Skocz do zawartości
Jaycob

Assassin's Creed Mirage

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, caleb59 napisał:

Nie wiem gdzie Ty tam tą agresję widzisz ale dobra...

Skradanki wymagają cierpliwości i myślenia, kombinowania. Jeśli nie masz czasu to nie graj w tego typu gry, a tak grasz byle jak i piszesz posty z pretensjami o słaby system skradania nie poświęcając czasu na kreatywne odkrywanie innych sposobów na eliminację przeciwników jakie na marginesie gra dosadnie podsuwa.

A tak poza tym to...

 

Dzieki za odpowiedz jednak nie zmieniam zdania ze AC: Mirage to jest gra przy ktorej warto sie wglebiac w mechanike bo poprostu nie jest tego warta. Przejsc i zapomniec.

Ponawiam prosbe zebys dal mi grac jak chce grac

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, SebastianFM napisał:

@glauks ty lewą nogą wstałeś z łóżka czy co, że się czepiasz o samo nazewnictwo? Jeszcze żebyś chociaż miał rację.

a w czym nie mam racji?

wg ciebie nazewnictwo nie ma znaczenia? - zwłaszcza w dyscyplinach i naukach ścisłych, jak komputer - ciekawy pogląd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic jeszcze nie robiłem z kompem ale ta gra jest naprawdę dziwna ...

W poniedziałek mogłem pograć normalnie, ani jednej zwiechy, wczoraj już było normalnie, trzy zawieszenia się gry w ciągu godziny ;)

Wracając do tematu gry i ogólnie, serii AC to myślę, ze powinni popracować nad tym, żeby jakoś rozbudować, wzbogacić te ucieczki po dokonanym zabójstwie, bo to mamy na filmikach promocyjnych zarówno Mirage jak i pierwszej części a ta mechanika ucieczki i pościgu nie jest w ogóle wykorzystana, przynajmniej w takim stopniu jak w filmikach.

Wczoraj doszedł mi z Amazonu album "The Making of Assassin's Creed 15th Anniversary", myślałem, że to będzie art book do jedynki ale jest to przegląd całej głównej serii, łącznie z Mirage ( takie coś już było i też to mam: "Assassin's Creed The Complete Visual History" ), dodatkowo kupiłem sobie art book do trójki a do Mirage będzie dopiero w kwietniu 2024 roku ... Ogólnie, coś ostatnio art booki do gier i filmów są bardzo opóźniane, do "Horizon Forbriden West" wyszedł półtorej roku po premierze gry, do "Jedi Survivor" wyjdzie też w 2024, do "Spider Man No Way Home" wyszedł też półtorej roku po filmie a jeszcze do Valhalli wyszedł razem z grą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko aby zrobić takie ucieczki to by musiałby być QTE, nie powiem taka opcja by się sprawdziła, ale musieliby to jakoś dawkować, albo dać wybór czy uciekasz normalnie, czy chcesz mieć to iście filmowo :) Ja jak na razie koło 5 godzinek jedna z tych trzech siedzib assasinów odblokowana, fabularnie to ciężko określić ze wzgląd na to które śledztwo się robi, a dopiero jedno skończylem, a zaczynam teraz Dom Mądrości. Dla mnie assasins jak assasins, na plus "różne" możliwości eliminacji i nastawienie na tryb silent niż rambo, a tak po za tym będzie w co grać do następnej części :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma Ubisoft przekazała nowe wieści w temacie aberracji chromatycznej w AC Mirage. Jak czytamy na oficjalnym Discordzie serii Assassin’s Creed:

"Wraz z nadchodzącą aktualizacją, która pojawi się pod koniec miesiąca, aberracja chromatyczna zostanie domyślnie wyłączona na wszystkich platformach, ale będziecie mieć możliwość włączenia / wyłączenia tej funkcji w menu."

a8b3894a59c573edfc0e5f52d477b547.gif

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BIOS zaktualizowany, system świeży, ( choć ciężko przywyknąć do 11 stki, która ma kilka udziwnień względem 10 tki, jak grupowanie się otwartych okien ), nie udało się tylko włączyć bezpiecznego rozruchu, nie ma tej opcji tam, gdzie pokazuje filmik na YT. Jeszcze nie sprawdziłem Mirage, na razie wszystko instaluję od nowa, może jutro obadam, czy dalej się wiesza, teraz i tak gram w drugiego Pająka ;)

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Start -> Uruchom -> wpisz msinfo32 i naciśnij Enter -> w sekcji "Podsumowanie systemu" sprawdź opcję -> "Stan bezpiecznego rozruchu: Włączone"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, caleb59 napisał:

Start -> Uruchom -> wpisz msinfo32 i naciśnij Enter -> w sekcji "Podsumowanie systemu" sprawdź opcję -> "Stan bezpiecznego rozruchu: Włączone"

U mnie pisze: wyłączone, to samo pokazuje HWINFO64.

