ogólny schemat jest ten sam). Może to będzie pierwsza gra From Software, która mnie autentycznie zainteresuje.

Chciałbym dostać w końcu coś, co nie polega li tylko na walce.

Miyazaki podobno od dłuższego czasu chciał zrobić coś z silną narracją i czymś nastawionym na historię, padło nawet porównanie do RDR 2.

 

Gra ma być w mrocznym klimacie nordyckim, opierać się na mitologii i oferować otwarty świat (z możliwą konną jazdą). Rozgrywka ponoć ma polegać na wnikaniu na tereny różnych królestw i zabijaniu ich władców, po których zlikwidowaniu będziemy kraść ich unikalne moce. Innymi słowy będziemy królobójcą (obecność George'a R.R. Martina to chyba jest nieprzypadkowa). :E

Prace nad nią trwają od ponad trzech lat i premiera odbędzie się najwcześniej w 2020 roku. Sekiro było drugim jednocześnie tworzonym tytułem, możliwe, by zadowolić fanów ich dotychczasowych gier, a to od początku był ich priorytetowy tytuł, co daje nadzieję na jakąś świeżość (na co liczę).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że wreszcie zrobią coś innego, bo klepią praktycznie to samo od lat aż do znudzenia (ja wiem, że są różnice między ich grami, np. w systemie walki, ale ogólny schemat jest ten sam). Może to będzie pierwsza gra From Software, która mnie autentycznie zainteresuje.

Nie jest tajemnicą, że gry From uwielbiam i w ciemno kupuję na premierę. Nie jest również nią, że klepią to samo od długich lat, wprowadzając często wyłącznie kosmetyczne zmiany w mechanice. Sekiro było trochę większym zejściem z kursu, ale azymut pozostawał niezmienny. Nie mam nic przeciwko, żeby w końcu zrobili coś innego. Ciekawi mnie tylko na jaką odmianę ich stać, bo w settingu o którym mowa wyżej, można bez problemu umieścić klasyczne Soulsy, poszerzone o nieco bogatszą warstwę fabularną - czego zalążek widzieliśmy w Sekiro. Ciężko powiedzieć w jakim stopniu obecność Martina to czysty marketing, a w jakim faktyczne wsparcie na gruncie, który nie tyle jest im obcy, a sprzedawany w nieco odmiennej formie.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O pierwsza gra z tych śmiesznych zapowiedzi na E3 która mnie zaciekawiła :D.

 

Obecność George'a R.R. Martina i Panowie od Bloodborne tyle dobra w jednym miejscu (czekam) :thumbup:

 

PS>No dobra druga bo zapowiedzieli jeszcze BG3 :P

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy aż o samej grze będzie wiadomo coś więcej. Jedyne co na ten moment mogę napisać to, że połączenie twórczości Hidetaki i Georga może być bardzo ciekawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

2 Trailery w jednym ? w nędznej jakości. Pewnie jakiś zamknięte show.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wygląda super jak na to że, jeśli wierzyć OPowi, trailery były puszczone co najmniej rok temu. Po From Software można spodziewać się solidnej, wciągającej gry. Ciekawe na kiedy planowana jest premiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie mogę się doczekać. To ostatnia gra z listy tych na które czekałem.

Zwykle nie napalam się tak na gry, ale do From Software mam ogromne zaufanie jeśli chodzi o projekt rozgrywki. Udowodnili to tworząc Sekiro które odbiegało trochę formą od ich poprzednich popularnych tytułów. Na trailerze było widać że gra będzie miała sporo podobieństw do Demon Souls, Dark Souls i Bloodborne. I dobrze, bo jest to sprawdzona forma. A poza tym widać też że rozwinęli co nie co np. skakanie (na szczęście, bo w DS było drewniane, w Sekiro było znacznie lepiej). Była też jazda na koniu, chociaż znając życie, to że była ona na takim zamkniętym pokazie, nie znaczy że na 100% pojawi się w ostatecznej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja liczę, że gra będzie miała podobny system levelowania postaci jak w Soulsach, a klimat niech będzie mroczny w stylu Bloodborne. W Sekiro jeszcze nie grałem ale trochę przerażą mnie ten system z naciskiem na precyzję. Chyba jeden z ciekawszych tytułów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie wyobrażam że gra nie będzie bardzo mroczna, bardziej w epicka, może bajkowa coś jak np. film LotR. Tak samo świat, dużo wolnej przestrzeni ale za to konkretne miejsca z własną historią. 

