Skocz do zawartości
azgan

Sniper Elite 5

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ale mnie krew nagła zalala, aż mnie do tej pory dupa boli że nie nagrałem meczu bo trafilem na cheatera, ale to tak już przyjanuszował że lepiej się nie dało.

Sprzedałem gościowi dwie bańki i zaminowałem swoje stanowisko czyli to co każdy snajpa powinien zrobić 

Czekam na niego myśle sobie przyjdzie, no i przyszedł nadział się na jedną z min, czekam dalej nie odpuści znowu przyjdzie, nie minęła minuta słyszę idzie,

Właczam te wizję patrze on piętro niżej (a na schodach mina, więc zapraszam :E ) 

A on tak po prostu podchodzi pode mnie wycelowuje PM na mnie i mnie ściąga przez sufit !  Jeszcze bym zrozumiał jakby rzucił kostką TNT do sufitu i wybuch by mnie przez sufit zdjął chociaż to dziwne jak się nie burzy chata, ale tak na beszczebelnego na lajciku, wcześniej już raz podejrzanie ktoś mnie zdjął od tyłu, tyle że z tylu miałem litą ścianę bez okien więc no dziwne.

Uważać na chacal72700 - No boli mnie że tego nie nagrałem, ale może ktoś inny poskarży sie tez na niego.

Edytowane przez frog67
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nowy patch się szykuje i Rebelion musi coś zrobić z cheaterami bo mam wrażenie ze z dnia na dzień jest co raz gorzej, czyli jest odplyw tych uczciwych, a zostają sami oszuści.

Dzisiaj typ mI posłał granata w moją stronę który nage zrobił się kastetowy - leciał jeden a upadło chyba z 6 :E  - oczywiście bez szans na ucieczkę.

Wczoraj przez chwilę streamowałem znajomemu to sam widział i natychmiast powiedział "ALE JAK TO ! " gdy gośc mnie zastrzelił a chowałem się za litą ścianą z kamienia strzał ewidentnie przeszedł przez ścianę.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem amunicja przeciwpancerna nie przebija właśnie kamienia, metalu i drewna bo z tego co pamiętam to przebija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
15 minut temu, caleb59 napisał:

A przypadkiem amunicja przeciwpancerna nie przebija właśnie kamienia, metalu i drewna bo z tego co pamiętam to przebija.

Nie przebija bo z ciekawości teraz sprawdziłem ani drzwi drewnianych ani muru z kamienia, to trochę śmieszne jak wiele rzeczy jest umownych i np nikogo nie zastrzelisz przez zamknięte okno pocisk nie przeleci przez szybę dlatego jest opcja otwarcia okiennic. 

Już to zgloszono Rebelionowi że taki mamy absurd że nikogo nie zastrzelimy przez zamknięte okna.

Amiunicja przeciwpancerna tylko lepiej przebija zbiorniki w czołgach czy wozach opancerzonych, mniej kul wystrzelasz to wszystko.

Edytowane przez frog67
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pewien ze zabijalem szkopow za drewnianymi oslonami z ppanc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sprawdzane 

b76O7OK.jpg

przez taką cieniutką blaszkę się przebije normalnie ale już przez ścianę z drewna tego domku czy przez okna to już nie ma najmniejszych szans na zabojstwo.

Widać osłona osłonie nierówna i też aby się przebić musi być pewna grubość (co zrozumiałe, bo inaczejwszyscy by się strzelali z ppanc.)

Edytowane przez frog67
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, frog67 napisał:

Sprawdzane 

b76O7OK.jpg

przez taką cieniutką blaszkę się przebije normalnie ale już przez ścianę z drewna tego domku czy przez okna to już nie ma najmniejszych szans na zabojstwo.

Widać osłona osłonie nierówna i też aby się przebić musi być pewna grubość (co zrozumiałe, bo inaczejwszyscy by się strzelali z ppanc.)

No wlasnie przez takie cienkie oslonki strzelalem.

