Skocz do zawartości
Jaycob

Cyberpunk 2077 Orion (nazwa robocza) sequel

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, baron6b napisał:

Z drugiej strony Dziki Gon zapowiedzieli w 2013, a wyszedł już w 2015.

W 2013r. to oni już pokazali trailer i gameplay (czerwiec 2013 na E3) :)  Prace ruszyły dużo wcześniej. Do tego mieli mega zgraną ekipę która była w rytmie po zakończeniu prac nad Wieśkiem 2. 

Teraz mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

Wiedźmin Polaris z potencjalnym rokiem premiery. CD Projekt RED chce wydawać duże gry co 3 lata (ppe.pl)

Jeśli więc wszystko pójdzie po myśli CD Projektu, to Wiedźmin Polaris zadebiutuje w 2025 roku, w 2028 zagramy w kontynuację, a zakończenie trylogii trafi na rynek w 2031 roku.

Pierwszy Wiedzmin za 3 lata ? Przecież Cybera robili 7 lat i się nie wyrobili a tam robili jedną grę, a tutaj będą robić kilka. Ja już serio nic nie rozumiem z tego ogłoszenia, może to jakieś spóźnione prima-aprilis ? Na ich miejscu już bym kompletował zespoły które będą to wszystko łatać po-premierowo, bo sporo ludzi będą potrzebować...

Podczas VIII generacji konsol czasy produkcji gier sięgnęły absurdu, skrócenie tego czasu to coś czego wiele osób się spodziewa no ale nie do 3 lat, litości :E

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Kris194 napisał:

Podczas VIII generacji konsol czasy produkcji gier sięgnęły absurdu, skrócenie tego czasu to coś czego wiele osób się spodziewa no ale nie do 3 lat, litości :E

No chyba że tak jak ktoś pisał w tym czy innym temacie, pójdą drogą Ubisoftu i zapełnią grę masą generycznych questów. W taki sposób kto wie, może gdyby fabuła główna była dość krótka na jakieś 15-25h, to jakoś by się wyrobili. Mam jednak nadzieję że takową drogą nie pójdą, bo właśnie questy poboczne robiły mega robotę w Wieśku 3. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kadajo napisał:

Chyba chciałeś napisać oby nie na PS5/XSX 

W sumie to racja, bo zanim wyjdzie nowy CP to aktualna generacja konsol będzie już przestarzała. :E 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ogłoszą że CP2088 będzie robiony tylko na PS6, XBOXSuperXS i PC z 5080 i DLSS 4.5Max. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, joloxx9 napisał:

Kiedy bedzie mozna zlozyc pre-order?

W 2057 ? może jak się poda wiek to wcześniej, bo nie każdy dociągnie do 2077?

  • Haha 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy sternikiem jest Badowski&Co to może wyjść wszystko. Mają u mnie dosyć mały kredyt zaufania.

W ogóle po tych zapowiedziach mam takie wrażenie, że ogólna jakość poleci, a CDPR chcę być jak Ubisoft. Może się mylę, ale chyba obniżyli sobie poprzeczkę. Mniejszy scope, bez porywania się na śmiałe wizję jak wielkie miasto z cyberpunka. Dostarczać tytuły grywalne, ale bez szału. Mniej ambitnie, ale solidnie. Nacisk na ekspansję. Dla korpo to większy zysk i tak wypluwać gry co 2-3 lata. Bardziej jak Ubi, ale mniej jak Rockstar. Na bycie top of the top zabrakło i odpuszczają ten drugi kierunek. Jak sobie przypominam to przy mówieniu o W3 i CP stosowali słowa: rewolucja, redefinicja gatunku na nowo, najlepsza gra z otwartym światem itp, a teraz przerzucą się na "dalsze rozwijanie franczyzy." No dobrze. Jak będzie w miarę ok to pewnie i tak zagram.

