Skocz do zawartości
Jaycob

The Last Of Us Part I Remake PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

No proszę jakie kwiatki, jednak Nvidia też winna...

  • [The Last of Us Part 1] Game may randomly crash during gameplay on GeForce RTX 30 series GPUs [4031676]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, caleb59 napisał:

No proszę jakie kwiatki, jednak Nvidia też winna...

  • [The Last of Us Part 1] Game may randomly crash during gameplay on GeForce RTX 30 series GPUs [4031676]

Podrzuc stronke z ta lista ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tlolu wzięte w kleszcze przez redów. Może sony się w końcu czegoś nauczy po tej premierze :E

iwC8DZh.png

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mną kolejny dzień przygody ;)

Szkoda, że wszyscy nie są w stanie w pełni cieszyć się grą. Sama w sobie jest rewelacyjna, szczególnie jak ktoś doświadcza tego po raz pierwszy.

BnWTt5O.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, caleb59 napisał:

No proszę jakie kwiatki, jednak Nvidia też winna...

  • [The Last of Us Part 1] Game may randomly crash during gameplay on GeForce RTX 30 series GPUs [4031676]

Pewnie dlatego nie wysypuje mi się gra nie korzystam z tych sterów :szczerbaty:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Prykon napisał:

A u mnie dla odmiany Sarah nadal gnije w swoim pokoju ? z tego wszystkiego zamówiłem 16 ramu bo moje obecne 16 może tylko pompować problem ?

I cyk interes się kręci :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze uruchomienie , procek przy optymalizacji shaderów leci na 100 % i na ryzenie 53600 widzę że z godzinę to potrwa :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, sideband napisał:

Pewnie dlatego nie wysypuje mi się gra nie korzystam z tych sterów :szczerbaty:

Ja korzystam i teraz sesja 2,5h bez problemu na 3060Ti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukadd napisał:

Tlolu wzięte w kleszcze przez redów. Może sony się w końcu czegoś nauczy po tej premierze :E

iwC8DZh.png

Smutne, taki niby ex Sony a na Steam w tym momencie gra jakieś śmieszne 17 000 ludzi, w Cyberpunka i Wiedźmina 3 po 15 000 w Resident Evil 77 000.

Szkoda, że akurat port jednych z najprzyjemniejszych gier z PSa, które wyszły na PC (Uncharted i TLoU) zlecili .......... partaczom jakby to @caleb59 powiedział :D

Edytowane przez skunRace
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, skunRace napisał:

Szkoda, że akurat port jednych z najprzyjemniejszych gier z PSa, które wyszły na PC (Uncharted i TLoU) zlecili .......... partaczom jakby to @caleb59 powiedział :D

W tym komunikacie na stronie Naughty Dog pisali ze ten port powstawal "in-house" co mozna rozumiec tak jakby to jednak powstawalo w Naughty Dog, a Iron Galaxy albo pomagalo, albo "dokanczalo".

cTe7kt2.jpg

Edytowane przez cyberpunk2020

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W miasteczku Lincoln znowu widzę gdzieniegdzie czarne podłoża bez tekstur, tym razem nawet ponowne włączenie gry nie pomaga, ech. Trzeba jednak na poważnie zawiesić granie do czasu nowego sterownika Nvidia i aktualizacji do samej gry.

Za to ani jednego crasha, a grałem dziś łącznie kilka godzin z przerwami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Last of Us Part I v1.0.1.6 Patch Notes
A new hotfix for The Last of Us Part I is now live. This update addresses fixes that improve memory, performance, and more.

   -  Decreased PSO cache size to reduce memory requirements and minimize Out of Memory crashes
    - Added additional diagnostics for developer tracking purposes
    - Increased animation streaming memory to improve performance during gameplay and cinematics
    - Fix for crash on boot relating to game save files

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, caleb59 napisał:

Za to ani jednego crasha, a grałem dziś łącznie kilka godzin z przerwami.

Ja po Twoich wpisach wnioskuje, że te crashe ludzie mają bo za dużo suwaków na prawo chcą. (Nie mowie o Tobie) i system nie wyrabia ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybko skubance jda z poprawkami, pewnie juz byly w drodze zanim gra wyszla :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie tak jest, że gra wywala jak ktoś chce mieć suwaki na ultra full max. U mnie bezboleśnie zrobiona.

=====================================================

Przeszedłem grę. Spodziewałem się czegoś potężniejszego i głębszego po tym jakie zachwyty się czytało wszędzie nad relacją starego i gówniary. Jest świetnie ale myślałem, że będzie więcej szoku i łapania za serce. Ale jest świetnie!

Gra bardzo fajna,  grywalna, polecam.  Takie połączenie Days Gone i Uncharted :D  

 

Chyba serio najbardziej uwielbiam tego typu gierki - głębsza fabuła, strzelanie, przemierzanie świata pełnego dziczy i natury.  

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy lepszy komentarz ze steam, w dniu premiery pisali nawet, że ponad godzinę, albo przekroczyli dwu godzinny czas na zwrot gry na ładowaniu shaderów.

"RTX 3070Ti Ryzen 7 5800X3D 32GB ramu, gra na dysku SSD i po 20 minutach 8% ładowania shaderów."

