Skocz do zawartości
Predix

Rtx 3090 HOF ... Spalone piny

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Ronin69 napisał:

doczytaj co MSI przyjmuje BEZPOŚREDNIO od kupujących a potem pruj się, że ktoś punktuje twoją głupotę. 

Przyjmuje gpu?? NIE ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, dawidoxx napisał:

Msi nie przyjmuje bezpośrednio kart i nie wprowadzaj ludzi w blad - reklamowalem karte rok temu i nie szlo tego zrobic samemu.

Za każdym razem trzeba reklamować przez sklep/dystrybutora nawet na forum msi moderatorzy potwierdzali ze inaczej nie idzie zgłosić reklamacji karty graficznej.

Ba nawet w  formularzu zgłoszeniowym RMA nie ma opcji wyboru gpu.

 

A KOGO WPROWADZAM W BŁĄD? GDZIE NAPISAŁEM, ŻE PRZYJMUJĄ KOMPONENTY?  NIE PRZYJMUJĄ BEZPOŚREDNIO OD KUPUJĄCEGO TAK JAK JEST NAPISANE W REGULAMINIE + MAILU OD MSI W TYM TEMACIE + MOIM PRZYKŁADZIE... Jak w tym kraju ma być dobrze, skoro nie potraficie czytać ze zozumieniem? 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Ronin69 napisał:

A KOGO WPROWADZAM W BŁĄD? GDZIE NAPISAŁEM, ŻE PRZYJMUJĄ KOMPONENTY?  NIE PRZYJMUJĄ BEZPOŚREDNIO OD KUPUJĄCEGO TAK JAK JEST NAPISANE W REGULAMINIE + MAILU OD MSI W TYM TEMACIE + MOIM PRZYKŁADZIE... Jak w tym kraju ma być dobrze, skoro nie potraficie czytać ze zozumieniem? 



Skoro na odowiedz Phoenixa do posta Sc0rpow 

wx6Wa1g.png

zareagowałeś w ten sposób: 

VcZIxzM.png

To w ogóle po kiego się udzielasz? jeśli odpowiedz nawiązywała do reklamacji GPU, po co wyskakujesz z płytą i zaprzeczasz jakoby sc0rpow nie pisał bzdur o reklamacji karty graficznej? serio jak ma być dobrze jak niektórzy nawet czytać nie potrafią :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z xkomu dot. reklamacji.

Cytat

Nie uznajemy Pana reklamacji. Wyślemy Pana urządzenie na dodatkową weryfikację w serwisie producenta.
Dlaczego nie uznajemy reklamacji
W Pana urządzeniu stwierdziliśmy ślady spalenizny na złączach zasilania i wtyku przejściówki,
prawdopodobnie spowodowane zwarciem. Uszkodzenia nie tkwiły w sprzęcie w chwili sprzedaży, w związku
z czym nie podlegają pod naszą odpowiedzialność. Rękojmią nie są objęte uszkodzenia spowodowane
niewłaściwym użytkowaniem produktu oraz wady spowodowane zdarzeniami losowymi.
Reklamowane urządzenie sprawdzi producent
Wyślemy Pana kartę graficzną do serwisu producenta, który dodatkowo zdiagnozuje Pana urządzenie.
Poinformujemy Pana o wyniku diagnozy serwisu producenta.


Jak myślicie co robić dalej ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Predix napisał:

Odpowiedź z xkomu dot. reklamacji.


Jak myślicie co robić dalej ? 

Taka odp dostales od xkomu-  to jakis kompletny imbecyl pisał :D

"Uszkodzenia nie tkwiły w sprzęcie w chwili sprzedaży, w związku"

Rękojmią nie są objęte uszkodzenia spowodowane
niewłaściwym użytkowaniem produktu 

 

Niech Ci udowodnią że nie użytkowałeś karty we wlasciwy sposób, na jakiej podstawie takie stwierdzenia @X-KOM.PL skoro nawet  przejsciowka byla oryginalna to co spowodowało użytkowanie karty w niewłaściwym sposób ???????????? 