Edytowane przez MrHardy
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U RED-ów jak widzę wszystko po staremu. Niczego się nie nauczyli na przykładzie Cyberpunka 2077 jeśli chodzi o komunikację z mediami i graczami, przekazywanie informacji. Dalej jest wesołe machanie szabelką. Nie zapowiedzieli jednego projektu, nie zapowiedzieli dwóch. Ba! Pokazali ich całą garść! Szkoda tylko, że będą one latami funkcjonować w branży jako slajdy i piękne trailery, gry widmo, bo to co oni pokazali to jest dla nich plan wydawniczy na jakieś 10-15 lat. No brawo.

Ale to im się widocznie opłaca, CP2077 jaki by nie był, okazał się komercyjnym sukcesem. Tak więc karuzela kręci się dalej, a te wszystkie Syriusze i Oriony pokazywane są teraz chyba tylko po to, aby podniecić inwestorów.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.10.2022 o 18:24, Element Wojny napisał:

5 projektów robionych równolegle ? Dla mnie to wygląda jak skok ze stratosfery centralnie do oceanu :D Nawet BioWare w swoim najlepszym czasie rzuciło się na 3 projekty (Inkwizycja, Andromeda, Anthem) a co z tego wyszło każdy wie. Może są pewni siebie, może to znowu ruch w kierunku akcjonariuszy, a może po prostu chcą zobaczyć co im z tego najlepiej wyjdzie i 2-3 projekty będą kontynuowane a te 2 gorsze pójdą w kibel. 

To są plany na 10 lat. W tym czasie 2 zespoły AAA w Polsce i nowo tworzony zespół North America mają rekrutować łącznie więcej niż 100 osób rocznie. W momencie premiery drugiej części Nowej Sagi Wiedźmińskiej będzie ich 2000 osób. Może dadzą radę.

W dniu 5.10.2022 o 03:24, voltq napisał:

Zamiast iść drogą remake to wymyślają jakieś dziwne rzeczy, a Wiedźmin 1 czeka na rimejk

Oj, pograłbym w Remake Wiedźmina 1. Bo mechanik tej oryginalnej gry nie potrafię zrozumieć.

W dniu 5.10.2022 o 19:05, Element Wojny napisał:

Wiedźmin Polaris z potencjalnym rokiem premiery. CD Projekt RED chce wydawać duże gry co 3 lata (ppe.pl)

Jeśli więc wszystko pójdzie po myśli CD Projektu, to Wiedźmin Polaris zadebiutuje w 2025 roku, w 2028 zagramy w kontynuację, a zakończenie trylogii trafi na rynek w 2031 roku.

Pierwszy Wiedzmin za 3 lata ? Przecież Cybera robili 7 lat i się nie wyrobili a tam robili jedną grę, a tutaj będą robić kilka. Ja już serio nic nie rozumiem z tego ogłoszenia, może to jakieś spóźnione prima-aprilis ? Na ich miejscu już bym kompletował zespoły które będą to wszystko łatać po-premierowo, bo sporo ludzi będą potrzebować...

2025, to cztery lata bo zaczęli produkcję Polaris na początku 2022. Wiedźmin 3 powstawał 4 lata, Cyberpunk też 4 licząc od zakończenia prac nad Krew i Wino w 2016 roku.

W dniu 5.10.2022 o 19:33, Element Wojny napisał:

W 2013r. to oni już pokazali trailer i gameplay (czerwiec 2013 na E3) :)  Prace ruszyły dużo wcześniej. Do tego mieli mega zgraną ekipę która była w rytmie po zakończeniu prac nad Wieśkiem 2. 

Teraz mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją. 

Pamiętaj, że do początku 2012 roku pracowali nad Wiedźminem 2 (edycja na XBOX 360). Od tego momentu minęły 3 lata do premiery Wiedźmina 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

17 godzin temu, Kszyrztow napisał:

U RED-ów jak widzę wszystko po staremu. Niczego się nie nauczyli na przykładzie Cyberpunka 2077 jeśli chodzi o komunikację z mediami i graczami, przekazywanie informacji. Dalej jest wesołe machanie szabelką. Nie zapowiedzieli jednego projektu, nie zapowiedzieli dwóch. Ba! Pokazali ich całą garść! Szkoda tylko, że będą one latami funkcjonować w branży jako slajdy i piękne trailery, gry widmo, bo to co oni pokazali to jest dla nich plan wydawniczy na jakieś 10-15 lat. No brawo.

