Skocz do zawartości
Jaycob

The Last Of Us Part I Remake PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, dziadeke napisał:

Pograłem trochę na ultra z teksturami high 1440p dlssQ i zero wywaleń. Z ustawionym PF na sztywno zużycie ramu na poziomie 13-14 GB. Z auto PF powyżej 20GB.

I nie masz żadnego stutteru?
Ile gra deklaruje w menu zapotrzebowania na VRAM przy takich ustawieniach?

I pytanie dodatkowe do wszystkich- z jakiej wersji DLSS korzysta ta gra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paw79 napisał:

 

I pytanie dodatkowe do wszystkich- z jakiej wersji DLSS korzysta ta gra?

podobno 3.1.2

Edytowane przez arek889
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, z najnowszej wersji, było o tym wcześniej.

U mnie o ile pamiętam ustawienie ultra potrzebowało ~12GB VRAM jeśli wierzyć we wskaźnik w opcjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, caleb59 napisał:

Tak, z najnowszej wersji, było o tym wcześniej.

Na TPU jest już dostępna wersja 3.1.11.
No ale nowsze nie zawsze znaczy lepsze- np. w Cyberpunku podobno wciąż najlepiej sprawuje się 2.5.1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Paw79 napisał:

I nie masz żadnego stutteru?
Ile gra deklaruje w menu zapotrzebowania na VRAM przy takich ustawieniach?

I pytanie dodatkowe do wszystkich- z jakiej wersji DLSS korzysta ta gra?

Stutter bardzo rzadko. Dałem jeszcze tekstury środowiska na Ultra. Jak dam jeszcze inne na ultra to pojawia się już stutter.

Deklaruje jakieś 10GB

Edytowane przez dziadeke
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shadery wgrane na nowo, ucieszyłem się że będzie git i po godzince:

Zdarzenie 1000, Application Error

Nazwa aplikacji powodującej błąd: tlou-i.exe, wersja: 1.0.1.5, sygnatura czasowa: 0x64237d87
Nazwa modułu powodującego błąd: tlou-i.exe, wersja: 1.0.1.5, sygnatura czasowa: 0x64237d87
Kod wyjątku: 0x80000003
Przesunięcie błędu: 0x0000000001e7f36a
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2fd0
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d963006f007270
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe
Identyfikator raportu: c4f8d375-fdd6-4007-991f-319b2fe97e86
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

I w tym samym momencie Zdarzenie 0, nvlddmkm. Cóż.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu ten sam kod wyjątku, który mieliśmy Ty, ja i @lamparcicho. Trzeba czekać na kolejne aktualizacje albo właśnie łapać te "godzinki" od crasha do crasha.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę Panowie walka trwa. Siwych włosów nie przybyło? A może już nie ma co siwieć?  :E

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma siwieć jak już wcześniej wypadło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym wy w ogóle walczycie? Dałem detale na średnie i gram w pełni płynnie, jestem już 10 godzin w grze i tylko dwa wywalenia na samym wstepie jak dałem wszystko ultra max.

Gra się miło, fajnie i przyjemnie.  

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, MT®©™ napisał:

Ale z czym wy w ogóle walczycie? Dałem detale na średnie i gram w pełni płynnie, jestem już 10 godzin w grze i tylko dwa wywalenia na samym wstepie jak dałem wszystko ultra max.

Gra się miło, fajnie i przyjemnie.  

Mi też się gra przyjemnie. Rozumiem, że w wyższej rozdziałce grasz, skoro detale średnie?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MT®©™ napisał:

Ale z czym wy w ogóle walczycie? Dałem detale na średnie i gram w pełni płynnie, jestem już 10 godzin w grze i tylko dwa wywalenia na samym wstepie jak dałem wszystko ultra max.

Gra się miło, fajnie i przyjemnie.  

średnie na kompie za 20k? w 10-letniej grze? może na low aby chociaż utrzymać framerate 1:1 z odświeżaniem ekranu :E?

  • Sad 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Szambo  1440P, mieszanka średnio wysokich i jechana!

@ghs co zrobić, jest lipa i tyle, ale skoro znowu preordery robią jakieś duże liczby bo za free dostaje się jakiegoś skina albo inne gówno to lepiej nie będzie, skoro i tak się sprzeda jeszcze przed uruchomieniem. 