 

@ODIN85 Popraw obrazek z 1 posta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

...może bajkowa coś jak np. film LotR. T

Będzie bajkowa, ale jak Gra o Tron :E 

Jeden z ostatnich tytułów, który naprawdę chcę sprawdzić przez współpracę z George R.R. Martin.
Potem zostają tylko nowe twory Kojimy, Yoko Taro i kolejny Hollow Knight. Może przewinie się kolejny God of War, żeby wypalić sobie oczy epickim artyzmem.

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też właśnie liczę że przez współpracę z Martinem gra zyska na klimacie i będzie mrocznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory radzili sobie z mrokiem i klimatem nawet bez Martina.

Jeśli od tego pre-trailera nie zrobili jakiejś wolty, to dalej będzie to dark fantasy w wyniszczonym świecie z wykręconymi przeciwnikami.

Update: ja to najbardziej bym chciał, żeby podejście do questów pobocznych było bardziej zachodnie niż japońskie. Nie od razu znaczniki, ale jakaś wzmianka o lokacji czy czynności do zrobienia, bo to co odpierdala się w Soulsach to czasem przegięcie pały. Przykład?

 

Uratowanie Siegwarda ze studni w DS3. Pomijając, że do ratunku potrzebuje dostać z powrotem ukradzioną zbroję (?), ale nie mówi o tym, sami musimy się domyślić, to typ, który ją ukradł, jeśli będziemy źle przechodzić lokacje (czyt. nie w sposób, który ubzdurało sobie FS), może w ogóle w naszej rozgrywce się nie pojawić.

 

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Lyptoon Bo w sumie w Soulsach nie ma takich pełnoprawnych questów. To z Siegwardem i podobne to takie krótkie historyjki, podczas których możemy zdobyć nagrodę. Rzeczywiście trudno się w nich połapać na ślepo, tym bardziej jak gra się pierwszy raz.

A ja mam wrażenie po tym trailerze, że gra będzie właśnie mniej mroczna od innych gier FS. Że będzie bardziej fantasy niż dark. ;) Nie wiem czy Martin będzie miał aż tak duży wkład w klimat, fakt - może to zrobić poprzez lore i fabułę, ale pozostaje jeszcze oprawa audiowizualna, która też jest ważna w budowaniu klimatu. Jak wiadomo FS jest w tym dobre, ale po trailerze widać że gra pod tym względem różni się od poprzedniczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Isharoth napisał:

@Lyptoon Bo w sumie w Soulsach nie ma takich pełnoprawnych questów. To z Siegwardem i podobne to takie krótkie historyjki, podczas których możemy zdobyć nagrodę. Rzeczywiście trudno się w nich połapać na ślepo, tym bardziej jak gra się pierwszy raz.

Brzmi jak definicja questa. :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Lypton napisał:

Brzmi jak definicja questa. :szczerbaty:

No dobra, to tak jak napisałeś, możemy po prostu uznać że te questy są słabo zrobione, ale nie przypominają mi one jakichkolwiek questów jakie widziałem w grach. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi przypominają questy z jrpgów, głównie z poprzedniej dekady i wcześniej, dlatego napisałem o japońskim podejściu. Takie Persona 3 czy Suikoden 5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ciągle przymierzam się do ruszenia czegoś DS. Na start chyba wybiorę jedynkę Remaster. Czy może lepiej od nowszej części rozpocząć, a DS1 pominąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Masz PS5 to zacznij od jedynki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Saren7 napisał:

Ja ciągle przymierzam się do ruszenia czegoś DS. Na start chyba wybiorę jedynkę Remaster. Czy może lepiej od nowszej części rozpocząć, a DS1 pominąć?

