Skocz do zawartości
zapalniczkabig

OBS studio - mało fps na nagraniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj pobrałem OBS, aby dokumentować swoją rozgrywkę fivem. Niestety nagranie wygląda jakby było nagrywane w 5 fps. Problem pojawił się dopiero po zmianie systemu na Windows 11. 
GTX 1050 Ti

i3-10100f

16gb ram 3600mhz

W czym tkwi problem. Czy zmiana systemu na windows 10 pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • czekamy kolejne 2 lata na RTX 5090 🤣
    • Z PurePC  CYTAT: "Twórcy ze studia Striking Distance Studios zdradzili kilka ciekawostek związanych z produkcją The Callisto Protocol. Gra od podstaw była tworzona na silniku Unreal Engine 4, jednak niektóre elementy nie do końca współgrały z wizją twórców na prezentację świata. Mowa m.in. o liczbie świateł generujących poszczególne cienie. Twórcom zależało na zaimplementowaniu ośmiu źródeł oświetlenia, które wpływałyby na generowanie cieni, tymczasem silnik UE4 ograniczony był do co najwyżej czterech takich źródeł. Wprowadzono zatem autorską modyfikację do silnika graficznego o nazwie "Hybrid Ray Traced Shadows", w której szczegóły poszczególnych cieni nakładane są na te fragmenty sceny, które mają znaczenie dla ogólnej jej prezentacji wizualnej. Oprócz tego Ray Tracing zostanie wykorzystany również do prezentacji bardziej naturalnych odbić na powierzchniach. W połączeniu z ulepszonym cieniowaniem, The Callisto Protocol na maksymalnych detalach powinien zaoferować wysoką jakość oprawy graficznej. Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0".
    • Proszę wszystkich żeby zejść z preorderowców, bo jeśli już caleb jest zadowolony, to znaczy, że premiera jest bardzo udana, a przy grze nie pracowali partacze i nieudacznicy, tylko profesjonaliści od Sony  
    • I tak za każdym razem ? Pre-order, zwalona optymalizacja/bugi, negatywna ocena, patch - ale cenę nadal płacić pełną na premierę jakby nigdy nic ? Rzeczywiście świetny pomysł... 😐
    • Konto użytkownika na kompie z ograniczonym czasem logowania: https://codepre.com/pl/como-establecer-facilmente-un-limite-de-tiempo-para-usuarios-de-windows-10.html Wyłączenie w UEFI możliwości bootowania z innych urządzeń + hasło na UEFI.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...