Skocz do zawarto┼Ťci
komputronik

LOGITECH MK345 - ­čľ▒+ÔîĘ w ┼Ťwietnej cenie! ­čöą

Rekomendowane odpowiedzi

Cze┼Ť─ç!
Tylko dzisiaj zakupicie ┼Ťwietny bezprzewodowy zestaw od Logitecha w super niskiej, a┼╝ o 80z┼é taniej!┬á
W sk┼éad wchodzi myszka, na kt├│rej przepracujecie d┼éugie dni i pe┼énowymiarowa klawiatura o naprawd─Ö wysokiej jako┼Ťci.
Świetny zestaw do biura jak i pracy zdalnej, a kupicie go tutaj -> https://ktr.fan/praca-zdalna-promocja

promka-praca-zdalna-29-08-2022.jpg

Udost─Öpnij t─Ö odpowied┼║


Odno┼Ťnik do odpowiedzi
Udost─Öpnij na innych stronach

Je┼Ťli chcesz doda─ç odpowied┼║, zaloguj si─Ö lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů komentowa─ç zawarto┼Ť─ç tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj si─Ö

Zaloguj si─Ö

Posiadasz ju┼╝ konto? Zaloguj si─Ö poni┼╝ej.

Zaloguj si─Ö

  • Ostatnio przegl─ůdaj─ůcy   0 u┼╝ytkownik├│w

    Brak zarejestrowanych u┼╝ytkownik├│w przegl─ůdaj─ůcych t─Ö stron─Ö.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Troch─Ö pogra┼éem w Portala i pomijaj─ůc mordercze wymagania po wy┼é─ůczeniu DLSS da si─Ö w to gra─ç┬ánawet┬ána RTX 3070,. Ju┼╝ zapomnia┼éem jak fajna gra by┼é portal. Nie bylem w stanie sprawdzic ile jest klatek bo nie ma czym wyswietlic ale grac sie dalo na ustawieniach Ultra w 1440p z DLSS Auto lub Balanced, na Quality juz byly problemy bo gra na moje odczucia smiaglo gdzies w okolicach 30 i czesto te okolice opuszczalo. Na Performance zblizalo sie w okolice 60 ale zdecydowanie to zalezlo od miejsca bo niektore byly znacznie bardziej wymagajace od innych. Podsumowajac gra swiatel spoko, cienie tak sobie ale samo zostosowanie Remux daje szanse na inne gry ktore dostana takie rozszezenia. W sumie bardzo ciekawa opcja a jesli da sie w bardzo duzym zakresie dostosowac ustawienia to praktycznie kazdy bedzie mogl z tego korzystac i grac. Robilem tez porowania jakosci i w Portalu nie robi to wszysko jakis mega roznic, najwiecej co sie rzuca w oczy to mniejsza ostrsoc przez uzywanie DLSS. Chyba pierwszy raz widziwlem zeby DLSS Performance nie dawal wyniku tak slabego ze odbieral ochote na dalsze granie, parkadosalnie to wlasnie starsze gry na tym wszyskim moge niezle skorzystac bo tam i geometria jak i jakosc otoczenia jest na tyle niskich lotow ze to wszysko moze niezle dzialac. PAtrzec czysto technicznie no to jest smich na sali ze gramy w jakis niskich rozdzieczlocich i uzywamy ultra sztuczek, ale rezulataty jednk sa ciekawe i mozna dla nich wrocic do jakis staroci i zagrac w nie jeszcze raz. Cieakwey jestem co community zdziala za pomoca Remixa.
    • Na razie wys┼éa┼éem zapytanie do sprzedawcy, problem jest ┼╝e mam to z niemiec, wi─Öc odsy┼éanie itp, robi si─Ö problem troch─Ö... do tego pozby┼éem si─Ö poprzedniej karty. Je┼Ťli jest jakie┼Ť oprogramowanie do ustawiania tych wentylator├│w to spoko, poszukam go, tylko mam bud─Ö piekarnik (Define R6) i wszystkie 3 a mo┼╝e i 4 wentylatory s─ů potrzebne To sobie pogralem w grudniu widz─Ö.
    • OC i UV tych kart b─Ödzie ciekaw─ů spraw─ů, wracamy do czas├│w kiedy shader clock i base clock by┼é osobno ┬áPrzypomina mi to OC GTX 260.┬á
    • Hej, ostatnio przymierzam sie do zakupu nowego zestawu (budzet max 4k)┬ábo stary z gtx660 nie daje juz rady nawet z csem. Kompletnie sie nie znam ale troche poczytalem i wybralem cos takiego: Procesor: ryzen 5 5600 Karta graficzna:┬ásapphire radeon rx 6700 OC 10gb Plyta glowna: gigabyte b660m ds3h ax ddr4 (chce wersje z wifi) RAM:┬áGoodRam IRDM PRO 16/3600 (2x8GB) Dysk:┬áLexar NM620 1TB NVMe M.2 Zasilacz:┬áSilentiumPC Vero M3 Bronze 700W ATX Obudowa:┬áAerocool CS-107 ARGB V2 Wszystko miesci sie w ~3850zl. Moje pytanie, czy to wszystko bedzie ze soba gralo i czy w stosunku do ceny jest okej? Najwieksze watpliwosci mam do zasilacza i obudowy bo to 2 rzeczy ktore wybralem w zasadzie losowo. I czy do takiej karty+procesora trzeba dokupic dodatkowe chlodzenie (myslalem o┬áSilentiumPC Fera 5 155mm)? Z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi.
    • Ale z moj─ů karta jest wszytko ok ­čśé to problem kolegi Xeite┬á
  • Aktywni u┼╝ytkownicy

×
×
  • Dodaj now─ů pozycj─Ö...