Na moim "ziemniaku dla plebsu" R7 3700X poszło teraz ze stoperem na telefonie w 27:08 :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Phoenix. napisał:

Szybko skubance jda z poprawkami, pewnie juz byly w drodze zanim gra wyszla :D

Hotfix także łatanie na szybkiego ;-) 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra korzysta z Oodle Decompression Library (wer. 2.9.6), ta wersja zawiera błędy z tego powodu występuje wyciek pamięci i problem jest z wczytywaniem shaderów. W przypadku wymiany na starą wersję 2.9.5 oo2core_9_win64.dll ten problem znika.Pobierz:https://www21.zippyshare.com/v/hNCcWlad/file.html  - Przejdź do folderu z grą The Last of Us Part I.
- Znajdź plik „oo2core_9_win64.dll” i zmień jego nazwę na „oo2core_9_win64_OLD.dll”.
- Rozpakuj archiwum. Przenieś plik „oo2core_9_win64.dll” do folderu z grą.  Podobno działa niech ktos sprawdzi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Koledze powyżej chodziło chyba o to:

Gra korzysta z Oodle Decompression Library (wer. 2.9.6), ta wersja zawiera błędy z tego powodu występuje wyciek pamięci i problem jest z wczytywaniem shaderów. W przypadku wymiany na starą wersję 2.9.5 oo2core_9_win64.dll ten problem znika.Pobierz:https://www21.zippyshare.com/v/hNCcWlad/file.html  - Przejdź do folderu z grą The Last of Us Part I.
- Znajdź plik „oo2core_9_win64.dll” i zmień jego nazwę na „oo2core_9_win64_OLD.dll”.
- Rozpakuj archiwum. Przenieś plik „oo2core_9_win64.dll” do folderu z grą.  Podobno działa niech ktos sprawdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat w dzisiejszym patchu ten plik DLL został zaktualizowany ;) 

2.9.6 z premierowej wersji gry waży 596kb, starszy 2.9.5 ma 592 kilo a ten z ostatniej łatki 609kb.

Tym samym nie wiem czy jest sens dalej się w to bawić skoro wrzucili nowszy ale ofkors nikomu nie bronię :) 

edit: podobno to wersja 2.9.9 czyli najnowsza:

Oodle Development History (radgametools.com)

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Userkamil napisał:

Ja po Twoich wpisach wnioskuje, że te crashe ludzie mają bo za dużo suwaków na prawo chcą. (Nie mowie o Tobie) i system nie wyrabia ?

Tzn. nawet nie kozaczyłem z ultra.

Na początku niczego nie ruszałem i sprawdzałem z tym co gra "fabrycznie" ustawia, a były to detale wysokie + tekstury średnie bez DLSS, jedyne co zrobiłem to wyłączyłem v-sync. Później też włączyłem DLSS "jakość". Według suwaka zużycia VRAM nie przekraczałem limitu 8GB VRAM - gra się sypała.

Dzisiaj zmieniłem cały ogólny preset graficzny na wysoki co przy okazji automatycznie zmieniło też tekstury na wysokie, ustawiłem AF x16, zostawiłem wyłączony v-sync oraz włączony DLSS "jakość" i to tyle. Według suwaka zużycia VRAM nie przekraczałem limitu 8GB VRAM - gra przestała się sypać.

Nie wiem dlaczego dzisiaj już gra działa i nie robi problemów - mam co jakiś czas tylko glitche z podłożem lub z włosami Joela i raz na jakiś czas mikro stuttering, więcej dziwnych akcji nie zauważyłem, a jestem

 

już w Lincoln razem z Billem i szukamy części do auta, dokładnie jestem pod szkołą.

Po dzisiejszej informacji od Nvidii zastanawiałem się czy jest sens dalej grać i nie lepiej poczekać na nowe sterowniki z poprawką ale jak widać jak gra ma humor to działa, jak nie to się sypie - cały czas jestem na etapie oczekiwania na crasha. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest granie z poczuciem, wysypie się czy nie, i teraz nie wiem co bardziej straszy gracza możliwość wysypania się gry czy wyskakujący Purchlak :szczerbaty:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, caleb59 napisał:

Tzn. nawet nie kozaczyłem z ultra.

Na początku niczego nie ruszałem i sprawdzałem z tym co gra "fabrycznie" ustawia, a były to detale wysokie + tekstury średnie bez DLSS, jedyne co zrobiłem to wyłączyłem v-sync. Później też włączyłem DLSS "jakość". Według suwaka zużycia VRAM nie przekraczałem limitu 8GB VRAM - gra się sypała.

Dzisiaj zmieniłem cały ogólny preset graficzny na wysoki co przy okazji automatycznie zmieniło też tekstury na wysokie, ustawiłem AF x16, zostawiłem wyłączony v-sync oraz włączony DLSS "jakość" i to tyle. Według suwaka zużycia VRAM nie przekraczałem limitu 8GB VRAM - gra przestała się sypać.

Nie wiem dlaczego dzisiaj już gra działa i nie robi problemów - mam co jakiś czas tylko glitche z podłożem lub z włosami Joela i raz na jakiś czas mikro stuttering, więcej dziwnych akcji nie zauważyłem, a jestem

  Pokaż ukrytą zawartość

już w Lincoln razem z Billem i szukamy części do auta, dokładnie jestem pod szkołą.

Po dzisiejszej informacji od Nvidii zastanawiałem się czy jest sens dalej grać i nie lepiej poczekać na nowe sterowniki z poprawką ale jak widać jak gra ma humor to działa, jak nie to się sypie - cały czas jestem na etapie oczekiwania na crasha. :E 

Spróbuj ten myk z pagefilem na sztywno. Grałem kilka godzin na mieszance ultra/high 1440p dlssQ, ani razu się nie wywaliła. Zużycie vramu ok 7,5gb mimo że gra pokazuje przewidywane 11gb. Ram 14-15gb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...