Skocz do zawartości
azgan

Star Wars Jedi: Survivor PC, XSX, PS5

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Kris194 napisał:

Czyli to dlatego ta gra tak biednie wygląda, realnie była zapewne planowana jako cross-gen :E

https://www.videogameschronicle.com/news/star-wars-jedi-survivor-will-be-coming-to-ps4-and-xbox-one/

Chyba grałeś w inną grę. Gra wygląda świetnie na sprzęcie, który jest w stanie ją uciągnąć w pełnej jakości i bez fakeowego FSR w trybie performance.

  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szok i niedowierzanie, gra wyszła pół roku temu a dopiero teraz jest grywalna? Spróbowałem tego dziadostwa jakieś dwa miesiące temu i na PS5 był dramat ale sama gra nie lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No teraz muszę wyczaić jakąś promocję, żeby skończyć grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, KamcioGF napisał:

Szok i niedowierzanie, gra wyszła pół roku temu a dopiero teraz jest grywalna? Spróbowałem tego dziadostwa jakieś dwa miesiące temu i na PS5 był dramat ale sama gra nie lepsza.

Przecież twórcy sami przed premierą mówili że grę będą łatać miesiącami 🙂

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny przykład tego, że za dzisiejsze tytuły AAA najlepiej zabierać się w większości przypadków średnio pół roku od premiery.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba pierwsza gra w historii, która była robiona we współpracy z AMD i dostała DLSS. To dobry znak na przyszłość bo jednak można to zrobić i nikt nikogo nie blokuje pod tym względem jak się okazuje.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gra dostala DLSS i FG.

To miejsce bez FG ok 100-110fps, wszytsko na Epickie plus RT:

 

3D2L2bk.png

Widac tez z RT, ze  procesor nie wyrabia z  DLSS+RT bo sa rozne skoki fps i gra ma bardzo nierowny fps.

Edytowane przez Phoenix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest ogólnie? Poprawa, czy można myśleć powoli o kupnie i pograniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gralem tylko poczatek i odstawilem, grac to mozna od permiery bez problemu ;)  Kto mial ograc to juz dawno ogral.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Znowu czuć poprawę delikatną bo jest mniej szarpnięć na terenie wioski w Koboh. Jednak włączenie RT skutkuje dodatkowym stutterem więc w moim wypadku lepiej off, reszta detali epickie i klasyczne 1080p.

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lock na 120 i bez FG śmiało osiąga ten próg DLSS Q, z RT + FG też duuuży kop.
BRAWO!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Po co robisz locka na 120fps skoro masz monitor 144Hz, rób locka na 144fps.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bo nie wyłapuję specjalnych różnic, tak gdzieś od 100 fps w górę.
120 fps daje mi spory margines komfortu (dla mnie i w grach, jakie grywam), ale... też i sporą poprawę kultury GPU (chłodno, cicho, bezboleśnie), a i tak masełko = mnie satysfakcjonuje.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi w singlu tez 120fps styka równe od linijki ale już jak gram w warzone to 180hz jest to dla mnie mało dlatego w przyszłości będzie zmiana na 240hz+.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.09.2023 o 23:08, caleb59 napisał:

Bo co robisz locka na 120fps skoro masz monitor 144Hz, rób locka na 144fps.

a nie na 141?

mi 120 też starcza, a gram tylko w single player

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jest już 1080p 60 fps na ps5? Czy nadal spadki do 640p ?

Nie potrzebujemy mocniejszych konsol xD

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szykuje się powtórka z Dead Space Remake...

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest lepiej, patch dupy nie urywa, ale jest lepiej

poza tym, nie ma wyboru, bo podejrzewam, że to ostatni pacz do tej gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Gram dopiero teraz czekałem aż cena spadnie. Gra sie fajnie jak ktoś lubi Gwiezdne wojny . Dla mnie gra roku mimo tego stuttera ale jedynka tez miała z tym problem.  Nie wiem może jako fana SW ale gra mnie wciągnęła jak mało która. Mam wszystko epickie z RT i DLSS jakość Jedynie wiosce Koboh i nw Corusant spada poniżej 60 czasami tak to fajnie w miarę chodzi na dziadku RTX 3080.

Denerwuje mnie te przesadne skakanie ile sie nawkur... przez ten parkur ,e nie lubię tego w grach tu za dużo tego jest , nie pasuje do klimatu gwiezdnych wojen.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zależy jak na to patrzeć, mnie się to "skakanie" podobało już w Fallen Order. Za to mam wrażenie tutaj jest łatwiej niż w Fallen Order, widać wzięli sobie do serca narzekania i porównania do Dark Souls obniżając trochę poprzeczkę dla nowych graczy.

---------------

Ukończyłem grę, żeby nie te cyrki wydajnościowe to byłaby zupełnie inaczej przyjęta gra bo jako całość jest rozbudowana względem jedynki i ma więcej contentu mimo backtrackingu. Zero problemów ze stabilnością do samego końca gry.

---------------

 

Edytowane przez caleb59
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co, nawet wszechpotężny RTX 4090 nie daje rady mimo skopanej optymalizacji? A miał być gwarancją sztywnych jak prześcieradło nastolatka sześćdziesięciu fpsów w 4K na ultra :E 

A tak na serio wstydziliby się mając tyle hajsu wydawać taki niedopracowany szajs.

Cytując klasyka: "banda nieudaczników, programistycznych leni i chciwych krawaciarzy." :P 

4ce4b0a6f3ae3c8292ad3ce5a475c87e.jpg

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz, fajne te przeskoki animacji. xd

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No gierka dołącza do Dead Space Remake, który ma właściwie ten sam problem ze stutteringiem tylko z tego co czytałem w Dead Space jest jeszcze gorzej bo to występuje na terenie całego statku, w Jedi Survivor masz problem właściwie tylko w wiosce na Koboh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obie gry wydane prze EA? Przypadek? Kupię i zagram w obie na PC, ale na dużej przecenie. A Respawn niech się ogarnie, bo odwalają popelinę i chyba już stracili całe zaufanie, które zyskali po Titanfall 2. Oba Jedi wydali skopane i oba nie zostaną naprawione. Survivor powinien zaliczyć minimum 6 miesięczną obsuwę. Dead Space to żadne wielkie IP w dzisiejszych czasach, ale żeby Star Wars skopać to już serio coś tam jest nie tak w tym studiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...