Skocz do zawartości
Xeite

Zamienię Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB

Rekomendowane odpowiedzi

Zamienię (z dopłatą z mojej strony w odpowiednim przypadku) na :

- kartę graficzną minimum Nvidia RTX 3080
- smartphona iPhone Pro lub Pro Max z serii minimum 13, a najlepiej 14
- smartwatcha Apple Watch Ultra

lub sprzedam

W przypadku zamiany to tylko na smarthona pochodzącego z wolnej dystrybucji, czyli nie od operatorów komórkowych, lub takiego, który jest już spłacony w pełni.

W skład oferty wchodzą:
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB
- oryginalne pudełko
- faktura jako dowód zakupu (ze sklepu samsunga, nie od operatora komórkowego)
- gwarancja do 2023-01-27
- gratis Etui ringke Onyx Black (stan bardzo dobry)

Telefon był mało używany, i od nowości był w etui, więc stan jest idealny (nawet wciąż ma orygialną folię na ekranie). Bateria trzyma tak samo długo jak kiedy go kupiłem.

IMG-72082.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Atmosfera jest, jakieś dreszcze momentami także, ale jumpscarów nie uświadczyłem (na szczęście, bo nie lubię się bać. :D). W ostatniej grze w której podskakiwałem to był Until Dawn. 
    • no teraz się coś zmniejszyła ta jasność więc może jak pozmieniałem to zadziałało. Ale w momencie włączenia sRGB znika od razu opcja Dynamiczna jasność,kontrast,temp.barwowa , odcien,saturacja,gamma. W sensie te opcje.  Jasność ustawiłem na 21 więc pewnie dlatego też jest 
    • Aha i tera na PC nie działa bo jest 8 świateł a nie 4 A na konsolach w perforamnce 60 fps nie ma RT wiec polowy cieni nie ma czy jak ?  
    • czekamy kolejne 2 lata na RTX 5090 🤣
    • Z PurePC  CYTAT: "Twórcy ze studia Striking Distance Studios zdradzili kilka ciekawostek związanych z produkcją The Callisto Protocol. Gra od podstaw była tworzona na silniku Unreal Engine 4, jednak niektóre elementy nie do końca współgrały z wizją twórców na prezentację świata. Mowa m.in. o liczbie świateł generujących poszczególne cienie. Twórcom zależało na zaimplementowaniu ośmiu źródeł oświetlenia, które wpływałyby na generowanie cieni, tymczasem silnik UE4 ograniczony był do co najwyżej czterech takich źródeł. Wprowadzono zatem autorską modyfikację do silnika graficznego o nazwie "Hybrid Ray Traced Shadows", w której szczegóły poszczególnych cieni nakładane są na te fragmenty sceny, które mają znaczenie dla ogólnej jej prezentacji wizualnej. Oprócz tego Ray Tracing zostanie wykorzystany również do prezentacji bardziej naturalnych odbić na powierzchniach. W połączeniu z ulepszonym cieniowaniem, The Callisto Protocol na maksymalnych detalach powinien zaoferować wysoką jakość oprawy graficznej. Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0".
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...