Skocz do zawartości
azgan

Sniper Elite 5

Rekomendowane odpowiedzi

Hm czyli taki standard, pójdzie poziom trudny i tak jest łatwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Doliczacie gratisową misję na zabicie Hitlera za preorder? 8 podstawowych i 9 z Hitlerem. Zważywszy, że pierwszą misję ogrywałem grubo ponad 2h to contentu starczy mi raczej na długo. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gierka elegancko działa, cienie wysokie vs średnie to jakieś 6-7fps na korzyść średnich, jedynie co mi doskwiera to AA jest chyba gorszy niż w Sniper E 4, do tego ta ostrość, wszystko jest takie białe na brzegach, przydałoby się to zniwelować jakimś suwakiem, jestem na samym początku, jedynie gdzie spada poniżej 60fps to kamera zabójstw, a tam działa miodnie, ale to pierwsza mapa i inna sceneria może to zmienić, gram bez Fidelity w DX12. W sterowniku mam blokadę na maks 100fps. Jak widać ciągnie 100% użycie GPU, ale TDP już nie jest wyżyłowane(na prawo od taktowania gpu).

0dd0NND.jpg
gHL6U3M.jpg

 

Taki wstępny wybór ustawień, ale potestuję z cieniami na wysokie, jak napisałem to jakieś 6-7fps mniej.
xgqtHq8.jpg

W końcu można grać, temperatura w normie, hot spot tak samo. Uff, karta działa jak nowa po aplikacji nowej pasty.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chodzą plotki w necie, że opcja "Pola zaciemniające" korzysta z Raytracingu (cieniowanie) i lepiej to wyłączyć na kartach GTX lecz u siebie nie odczułem żadnego drastycznego spadku fps mając tą opcję włączoną, w sumie to dziwne.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jestem kawałem dalej w tej pierwszej misji, najlepsze moje zdziwienie jak auta, czy na motorach przyjeżdżali w jeden punkt co kilka minut, to zacząłem zostawiać minę, a potem za drugim razem, polazłem za głównym celem, a tu nagle "camera zabójstwa" że auto wyleciało w powietrze :szczerbaty:

Gra działa bardzo ładnie, dałem nawet 110% rozdzielczości, jedynie spada przy kamerze-miejscami poniżej 50fps, w same grze, walce miejscami grubo pod 100fps, skacze między 60-100fps.

Chodzi mi o tą miejscówkę
d94UpkZ.jpg

7FDafeL.jpg

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej padły zarzuty, że mało strzelania ze snajperki w tej grze, a tymczasem sam początek 3 misji to już grube strzelanie nawet na odległość 600m. Wychodzi na to, że jak zwykle każdy ma inny playstyle i ja widzę miejscówki, w których warto się zatrzymać i popatrzeć przez lunetę, ktoś inny może tego nie zauważać ale zdecydowanie nie można twierdzić, że nie ma w tej grze gdzie strzelać ze snajperki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak nie ma? Może nie mam rekordu odległości, ale raczej strzelam ze snajpery, pistolet tylko jak idę cichaczem to z bliska, albo RKM jak mi się zleci kilku a jestem bez wyjścia to jedyny ratunek.
A tak to z daleka ze snajpery, gram na hardzie, więc muszę uważać, bo 2-3 strzały i wiedzą gdzie jestem. Lornetkę też używam do zaznaczenia, w 4 za zaznaczenie wroga było trochu expa za każdy kill, więc z przyzwyczajenia to samo robię, nie zwróciłem uwagi czy zaznaczenie zalicza jako bonus do EXP(doświadczenia), widzę w tej grze ulepszoną 4 i to raczej na plus, mimo tego problemu z AA i zbyt dużego wyostrzania, pomogło trochu ustawienie na 110% rozdzielczości, wyżej zjada fpsy.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recenzje dość słabe i dużo narzekań na znikome AI w tej części jak i prostotę oraz kotleta. Dobrze, że nie robię pre-orderów bo klucze już tanieją :E

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Crew 900 napisał:

Recenzje dość słabe i dużo narzekań na znikome AI w tej części jak i prostotę oraz kotleta. Dobrze, że nie robię pre-orderów bo klucze już tanieją :E

Znikome AI ? hmm może recenzenci nie odpalali na realistic, tylko każdy rzucil okiem na normalu, gram na trudnym i nie są tacy ślepi i głusi, a jeżeli już coś ma szwankować to bardziej ślepota niż głuchota, bo sluch to wyjątkowo wyczuony.

Poziom halasu danej broni ma naprawdę duże znaczenie, jeśli chemy działać cichaczem.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, frog67 napisał:

Znikome AI ? hmm może recenzenci nie odpalali na realistic, tylko każdy rzucil okiem na normalu, gram na trudnym i nie są tacy ślepi i głusi, a jeżeli już coś ma szwankować to bardziej ślepota niż głuchota, bo sluch to wyjątkowo wyczuony.