A to slabo jak przez okno nie przejdzie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać Rebelion nic sobie z cheaterów nie robi albo do następnego patcha, ktoś wrzucił ten sam wałek z granatami co mnie spotkał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale srogi patch wyszedł 47.8GB do ściągnięcia 

• Removed some input delay and softened the edges of the deadzone for 'aiming' input. This should result in better fine aiming control.
• Various fixes to prevent the player falling or hanging through the floor, or getting stuck in the 'falling' animation
• Fixed general collision issues allowing players to walk through some walls in varying locations
• Various fixes to players getting stuck on ladders
• Fixed an issue preventing camera control when a player enters Photo Mode with ironsights
• The free cam has now been restricted slightly in Photo Mode, to avoid exploits during Axis Invasions
• Fixed an issue incorrectly allowing weapon scroll when using a mounted machine gun
• Med Kits will now work as expected on application
• The Precision Machines Receiver attachment will now correctly reduce speed rather than increase it
• The Austen Control Grip will now improve recoil recovery as expected
• Jeff Sullivan’s equipment will now appear as expected when selecting him as a playable character
• 'Show Off' and 'Saboteur' Medals should now unlock correctly
• Machine Gunners will no longer t-pose when shot
• Player can no longer equip weapons or binoculars when using a mounted machine gun
• Dead enemies hidden in crates no longer continue to move
• Player is no longer able to hide underwater in the Landing Zone Multiplayer map
• Grenades will no longer get stuck to the player’s hand when attempting to throw them
• Grenade arcs will no longer disappear unexpectedly
• Fixed an issue impacting the ability to use the Grenade hotkey
• Fixed an issue causing Herr Grunberg’s name to display incorrectly when looking at them through the binoculars
• The overpressure magazine now correctly lists ‘Increase Bullet Drop’ as a con
• Enemy AI will no longer disappear from the map when a cut scene gets triggered
• Booby-trapped bodies will now explode as expected
• Fixed an issue causing Flare Guns to slow down movement
• Players will no longer be able to obtain the Authentic Trophy by exploiting the ability to change difficulties in the pause menu
• Fixed an issue causing an inability to drop dead bodies on pick-up
• Fixed an issue causing AI to get caught in a consistent investigation loop
• Fruit boxes will no longer levitate or appear to multiply unexpectedly
• Fixed an issue in Survival Mode causing the crew in armoured vehicles to remain alive after the vehicle’s destruction, halting progression onto the next wave.
• Fixed an issue stopping the Satchel Charge from unlocking on completion of the campaign
• Fixed an issue causing a game crash when already exiting
• Fixed an issue some players were experiencing where Axis soldiers would get suck crouched in mid-air
• Fixed an issue causing birds to get stuck in place
• Fixed an issue causing wind to be disabled incorrectly in Campaign/Survival
• The trigger volume for Mines has now been increased to ensure they activate in range, regardless of human or vehicle targets
• Fixed an animation glitch causing an AI soldier to get off his bike after being shot, despite being dead
• Fixed an issue causing headlights to turn on and off based on the player’s proximity
• Microphone volume will no longer automatically return to 100% each time a player returns to game
• Additional minor bug fixes and improvements
 
Mission 1:

• The enemy at the boathouse will now spawn correctly so players can retrieve the key and proceed to the next section of the map
• Marcel’s key will now correctly unlock the floorboard after retrieving it from the building’s Attic
• Fixed an issue causing the chandelier to activate twice if shot and then activated via the lever
• Fixed a bug stopping some players from unlocking the Karabiner 98 after killing Freidrich with a chandelier
• Fixed a bug causing the ending cut scene to play too early for some players
• The Beach Defences collectible item will now appear correctly
• The kill list target Steffen Beckendorf’s vehicle will no longer disappear
 
Mission 4:

• Fixed an issue halting progression after sabotaging the Smelting Vat by pulling the lever
• Fixed an issue stopping some players from being able to sabotage the crane by pressing the switch
• Players will now be able to exfiltrate Mission 4 as expected
• Fixed an issue stopping players from being able to enter the building via the vent
• Fixed an issue causing irregular movement when walking down the stairs in Mission 4
• Fixed a bug stopping players from being able to enter via the roof hatch to obtain the collectible item
• Fixed an issue causing the mission to end too early when entering the building near the kill list target
 
Mission 5:

• The objective to bury Lanzo Baumann in concrete will now complete as expected on completion
• Specific to Xbox players, in Mission 5 players are now able to interact and destroy the radio with the crowbar as expected
 
Mission 6:

