Skocz do zawartości
uzywamVPN

Youtube Jak można usunąć regulator głośności?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy da się ze strony YouTube wyłączyć regulator głośności albo go na stałe zablokować dlatego że jak się przewija film to się na niego niechcący klika i się dźwięk wycisza i regulować głośność sobie mogę pokrętłem w głośnikach?
youtube.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Atmosfera jest, jakieś dreszcze momentami także, ale jumpscarów nie uświadczyłem (na szczęście, bo nie lubię się bać. :D). W ostatniej grze w której podskakiwałem to był Until Dawn. 
    • no teraz się coś zmniejszyła ta jasność więc może jak pozmieniałem to zadziałało. Ale w momencie włączenia sRGB znika od razu opcja Dynamiczna jasność,kontrast,temp.barwowa , odcien,saturacja,gamma. W sensie te opcje.  Jasność ustawiłem na 21 więc pewnie dlatego też jest 
    • Aha i tera na PC nie działa bo jest 8 świateł a nie 4 A na konsolach w perforamnce 60 fps nie ma RT wiec polowy cieni nie ma czy jak ?  
    • czekamy kolejne 2 lata na RTX 5090 🤣
    • Z PurePC  CYTAT: "Twórcy ze studia Striking Distance Studios zdradzili kilka ciekawostek związanych z produkcją The Callisto Protocol. Gra od podstaw była tworzona na silniku Unreal Engine 4, jednak niektóre elementy nie do końca współgrały z wizją twórców na prezentację świata. Mowa m.in. o liczbie świateł generujących poszczególne cienie. Twórcom zależało na zaimplementowaniu ośmiu źródeł oświetlenia, które wpływałyby na generowanie cieni, tymczasem silnik UE4 ograniczony był do co najwyżej czterech takich źródeł. Wprowadzono zatem autorską modyfikację do silnika graficznego o nazwie "Hybrid Ray Traced Shadows", w której szczegóły poszczególnych cieni nakładane są na te fragmenty sceny, które mają znaczenie dla ogólnej jej prezentacji wizualnej. Oprócz tego Ray Tracing zostanie wykorzystany również do prezentacji bardziej naturalnych odbić na powierzchniach. W połączeniu z ulepszonym cieniowaniem, The Callisto Protocol na maksymalnych detalach powinien zaoferować wysoką jakość oprawy graficznej. Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0".
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...