Ale to im się widocznie opłaca, CP2077 jaki by nie był, okazał się komercyjnym sukcesem. Tak więc karuzela kręci się dalej, a te wszystkie Syriusze i Oriony pokazywane są teraz chyba tylko po to, aby podniecić inwestorów.

Zauważ, że żadnych slajdów ani trailerów nie ma, nawet nazw a sama strategia mówi o okresie 10-letnim.

Cały przekaz kierowany był niby do inwestorów ale chyba głównym celem jest przyspieszenie rekrutacji nowych pracowników, do wszystkich tych projektów. Od teraz szukający pracy w CDR mają do wyboru Warszawę, Kraków Wrocław, Vancouver i Boston. Oraz Cyberpunka, Wiedźmina i Hadara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie ma, tym bardziej więc decyzja o informowani o tych projektach jest dla mnie chybiona.

Aha, a wcześniej do wyboru to Warszawy czy Krakowa nie mieli? Serio uważasz, że oni zrobili to właśnie po to? Da się sprawnie rekrutować ludzi bez takich zagrywek, naprawdę. Jakoś inne firmy potrafią to ogarnąć bez problemu. Dla mnie zwykłe prężeniu bicepsów przed inwestorami, tak samo było z Cyberpunkiem 2077.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompletnie nie ma się co ekscytować tymi zapowiedziami. Wiedźmin 4 to minimum grudzień 2026, potem kolejne części co 3 lata 2029, 2032. Nowy CP może gdzieś pomiędzy 2027-2028. Tego Hadara to już w ogóle nie wiem jak umiejscowić.  Zakładając, że im wszystko pójdzie wg planu, a im nigdy nic wg planu jeszcze nie poszło. Bardzo lubię ich gry ale plany to oni zawsze przedstawiają życzeniowo, a nie realnie. 

Edytowane przez xtn
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, tgolik napisał:

Oj, pograłbym w Remake Wiedźmina 1. Bo mechanik tej oryginalnej gry nie potrafię zrozumieć.

No bez jaj :D Ze 4 razy ograłem W1 i nigdy nie miałem problemu z mechanikami w tej grze. Owszem, są przestarzałe i momentami nieco irytujące, ale po kilku godzinach grania od razu załapiesz co i jak. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Premiera może 2030. Nie ma co nawet o tym pisać teraz. Oby był dopracowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Element Wojny napisał:

No bez jaj :D Ze 4 razy ograłem W1 i nigdy nie miałem problemu z mechanikami w tej grze. Owszem, są przestarzałe i momentami nieco irytujące, ale po kilku godzinach grania od razu załapiesz co i jak. 

Co nie zmienia faktu że remaster na silniku 3 jest dobrym pomysłem i dla cdpr i dla graczy wszyscy by na tym skorzystali , a nie czekaj cdpr porzuca swój świetny silnik Red engine bo co tydzień wymienia pracowników na nowych ponieważ ci zjedli kanapkę z szynką na śniadanie ,  i nie ma czasu tych nowych uczyć swojego silnika bo za tydzień wymienia tych nowych na nowych , to przechodzą na UE xD , gubię się już w tym xD

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.10.2022 o 13:41, tgolik napisał:

Oj, pograłbym w Remake Wiedźmina 1. Bo mechanik tej oryginalnej gry nie potrafię zrozumieć.

 

ja nie potrafie zrozumieć wogole "mechanik " z ich wszystkich gier, dla mnie od zawsze CDPR produkowało fajne klimatyczne opowiesci udające gry, posiadające fajny dojrzały design, klimat, dorosłe dialogi, niektóre fajne questy. Ale dobry gameplay ???? Panie takiego tam ze swiecą szukać. Walkę z bossami pominę milczeniem....To juz nawet srednie Assasyny mają duzo duzo lepsze mechaniki niz taki np Wiesiek 3 ze juz nie wspomne o Cyberpunku (oznaczenie kodowe "ŻYJĄCE MIASTO" ? )

Mam wrażenie ze proces tworzenia gier w CDPR przebiega z jak najmniejszym naciskiem na gameplay:

- Dobra Panowie to co mamy dziś w planie, aha mamy pogadać o mechanikach walki, wymysleć skille dla postaci, jakies pomysły? co sądzicie

- nooo myślę ze powinny byc jakieś skille, jakieś na pewnooo

- a walka co z walką, jakaś fajna powinna być no nie?