• Fixed an issue causing some irregular movement of the kill list target Jaan Trautmann
• The 222 tank will now spawn as expected
 
Mission 7:

• Fixed an issue stopping the Kill List reward, the RSC1918, from unlocking after the V2 rocket has been dropped onto Dr Jungers.
• Fixed an issue causing irregular movement on ladders in Mission 7 which sometimes resulted in players getting stuck
• Fixed an issue causing a box to float
 
Mission 8:

• Fixed an issue causing enemies to be appear invisible in the hangar
 
Mission 10 (Target Führer DLC):

• Fixed an issue impacting the ability to pick up a crowbar
• Hitler will now acknowledge the player as expected during a gun fight
• Specific to Xbox players, in Mission 10 the tower will fall as expected once the cables are sabotaged with the bolt cutters

 
Accessibility

• FoV Slider: Adjust the FoV between 60-120. Limited to PC only.
• Toggle Stealth Highlight: Remove the outline around the player when in stealth foliage. Found in the Difficulty Customisation setting "Greatly Reduced HUD".
• Pan Map with Keyboard: Map can now be panned on Keyboard using the arrow keys.
• Auto Run: When enabled, press the traversal button to toggle auto run. Karl will run forwards and you can adjust direction and state (walk, crouch, prone, sprint).
• Auto Traversal: When enabled, Karl will automatically traverse small obstacles when walking or sprinting.
• Auto Climb: When enabled, Karl will automatically climb in the direction you push.
• Toggle Aim: When enabled, aim can be toggled on and off using a press of the aim key.*
• Toggle Radial Menu: When enabled, the radial menu can be toggled on and off using a press of the inventory button.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, frog67 napisał:

Ale srogi patch wyszedł 47.8GB do ściągnięcia

Raptem 20 minut ściągania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Jajacek1 napisał:

Raptem 20 minut ściągania :)

Zależy jak dla kogo, w nocy owszem szybko, w dzień już gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny z hakiem w moim przypadku, nie mierzcie wszystkich swoją miarą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dziś wyszedł kolejny patch do SE5 1.21 

Jedyne 40.3GB do pobrania, nowa mapka kilka fixów poprawek i kontentu z przepustki sezonowej (dodana PPSH i Delisle )

Attention snipers,

Welcome to the latest update from the Sniper Elite 5 development team here at Rebellion.

Firstly, we are delighted to announce that we have just released a brand-new multiplayer map free to all players. ‘Flooded Village’ is available in all multiplayer modes, including No Cross. All you need to do is make sure that your game is updated.

The new map draws inspiration from the images of Normandy during the events of D-Day, as the Nazis deliberately opened locks and breached flood defences in an effort to keep the Allied Forces at bay.

08a99e62a68aadd472e952c4509eab0892e1d8c7.jpg

With a number of great vantage points, ideal for No Cross, as well as lowlands, a causeway, and railway bridge, Flooded Village offers its own unique set of challenges and opportunities for great solo and team-based multiplayer warfare. Make sure you try it out!

We have also just launched the first selection of content from Season Pass One including a new mission called ‘Landing Force’ and two new weapons.

Available to buy either as part of the 

Landing Force Mission and Weapon Pack

, or as part of the full 

Season Pass One

, the new content is live on digital stores now.

Landing Force takes place on its own sprawling island off the coast of southern France. The Nazis have taken what was once a luxury resort and weaponised it to become the ultimate coastal defence.


Inspired by the classic film ‘The Guns of Navarone’ the new mission is dominated by a huge gun battery that has been carved into the mountainside and provides a looming threat over the entire map.

Set at night to intensify the feeling of stealth, our hero Karl Fairburne, lands on the island - tasked with taking out the gun battery before shutting down the nearby lighthouse. This will give the signal to the Allied fleet that they can now begin Operation Dragoon in an effort to take back control of France.

There is an awful lot for you to explore and discover on the island including a variety of different buildings, scenery, and landscapes as well as ancient ruins, forts, walls, and abandoned structures. All of these will reveal more of the history of the island as well as providing Karl with key intelligence about his mission. We think you’re going to love it!

We also have two new weapons launching today – one for stealth play (the D.L. Carbine) and the other for more bombastic moments (PPSH submachine gun).

