Skocz do zawartości
azgan

Zbyt długo czekamy na gry czyli proces powstawania latami

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba było nie narzekać 10 lat temu to dostawalibyście nowe gry co 9 miesięcy. 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, AndrzejTrg napisał:

Bardziej się rozchodzi o to, że już wszystkie gatunki gier ograłem i teraz po za lepszą grafiką, już wszystko widziałem i nie szykuje się jakaś rewolucja jak przejście z 2d do 3d. Tylko proszę o RT mi tu nie mówić, bo gra ma mi dawać frajdę, ma mieć fabułę, klimat, a to że se mogę pysk w kałuży zobaczyć to szczerze wielki mehhh. Zawsze grafikę stawiałem na dalszym planie, i jaranie się grafiką jak gra jest po prostu denna do mnie nie trafi. Tzw SKS :D 

Zawsze można zmienić hobby i np. zbierać znaczki pocztowe albo przerzucić się na gry planszowe ?

 

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Triple A jest źle, nie ma co, ale w grach bardziej niezależnych jest coraz lepiej z tego co widzę. A one działają dobrze nawet na 1060. Spory rozwój w nich nastąpił i jest co wybierać. Ja już mam coraz bardziej dość tzw. AAA. Są wyjątki ale to tylko wyjątki. Dlatego Steam Deck nie jest taki głupi, tylko że wersja 64 GB jest bez sensu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Są na tym rynku growym przegięcia, jak ten legendarny TESVI na którego czekamy już 11 lat - tyle, że ta gra nie powstaje od tylu lat i nie wiadomo, od ilu i czy w ogóle powstaje. Jest jeszcze GTA6 ale tutaj po co, skoro GTA5 sprzedaje się nadal jak ciepłe bułeczki?

Najlepszy system produkcji gier szybko ma ten wzgardzany Ubisoft - trzy silniki i kilkanaście studiów, dzięki czemu mogą robić kilka gier na raz i wydawać je relatywnie szybko. Jednak i tu są problemy, jak remake PoPa czy ostatni Settlersi.

Edytowane przez lis22
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, lis22 napisał:

dzięki czemu mogą robić kilka gier na raz i wydawać je relatywnie szybko

I wszystkie na jedno kopyto z toną prawie identycznych questów zapychaczy. 

  • Like 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Element Wojny napisał:

I wszystkie na jedno kopyto z toną prawie identycznych questów zapychaczy. 

Mi to pasuje a nie muszę robić wszystkich questów.

Poza tym, to Ubi wprowadza najwięcej nowych marek, gdy EA klepie kolejne FIFy i dodatki do Simsów a Activision kolejne CoDy.

  • Confused 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę gry Ubi ot FIFy, CoDów czy innych Simsów - poza tym, taki Assassin's nie ma konkurencji, nikt inny podobnych gier nie robi.

Ubi to także:

Anno

The Settlers

Prince of Persia

Splinter Cell

Tom Clancy's

The Division

Watch Dogs

For Honor

Immortals Fenyx Rising

Steep

The Crew

itp.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 godzin temu, lis22 napisał:

Wolę gry Ubi ot FIFy, CoDów czy innych Simsów - poza tym, taki Assassin's nie ma konkurencji, nikt inny podobnych gier nie robi.

Ubi to także:

Anno

The Settlers

Prince of Persia

Splinter Cell

Tom Clancy's

The Division

Watch Dogs

For Honor

Immortals Fenyx Rising

Steep

The Crew

itp.

Dla mnie gry od Ubi to obecnie rak branży, wydawane co roku te same co raz dłuższe gry oraz bardziej nijakie gry jak Watch Dogs, Far cry czy AC z nową mapą przez całą branza traci dla mnie na jakości. Zobacz jak gry ostatniej dekady zostały najbardziej docenione, to sa te który wychodzą raz na 8 lat i naprawde maja cos do zaoferowania jak W3,RDR2, God of War czy bliźniaczo podobny a jednak inny Gohst of Tusima czy Spider man który mógł by być grą od Ubisoftu ale nie jest i to widać na pierwszy rzut oka.  Soryy wydali 3 cześći Watch DOgsa która zadna nie była sukcesem, Far Cry  spada z odsłony na odsłonę a Ac zalicza zmiany kosmetyczne do gry której 70 procent graczy nie jest w stanie dotrwać do końca 

