Skocz do zawartości
Lameismyname

AsRock RX 5600 XT Challenger za 666zł

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawa sprawa. Może się, zawieruszyły po zwrotach, a nie chcą sprzedać taniej niż dostali, stąd cena.

 W tej cenie to może liczą na jakąś pomyłkę, albo kogoś kto się nie zna. Czasem na allegro niektórzy próbują sprzedać jakiś przedmiot dwa razy drożej niż reszta. Może to działa i czasem ktoś kupi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, B@nita napisał:

Miałem nie śmiecić ale sam prowokujesz, a zrozumiałeś co napisałem?  To są POJEWDYŃCZE sztuki a nie kontenery, więc nie ma tu nic nienormalnego.

Generalnie to sam śmiecisz w tym "swoim" temacie.

 

Jak miałeś nie śmiecić, jak sam od śmiecenia zaczynasz? Prześledź od którego momentu zaczyna się offtopic, bo nie od mojego postu. Ten temat nie tyczy sie kart używanych i powystawowych, ani żadnego modelu jaki masz na myśli. Masz jakieś "ale" do sklepu, załóż swój temat odnośnie sklepu czy innych produktów i tam pisz wywody na ten temat, nie tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lameismyname napisał:

Jak miałeś nie śmiecić, jak sam od śmiecenia zaczynasz? Prześledź od którego momentu zaczyna się offtopic, bo nie od mojego postu. Ten temat nie tyczy sie kart używanych i powystawowych, ani żadnego modelu jaki masz na myśli. Masz jakieś "ale" do sklepu, załóż swój temat odnośnie sklepu czy innych produktów i tam pisz wywody na ten temat, nie tutaj.

Masz coś z pamięcią?

Cytat

Mnie i tak najbardziej śmieszą aukcje:

1. Część działała, poleżała na półce, nie mam jak sprawdzić, nie przyjmuję zwrotów.

2. Mam laptopa, nie mam jak sprawdzić czy sprawna.

A to co ma być? Jak ta twoja wypowiedz ma się do karty z wstawki? A do niej się odniosłem bo chyba łatwo zrozumieć co miałeś na myśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, B@nita napisał:

Masz coś z pamięcią?

A Ty chyba coś z głową...

44 minuty temu, B@nita napisał:

A to co ma być? Jak ta twoja wypowiedz ma się do karty z wstawki? A do niej się odniosłem bo chyba łatwo zrozumieć co miałeś na myśli.

Spróbuj ze zrozumieniem przeczytać nie tylko ten post, a kilka poprzednich i złóż to w całość. To była odpowiedź do @grzesiek811 ad-hoc odnośnie egzemplarza RX5600(XT) którego wystawiali z artefaktami.
Oczywiście jak to Ty, wparujesz raz na jakiś czas i narobisz burdelu wyjętego z kontekstu, popiszesz głupot nt. sklepu w którym nigdy nie zrobiłeś zakupów.
Podkreślę to jeszcze raz - chcesz wylewać pomyje na produkty czy sprzedawcę, stwórz sobie swój temat i używaj do woli.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Lameismyname napisał:

A Ty chyba coś z głową...

Przeginasz.

Wystarczyło tam też też nie odpisywać i robić śmietnik. Proste. Ale skutecznie bronisz wizerunku sprzedawcy, na każdym kroku to podkreślasz.

Ok, kończę i proponuje nie ciągnąć tego dalej.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, B@nita napisał:

Przeginasz.

Masz rację, to było poniżej pasa. Przepraszam.

12 minut temu, grzesiek811 napisał:

Offtop offtopem, ale trochę kultury można zachować mimo wszystko.

Masz rację. B@nita jest tak samo upartym człowiekiem jak ja, więc nie pierwszy raz tak się kończy nasz "dialog".

2 godziny temu, B@nita napisał:

Wystarczyło tam też też nie odpisywać i robić śmietnik. Proste. Ale skutecznie bronisz wizerunku sprzedawcy, na każdym kroku to podkreślasz.

Ok, kończę i proponuje nie ciągnąć tego dalej.


Jakoś nie umiem biernie przejść obok tak niekonstruktywnej krytyki. Wybacz.
Jeżeli wylewanie tak naprawdę bezpodstawnych pomyj to jedyna słuszna dla Ciebie droga i każdy, kto chociażby wypowie się konstruktywnie w tonie neutralnym lub tym bardziej pozytywnym z automatu staje się zaciekłym obrońcą, to chyba coś tu nie do końca gra.
Ty masz odmienne zdanie, ja też, przyznałem Ci jednak w paru kwestiach rację i wyciągnąłem na pierwszy plan to co wzbudza kontrowersje rozmawiając o tym. Jako zadowolony klient mam prawo pozytywnie się wypowiedzieć o sklepie czy też transakcjach z nim związanych, co nie jest chyba niczym niebywałym.