Poziom halasu danej broni ma naprawdę duże znaczenie, jeśli chemy działać cichaczem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tu nie chodzi o to że nie ma miejsc skąd można snajpować, tylko o to że mapy są za bardzo restrykcyjne, nie dają swobody. Nie da się wypracować spotu takiego jakbyś chciał, musisz robić tak jak sobie twórcy zażyczyli, chcesz się wspiąć na mur, wejść na jakiś dach i z niego zdejmować przeciwników? Nie da rady, chociaż 10 m wcześniej mogłeś przeskoczyć przez identyczny płot, nawet głupie krzaki i roślinność przy drodze stanowi dla nas barierę nie do przejścia. Ai jest głupie, i jest sporo błędów, nie raz jakiś gość prawie na mnie wszedł, wystrzelał nad moją cały magazynek, przeładował bron, a potem poleciał dalej mnie szukać. Gram na najwyższym poziomie, przeciwnicy widza cię z kilometra i słyszą, ale wejść już po drabinie do miejsca twojej kryjówki to już jest za trudne, zlikwidowałem ich masę będąc tylko trochę wyżej od nich, nikt nawet nie popatrzył do góry. Z braku laku można sobie postrzelać do nazistów i tyle.

Edytowane przez ditmd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ditmd napisał:

Tu nie chodzi o to że nie ma miejsc skąd można snajpować, tylko o to że mapy są za bardzo restrykcyjne, nie dają swobody. Nie da się wypracować spotu takiego jakbyś chciał, musisz robić tak jak sobie twórcy zażyczyli, chcesz się wspiąć na mur, wejść na jakiś dach i z niego zdejmować przeciwników? Nie da rady, chociaż 10 m wcześniej mogłeś przeskoczyć przez identyczny płot, nawet głupie krzaki i roślinność przy drodze stanowi dla nas barierę nie do przejścia. Ai jest głupie, i jest sporo błędów, nie raz jakiś gość prawie na mnie wszedł, wystrzelał nad moją cały magazynek, przeładował bron, a potem poleciał dalej mnie szukać. Gram na najwyższym poziomie, przeciwnicy widza cię z kilometra i słyszą, ale wejść już po drabinie do miejsca twojej kryjówki to już jest za trudne, zlikwidowałem ich masę będąc tylko trochę wyżej od nich, nikt nawet nie popatrzył do góry. Z braku laku można sobie postrzelać do nazistów i tyle.

Niestety ale mam podobne wrazenie, AI kuleje, narazie gralem na hardzie, pewnie zmienie na najwyzszy i ocenie.

Nieporadnosc naszego snajpera to masakra. Wchodzisz do wyzlobienia z gorkami 1.5m gdzie 3latek by sie bez problemu wdrapal no ale nasz speszial forces nie da rady :E , krzaczki skad, trzeba na okolo zapierdzielac i szukac "przejscia".

Troche boli i razi ta ulomnosc na obecne czasy.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem minutę recenzji wyżej, wszystkich widzi przez ściany i wali z bliska po kolei bo chyba i tak jest nieśmiertelny jak w jakimś typowym fpsie typu COD. Przecież tego nawet się nie chce ściągać w GP 8:E

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy ktoś każe z tego korzystać? To jest opcjonalna mechanika, gram już 3 misję i ani razu nie użyłem zmysłu słuchu/skupienia w tej grze (tak, technicznie to nie jest widzenie tylko nasłuchiwanie/skupienie się ale jak zwał tak zwał, wizualnie efekt jest taki jak piszecie czyli "widzenie przez ściany"), w Thiefie 2014 nawet aczika dostałem za nie używanie tego typu wspomagaczy przez całą grę.

AI miewa swoje głupotki, to fakt ale w której grze jest dobrze zrobione AI? Zawsze będą jakieś nieścisłości mniejsze lub większe a sama gra jest typową, bezpieczną kontynuacją bez większych innowacji. Jeśli ktoś podchodził do 5 i liczył na cuda wianki to się przeliczył - to jest segment gier AA. Jeszcze co do AI to osobiście mam wrażenie, że jest na bardzo podobnym poziomie jak w poprzednich częściach, oczywiście jak tu było pisane wyżej przez @frog67 jeśli ustawisz najwyższy poziom trudności to będzie jeszcze inaczej niż na normalu.