Płyta główna: MSI MPG Z390 GAMING EDGE AC ( MS - 7B17 ), BIOS: American Megatrends inc. A.CO, 20.10.2022. W tym miejscu o którym mowa na video, czyli setting - security - secure boot mam tylko dwie opcje do wyboru a nie pięć jak na filmiku i nie mogę włączyć bezpiecznego rozruchu.

 

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilę pograłem, na razie gra się nie wysypała ale chociaż pokazuje mi od 80 do nawet 170 fps bez DLSS to gra nie jest tak płynna jak na W10 i miałem kilka przycięć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, dziwne - na stronie wsparcia MSI dla Twojego modelu płyty jest informacja:

Cytat

- Windows 11 Supported.
- Update CPU Micro code.
- Change the default setting of Secure Boot.
- Improve Intel DG2 VGA Card compatibility.

Jak widać zmienili domyślne ustawienie dla Secure Boot co oznacza w przypadku MSI, że powinno być domyślnie włączone. Dlaczego u Ciebie nie ma tej opcji, a system raportuje wyłączone tego nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, gra tu ktoś może w Assassin's Creed Mirage na PS5 w trybie wydajności? Co jakiś czas miewam dziwne glitche graficzne, które wyglądają jak artefakty graficzne. Co ciekawe, tylko w tej jednej grze, więc to chyba nie jest kwestia uszkodzonej konsoli. W każdym razie wygląda to tak, że te artefakty graficzne pojawiają się tylko wtedy, kiedy wchodzę do gry (nigdy w trakcie grania, przeważnie po całkowitym odpaleniu gry od nowa, czasem po wczytaniu zapisu, kiedy już w tej grze byłem) i zawsze w określonych miejscach. Kiedy odejdę kawałek na bok i wrócę w te miejsce, wszystko wraca do normy. Warto też zaznaczyć, że ten glitch jest nieregularny. Raz się pojawia, a raz nie. Spotkaliście się z czymś podobnym u siebie? Jest się czym martwić? 

PS Może ma to jakiś związek z płytą? Zauważyłem, że przy tej jednej płycie z Mirage napęd potrafi okropnie wyć. Z pozostałymi grami nie mam tego problemu.  Poniżej filmy, które nagrałem:

 

 

 

 

 

 

 

 

Pocieszam się jedynie, że nie jestem jedyną osobą, która doświadcza tego problemu. Znalazłem film jakiegoś gościa w wersji gry na PC i wygląda to bardzo podobnie. 

 

 

 

 

Znalazłem też taki film. 

 

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś zajrzał. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Gpu pada :E😌

 

Chyba jednak nie. Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która się z tym zmaga. To już trzeci film, jaki znalazłem. 

 

Zauważyłem też, że problem nie występuje w trybie graficznym "jakość". To chyba glitch, którego bugsoft po prostu nie naprawił. 

 

I też w trybie wydajności jak się postoi dłuższą chwilę w miejscu i kamera sama zmieni kąt, to po powrocie w te samo miejsce nie ma już tych artefaktów. 

 

 

PS Sam już nie wiem, co o tym myśleć. Doradzcie mi coś xD

Jedna konsola pojechała już na serwis z powodu artefaktów graficznych i została wymieniona na nową - właśnie ta, na której gram obecnie w Mirage. 

 

Edytowane przez DirtySouth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego na yt jest tyle filmów z porównaniami Mirage i Unity? Przecież całkiem różne gry pod względem wizualnym i w ogóle, z tego, co widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja ukończyłem - zero problemów technicznych, tam jakieś malutkie glitche z animacjami widziałem ze 3x i to tyle, żadne skrypty się nie bugowały, gra była stabilna jak skała co jest BARDZO miłą odmianą po piekle jakie zafundowała mi Valhalla.