DS1 jest najlepiej przemyślaną i zaprojektowaną częścią serii, więc warto od niego zacząć. Jedyny minus DS1 to jeden źle zaprojektowany boss. Jak będziesz przechodził to domyślisz się o którego mi chodziło. :E

Oprócz tego DS3 z dodatkami było też fajne. DS2 już wypada gorzej jako część serii, ale nadal jest dobrą grą. Polecam też w miarę możliwości sprawdzić Bloodborne, Sekiro i remake Demon Souls na PS5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trójka wydaje mi się najbardziej przystępna dla nowych graczy więc od niej bym zaczął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam DS1 Remaster i DS3. Trzecia część jest według mnie najlepsza ale jedynka ma w sobie to coś  i szkoda by było przegapić. Jeśli się wciągniesz w Soulsy to DS2 też można ograć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Mikrofala w zabudowie niepotrzebnie zabiera miejsce. W szafce gdzie mam wolnostojąca upchnięte jest kilka innych gratów oszczędzając miejsce.  A jak nie to kup piekarnik z funkcją mikrofali
    • Z tym się nie zgodzę, teściowie tak mają i u nas wygląda to lepiej, a mikrofali używam codziennie odkąd przeszedłem na dietę pudełkową
    • https://proline.pl/plyta-glowna-gigabyte-b650-eagle-ax-am5-p8120879 z kodem DC4B812 599zł
    • Format zrobie, ale przewertowałem internet i nie jestem odosobnionym przypadkiem z tym poborem mocy, okazuje sie, ze karta ma jakis skopany czujnik, który wysyła blędne informacje o poborze mocy, miało to zostac poprawione ale chyba nie zostało. Nawet tutaj na tym forum o tym był temat. 
    • Wykonałem test sterowników z myślą o @Kelero oraz aby przekonać się jaki wpływ na wydajność w testach mają nieoptymalnie dobrane sterowniki. Całość odbędzie się na przykładzie nieco słabszej karty: Galaxy GeForce 8600 GTS 512MB Platforma cały czas ta sama co we wcześniejszych wpisach. Pędzel jak zwykle znów przydatny przy tego typu kartach ... Będę porównywał sterowniki ForceWare 169.21 do ForceWare 197.45. Pierwsze są dobre do starszych serii kart, m.in. serii 7000 oraz starszych tytułów gier, natomiast drugie są dobre do kart z serii 8000. Oba sterowniki wspierają jednak obie te serie, więc dzisiaj nastąpi ich porównanie na w.w. karcie graficznej. Wyniki wrzucę jeden pod drugim, najpierw starsze, a później te z wyższym numerkiem. Testy były wykonane jedynie w benchmarkach syntetycznych. Wszystkie ustawienia w sterownikach, BIOSie, sprzęcie i taktowaniach były identyczne. Jedyna różnica to wersja zainstalowanych sterowników. Stary 3DMark od razu ucieszył się z bardziej odpowiednich dla niego sterowników. Procesor nie jest tak "blokowany", dlatego i fps'y przez niego generowane w testach najbardziej procesorowych są wyższe. Stricte graficzny test Game 4 Nature nie wykazał zupełnie żadnych różnic, zgodnie z przewidywaniami. ... Jednakże już w teście skalującym się głównie wydajnością karty graficznej obserwujemy odwrócenie się wyników, gdzie nowsze sterowniki są po prostu dużo lepiej dopracowane dla tej serii kart. Tym razem test najbardziej procesorowy (Wings of Fury) nie wykazał różnic pomiędzy sterownikami, a reszta testów wyraźnie korzysta z nowszych sterowników. ... Im nowsza wersja 3DMark'a, tym różnica na korzyść nowszych sterowników większa. Dla serii 8000 aż się same proszą ... Identycznie sytuacja ma się w '06, gdzie tylko test procesora