            Tyle dobrze, że ja gram w gry, a nie w suwaki graficzne i wystarcza mi, że coś po prostu wygląda dobrze i działa.

Edytowane przez MT®©™

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, ghs napisał:

w 10-letniej grze?

W Remake grałeś 10 lat temu? Szacunek.

  • Haha 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, ghs napisał:

średnie na kompie za 20k? w 10-letniej grze? może na low aby chociaż utrzymać framerate 1:1 z odświeżaniem ekranu :E?

jakiej 10 letniej? 10 letnia to byla podstawa, grafika jest wspolczensa. To tak jakbys gadal ze resident evil 4 remake to jest 20 letnia gra i czemu nie chodzi na intel hd

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też macie po wyjściu z muzeum (okolice budynku ratusza) czarne tekstury betonu na drodze, wszystko jest ok tylko czarne plamy widać w miejscu drogi? :E Do tego ktoś tam śmiał się z gęby Joela to muszę przyznać mam to u siebie dosyć często. :E 

6t3ik2c.jpg

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, piet napisał:

Co ma siwieć (...)

Co ma siwieć, nie utonie. ?

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem sam się rozwiązał z tymi teksturami drogi, jeśli nie pomoże Wam przeładowanie save to trzeba wyłączyć i włączyć grę z powrotem - wszystko wróci do normy, ach te glitche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej osiwieć niż oci...ć jak mawiał klasyk :E 

Raz miałem takie krzaczaste brwi u Joela i dziwne włosy u Ellie podczas cutscenki, śmiechowo to wygląda :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zemsta jakiegoś indyjskiego klepacza pracującego w wyzyskującym studio za przysłowiową "miskę ryżu" :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po patchu na RTX 4080 zaczelo wywalac, przed patchem nie wywalalo. Ale to moze byc wina mojego OC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

Pewnie zemsta jakiegoś indyjskiego klepacza pracującego w wyzyskującym studio za przysłowiową "miskę ryżu" :E

"Ja wam dam next-gena, jakiego świat nie widzial" 

albo osoby która ma zakodowane inne wzorce piękna :lol2:

Z listy błędów najbardziej rozbroily mnie brakujące animacje dla postaci, coś uwierzyć nie mogłem, ale patrze na YT można znależć chociażby brakuje animacji wchodzenia po schodach przez Ellie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dla odmiany Sarah nadal gnije w swoim pokoju ? z tego wszystkiego zamówiłem 16 ramu bo moje obecne 16 może tylko pompować problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, caleb59 napisał:

Też macie po wyjściu z muzeum (okolice budynku ratusza) czarne tekstury betonu na drodze, wszystko jest ok tylko czarne plamy widać w miejscu drogi? :E Do tego ktoś tam śmiał się z gęby Joela to muszę przyznać mam to u siebie dosyć często. :E 

6t3ik2c.jpg

Nvidia eyebrows :E 

2 godziny temu, caleb59 napisał:

Znowu ten sam kod wyjątku, który mieliśmy Ty, ja i @lamparcicho. Trzeba czekać na kolejne aktualizacje albo właśnie łapać te "godzinki" od crasha do crasha.

To u nas na forum w bądź co bądź dość wąskim gronie, na steam pewnie z 1/3 osób albo i lepiej parząc po ocenie :P 

Trochę żal, że skopali taką fajną grę takimi babolami. Ziomek mi opowiadał, że jego koleżka jak odpalił wczoraj TLOU na swoim rydwanie komunijnym po 22 jak bąbelki spać poszły to czekał do północy aż się shadery zrobią. Pograł chwilę tzn. pozwiedzał pokój Sary, wyskoczył mu crash i poszedł spać :E

giphy.gif?cid=6c09b9528peqpztn2hccci4qke

Ten tytuł naprawdę ma moc, potrafi wywołać takie piękne emocje w graczu :rotfl: 

Edytowane przez lamparcicho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lamparcicho napisał:

rydwanie komunijnym

Za mało koni ma rydwan

wewpc5hi9vqa1.jpg?width=640&crop=smart&a

  • Haha 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...