Opowieść nie za długa, nie za krótka - Mirage było robione z pasją co jest akurat na plus biorąc pod uwagę Ubisoft i poprzednie części tej serii. Powrót do korzeni jak najbardziej tutaj widać, słychać i czuć pod każdym względem - nie kłamali.

Dla mnie jest to poprawny Assassyn, w którego grało się dobrze jeśli ktoś lubi starsze odsłony.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja plułem i wyśmiewałem po filmikach przed premierą ten cały powrót do korzeni... Ale muszę przeprosić, gra naprawdę do tego wróciła i gra się bardzo dobrze, po trybie rambo z poprzednich odsłon, wkoncu można być jak sam fisher czy hitman, jakby tak połączyli te dwie gry w świecie AC to byłby sztos. 

U mnie na razie ok, 10h ale to wynika z różnych czynników.

@caleb59 masz może jeszcze grę zainstalowaną? Wrzuciłbyś ss z wybudowanego benchmarka? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, odinstalowałem ale działała jak masło cały czas w 1080p na max detalach bez DLSS, grubo powyżej >60fps. Nawet na głównym bazarze gdzie łazi multum NPC ale tu akurat składam podziękowania dla 5800X3D.

Edytowane przez caleb59
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 

AC Mirage Title Update 1.0.5 – Release Notes

Title update for Assassin’s Creed Mirage will be deployed on all supported platforms tomorrow, Nov 7 @ 1200 UTC / 1 PM UK / 7 AM ET / 4 AM PT.

Patch Sizes:

  • Xbox Series X|S: ~3.54 GB
  • Xbox One: B : ~3.02 GB
  • PlayStation®5: ~2.83 GB
  • PlayStation®4: ~5.79 GB
  • PC: ~4.22 GB
 

Bug fixing

General

Addressed:

  • Added an option to enable/disable Chromatic Aberration.
  • Whilst wearing the Fire Demon outfit, players would not receive the correct number of shards after assassinating any ISU Hunter.
  • Basim now has an equal chance to play any of his take down animations during front executions.
  • Fixed issues with store rewards.
  • Fire Eater enemies hitbox is now properly considering one shot kills with the throwing knife when breaking the oil jar on their back.

Quests

Addressed:

  • “Speak with Ali” - Ali is no longer stuck.
  • “Follow the Fiery Trail” - Removed blockers from investigation objective.
  • “Nehal’s Calling” - Player can now access the final clue.

Graphics, UI and Animations

  • Numerous visual improvements on environment, VFX and weapons.
  • Fixed multiple NPC navigation, animation, and interaction issues.
  • Fixed clothes corruption on NPCs.
  • Various animation fixes, including unnatural leg movements for Basim.
  • Fixed a FOV pop after a cinematic when FOV settings have been modified by the player.
  • Fixed NPC rendering from short distance.
  • Store page display improved.
  • Reward notifications appear properly when opening medium chests.
  • Key icon & quest objective now remains above the head of NPCs in Eagle Vision.
  • Highlight on NPCs lasts for a shorter amount of time in Eagle Vision.
  • Cinematics should now run properly after credits.

Audio

  • Option added to enable/disable background music during call to prayer.
  • Fixed animal sound effects.

Compatibility

  • Improved OWO Haptic Suit support.
  • Fixed number of active monitors for laptop players.

Stability

Addressed:

  • Multiple stability improvements.

Misc

  • Fixed time tracking for hours played on PS5.
  • Offline achievements now transmit to 1st party.
  • Fixed issue with Japanese PS5 button mapping.
  • The refresh rate option in the settings now displays the correct value.
  • Master Assassin Upgrade #1 and Master Assassin Upgrade #2 are now displayed in the in-game Store.
  • Update to game credits.
  • When loading into the game, the main menu music will no longer infinitely loop and will transition smoothly.

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to ja już nie chcę. :E 

69109d2a8425068c3258392856b8bc2b.jpgv

Edytowane przez caleb59
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wrzucic foty porownawcze z wylaczona aberacja? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch ma być udostępniony o trzynastej.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch już jest ale nie ma opcji wyłączenia aberracji chromatycznej.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...