@X-KOM.PL hallo zapraszamy do dyskusji :E

 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to wysyłałeś na rękojmię? Bo jeśli tak no to mają rację, jak sprzedali Ci kartę to piny nie były spalone, więc rękojmia tutaj nie obowiązuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W podobny sposób załatwiłem kiedyś gtx 970, tyle że tam miałem nie dopiętą przedłużkę na łączeniu z oryginalnym kablem od psu.

Karta nie miała stopionej wtyczki, to bez problemu naprawili ją na gwarze w serwisie Gigabyte (nie ukrywam liczyłem na nowa kartę) a wtyczkę od psu i przedłużki naprawił mi forumowy magic od kabli ;-)

W takich sytuacjach jak tutaj jest sporo umowności - czy to wina przedłużki z zestawu, nie wpiętego kabla czy jakiejś zwary w zestawie.

Nie chcę krakać, ale przy jakości obecnych serwisów z którymi producenci współpracują może być różnie i odrzucenie gwarancji jest całkiem realne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lukibossss napisał:

Ale to wysyłałeś na rękojmię? Bo jeśli tak no to mają rację, jak sprzedali Ci kartę to piny nie były spalone, więc rękojmia tutaj nie obowiązuje.

A co to zmienia? może to być nawet wada ukryta samej przejściówki a ta jest dostarczaną z GPU, więc wchodzi w zestaw  ;) 

Chyba że w @x-kom myslą że przejciówki są nieśmiertelne i nie mają prawa się zepsuć a przy tym uwalić karty :E 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Tomcat napisał:

Nie chcę krakać, ale przy jakości obecnych serwisów z którymi producenci współpracują może być różnie i odrzucenie gwarancji jest całkiem realne.

Na tym polega ten biznes by większość odrzucać i nawet nie grzebać przy sprzęcie i kasować za diagnozę ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwi mnie postępowanie X-KOM'u. Przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi mogli zwyczajnie napisać, że odsyłają sprzęt do producenta celem naprawy i tyle a nie wygłupiać się jakimiś zwrotami o stwierdzonych śladach zwarcia. Domyślam się, że klient właśnie to zareklamował ;)

Poczekaj na odpowiedź z serwisu producenta. Jeśli mieli już takie przypadki, to uznają naprawę gwarancyjną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Predix napisał:

Odpowiedź z xkomu dot. reklamacji.


Jak myślicie co robić dalej ? 

Cześć, 
prosiłbym o podesłanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Zweryfikuje temat i postaram się pomóc. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, dawidoxx napisał:

Taka odp dostales od xkomu-  to jakis kompletny imbecyl pisał :D

"Uszkodzenia nie tkwiły w sprzęcie w chwili sprzedaży, w związku"

Rękojmią nie są objęte uszkodzenia spowodowane
niewłaściwym użytkowaniem produktu 

 

Niech Ci udowodnią że nie użytkowałeś karty we wlasciwy sposób, na jakiej podstawie takie stwierdzenia @X-KOM.PL skoro nawet  przejsciowka byla oryginalna to co spowodowało użytkowanie karty w niewłaściwym sposób ???????????? 

@X-KOM.PL hallo zapraszamy do dyskusji :E

 

Xcom tutaj daje rabaty i promocje, więc na odpowiedź nie licz , ewentualnie będzie priv.

A może autor niech udowodni że użytkował kartę we właściwy sposób? Wiesz to jest takie kopanie się z koniem. Nie uderzam w żadnym wypadku autora, ale xcum może robić dokładnie to samo, rozumiesz ?. Trzeba czekać na odpowiedź od serwisu, nie chcę krakać, ale będzie że wtyczka była luźna i doszło do zwarcia, bo wątpię że w serwisie się przedłużace przyglądną. 

Tutaj raczej szykuje się ciężka batalia.

Edytowane przez AndrzejTrg
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, AndrzejTrg napisał:

Xcom tutaj daje rabaty i promocje, więc na odpowiedź nie licz.

