Skocz do zawartości
Jaycob

The Last Of Us Part I Remake PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, sideband napisał:

Wywalanie przy budowaniu shaderów to ewidentnie niestabilność od CPU tam leci prawie non stop 100% CPU ;)

Możesz mu pisać i 30 razy,a on i tak OC nie zdejmie bo jest stabilny jak skała :)

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kadajo napisał:

Spoko, spoko. 11 kwietnia już blisko :E

Ja już się szykuję. Tzn. odstawiłem jakiś czas temu Cyberpunka, żeby ze świeżym umysłem dać się porwać podmuchowi 23 fps'ów.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem jeszcze chwilkę, olbrzymi plus że nie ma ścinek obrazu co przy UE4 to rzadkość 

HDR też bardzo fajnie zaimplementowany, mocno podbity jest kontrast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Phi, pesymista. Z FG będziesz miał aż 43fps!

Wracając do TLOU, jeszcze 40 minut pobierania i biję się z myślami czy to odpalać i psuć sobie dzień czy też jednak czekać na pierwszą aktualizację. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, caleb59 napisał:

Phi, pesymista. Z FG będziesz miał aż 43fps!

Wracając do TLOU, jeszcze 40 minut pobierania i biję się z myślami czy to odpalać i psuć sobie dzień czy też jednak czekać na pierwszą aktualizację. :E 

Ja za godzinkę odpalę szadery. Może nawet pogram trochę później, jak starczy czasu.:glodny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie skoro piraci mają już naprawioną grę przez podmianę dll, to mogliby przestać odpier** maniane i dodać update na steam. Bo to akurat jawna kpina z ludzi. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal kolego, chociaż będziesz wiedział dlaczego taki hejt się zrobił a dokładnie burza odnośnie działania gry, bo gra sama w sobie się wybroni, jest zajefajna. @caleb59

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał:

Ogólnie skoro piraci mają już naprawioną grę przez podmianę dll, to mogliby przestać odpier** maniane i dodać update na steam. Bo to akurat jawna kpina z ludzi. 

Też mi się wydaje, że tego typu podstawowy hotfix powinien być migiem wypuszczony o ile to rzeczywiście ta biblioteka robi problem a nie coś jeszcze o czym nie wiemy.

2 minuty temu, Reddzik napisał:

Odpal kolego, chociaż będziesz wiedział dlaczego taki hejt się zrobił a dokładnie burza odnośnie działania gry, bo gra sama w sobie się wybroni, jest zajefajna. @caleb59

Ja to już tu kiedyś pisałem - co mi z fajnej gry, dobrej fabuły jak technicznie leży. Mnie takie rzeczy totalnie wybijają z immersji i to do tego stopnia, że w przypływie szału gra leci z dysku i już do niej nie wracam dopóki nie zostanie naprawiona. Wiele razy tak robiłem, a w przypadku TLOU nie chcę tego robić bo zbyt długo czekałem na tą grę na PC i chciałem ją maniakalnie ograć. Logika podpowiada żeby to olać i poczekać ale z drugiej strony grać się chce...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, ombre070 napisał:

Możesz mu pisać i 30 razy,a on i tak OC nie zdejmie bo jest stabilny jak skała :)

Zgadza się, moje ustawienia są stabilne jak skała. Intel Burn Test czy CB23 nie wykazują niestsbilności. Z resztą w późniejszym czasie gra też się crashuje. 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem pół godziny i wracam do RE.

Jak pisałem wcześniej gra chodzi malinowo.Jedyne do czego można się przyczepić to że ciśnie GPU jak Furmark.Non-fcn-stop 99-100%,ale zero crashów.

1 minutę temu, Radio_Tirana napisał:

Zgadza się, moje ustawienia są stabilne jak skała. Intel Burn Test czy CB23 nie wykazują niestsbilności. Z resztą w późniejszym czasie gra też się crashuje. 

@sideband najpóźniej teraz każdy powinien zauważyć w czym tkwi problem tej gry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Radio_Tirana napisał:

Zgadza się, moje ustawienia są stabilne jak skała. Intel Burn Test czy CB23 nie wykazują niestsbilności. Z resztą w późniejszym czasie gra też się crashuje. 

Prime 95 oczywiście AVX2/FMA test blend zaadresuj 90% pamięci jak wytrzyma 30min to Ci uwierzę w tą skałę. A zapewne wysypie się w krótkim czasie.