stoi w miejscu. Specjalnie sprawdzałem to parę razy, bo osobiście zaskoczyła mnie aż taka różnica w całej reszcie podtestów. ... Jednakże aby nie było tak kolorowo z nowszymi sterownikami, to okazało się, że mają one sztucznie zablokowaną możliwość zmiany taktowania tego modelu karty graficznej. Suwaczki mogłem przesuwać w obojętnie jaką stronę, ale po zastosowaniu ustawień one i tak wracały do stanu początkowego. Nowsze sterowniki pokazywały również komunikat o braku podpiętego dodatkowego zasilania do karty i poinformowały mnie, że z tego powodu karta będzie pracowała na "bezpiecznych taktowaniach" Ze mną jednak nie ma tak łatwo i "magicznie" okazało się, że na tych starszych sterownikach możliwość zmiany taktowania była normalnie obecna, więc wziąłem się do pracy To głównie dlatego zainstalowałem tę wersję sterowników, a ten obecny test wyszedł tak jakby przy okazji Tym samym starsze sterowniki wyprzedziły nowsze, bo umożliwiały tę zmianę I takie mniej więcej właśnie są "cyrki" ze sterownikami do kart graficznych z tamtego okresu Jak będę miał chęci oraz możliwości, to przeprowadzę podobne testy, ale na serii 7000, zaopatrując się również w trzeci sterownik ForceWare o numerze 307.83, czyli najnowszy możliwy dla tej serii kart pod WinXP. Sam jestem ciekaw efektów/wyników  ... __________ @Kelero Tak przy okazji, to przypomniało mi się jeszcze, że do Test Drive Unlimited i Athlon'ów 64 X2 zalecało się instalację AMD Dual-Core Optimizer 1.1.4: https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/testowanie-i-diagnostyka/amd-dual-core-optimizer/ Ta gra po prostu nie została stworzona z myślą o procesorach wielordzeniowych i wielu się właśnie skarżyło na jej kiepskie działanie. Ogólnie TDU jest pod tym względem naprawdę kapryśne i tak naprawdę najlepiej byłoby złożyć osobny sprzęt tylko pod tę grę 😜 Hmm, może to obczaję również u siebie i zobaczę, czy czasem wyłączenie jednego rdzenia (z poziomu Windows'a) nie załatwiłoby całkowicie tego tematu mulenia tego tytułu gry. Bez żadnych optimizerów, kombinowania oraz podkręcania.   Poza tym, jeżeli chcesz, to zostawiam Ci również namiary na te "nowsze" sterowniki, abyś sam mógł u siebie przetestować: http://us.download.nvidia.com/Windows/197.45/197.45_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe Zostawiam je dlatego, bo w przypadku tych starszych (169.21) różni się nieco ten panel sterowana Nvidia, o którym wspominałeś że Ci odpowiada. Jest w nim nieco więcej opcji, ale nie wszystko może Ci podejść __________ @Setnik Kurcze, taki mobile to proc marzenie  Nieco drogi, ale marzenie dostępne jeszcze od ręki https://allegro.pl/oferta/nowy-athlon-xp-2-8-s462-axma2800fkt4c-fv-10732596208 Mój najlepszy Barton XP robi 2300MHz przy domyślnym napięciu 1.65v, co mi absolutnie wystarcza ... Odnoszę jednak wrażenie, że możemy mówić o tych innych Mobile'ach, bo takie na s.754 też istniały, ale obecnie modele z 1MB cache'u też już sporo kosztują  https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-amn3200bix5ar-9362966908 https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-ama3200bex5ar-10745095916 Nigdy wcześniej jakoś nie myślałem o zakupie takiego procka, nawet poniekąd ze względu na wyższy proces technologiczny niż ten, który już wtedy posiadałem.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...