Nie zgodzę się, że AI jest bezdennie głupie bo potrafią zachodzić z flanki, chować się przed ostrzałem, rzucać granatami czy prowadzić ostrzał (dosyć celny w zależności z jakiej broni strzelają, odległości i poziomu trudności gry). Miałem nawet kilka sytuacji zdziwienia kiedy z okiem przyklejonym do lunety jakiś niemiecki żołnierz potrafił nagle pojawić się obok bo jakoś mnie obszedł, a ja nie miałem go oznaczonego za pomocą lornetki, hałas jaki robimy ma w tej grze również duże znaczenie na naszą niekorzyść oczywiście.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M1911 jest moją nową ulubioną bronią boczną, porobiony to taka mini snapa, dość cichy celny a i tak szybszy niz Welrod, zdecydowanie mocniejszy.

Warto nad nim się pochylić na stole do modyfikacji i chociaż sprobować, a korzystanie z lunety to po prostu dziala jako tryb FPP.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Za prosto mi się gra z 45tką, jestem wierny Welrodowi aż do końca. :E 

3 godziny temu, Sheeneek napisał:

Nieporadnosc naszego snajpera to masakra. Wchodzisz do wyzlobienia z gorkami 1.5m gdzie 3latek by sie bez problemu wdrapal no ale nasz speszial forces nie da rady :E , krzaczki skad, trzeba na okolo zapierdzielac i szukac "przejscia".

Troche boli i razi ta ulomnosc na obecne czasy.

To jest niestety bezdyskusyjny problem tej gry.

Edytowane przez caleb59
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mnie zastanawia brak Mosina czyżby zbanowali kacapowe bronie? 

Nie ma nic ani Mosina, PPSH ani Tokarieva ?

Skoro jest Polka jako NPC do wyboru w multi mogli dać jakiegoś rodzynka naszej produkcji.

Edytowane przez frog67
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Powoli. Przypominam, że season pass daje dostęp do 6 nowych broni, wyskakuj pan z kasiory. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
32 minuty temu, caleb59 napisał:

Powoli. Przypominam, że season pass daje dostęp do 6 nowych broni, wyskakuj pan z kasiory. :E 

Poczekam jak będą za grosze i przede wszystkim JAKIE to bronie będą, w SE3 był (nasz) pistolet maszynowy Błyskawica czyli broń podziemia, a akcja się dziala przecież znacznie dalej bo w Afryce :E  

 

Co tu się odjaniepawliło :rotfl:

 

Edytowane przez frog67
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 2, na Steam 813MB:

Cytat

• Fixed a crash when shooting the Machine Gun team loader before the gunner
• Fixed an occasional crash when shooting into the water
• Fixed players not receiving weapon attachments when visiting workbenches in Wolf Mountain DLC
• Fixed Achievements/Trophies not always unlocking: Covert Elimination + Reich To The Point in the Wolf Mountain DLC
• Player no longer gets stuck in reload animation
• Fixed missing explosion sounds (for example, on the satchel charge)
• Client no longer gets kicked after the first cutscene of some missions in co-op games.

 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, caleb59 napisał:

Nie zgodzę się, że AI jest bezdennie głupie bo potrafią zachodzić z flanki, chować się przed ostrzałem, rzucać granatami czy prowadzić ostrzał (dosyć celny w zależności z jakiej broni strzelają, odległości i poziomu trudności gry). Miałem nawet kilka sytuacji zdziwienia kiedy z okiem przyklejonym do lunety jakiś niemiecki żołnierz potrafił nagle pojawić się obok bo jakoś mnie obszedł, a ja nie miałem go oznaczonego za pomocą lornetki, hałas jaki robimy ma w tej grze również duże znaczenie na naszą niekorzyść oczywiście.

Ai jest przeciętne, typowy standard jak praktycznie w każdej innej grze, jak tylko zdradzimy swoją pozycję to prawie nam na głowę wejdą.

Edytowane przez ditmd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 godziny temu, ditmd napisał:

Dobrze że dali to w GP, bo jakbym za to zapłacił to bym się wkurzył i poszedłby refund. Przy MGS 5 to nawet blisko nie stało.

Od tego jest właśnie GAME PASS żeby nie wywalać po 249-339 zł na gry tylko żeby sobie ogrywać nowości za grosze a jak się ewentualnie spodoba to kupić kiedyś tam na wyprzedaży o ile będą jeszcze chęci wrócić do gry. MGS5 to jest też gra która nadaje się do GP i wcale taka super nie była jak może się wydawać po latach 

 

 

 

 

W MGS 5 było sporo nudy i powtarzalności do bólu po kilka razy to samo 

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że tam był problem z ograniczeniami finansowymi i poganianiem ze strony wydawcy - Konami, przez co w sumie Kojima zakończył z nimi współpracę, po prostu nie dali mu do końca rozwinąć skrzydeł i zapychacze w postaci powtarzania tych samych misji itp. powstały właśnie po to by zamaskować braki spowodowane przez głupotę Konami.

