Bijecie pianę w koło Macieju jak płaskoziemcy!
Księgowa wypłaty też może liczyć na kartce, zamiast excelem albo softem do tego.
Dlaczego tego nie robi?
Zaakceptujcie, albo przeanalizujcie wątek o RT na labie, bo zaczynacie tu zawracać Wisłę kijem.
To jest wątek o grze, a nie "gorszości" RT nad nie RT.
A po co robić ten sam efekt na dwa sposoby?
Gdzie tam 10, na 20 lat by stykło
Tylko po co tu sapać? Pewne z obecnych metod muszą odejść do lamusa. nie da się iść naprzód oglądając się cały czas do tyłu. Wszystkie obecne cross-genowe gry są idealnym tego przykładem, z jednej strony masz nowoczesne, wydajne konsole PS5 i XSX a z drugiej kotwicę w postaci PS4/X1.
Przy obecnych grach jest tyle roboty, że uwierz mi, nikt się nie zanudzi na śmierć.
Pamiętam i pamiętam też że się twórcy chwalili tym jak wymagająca jest ta gra, a jak już tą grę ogarniały już lepsze sprzęty to wyszła po latach aktualizacja, która znów wymagała wydajności z kosmosu. Do tego pamiętam że mnóstwo osób instalowało crysisa, żeby zobaczyć jak to u nich z wydajnością. Więc przykład zły. To tak jak z cyberbugiem. Wiele osób nawet w to nie gra, tylko używa za benchmark.
Jak się przesadzi z wyostrzaniem to wiadomo jednak wedlug mnie np. w Cyberpunk 2077 przy DLSS ustawienie wyostrzania na 0,05 (domyślna wartość) zwiększa ostrość bez pogorszenia jakości.
Wiesz, że w Cyberpunk 2077 TAA też korzysta z lekkiego wyostrzania, żeby zniwelować rozmycie powstałe przez próbkowanie poprzedniej klatki.