A może autor niech udowodni że użytkował kartę we właściwy sposób? Wiesz to jest takie kopanie się z koniem. Nie uderzam w żadnym wypadku autora, ale xcum może robić dokładnie to samo, rozumiesz ?. Trzeba czekać na odpowiedź od serwisu, nie chcę krakać, ale będzie że wtyczka była luźna i doszło do zwarcia, bo wątpię że w serwisie się przedłużace przyglądną. 

Tutaj raczej szykuje się ciężka batalia.

Wiadomo jak to będzie wygladac.. w pierwszej kolejności jest zwalanie winny na klienta ;) przecież to oczywiste że sama przejściówka lub wtyczka na karcie nie mogły się od tak zepsuć i uwalić sprzętu :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ceny 3090 mocno spadają więc będzie walka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Tornado3 napisał:

ceny 3090 mocno spadają więc będzie walka ?

No raczej.. jakby miał dostać zwrot to by see dwie takie 3090 kupił :E 

Edytowane przez dawidoxx
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Taka sytuacja ułatwia złożenie reklamacji, gdyż to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta."

Niestety wady styku pinów nie można zauważyć od zewnątrz. Nie jest to pierwsza sytuacja z tą kartą - dokładnie te same piny wypalone:

 


Cena na fakturze to ledwie 9000. Dobra promocja była, ale ja oczekuję po prostu naprawy.
 

Edytowane przez Predix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Predix napisał:

Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Taka sytuacja ułatwia złożenie reklamacji, gdyż to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta."

Niestety wady styku pinów nie można zauważyć od zewnątrz. Nie jest to pierwsza sytuacja z tą kartą - dokładnie te same piny wypalone

To jest właśnie to, ale lepiej z góry zrzucić wine na klienta, bo nim tak wygodnie ;) 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A KAEFA naprawia?Te karty mi sie kojarzą bez serwisu.Nowa sztuka lub piniondz

Edytowane przez jurekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, lukibossss napisał:

Ale to wysyłałeś na rękojmię? Bo jeśli tak no to mają rację, jak sprzedali Ci kartę to piny nie były spalone, więc rękojmia tutaj nie obowiązuje.

To nie do końca tak. Ważna jest przyczyna a nie skutek. Jeśli przyczyna leży w karcie albo jej komponentach, to jak najbardziej rękojmia obowiązuje ;)

PS: Nie używaj już tych przejściówek, wepnij bezpośrednio zasilanie z PSU ( obejrzyj te, które są obecnie, ale po takiej przygodzie wymieniłbym też PSU na nowe )

PS2: To się dopiero zaczną przygody jak wyjdzie RTX 40X0 - te podobno mają jeszcze większy apetyt na energię a ilość tejże jaką można przesłać przez takie kabelki jest jednak dość ograniczona. Ile idzie na jednym gnieździe? 150W?

Edytowane przez BladyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.08.2022 o 11:44, BladyPL napisał:

Ile idzie na jednym gnieździe? 150W?

150W przewiduje standard, ale tak naprawdę poprawnie wyprodukowane to gniazdo mogło by przesłać pewnie z 250-300W, tylko jak uchwalali standard to woleli dać duży margines bezpieczeństwa, tak aby przy kiepskiej jakości wtyczkach nie było przypadków jak w tym wątku.

Zwyczajnie jak blaszki we wtyczce mają bardzo słaby kontakt z pinami w złączu (z powodu kiepskiej jakości wykonania), to wzrasta opór -> złącze się nagrzewa -> im bardziej się nagrzeje, to rozszerzalność cieplna metalu/plastiku może potencjalnie jeszcze pogorszyć kontakt i mamy efekt w postaci wypalonej wtyczki. To samo może mieć miejsce jak nie podłączysz (nawet poprawnie wykonanej) wtyczki do końca, aż zaskoczy zatrzask.

  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka była wpięta poprawnie z zatrzaskiem :) To nie karta za 300 zł i przy montażu sprawdzałem milion razy czy jest prawidłowo wszystko wpięte. 
Karta nadal działa normalnie bez obciążenia.

Zasilacz sprawdzony, wszystko jest z nim ok. 3070Ti działa prawidłowo. 
Czekam na informację z gwarancji producenta, liczę na uczciwe podejście do sprawy producenta :) Jeśli jakościowo te ich kable są słabe to pewnie to nie tylko 2 przypadki na świecie bo karta jednak ma apetyt na prąd.
 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kartę podłączyłeś przy użyciu wszystkiego co miałeś w pudełku, czyli karta i kabelki, do zwarcia/spalenia doszło na styku karta-fabryczny kabelek dołączony do zestawu więc to tu bym szukał problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja: 

Prawie 3 tygodnie bez żadnej informacji z xkomu w sprawie. Od 22.07 jestem bez karty więc już miesiąc.
Po kontakcie bezpośrednio w serwisie producenta nie chcieli udzielić informacji nawet o dostarczeniu karty przez xkom do nich. 
@X-KOM.PL bardzo słabe podejście do klienta kupującego "produkt premium" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Predix napisał:

Po kontakcie bezpośrednio w serwisie producenta

a ta karta ma serwis producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Coś w tym jest. a) W HDR Game kalibrator Windows pokazuje 465 nitów, a w HDR default można ustawić w Win 1000+.  ALE b) jak mierzę światłomierzem z telefonu (okienko 1%), to w HDR default mam 800 luxów, w HDR Game 1750 luxów.     @PiPoLiNiO Zmierz oczami  to okienko w HDR i HDR Game z tego filmu. Bez problemu widać, że jest jaśniejsze w HDR Game.
    • @galakty co ty będziesz że  handel ze wschodem nie istnieje https://www.tirsped.com.pl/blog/polska-wymiana-handlowa-z-innymi-krajami/ Skąd najwięcej importuje Polska? Dane narastająco od początku roku  Niemcy – wartość: 222,1 mld PLN – 21,9% udziału Chiny – 146,6 mld PLN – 14,4% Włochy – 52,2 mld PLN – 5,1% Rosja – 45,1 mld PLN – 4,4% Holandia – 40,4 mld PLN – 4% Francja – 35 mld PLN – 3,5% Czechy – 32,3 mld PLN – 3,2% USA – 24,3 mld PLN – 3,1% Korea Południowa – 24,3 mld PLN – 2,4% Belgia – 23,2 mld PLN – 2,3% @Camis mentzen wolnościowiec który mówi o przymusie , dzięki za link @Spl97 po co to pisanie o kucach i debilne ogólniki ? Nie lepiej przekonywać konkretnymi  argumentami do pozostania w UE ? Tak się naśmiewasz z PiSu i jego elektoratu a sam robisz to samo co oni @lukadd do dziś ludzie myślą że Polska jest krajem suwerennym, mamy największą wymianę handlową z Niemcami więc narazie musimy pozostać w UE nawet jak ktoś tego nie chce , trzeba tylko przekonywać rządzących UE że likwidacja pieca gazowego itd nie jest dobrym pomysłem , z pozycji wasala ciężko coś ugrać   
    • Pokazałem wykresy ale prawda jest tylko jedna - TO NIE JEST TO SAMO "If we look at the common peak white luminance measurements you can see what impact the ‘APL stabilize’ setting is having in this area too. Only the HDR Game and Vivid modes reach up to the panels >1000 nits capability, getting to 1072 nits maximum as the setting is on ‘high’. The other 3 modes all cap out at around 484 nits where it’s set on ‘middle’." I zanim zapytasz "to czemu nie ustawił na APL HIGH pozostałych trybów?" bo ch. dają i tak nie przekroczą 480 peak nitów.   Tylko HDR Game oraz HDR Vivid mogą osiągnąć Peak 1000 w trybie APL HIGH. Potwierdziłem to też po rozmowie z kolesiem który napisał recenzje na TFTcentral i jak ustawisz "domyślny HDR" w APL HIGH to masz max peak w okolicach 480 nitów! Czyli TrueBlack 400!☠️   Mam przyjechać do ciebie z kalibratorem aby pokazać czarno na białym że zwykły HDR z APL HIGH to nie jest tryb Peak1000?    
    • @Camis masz wypowiedź mentzena o tym co dokładnie powiedział na temat tego poboru tylko mężczyzn?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...