Edytowane przez jakbaj
  • Like 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, wkrótce SI będzie odpowiadać za dużą część produkcji gier i przez to będzie można szybciej produkować. Ale gry się rozrosną i nadal będzie to trwać latami. Za 10 lat już nawet nie będzie podkładania głosów przez ludzi, bo wszystkie głosy podłoży sztuczna inteligencja. Gry będą mogły być tworzone na bieżąco w trakcie grania w nie, przez AI działające w tle. Powiesz AI, żeby np. "zrobiła beczkę jakiej używano w XVII wieku" i dostaniesz ją bardzo szybko. Opiszesz po krótce o co ci chodzi, czego chcesz, a czego nie chcesz i to dostaniesz. Podobnie jak dzisiaj działa DALL-E 2. Proces produkcji gier zostanie ogromnie ułatwiony. Gry indie będą bardziej rozbudowane od dzisiejszych AAA. A do tego VR będzie zyskiwać coraz większe grono odbiorców, w dużej mierze dzięki PS VR2, które dostanie nawet śledzenie wzroku. Następne 10 lat to większe zmiany w branży gier niż poprzednie 10. Bo poprzednie 10 to głównie eksplozja słabych gier mobilnych oraz mikrotransakcji.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kynareth Czyli mówisz że nie masz zielonego pojęcia ani o programowaniu, ani o AI xDDD

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, mag_zbc napisał:

@Kynareth Czyli mówisz że nie masz zielonego pojęcia ani o programowaniu, ani o AI xDDD

Zobaczysz, że mam rację. AI będzie też programować za programistów. Możesz śmieszkować ale tak będzie. Ludzie nadal będą pracować przy grach ale z pomocą SI będą mogli zrobić o wiele więcej. Np. człowiek będzie wybierać, decydować, która wersja czegoś, zrobiona przez AI jest najlepsza.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie zobaczy. SI będzie mogła co najwyżej tworzyć jakieś generyczne modele dla postaci trzecioplanowych czy innych przedmiotów ale nic ponadto. Generalnie wszystko to co jest schematyczne i czego SI może się nauczyć na podstawie innych danych. Chyba nie wiesz za bardzo jak działa obecnie to "SI" czyli w zasadzie sieci neuronowe, które z prawdziwym SI nie mają za wiele wspólnego. Chyba, że nastąpi jakiś niesamowity przełom ale raczej czasy przełomów mamy za sobą, teraz jest powolne ulepszanie i udoskonalanie technologii.

Co do przykładu beczki to jak ktoś poświęci mnóstwo czasu na nauczenie sieci tworzenia beczek to będzie je pewnie świetnie tworzyć. Ale nie stworzy absolutnie niczego innego.

Edytowane przez bleidd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
49 minut temu, Kynareth napisał:

AI będzie też programować za programistów.

Od jakichś 10 lat słyszę "wam programistom to się skończy eldorado", powody najróżniejsze - 100 milionów programistów w Indiach, multiplatformowe frameworki, bootcampy, teraz doszło do tego AI - a jakimś cudem końca nie widać.

49 minut temu, Kynareth napisał:

Np. człowiek będzie wybierać, decydować, która wersja czegoś, zrobiona przez AI jest najlepsza.

Nie masz pojęcia jak daleka jest droga od generowania bitmapy na podstawie słów kluczowych, korzystając z tego samego algorytmu co Content-Aware Fill w Photoshopie, do tego co opisujesz.

42 minuty temu, bleidd napisał:

Generalnie wszystko to co jest schematyczne i czego SI może się nauczyć na podstawie innych danych.

Dokładnie tak. SI nie jest w stanie stworzyć czegoś, czego nie została nauczona.

Edytowane przez mag_zbc
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AI nie zastąpi programistów, chyba że do klepania kotletów z gotowych assetów XD

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, galakty napisał:

AI nie zastąpi programistów, chyba że do klepania kotletów z gotowych assetów XD

Bo ludzie słysząc "AI" widzą oczami wyobraźni filmy SciFi. Nie zdają sobie sprawy, że komputer jest głupi jak but, a to co nazywa się obecnie "AI" to zwykły model matematyczny, mniej lub bardziej złożony, ale w swoich podstawowych założeniach niezwykle prymitywny.

