Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Jaycob

Silent Hill 2 Remake od Bloober Team

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie usuwanie mgły to jakaś profanacja tytułu, bo to ona dodaje tej grze gęstości atmosfery. Natomiast co do strachu, to mnie najbardziej straszy dźwięk radia, który wykrywa ruch. Często słyszymy go również przy robakach, które mylą fakt, że może to być potwór, a później się okazuje że to tylko robaki ale nawet one potrafią ze schizować. Dodatkowo włączyłem sobie w opcjach wskaźniki częstotliwości fal radiowych, co dadatkowo pobudza atmosferę i i klimat. Uwielbiam ta grę  🥰🥰🥰

8 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Jak czytam opis tego moda, to... oj mają co łatać. I dla mnie jest to niepojęte (!) w jak słabym, niedopieszczonym stanie wychodzą obecnie gry, i to nie gnioty, a produkcje, które uznaje się nawet za niezłe lub kultowe, skoro jakiś żuczek, sam, własnoręcznie, bez nakładów finansowych i za free naprawia grę. Nie tylko wynajduje jej mankamenty (!), za co już szacun!, ale i potrafi je w takim tempie naprawić. To gdzie zespół? Gdzie testerzy? Nóż się w kieszeni otwiera.

Ja tam nie wiem ale nie zauważyłem nawet jednego glitcha ani jakichkolwiek problemów z grafiką czy innych błędów technicznych. Może mam szczęście?

Edytowane przez HDR'o
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio ktoś usuwa mgłę bo fps wzrośnie? :lol2:

  

W dniu 8.10.2024 o 17:01, frog67 napisał:

jakby zrobić to na silniku od Capcom to wygladało by to lepiej

Wtedy by pewnie stwierdzili że biznesowo się nie spina i cancelujemy.

UE5 jest po to żeby tanie zewnętrzne studio mogło to zrobić w małych pieniążkach. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, HDR'o napisał:

Dla mnie usuwanie mgły to jakaś profanacja tytułu, bo to ona dodaje tej grze gęstości atmosfery.

To jakby grać bez dźwięku :) ta gra może nie ma jumpscarów i nie straszy, ale dźwięki i klimat, potrafi zdziałać na ludzkiej psychice prawdziwe cuda, to uczucie zaszczucia, ciągłego niepokoju to jest niesamowite. 

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kubikolos napisał:

UE5 jest po to żeby tanie zewnętrzne studio mogło to zrobić w małych pieniążkach. ;)

Oczywiście, że tak i chwała za to. To narzędzie. Na tej samej gitarze jeden będzie wirtuozem, drugi będzie rzępolił.
Kwestia poświęconego czasu na naukę / doświadczenia & pierwiastka talentu.

Kiedyś widziałem, jak jakiś magik robił takie rysunki 3D w... Paintcie windy, że zrywało skalp. Pełne RT!
Tak trochę jak z excelem. Jeden zna go na 1%, drugi na 10%, a obaj powiedzą "znam excela".
Dopiero jak posiedzisz z magikiem, co go zna na 50-90% to robi się WOW! To tak można?!

Moim zdaniem gierki UE kuleją, bo jednak nadal ludzie nie znają tego silnika w takim stopniu, w jakim należałoby go, znać by wychodziły cukierki.
Tak myślę.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, AndrzejTrg napisał:

To jakby grać bez dźwięku :) ta gra może nie ma jumpscarów i nie straszy, ale dźwięki i klimat, potrafi zdziałać na ludzkiej psychice prawdziwe cuda, to uczucie zaszczucia, ciągłego niepokoju to jest niesamowite. 

Dokładnie i usuwając mgłę,  usuwamy z niej 1/3 klimatu i zaszczucia.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, AndrzejTrg napisał:

To jakby grać bez dźwięku :) ta gra może nie ma jumpscarów i nie straszy, ale dźwięki i klimat, potrafi zdziałać na ludzkiej psychice prawdziwe cuda, to uczucie zaszczucia, ciągłego niepokoju to jest niesamowite. 

Tylko w celach zobaczenia jak to wygląda bez, ale żeby grać... ? :/ to jak GoT bez wiatru przewodniego

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyny prawilny dźwięk radia to ten z SH1. Połączenie trzasków z dźwiękiem dzwonka szkolnego. We wszystkich późniejszych częściach to jakieś pierdzenie i zawsze je wyłączałem ;) Tym bardziej, że od 2 doszła dynamiczna muzyka, więc radio mi przeszkadzało tylko.