Ja też kończę, nie ciągnijmy tego dalej.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie to proponuję zamknąć temat. 72 strony to chyba wystarczająco by ktoś kto natknie się na ten wątek znalazł odpowiedź. Jesli zechce kupić ,,w aktualnej" cenie 849zł bodajże, to zobaczy że już przy cenie w jakiej ja kupiłem (799zł) dużo osób pisało że średnio się opłaca.
Trafi ktoś z pytaniem czy można zrobić silent mode wentylatorów (by na idle się nie kręciły) - znajdzie odpowiedź.
Ktoś będzie szukał info o zmianie BIOSu - też odnajdzie odpowiedź.

Każda dodatkowa wypowiedź to tylko kolejne posty, strony wątku, który im dłuższy/obszerniejszy, tym trudniejszy do ogarnięcia i odnalezienia interesującej kogoś kwestii.
Sam przez to przechodziłem czytając wątki o monitorach 27"/2K. Czytania na dwa dni, a informacje które mi były potrzebne potrafiłbym spisać na jednej kartce A4.

Jaki jest cel tego wątku ,,od tego momentu" wprzód?

Jedynie offtopic, sprzeczki, oskarżenia, a koniec koców kart zostało (sprawdzałem teraz) 32 sztuki. Raczej rynek już się za przeproszeniem nażarł. Ile ich było na początku? 500/600?

Info o karcie w internetach/pclab zostanie, nie zmieni się jej konstrukcja i opinie osób które miały/nie miały z nią styczności.

Proponowałbym się więc rozejść, zamknąć wątek i niech zostanie (już w i tak OBSZERNEJ wielkości) tak jak jest dla osób które będą szukały jakiejś informacji na jej temat, albo będą chciały uzyskać odp. na PW od osób które je kupiły i w tym wątku znajdzie nicki/namiary. 
Watki o nowych generacjach kart czasem nie ciągną się tak długo do jasnej ch... :boink:

?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, TwisteddJoker napisał:

Ja ogólnie to proponuję zamknąć temat.

?

ja wrzuciłem banitę do ignorowanych i jest spokój :) polecam, a temat może się jeszcze przydać.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobijmy do 100 000 wyświetleń i dopiero zamknijmy temat ;)

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @Rtx4060tiUser Naprawdę tanie i słabe pasty z rok wytrzymają, a tu parę miechów i HS koło 100*C. No i ciąć na smarku pasty który kosztuje w hurcie pewnie 1zł w karcie za 2700zł to jakieś nieporozumienie.                               Skoro ktoś miał na 4080 iChill tą samą historię, myślę, że problem jest im znany. Ja u siebie rozwiązałem to tak jak wyżej.
    • osuszanie i wygrzewanie podłóg w domu odpalone przez dewelopera, bo są trochę do tyłu z pracami  na ścianach zarzucony mam THM z doliny nidy
    • Muszę przyznać ze gierka mocno kusi,ale dopiero co skończyłem Persone 3 reload po 80h : P Jednak gry od Atlusa trzymają wysoki poziom i trzeba dobrze się nastawić na długą przygodę.Plus słyszę że soundtrack znowu kozacki 👍
    • Cześć, do mojego domu mam dostarczony Internet po kablu światłowodowym, połączenie kablowe jest podpięte do Modemu mojego ISP Providera, zaś modem jest podłączony kablem do Routera WiFi TP-Link Be230 i rozprowadza internet po całym domu. Moim celem jest użycie funkcjonalności Routera jakim jest VPN Client, żeby nie musieć na każdym urządzeniu w domu instalować aplikacji do obsługi vpn. Do tego próbuje użyć usługi Nord VPN (wykupiłem ich usługę na rok). Wklepując wszystkie potrzebne rzeczy typu username i password oraz plik .ovpn udaje mi się doprowadzić do stanu Connected z serverem NordVPN, ale jest problem, że nie mogę nic zrobić, ani przeglądać strony internetowe, ani pingować różne hosty - testowałem na różnych urządzeniach, laptopach, telefonach. Totalnie jak by połączenie było ucinane mimo, że w Routerze widzę ustawione połączeniem z ich Serverem VPN. Dokonałem eksperymentu i podpiąłem się analogicznie do innego Servera VPN, który jest darmowy i działa - mogę przeglądać strony internetowe, ale działa to bardzo wolno - no bo darmowe. Dyskutowałem z supportem NordVPN i finalnie powiedzieli mi, że nie są w stanie mi pomóc. Ręce mi opadły. Czy ja mam rezygnować z ich usług czy z moją konfiguracją Routera jest nie tak? Jeśli działa mi połączenie Routera z darmowym Serverem VPN to czemu nie działa z serverem NordVPN? Sprawdzałem różne servery NordVPN i na prawdę, przy każdym jest ta sama sytuacja. na załączonym screenie cały czas widnieje prędkość pobierania 0 Kbps.  Macie jakieś pomysły co powinienem z tym zrobić?    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...