To całe wspomniane wcześniej DALL-E. Myślicie że dlaczego opublikowano tylko kilka screenów, ale samego narzędzia nie udostępniono szerzej? Bo te udostępnione screeny są starannie wyselekcjonowane z całego morza chłamu, a polecenia dla narzędzia to tak naprawdę przetwarzanie słów kluczowych w z góry ustalonej formie, bo w przeciwnym wypadku to całe przetwarzanie "języka naturalnego" całkowicie się wysypuje.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nic dziwnego, teraz wszystko jest inteligentne. Inteligentne lodówki, telefony a nawet muszle WC :E I marketingowcy prześcigają się w zachwytach nad tymi technologiami. A ludzie nie zdają sobie sprawy jak prosto to działa, przykładowo "Inteligentne rozpoznawanie scenerii" w telefonach ma kilka schematów i na nich bazuje. Sieć została nakarmiona setkami tysięcy zdjęć zwierząt aby móc rozpoznać na zdjęciu kota czy psa (bazując na kształtach, liniach i innych elementach w kadrze, dlatego czasami potrafi pomylić stertę brudnego prania z kotem :E) Jak jest dużo niebieskiego w kadrze to podbija kolor niebieski i wyświetla, że rozpoznało scenerię z błękitnym niebem itp itd. To są proste schematy, jak sieć została czegoś nauczona to działa, sama z siebie nie jest w stanie niczego stworzyć jeśli nie ma na to gotowego przepisu.

Edytowane przez bleidd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, mag_zbc napisał:

Bo ludzie słysząc "AI" widzą oczami wyobraźni filmy SciFi. Nie zdają sobie sprawy, że komputer jest głupi jak but, a to co nazywa się obecnie "AI" to zwykły model matematyczny, mniej lub bardziej złożony, ale w swoich podstawowych założeniach niezwykle prymitywny.

EoZ_U4tUcAErHyO.jpg

 

  • Haha 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczesne AI rzeczywiście tak wygląda. Co prawda sieci neuronowe potrafią sobie wygenerować bardziej skomplikowane algorytmy na zasadzie dane wejściowe => dane wyjściowe ale generalnie u podstaw to rzeczywiście jest masa warunków, które pozwalają wygenerować wynik. Tam nie ma żadnej magii. Z resztą nie byłbym zdziwiony jakby wiele systemów reklamujących się AI to była zwykła ordynarna ifologia w sporej ilości :D 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.05.2022 o 09:38, jakbaj napisał:

Dla mnie gry od Ubi to obecnie rak branży, wydawane co roku te same co raz dłuższe gry oraz bardziej nijakie gry jak Watch Dogs, Far cry czy AC z nową mapą przez całą branza traci dla mnie na jakości. Zobacz jak gry ostatniej dekady zostały najbardziej docenione, to sa te który wychodzą raz na 8 lat i naprawde maja cos do zaoferowania jak W3,RDR2, God of War czy bliźniaczo podobny a jednak inny Gohst of Tusima czy Spider man który mógł by być grą od Ubisoftu ale nie jest i to widać na pierwszy rzut oka.  Soryy wydali 3 cześći Watch DOgsa która zadna nie była sukcesem, Far Cry  spada z odsłony na odsłonę a Ac zalicza zmiany kosmetyczne do gry której 70 procent graczy nie jest w stanie dotrwać do końca 

Dla Ciebie, dla mnie, nie.

NIE MA obecnie konkurencji dla serii AC - nie ma gry, która oferuje różne okresy historyczne a zmiany, jeśli popatrzymy na AC1 i na Valhalle są ogromne.

Dlaczego rakiem nie jest Piranha Bytes? 2001 - Gothic - 2022 - Elex 2, który nadal jest Gothickiem, tylko w innej skórce. Te same animacje, silnik, błędy, itp.

Dlaczego rakiem nie jest Activision? Co rok ten sam CoD z kampanią na kilka godzin.

Jeśli idzie o serię Far Cry to nowa odsłona jest, dla mnie, lepsza od czwórki i piątki a strzelanek też już nie ma tak wiele na rynku jak kiedyś. Watch Dogs też się mocno rozwinął w porównaniu do jedynki.

Gohst of Tusima to świetna gra ale ona też ma sporo tych znaków zapytania na mapie i jest nazywana japońskim AC. Spider Man jest bardzo fajny fabularnie i mechanicznie ale jeśli idzie o aktywność poboczną to jest tego więcej niż w grach Ubi. Bardzo lubię gry niezależne ale mam już uczulenie na pixel art, bo to jest chyba najprostsze w tego typu grach.

Jaki sens ma ten temat?

Z jednej strony, narzekacie, że gry powstają coraz dłużej a z drugiej strony, twierdzicie, że najlepsze gry to takie, które powstają długo, więc w czym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, lis22 napisał:

NIE MA obecnie konkurencji dla serii AC - nie ma gry, która oferuje różne okresy historyczne a zmiany, jeśli popatrzymy na AC1 i na Valhalle są ogromne.

