Skocz do zawartości
Razor1711

Jaki telewizor 55 cali do 5.000? OLED czy zwykły?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam telewizora ok 55cali w skrócie najlepszego do 5000zł. Telewizor będzie zawieszony na ścianie. Użytkowany będzie typowo do oglądania telewizji, filmów wysokiej jakości. Korzystania z internetu, przeglądanie stron, YouTube itp. Planuje zakupić sobie konsole wiec myślę, że to też ważne w kwestii telewizora. Nie znam się za bardzo i dlatego proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG C1 powinieneś dostać w tej cenie i jego polecam.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem założyć taki temat, ale już nie muszę jak widać. jednak ilość propozycji nie jest dla mnie zadawalająca :P U mnie jest jednak ta małą różnica, że mogę zaoferować MAX 6000zł, choć lepiej by było coś w okolicy 5000zł. Co jeszcze warto kupić w tych pieniądzach? TV do użytku ogólnego, że tak powiem. Czyli oprócz wzwyklej telewizji to internet, netflix, YT i nie wiem co tam jeszcze.... Takie ogólne domowe okno na świat :)

PS: Ten wyżej proponowany to nie czasem 55C11LB? Bo taki mi wyskakuje C11 a nie C1

Edytowane przez reactorpcsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, reactorpcsu napisał:

PS: Ten wyżej proponowany to nie czasem 55C11LB? Bo taki mi wyskakuje C11 a nie C1

Tak, to jest C1. Mam ten TV, jak za te pieniądze to był doskonały wybór. Kupiłem go do XSX (4k i 120Hz) oraz do VOD, z pół roku temu dałem za niego 4200 zł w Euro. Ale do zbyt jasnego pomieszczenia się nie nadaje. Ale za to w nocy daje po oczach, aż musiałem jasność pikseli zmniejszyć. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.12.2022 o 20:48, grzesiu_6 napisał: