Skocz do zawartości
Predix

Rtx 3090 HOF ... Spalone piny

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, sideband napisał:

Zwrot kasy będzie zapewne w kwocie wartości rynkowej jeżeli karta odpowiednio dużo straciła na wartości, a nie w kwocie z faktury ;)

U zachodnich sąsiadów od dawna jest to praktykowane, w 2014r miałem okazję to doświadczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis, czy sklep zaproponował wymianę na inny model? Czemu serwis KFA2 miałby oferować zamianę na MSI? Na 90% poszła nota księgowa od serwisu do sklepu że mają zwrócić pieniądze i możliwe że sklep próbuje teraz coś ugrać (mam wielką nadzieję że tak nie jest, bo byłby to olbrzymi strzał wizerunkowy dla sklepu). Sklep w żadnym wypadku nie powinien być beneficjentem i czerpać korzyści z takich transakcji. Jeśli wymiana to tylko na taki sam model, jeśli nie wymiana, to naprawa, a jak ta jest niemożliwa to po prostu zwrot pieniędzy, tyle ile jest na fakturze.

Trzymam kciuki i daj znać jak się skończy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Dr4coPL napisał:

Czemu serwis KFA2 miałby oferować zamianę na MSI?

Dostaje 12K daje 6k.

Najczęstsza praktyka.

Kase by dali jakby im sie nie oplacało tzn 3090tki by nie było a następna mocniejsza by była droższa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Dr4coPL napisał:

byłby to olbrzymi strzał wizerunkowy dla sklepu

Spokojna głowa,  po ostatnich dwóch latach nie ma w PL żadnego sklepu sprzedającego GPU bez nadszarpanej reputacji. Z drugiej strony, póki co, złożyli tylko propozycję 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycję z 3090 MSI odrzuciłem, w ramach kontroferty zaproponowałem wymianę na 3090 Ti która była na sklepie tańsza od tej proponowanej MSI - okazało się że nie jest już dostępna.

Finalnie zaproponowali inną 3090 Ti na którą się zgodziłem. Finansowo jest to lepsze rozwiązanie dla sklepu niż zwrot gotówki. Myślę że wszyscy będą zadowoleni, zależy jak długo będę musiał czekać na nową kartę - dam znać bo status zgłoszenia RMA nadal widnieje jako "przekazano do serwisu zewnętrznego"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za model 3090ti?

Trochu szkoda skoro miałbyś 12k na 4090

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Predix napisał:

Propozycję z 3090 MSI odrzuciłem, w ramach kontroferty zaproponowałem wymianę na 3090 Ti która była na sklepie tańsza od tej proponowanej MSI - okazało się że nie jest już dostępna.

Finalnie zaproponowali inną 3090 Ti na którą się zgodziłem. Finansowo jest to lepsze rozwiązanie dla sklepu niż zwrot gotówki. Myślę że wszyscy będą zadowoleni, zależy jak długo będę musiał czekać na nową kartę - dam znać bo status zgłoszenia RMA nadal widnieje jako "przekazano do serwisu zewnętrznego"

Na którym modelu 3090Ti stanęło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, jurekk napisał:

Trochu szkoda skoro miałbyś 12k na 4090

skąd Ci się wzięło 12k ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Doamdor napisał:

U zachodnich sąsiadów od dawna jest to praktykowane, w 2014r miałem okazję to doświadczyć.

Ale to się dzieje nie dlatego, że sklep chce zrobić w balona klienta tylko sklep byłby na tym stratny ;)

Sprzęcik leci na gwarę to dystrybutora oni uznają gwarę i tak jak w tym przypadku może się zdarzyć, że owy model jest już niedostępny to proponują ten sam model innej marki. Dlatego sklep nie może sobie pozwolić by być do tyłu przykładowo 50% przy ewentualnym zwrocie gotówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co sklep może  a czego nie , to regulują przepisy , kolega jak by się uparł  to by odzyskał kasę co do złotówki,  a że sklepy żerują na lenistwie zgłaszających i nieznajomości przepisów  to inna sprawa , w tym momencie mając możliwość odzyskania całej kwoty , a wybór w zamian schodzącego modelu starej generacji , moim zdaniem jest największym błędem  jaki można popełnić , nawet jak mu dadza 3090ti innej marki , to ile za niego dostanie ? Prynajmniej 4 kola jest stratny na start jak nie więcej , widać bogaty , ale to nie mój cyrk , nie moje małpy

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią życzę powodzenia zwłaszcza przy reklamacji z tytułu gwarancji.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, sideband napisał:

Jak to mówią życzę powodzenia zwłaszcza przy reklamacji z tytułu gwarancji.

 

Czy jesteś pracownikiem tego sklepu ? Bo twoje posty w tym temacie to jawne zniechęcenie klienta do rezygnacji z praw i zgoda na ofertę sklepu

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Finalnie dogadana wymiana na 3090 Ti Gainward. Perełka to to nie jest ale zawsze jakieś rozwiązanie. O zwrot kasy pewnie bym musiał ich męczyć jeszcze długo. Skoro mój stary HOF nie nadaje się do naprawy to może uda się go odzyskać żeby chłodzenie z niego zdjąć do nowej karty ??

HOF oryginalnie był zakupiony za 9k na fakturze a nie 13 jak na stronie (o zgrozo w czasach gdy 3060Ti za prawie 6k sprzedałem a codziennością było 12tys za 3090)

A co do 4090 - dużo złego się naczytałem że ma być drogo, gorąco i prądożernie więc raczej nie planuję brać na premierę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt ci starej karty nie zwróci , ona zostanie w serwisie jako dawca części , nie dość że wykpili się słabszym modelem to jeszcze kartę mają na części , może jakieś pamięci są dobre , może nawet chip gpu , wtedy w ogóle są do przodu skoro za chip 3060ti na aliexpres trzeba płacić 2500zł + kw , pamięci też tanie nie są

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt tej karty nawet nie dotykał ?

Inaczej zostałaby naprawiona i odesłana.

A ten wylicza co oni na tym nie zarobią ?

  • Thanks 2
  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twoja szklana kula nie działa , skoro na yt masz kilka kanałów o naprawach kart i serwisanci piszą jak ciężko dostać części zapasowe i ile kosztują , to tylko jakieś leszcze schowały by kartę do szuflady bez sprawdzenia co się da odzyskać :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...