 

No tak 15 lat różnicy az dziwne ze zmiany sa ogromne, Jak to nie wychodza? 2020 Gohst of Tusima, 2018 RDR2, Kingdom Come: Deliverance.

55 minut temu, lis22 napisał:

Gohst of Tusima to świetna gra ale ona też ma sporo tych znaków zapytania na mapie i jest nazywana japońskim AC. Spider Man jest bardzo fajny fabularnie i mechanicznie ale jeśli idzie o aktywność poboczną to jest tego więcej niż w grach Ubi. Bardzo lubię gry niezależne ale mam już uczulenie na pixel art, bo to jest chyba najprostsze w tego typu grach.

 

Nie, nie jest więcej ukończenie Sider mana na 100 procent zajelo mi 44 godz jaki cudem ma więcej aktywności niz AC?. No właśnie to jest japoński Ac ale z pomysłem na siebie i wie kiedy sie skończyć i nie wydawać dodatkowych 3 odsłoń z nową wyspą.

 

59 minut temu, lis22 napisał:

Z jednej strony, narzekacie, że gry powstają coraz dłużej a z drugiej strony, twierdzicie, że najlepsze gry to takie, które powstają długo, więc w czym problem?

No bo mogą powstawać krócej i byc co raz lepsze, to tylko kwestia chęci i wymagania rynku graczy

To tez oczywiście tylko moja opinia, nie bronie miec tobie twojego zdania, ja jestem p porostu zmęczony tymi grami i z tego co wiem nie tylko ja 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, jakbaj napisał:

No tak 15 lat różnicy az dziwne ze zmiany sa ogromne, Jak to nie wychodza? 2020 Gohst of Tusima, 2018 RDR2, Kingdom Come: Deliverance.

Chodziło mi o serię a to są trzy różne gry, do tego ta trzecia jest bardzo nietypowa i nie podejdzie każdemu, bo to bardziej symulator niż gra akcji.

17 minut temu, jakbaj napisał:

Nie, nie jest więcej ukończenie Sider mana na 100 procent zajelo mi 44 godz jaki cudem ma więcej aktywności niz AC?. No właśnie to jest japoński Ac ale z pomysłem na siebie i wie kiedy sie skończyć i nie wydawać dodatkowych 3 odsłoń z nową wyspą.

Bandyci do pokonania, posterunki do odbicia, znajdźki do odnalezienia, itp.

W AC też możesz pominąć misje poboczne i zająć się fabułą - część jest obowiązkowa ale nie musisz robić wszystkiego, ja, np. lubiłem zbierać piórka w starych odsłonach ale teraz już by mi się nie chciało. Poza tym, te misje poboczne od Origins po Valhalle są przesiąknięte klimatem czasów w których toczy się akcja danej gry i wiele z nich jest na prawdę ciekawych.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, lis22 napisał:

Chodziło mi o serię a to są trzy różne gry, do tego ta trzecia jest bardzo nietypowa i nie podejdzie każdemu, bo to bardziej symulator niż gra akcji.

Bandyci do pokonania, posterunki do odbicia, znajdźki do odnalezienia, itp.

W AC też możesz pominąć misje poboczne i zająć się fabułą - część jest obowiązkowa ale nie musisz robić wszystkiego, ja, np. lubiłem zbierać piórka w starych odsłonach ale teraz już by mi się nie chciało. Poza tym, te misje poboczne od Origins po Valhalle są przesiąknięte klimatem czasów w których toczy się akcja danej gry i wiele z nich jest na prawdę ciekawych.

 

Ale jest tego zdecydowanie mniej i nie męczy przez co przyjemnie się je wykonuje kiedy widać koniec i nie jest tylko zapychaczem, spójrz na mapę ACO i wszystkie znak zapytania które składa sie z 3 aktywności, czy na prawde gra by nie zyskałą na ogólnej prezencji gdyby tego było 60 procent mniej?   Orignis sam bardzo lubie, bo była to spora nowość dla serii i potrafiła sobie proadzić z skalą świata, miała tez świetna fabułę oraz postacie, tego wszystkiego później zabrakło i było juz odcinaniem kuponów od tego co sie juz udało niż próbą zrobienia znowu czegos fajnego 