Thanks to its integrated suppressor and subsonic ammunition, the D.L. Carbine is one of the quietest firearms ever made. It can eliminate targets at long-range producing only the merest whisper. This helps to make it the perfect weapon for covert operations behind enemy lines and therefore ideal for players in Sniper Elite 5.



On the louder side we have the PPSH submachine gun, which is also available now. Firing at an astonishing rate of over 1100 rounds per minute it is often referred to as the “burp gun” thanks to the noise it creates when fired.

The PPSH is the perfect “get out of jail” card for those moments when things go wrong and you need to get out of a bad situation. Hold down the trigger and let the carnage commence.

However, a gun that gets through rounds as quickly as this will also need a bigger magazine so be sure to search out the hidden workbench that will unlock the 71-round drum.


Both of the new weapons and the Landing Force mission are available to buy now as part of the 

Landing Force Mission and Weapon Pack

 or as part of 

Season Pass One

. The Flooded Village multiplayer map is free to all players now while the P.1938 Suppressed pistol, previously only available as a pre-order item, is also now available to purchase.

The keen-eyed sharp shooters amongst you will have noticed a significant update has just been deployed. We hope you are all enjoying the Landing Force DLC and the free Flooded Village multiplayer map. Below is a list of the contents of the update, as well as several bugs that were fixed.
 

New Sniper Elite 5 Content

 

Added free 'Flooded Village' multiplayer map

The new Multiplayer map "Flooded Village" pits players against one another across the vast fields and paths of a rural farming village that’s been intentionally flooded in order to prevent allied aircraft from landing. Flooded Village can be played in all multiplayer modes, including No Cross and boasts the longest shots so far in SE5's multiplayer to date. There are plenty of vantage points to be found here and more mobile players will find a number of useful flanking routes.

Added a 'Shooting Range'

We've added a new Shooting Range' area that contains everything you need in order to fine tune your arsenal prior to entering the field. There are a number of ranges that contain targets at known distances, so you can get the hang of 'zeroing' your scope, try out different attachments and build optimal loadouts for each of the game modes. You can access different loadouts, game modes and difficulty settings via and in game workbench, which can be found next to each of the ranges. The Shooting Range itself can be accessed from the main menu.

Invite your friends to join as Invaders using the social menu

We've added a much requested feature that allows players that have been invited to games via the 'Invite Code' system to choose to join as an enemy Invader or a co-operative partner.
Added Support for 'Landing Force' Mission and Weapon Pack (D.L. Carbine, PPSH, 'Landing Force' Mission)

Added support for 'Kick Voting'

During multiplayer matches, any player can now start a vote to kick another player via the 'player card'. Other players are then notified, and are able to vote. If a player hasn't voted by the time the timer expires, it counts as a 'no', There are cooldown timers preventing a single player from initiating new votes against lots of different players. You also can't kick a player if the result would be an empty team. Results are calculated as a simple majority.

Mark as "Ready" to start sooner

Players entering multiplayer lobbies now have a 'Ready' checkbox they can freely toggle on/off. When the majority of players have confirmed they're ready, a countdown timer will be auto initiated (in custom lobbies). If all players are ready, any active timer is dramatically shortened (quickmatch and custom lobbies). In either case, the game will start when the timer expires.

 

Patch Notes
  • Fixed a bug that caused multiple pieces of TNT to be thrown instead of one
  • Blocked a gap that allowed players to cross the barrier in the No-Cross map 'Urban Ruins'
  • The 'Leather Hood' attachment for the Karabiner 98 now unlocks correctly in Multiplayer
  • The 'Reinforced Band' attachment for the Karabiner 98 now unlock correctly In Multiplayer. For those of you that have already achieved the stated 50 kills, you will need to get one more to trigger the unlock
  • Fixed an issue in Atlantic Wall that caused problems to players climbing the vines on the side of Marcel's house
  • Players can now re-bind the 'W' and 'S' keys, and the 'Fire' and 'aim' Actions on keyboard.
  • The 'No Stone Unturned' Achievement now unlock correctly
  • Issues engaging with Hitler on Wolf Mountain have now been resolved
  • Fixed a bug that caused issues with Ehrlich in War Factory's Kill List objective
  • Resolved an issue where players were unable to exfiltrate from the Spy Academy mission
  • Med kits should now work as normal
  • Reworked the 'New Campaign' difficulty menu to be more intuitive.
  • Improved the behaviour of the 'weapon wheel' menu when using the Steam Controller.
  • Input icons now show correctly for Steam, Nintendo Pro, Xbox and PlayStation Controllers.
Edytowane przez frog67
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto kupić na steam bo jest promocja -20% do godzi 18.00 Czy jeszcze sporo błędów i czekać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lubisz tą serię gier to jak najbardziej warto, jeśli grasz w to z doskoku na zasadzie bo chcesz ograć coś nowego i nie znasz Sniper Elite to nie kupuj bo gra jest typowym AA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wie ktoś czy da się zainstalować i odpalić na Windowsie 7?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość włączenia widoku przez celownik optyczny zamontowany na pistolecie? Na jakimś filmie widziałem jak ktoś celował z tej broni i był widok przez lunetę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Windows 7 niewspierane.