 

Edytowane przez Necronom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, userKAMIL napisał:

 

Co do FG, to wystarczy wpisać w ini linijkę i jest FSR3.0 + FG :] Ale dzięki :)

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://drive.google.com/file/d/1b4Zt5llk9RzGrXEIoDl8hkpS9sM3WVA_/view?usp=sharing

Ale nie wiem czy zadziała jak nie masz suba na tym patronite. Mi aktywowało dopiero jak tam mu dałem tą subskrypcje za 5 jurków. https://www.patreon.com/puredark/posts Warto bo przyrost FPS jest naprawdę znaczący. U mnie z 60+ zrobiło się 100+

Dotarłem do szpitala ;)

EduccRD.jpeg

Edytowane przez userKAMIL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płatna subskrypcja do moda, ja p#£&$÷π jakich czasów my dożyliśmy :heu:

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy teraz na nude Maria i pielęgniarki. Co do moda poprawiającego działanie gry, to czytając komentarze tam, to większości gra z nim chodzi jeszcze gorzej.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, ditmd napisał:

Płatna subskrypcja do moda, ja p#£&$÷π jakich czasów my dożyliśmy :heu:

Ludzie za mody płacą... w temacie o którejś fifie czy pesie było poruszane, ale trochę w inny sposób.

 

59 minut temu, Necronom napisał:

Jedyny prawilny dźwięk radia to ten z SH1. Połączenie trzasków z dźwiękiem dzwonka szkolnego. We wszystkich późniejszych częściach to jakieś pierdzenie i zawsze je wyłączałem ;) 

 

Pierwszy raz słyszę ten dźwięk, no ale ma coś w sobie :) I na poważnie bez radia grałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, userKAMIL napisał:

Ale nie wiem czy zadziała jak nie masz suba na tym patronite. Mi aktywowało dopiero jak tam mu dałem tą subskrypcje za 5 jurków. 

Jeśli nie przedłużysz subskrypcji to mod przestanie działać? Czy to jest tylko jednorazowa aktywacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:



Moim zdaniem gierki UE kuleją, bo jednak nadal ludzie nie znają tego silnika w takim stopniu, w jakim należałoby go, znać by wychodziły cukierki.
Tak myślę.

Taka moda, teraz wszystko "musi" być na Unreal Engine a później jest jak jest https://www.gry-online.pl/newsroom/optymalizacja-gier-na-unreal-engine-5-to-tak-duzy-problem-ze-istn/z929455 :szczerbaty: 🙃

3 godziny temu, aureumchaos napisał:

FG I RR możesz sobie uruchomić dodając w pliku engini.ini linijki kodu, są w necie za free na Steam discussion. FG ma powidoki I jest z FSR a RR robiło u mnie dziwnie foliowe kałuże. Ake dziś spróbuję jeszcze raz RR bo jestem w mieście i tu lepiej ogólnie kałuże wyglądają. 

Czyli mieli w planach to dodać ale nie wyrobili się z jakiegoś powodu na premierę 

11 godzin temu, Necronom napisał:

W skrócie do tej pory z takich mocno widocznych, które uprzykrzają rozgrywkę: stuttering, spadki klatek i niektórzy mają crashe. Ponadto glitche graficzne. 

Czyli norma jeśli chodzi o praktycznie wszystkie nowe gry na Unreal Engine 4 a zwłaszcza 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Jak czytam opis tego moda, to... oj mają co łatać. I dla mnie jest to niepojęte (!) w jak słabym, niedopieszczonym stanie wychodzą obecnie gry,

Czytam i myślę, nie może być tak źle....
Wchodzę do moda i czuję że było to ugrzecznione z twojej strony :E Najwidoczniej nie ogarniają silnika, ale włożyli wysiłek w kreację świata gry. Niech jeszcze modele postaci ulepszą i będzie super.

"Fixed a hitch by limiting shader batch time from 16ms per frame (!) to 1.5ms" o chyba mamy jedną z przyczyn shutteringu.
OH, chyba połowa tego moda to naprawy przyczyn shuteringu.

Nawet w ciągu kilku godzin wychodziła nowa wersja moda, naprawiająca problemy, więc komentarzami nie ma co się sugerować.

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Oczywiście, że tak i chwała za to. To narzędzie. Na tej samej gitarze jeden będzie wirtuozem, drugi będzie rzępolił.
Kwestia poświęconego czasu na naukę / doświadczenia & pierwiastka talentu.