Edytowane przez jakbaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie właśnie aktywności poboczne w Spider Manie męczyły, pomimo fajnej mechaniki poruszania się i walki a w nowych AC, nie. Może dlatego, że te walki i odbijanie posterunków w Pająku nie mają jakiejś dodatkowej fabuły a za zadaniami pobocznymi w AC zwykle stoi jakaś mikro fabuła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ale bez problemu sobie podróżujesz po UE. No i jakoś te miliony nielegalnych imigrantów też sobie są i podróżują po całej UE. Nikt ich specjalnie nie sprawdza i nie zatrzymuje. Na pewno są lub będą fundacje które w tym pomogą.
    • Witam. Komputer z obudową BQ 500DX w której siedzi na stock ustawieniach Ryzen 5700X na którym zamontowane jest chłodzenie Noctua UH-14S z 2 wentylatorami w push-pull Arctic P12 PWM PST. Temperatury są bardzo spoko jednak przy każdym grzebaniu w budzie, czyszczeniu czy też wymianie pasty raz na 6-12msc to już mnie krew zalewa od tych zapinek i demontażu tejże wieży. Buda dość mała więc AIO na górę to można zapomnieć o ALF'ie, a z przodu by nie pasowało estetycznie... Zresztą to komp żony więc "trochę" to utrudnia (wizualnie musi się podobać, a AIO jej się nie podoba...). 1. W oko wpadł mi ostatnio Arctic 36 ARGB - montaż wentylatorów wydaje się znacznie bardziej komfortowy niż te zapinki, wieża niższa, wydajność na papierze wydaje się OK. Jedyne czego się obawiam to 4 heatpipow i czy ram Corsair Vengeance  LPX wejdzie/zmieści się pod spód (obecnie 2 używane kanały pamięci są pod Noctua/jej wentylatorem). Co sądzicie o tym? 2. Coś innego sensownego jeszcze znajdę gdy stawiamy na komfort montażu/demontażu/czyszczenia, cisza, chłód i wincyj światełek jak na choince...?
    • Ale jak wyjedziesz dalej  jak nie masz  aktualnych dokumentów  ? W jaki sposób znajdziesz prace ,mieszkanie  , jak się zarejestrujesz  jako uchodźca   wojenny  ,  jak  zawnioskujesz  o bonusy   socjalne .... Zwykłe zatrzymanie /konrola przez policję   i nie masz aktualnych papierów i już jesteś zatrzymany . A   na pewno   w najbliższym  czasie będzie   jeszcze wiekszy focus służb na  UA  i kontroli będzie więcej  na ulicach  .      
    • Dzięki za odp. Najnowszy Office w wersji Home & Student. Opcja z RTX 4080 Super na pokładzie bardziej mi odpowiada. Pozwoliłem sobie wczytać koszyk z morele z zeszłego roku: https://www.morele.net/inventory/info/e12f63f5/ Rzuć proszę okiem na powyższy config. Jako CPU wybrałem wówczas Procesor Intel Core i5-13600K, 3.5 GHz, 24 MB, BOX (BX8071513600K), teraz zaproponowałeś Procesor AMD Ryzen 7 7700 AM5 OEM. Na co postawić? Co do mnie, chyba mam większą słabość do Intela, ale odłóżmy sentymenty na bok ; -). Przy wyborze nie kierujmy się też ceną (+/- 300-400zł różnicy mogę przełknąć), ale wydajnością oraz który z tych CPU lepiej będzie współpracować z Nvidią. Inne propozycje także mile widziane. Oczywiście zmiana CPU domagać się będzie zmiany MOBO. Rok temu pod Intela wybrałem: Płyta główna Gigabyte Z790 UD AX Przypomnę, że monitor, który GPU musi obsłużyć to niniejsza bestia: https://mi-home.pl/products/mi-curved-gaming-monitor-34 Dalej, potrzebuję SSD minimum 2T, zasilacz (czy 750W wystarczy, by udźwignąć kompa z peryferiami?), Pamięć Kingston Fury Renegade, DDR5, 32 GB, 6000MHz, CL32 (KF560C32RSK2-32) vs Pamięć Lexar ARES RGB DDR5 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 LD5BU016G-R6000GDLA, Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 5 140mm (SPC306) vs Chłodzenie procesora Arctic Freezer 36 Black, pozostaje kwestia dobrej obudowy i chłodzenia.
    • jakaś nowa technologia. Niszczyciel oledów. https://ithardware.pl/aktualnosci/technologia_qdel_jest_coraz_blizej_moze_zwiastowac_zmierzch_oledow-32722.html
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...