W sumie w Sniper Elite 5 też jest masa podobnych assetów, mechanik czy pomysłów i jest to więcej tego samego a mimo to gra się w to po prostu dobrze jeśli nie miało się mega wygórowanych oczekiwań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, azgan napisał:

Od tego jest właśnie GAME PASS żeby nie wywalać po 249-339 zł na gry tylko żeby sobie ogrywać nowości za grosze a jak się ewentualnie spodoba to kupić kiedyś tam na wyprzedaży o ile będą jeszcze chęci wrócić do gry. MGS5 to jest też gra która nadaje się do GP i wcale taka super nie była jak może się wydawać po latach 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

 

W MGS 5 było sporo nudy i powtarzalności do bólu po kilka razy to samo 

I co z tego? W każdej grze jest sporo nudy i powtarzalności, co i tak nie zmienia faktu że nawet niedokończone, powtarzalne MGS V to zupełnie inna liga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Powiem szczerze, że póki co 3 misja to snajperski raj, super się tam strzela na dalsze odległości.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Witam wszystkich! Jakiś miesiąc temu zakupiłem na morele.net kartę graficzną Palit RTX3070 Gaming pro OC. Zauważyłem ostatnio, że karta wydaje dziwne dźwięki gdy chwilę pracuje pod obciążeniem i w temperaturze około 70 stopni. Temperatury ok, wydajność ok ale denerwuje mnie ten dźwięk. Wg. mnie problemem jest wentylator, które widać na filmiku - link poniżej. https://www.youtube.com/watch?v=pNv3N8KPiww Gdy zhamuje go lekko paluchem to dźwięk ustaje. Wykręciłem kartę i sprawdziłem wentylator ręcznie - nic się nie ociera i pracuje cicho..Być może łożysko gdy dostanie temperatury zaczyna hałasować? Wg. mnie nie jest to jakiś poważny problem ale nie działa to tak jak powinno. Dodam, że gdy przyśpieszę wentylatory problem znika. Czy ktoś miał już może podobny problem i jest może jakieś rozwiązanie bez wysyłania karty na gwarancję? Nie chcę czekać 3 tygodni na kartę.. Jak w ogóle wygląda serwis Palita? Ja akurat z nimi nie mam doświadczenia.. Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za rady.
    • Z połączenia koloru zielonego i czerwonego otrzymamy kolor brązowy... przypadek ? Nie sądzę  🤣
    • Cześć, Potrzebuję złożyć zestaw do gier za jakieś 5k. SSD to już chyba norma - ale na tym mi zależy na pewno, ostatnio grywane gry: Age of Empires II, PUBG Battlegrounds, Tetris Effect Connected, Risk of Rain 2, Terraria, Minecraft - więc jak widać, bez szaleństw. Przeznaczenie - gry, internet, trochę pracy (bez potworzastych CAD'ów i programistycznych IDE z maszynami do budowania czy cokolwiek...). Monitor będzie dokupowany w przyszłości ale niekoniecznie w 4k. Da się coś rozsądnego w takich pieniądzach złożyć? Najbardziej stawiam na niezawodność i trwałość ale wypadłem z obiegu przy natłoku sprzętu na rynku. System może być ale nie musi - stary komp wyleci do śmietnika więc licencja zostaje. Złożyć mogę sam gdyby to miało coś zmienić. Pomóżcie proszę
    • Asus dał ciała z klawiaturą, bo znaki powinny być zdecydowanie jaśniejsze, żeby było je wyraźnie widać. Poza tym to solidny sprzęt dedykowany do pracy. Tylko ramka wokół ekranu jest plastikowa - korpus i klapa to aluminium.  Ekran ma proporcje 16:10, ok. 96-97% pokrycia palety Adobe RGB oraz 100% pokrycia palety DCI-P3 i sRGB. Do tego opcja naprawy u klienta. Gdyby to był laptop do gier, to by miał ekran LCD, 16:9, 16 GB RAM-u, dużo mocniejsze GPU i prawdopodobnie plastikową obudowę. No i możnaby zapomnieć o naprawie na miejscu.
    • Wszystko, co jeszcze rasuje wypasionego RDR2 = super, aczkolwiek tu ingerencja wydaje sie być na tyle duża, że boję się wywrotek, konfliktów, itd. Pamiętam, jak nie mogłem wykonać jakichś banalnych rzeczy kiedyś. Okazało się, że winę ponosił niepozorny mod (tylko!) modyfikujący porę dnia (aby noc czy dzień trwały odpowiednio długo, a nie zmieniały się 20x w ciągu jednej wieczornej sesji przed kompem). I taki pojedynczy (który chyba wchodzi w skład tego powyżej) element powodował kiksy gry, więc - fajnie, chciałbym, kibicuję, ale - marnie to widzę.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...