Spróbuj klawisz "C".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • 85 stopni w lecie na GDDR6?  -  tylko pozazdrościć. 
    • Ogólnie jest tak - solidne szlifowanie timingów i potem badanie stabilności, to jest masa, ale to masa czasu. Nic dla ciebie. Osiwiejesz od tego. Ale takie podstawowe, bezpieczne oc, to nic specjalnie trudnego. Na 99.9% osiągniecie 3600 cl16 jest wykonalne bez wielkich fikołów. Timingi safe wyczarować z DRAM Calculatora, możesz nawet tylko te najważniejsze. Nie przesadzać z trcdrd (bezpiecznie na 20) i trfc. Napięcie lekko podbić na np 1.37 i potem testowanie. Najpierw tm5 czy tam memtest, potem gierki. Metro exodus pamiętam dość ładnie bada stabilność ramu. Ja też na wiedźminie 3 w novigradzie testowałem. Jak będziesz miał przeczytany ze zrozumieniem ten cały topic, co ci wkleiłem, to sporo ci się rozjaśni. Tam niektóre chłopaki walczą o drobne detale, ale można też łatwiej. Ja ze swoimi ramami troszkę się nawojowałem, mimo, że nie mam mocno wyżyłowanych timingów, bo dual ranki gorzej się kręcą jak single i widziałem na oko drobne ścinki na 3733 w W3, ale i tak jest lepiej na obecnym 3666 jak typowe single na 3733. No, bo to dual ranki. Ofc 1T.
    • Na Orlenie tylko szcz....
    • Panowie  obecnie mam d5 2 letnią od ekwb https://www.alternate.nl/EKWB/EK-Quantum-Kinetic-TBE-200-D5-PWM-D-RGB-Acetal-pomp/html/product/1620807 , ale ponad 2300RPM jest już słyszalna ( jeszcze w przedziale 2400-3000rpm) strasznie rezonuje buda i nie mogę tego do końca usunąć , czy nowa będzie cichsza ? bo wydaje mi się że ta kiedyś była taka , albo czy jest sens zmieniać ją na  https://www.alternate.nl/Aquacomputer/ULTITUBE-D5-150-reservoir-plus-D5-PWM-pomp/html/product/1770840 https://www.alternate.nl/Aquacomputer/Aquastream-Ultimate-pomp/html/product/1770869 https://www.alternate.nl/Aquacomputer/ULTITUBE-D5-100-PRO-reservoir-met-D5-NEXT-Pump-pomp/html/product/1695322 proszę o szybkie info , to na weekend będę miał u siebie w domu i będzie co robić
    • Lewiatan wcale nie jest tanim sklepem. Robiłem zakupy w Lewiatanie, Biedronce i Lidlu, najtańszy z ich wszystkich jest Lidl. Jeśli chodzi o zakupy - najlepiej zaplanować sobie, jakie posiłki chcesz jeść w danym tygodniu. Potem kupować już konkretne składniki. Unikać gotowych dań, oraz wszelkich produktów bio/eko bo są sporo droższe od zwykłych. Można iść do sklepu po "kilka pierdół" i wydać 100zł, a można nakupić cały koszyk jedzenia i wydać tyle samo. Tylko trzeba liczyć ceny i zwracać uwagę na to, co się kupuje. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...