Kiedyś widziałem, jak jakiś magik robił takie rysunki 3D w... Paintcie windy, że zrywało skalp. Pełne RT!
Tak trochę jak z excelem. Jeden zna go na 1%, drugi na 10%, a obaj powiedzą "znam excela".
Dopiero jak posiedzisz z magikiem, co go zna na 50-90% to robi się WOW! To tak można?!

Moim zdaniem gierki UE kuleją, bo jednak nadal ludzie nie znają tego silnika w takim stopniu, w jakim należałoby go, znać by wychodziły cukierki.
Tak myślę.

Nie bardzo wiesz o czym piszesz nawet Epic z Fortnite sobie nie radzi ;) Dlatego jak masz ogarnięty ludzi i dobry własny silnik masz przewagę nad gotowcami typu UE. Silnik Metro pamięta czasy X-ray-a(rozwinięcie X-ray) ze Stalkera i jak widać można to zrobić lepiej niż na UE.

Pewny rzeczy nie przeskoczysz i nie poprawisz na gotowcach tylko musisz czekać łaskawie czekać jak poprawią silnik i dodadzą nowe możliwości etc. Klepiący gry na UE nie poprawia nagle zrypanej optymalizacji od strony CPU czy GPU na poziomie silnika. Polecam sobie sprawdzić jak zmienia się wydajność demka Matrix w raz kolejnymi buildami UE i nie było tam żadnej magicznej optymalizacji tylko ziomeczki sami przerzucali demko na kolejne buildy.

Epic poprawił nowe wersje UE chyba od 5.4 od strony CPU, ale to nadal bieda. Do dnia dzisiejszego nie rozwiązali do końca problemów z przycinkami niezależnie jakiej gimnastyki byś nie robił ręcznie.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ditmd napisał:

Jeśli nie przedłużysz subskrypcji to mod przestanie działać? Czy to jest tylko jednorazowa aktywacja?

Jednorazowa i anulowałem zaraz po aktywacji. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, sideband napisał:

 

Epic poprawił nowe wersje UE chyba od 5.4 od strony CPU, ale to nadal bieda. Do dnia dzisiejszego nie rozwiązali do końca problemów z przycinkami niezależnie jakiej gimnastyki byś nie robił ręcznie.

 

Jest dokładnie tak jak mówisz. Dla zainteresowanych tutaj rozwinięcie tematu https://www.purepc.pl/unreal-engine-5-4-ma-nie-tylko-dodac-nowe-funkcje-do-silnika-ale-rowniez-zaoferowac-wyzsza-wydajnosc-na-pc-i-konsolach ale oczywiście gry wszystko zweryfikowały i widać jak jest lepiej 🤭

Nic tylko czekać na Wiedźmina 4 na Unreal Engine 5 i może się okazać że jeszcze zatęsknimy za RED Engine 😅😉

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sideband A wiesz, że UE można dostosować samemu jak się chce i rozwiązać samemu wiele problemów, bo EPIC udostępnia kod źródłowy?

Gotowiec to jest jak ściągniesz ze strony epica, ale ten silnik można właściwie całkowicie przepisać pod siebie i CDPR pokazało na jakimś Epic Fest swoje rozwiązanie na stutter.

Edytowane przez MroczneWidmo
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, AndrzejTrg napisał:

Pierwszy raz słyszę ten dźwięk, no ale ma coś w sobie :) I na poważnie bez radia grałeś?

Za pierwszym razem z radiem, bo SH2 był pierwszą grą z serii, z którą miałem kontakt, ale dopiero jak zagrałem w jedynkę to tam radio robiło robotę. Jak później zagrałem znowu w 2 i 3 to już niestety nie pasowało. Ogólnie uwielbiam muzykę z SH2. Jest bardziej "melodyjna". Potrafi być wzruszająca, smutna. Ale to jednak soundtrack z jedynki robił kisiel z mózgu. Kawałki takie jak "All", "Don't' Cry" czy "Flesh and Blood" to tylko przykłady jak cały soundtrack tam brzmi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Reddzik napisał:

Mod

 

Ciekawe jak gościu z San Andreas tu trafił  ?? lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, ronaldo864 napisał:

Ciekawe jak gościu z San Andreas tu trafił  ?? lol

Znając lore Silenta to bym powiedział że jest taka opcja która to umożliwia :E  

ale nie idźmy tą drogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...