Budowanie shaderów bardziej mi grzeje niż kodowanie video z AVX2, które leci na 24wątkach ;)

Edytowane przez sideband
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, ombre070 napisał:

Intel Burn Test czy CB23

Jak wyżej. Taki CB23 to słabizna do sprawdzania stabilności CPU, przy małych niestabilnościach będzie kręcił loopy i nie wywali, ale inny soft już może wywalić, więc lepiej konkretnie sprawdzić.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, że shadery ładują się z 40 minut? Na jednym z filmików na youtube gościu powiedział, że tyle to trwa.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lokiju napisał:

Czy to prawda, że shadery ładują się z 40 minut? Na jednym z filmików youtube gościu powiedział, że tyle to trwa.

No u mnie prawie 2 godziny :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to trwało zaledwie z 10-15 minut. Sprzęt jak w stopce

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mistol napisał:

U mnie to trwało zaledwie z 10-15 minut. Sprzęt jak w stopce

U mnie max pół godziny,ale proc dochodził do 97 stopni.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że wgrywanie shaderów to dobry test na stabilność procesora ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O co tam chodzi z dll. ?

DLSS czy DX podmieniany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki zaktualizowane, gra pobrana, włączam stoper i odpalam kompilację.

Edit-do 30% kompilacji shaderów. wywaliło mnie 4 razy. Platforma pobiera mi 760 W, GPU 360 W co oznacza, że procesor jedzie na 280-300 W 

czas 10 min.

Edit 2- po 30% kompilacji spadek obciążenia CPU o 100-150 W i do końca już bez awarii.

czas 5 min

Razem 15 min + drugie tyle na ponowne uruchamianie gry.

Ustawienia "wszystko na ultra", 4k bez dlss.

Zaraz uruchamiam grę.

 

Edytowane przez tgolik
  • Haha 5
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem dzisiaj ponad 4h bez przerwy, zero crashy, chodzi ładnie w 1440p, praktycznie stałe 60fps (lock z RTSS) z okazjonalnymi bardzo rzadkimi spadkami o 2-3 klatki ;) 

Preset high ze zmienionymi czterema opcjami od tekstur na medium, tak aby pasek nie przekraczał 8GB (pokazuje 7877 mega zajętości) i AF z domyślnego x4 na x16 plus DOF tylko na przerywnikach. 

Do tego DLSS na Q i obniżone paski blura, ziarna oraz aberracji z 10 na 1.

Byłoby 12GB vram jak w 3060tce to by śmigało na pełnym high* z DLSSQ no ale jest jak jest :P  

Ogólnie moim zdaniem nie ma tragedii u mnie, szału również. Procek nie pocił się nigdy w żadnej grze jak w tej, momentami przekracza na chwilę 80% obciążenia, a tak to zazwyczaj użycie pomiędzy 40 a 70% :P 

* - z teksturami na high

Edytowane przez lamparcicho
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lamparcicho napisał:

Pograłem dzisiaj ponad 4h bez przerwy, zero crashy, chodzi ładnie w 1440p, praktycznie stałe 60fps (lock z RTSS) z okazjonalnymi bardzo rzadkimi spadkami o 2-3 klatki ;) 

Przecież my sobie wymyślamy, że tych crashy nie ma XD

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, lukadd napisał:

Taki CB23 to słabizna do sprawdzania stabilności CPU, przy małych niestabilnościach będzie kręcił loopy i nie wywali, ale inny soft już może wywalić, więc lepiej konkretnie sprawdzić.

Jak nie wiem jak ludzie majacy jakiekolwiek doswiadczenie z OC nie widza ze CB23 nie nadaje sie do sprawdzania czegokolwiek. To trzeba miec wrecz szczescie zeby CB23 wykryl jakakolwiek niestabilnosc.

Ktos tu juz kiedys pisal, ze teraz specjalnie nie ma sensu meczyc procka testami, poprostu trzeba zaczac grac w gry i wszystko wychodzi w praniu. Jezeli dobrze pamietam to teraz Modern Warfare 2 nawet wyswietla komunikat ze gra sie wywalila przez OC CPU czy OC GPU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Modern Warfare 2 a i God of War jak wywali GPU to pojawia się informacja o tym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem, odpaliłem...

Shadery ładowały się równe 30 minut, od 50% zdecydowanie szybciej leciały kolejne procenty - żadnych crashy. Nie grałem jeszcze bo aktualnie nie mam czasu ale sprawdziłem jak tam temperatury CPU (w nic wcześniej nie grałem) i wychodzi na to, że jaśnie pańska Noctua dla szlachciców znowu się spisała - temperatury na poziomie obciążenia w Battleifeld 2042 moim zdaniem, nie ma biedy...

MlWhERw.jpg

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Userkamil napisał:

Przecież my sobie wymyślamy, że tych crashy nie ma XD

Zawsze od jakiejś reguły muszą być wyjątki :E  

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...