- noo niech macha mieczem i robi te no jak one sie nazywają "piruety" 

- no to fajnie, możemy odhaczyć że zebranie dotyczące mechanik mamy już w z  głowy

P.S. łudzę się tylko ze skoro otwierają jakies firmy za granicą to moze trafi sie ktoś łebski za sterami kto pokaze im ze dobra gra to nie jest przede wszystkim cutscenka, grafika i znana postac mówiąca na scenie YOU'RE BREATHTAKING

Edytowane przez Azakiel
  • Confused 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się spodziewam, że w sequelu CP2077 Dawid Martinez będzie bossem, odbudowany przez Arasakę.

Edytowane przez Saren7
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • U mnie ten błąd wyskakiwał jak właśnie przekręciłem gpu, albo miałem za niskie napięcie dla danych taktów. Prawidłowo ustawione gpu I robiłem sesje godzinami. Ich poprawka nic nie zmieniła w moim przypadku setki godzin w to grałem od premiery.
    • potanieć znaczy się że jak coś nowego wejdzie?
    • Google Gemini odpowiada tak na Twoje pytanie:   Regulamin użytkowania LG TV OLED 42 Artykuł 1: Cel Niniejszy regulamin ma na celu zapewnienie optymalnego doświadczenia graczy korzystających z telewizora LG TV OLED 42. Celem jest dbanie o wyjątkową jakość obrazu i wydajność tego urządzenia, aby w pełni wykorzystać jego potencjał. Artykuł 2: Definicje Ambitne gry AAA: Gry o wysokiej jakości grafiki i wymagające dużej mocy obliczeniowej, znane z zaawansowanej rozgrywki i wciągających światów. Najwyższe ustawienia: Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze, zapewniające najlepszą jakość obrazu i szczegółów. Artykuł 3: Zasady użytkowania Na telewizorze LG TV OLED 42 można grać wyłącznie w ambitne gry AAA. Podczas grania w gry należy zawsze stosować najwyższe ustawienia graficzne. Nie należy używać telewizora do grania w gry o niskiej jakości graficznej lub prostej rozgrywce. Nie należy używać telewizora do grania w gry przez dłuższy czas bez przerwy. Zaleca się robienie krótkich przerw co 30-60 minut. Należy dbać o odpowiednią temperaturę i wilgotność w pomieszczeniu, w którym znajduje się telewizor. Należy regularnie czyścić ekran telewizora miękką, suchą szmatką. Nie należy używać żadnych chemikaliów ani rozpuszczalników do czyszczenia ekranu telewizora. Należy postępować zgodnie z instrukcją obsługi telewizora LG TV OLED 42. Artykuł 4: Sankcje W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu użytkownik może utracić gwarancję na telewizor LG TV OLED 42. Artykuł 5: Wejście w życie Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania. Uwaga: Niniejszy regulamin jest jedynie sugestią i nie stanowi prawnie wiążącego dokumentu. Należy zapoznać się z instrukcją obsługi telewizora LG TV OLED 42, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące jego użytkowania.
    • No to ci zostaje 7900XT ale zaraz nawet u nas powinno trochę potanieć więc jak się nie pali to bym poczekał. Natomiast jak możesz dołożyć to mimo wszystko bym rozważał 4070Ti super. 
    • Ale jak wyłączysz to w idle seasonic kręci okolice 450rpm a nie 700 jak supremo czy vero a jak ktoś jest wyczulony a reszta wentylatorów w PC kręci się w idle na 300-400rpm lub wcale to będzie to słyszał  ogónie supremo czy nawet vero to przyzwoite i dobrze wycenione zasilacze nie wliczając problemów z zasilaniem dysków w przypadku vero  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...