Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Vennor

[Grafika] Default brushes signature

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Vennor

Jako, ze czesto odwiedzam deviantART kazdy dobry tutorial zapisuje na dysku. Przed chwila przegladajac moje zasoby trafilem na cos ciekawego.

 

abstractadvanced0nb.th.jpg

 

Zainteresowalo mnie to i wzialem sie do roboty.

 

To jest wynik mojej pracy -

 

Vennor-31.jpg

 

Edit: Jeszcze wersja z inna rama:

 

Vennor-31x.jpg

 

Jak widac mozna tym sposobem uzyskac niezly efekt.

 

Chcialbym zobaczyc jak wy sobie z tym poradzicie :P.

 

Jest to dosc latwe, choc nie jestem pewien czy kazdy sobie z tym poradzi :P.

 

Moje tlumaczenie poradnika:

 

Pamietajcie - przed rozpoczeciem resetujemy kolory! W tym celu naciskamy D :P.

 

Dodam tez, ze jezeli cos komu nie wyjdzie - bedzie za ciemne, albo za jasne mozna balansowac opcja Opacity!

 

 

-----------------------------------------------

 

1. Tworzymy nowa warstwe i renderujemy na niej chmury (Filter->Render->Clouds). Powtarzamy ta czynnosc (CTRL+F) poki nie uzyskamy satysfakcjonujacych nas chmur :). Powinno byc troche czerni i troche bieli.

 

2. Duplikujemy ta warstwe (CTRL+J) i ustawiamy jej blending na Soft Light.

 

3. Laczymy warstwy (CTRL+E, gdy mamy zaznaczona warstwe na gorze).

 

4. Duplikujemy calosc i wchodzimy w Filter->Brush Strokes->Crosshatch, zostawiamy domyslne ustawienia i naciskamy Enter (Lub jak kto wili - naciskamy OK :P).

 

5. Wybieramy Single column Marquee Tool (Lewy gorny rog przybornika) i wybieramy na chmurach linie (liniĘ - jednĄ :P) na ktorej znajda oby dwa kolory (Bialy i czarny, a nie tylko jeden z nich). Teraz CTRL+C i tworzymy nowa warstwe. Wklejamy skopiowana linie (CTRL+V :P). Naciskamy CTRL+T i rozciagamy ja na cala dlugosc sygnatury. Blending zmieniamy na Overlay.

 

6. Wybieramy pedzel (B) i klikamy prawym klawiszem myszy na sygnature. W otwartym oknie klikamy na strzalke i wybieramy Reset Brushes. Jeszcze raz prawym klawiszem i szukamy Spatter Brush (Na obrazku jest jego wyglad) o rozmiarze 59. Teraz w prawym gornym rogu klikamy na zakladke Brushes i zmieniamy opcje pedzla wedlug zalecen na obrazie. Tworzymy nowa warstwe. Majac zaznaczony gorny kolor (Foreground) czarny szybkim ruchem malujemy po sygnaturze (Pozioma linia!). Blending ustawiamy na Overlay. Znow nowa warstwa i robimy to samo tylko, ze bialym kolorem. Znow blending na Overlay.

 

7. Teraz szukamy w pedzlach Soft Round Brush (Rozmiar 21) i znowu ustawiamy jego opcje tak jak na zalaczonym tutorialu. Robimy nowa warstwe pod warstwa z rozciagnietymy chmurami i bialym kolorem, szybkim ruchem reki w poziomie rysujemy po calej sygnaturze. Blending zmieniamy na Overlay. Tutaj mozna sie pobawic Opacity - ja zmienilem na 50%.

 

8. Teraz bierzemy sie za kolorowanie. Robimy nowy layer kolorujacy (Nazwyjmy go tak :P), w tym celu klikamy Layer->New Adjustment Layer->Color Balance. Ustawiamy jakis ladny kolor :). Klikamy OK i maskujemy ta warstwe chmurami, tzn. renderujemy na niej chmury :) (Przypomnienie: Filter->Render->Clouds). Robimy jeszcze jedna warstwe kolorujaca, ustawiamy inny ladny kolor :E i ta takze maskujemy renderujac na niej chmury. Pamietajcie, ze ukrywane jest to co znajdzie sie pod czarnym kolorem, tzn. miejsca gdzie chmura jest biala beda widzialne, a te gdzie chmura jest czarna beda mniej widoczne.

 

9. Nowa warstwa. Wypelniamy calosc jakims wzorem, na przyklad liniami, kropkami, czy tez kwadratami. Juz tlumacze jak to zrobic: Tworzymy nowy plik o rozmiarach 6x6 px i przezroczystym tlem. Maksymalnie zoomujemy i na samym srodku olowkiem rysujemy biala kropke. Naciskamy CTRL+A i wchodzimy w Edit->Define Pattern i OK. Wracamy do naszej sygnatury. Wybieramy wiadro z farba (G) i u gory (Pod paskiem z opcjami File, Edit, Image, Layer itd.) zmieniamy z Foregound na Pattern. Klikamy na obrazek po prawej i wybieramy tam nasza kropke. Teraz pozostaje tylko wypelnienie sygnatury tymi... kropkami. Zmieniamy blending tej warstwy na Overlay i balansujamy Opacity (U mnie jest 25%, ale do wypelnienia nie uzylem kropek, tylko kwadratow).

 

10. Teraz rama. Tworzymy nowa warstwe, naciskamy CTRL+A i klikamy Edit->Stroke. Rozmiar to 2px, a kolor bialy. Klikamy OK. Zmieniamy blending tej warstwy na Overlay i duplikujemy ja (CTRL+J) dla uzyskania mozniejszego efektu.

 

11. Teraz tekst. Wybieramy jakas przyjemna czcionke i podpisujemy sie w odpowiednim miejscu (Trzeba bedzie samemu poszukac). Ja uzylem czcionki "Unofficial BoP Font". Ustawiamy blending tekstu na Soft Light i duplikujemy go 3 razy. Blending tekstu ktory jest najwyzej zmieniamy z Soft Light na Overlay i opacity zmniejscamy do ~50%.

 

-----------------------------------------------

 

 

Koniec!

 

Zycze udanych prac i czekam na prezentacje ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie cacy tylko wiecej zdjec prosimy :]

 

Z jakiej dzielnicy jestes :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor
Wszystko ładnie cacy tylko wiecej zdjec prosimy :]

 

Z jakiej dzielnicy jestes :D

Zdjecia sa w zalaczonym tutorialu, wiec chyba nie bedzie problemow :).

 

Co do dzielnicy - zaraz poleci PM :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój efekt , na szybko nie przywiązałem zbytnio wagi do ilości brushy...

sig5dh.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor

Fakt :P.

 

Chmury nie pasuja troche [:/].

 

Jakby dluzej nad tym posiedziec to by wyszlo lepsze ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robie tak i nic mi nie wychodzi :/ ale chyba dlatego że troche tego nie czaje :/

ale jeszcze bede próbował coś zrobić fajnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor
Mi wyszło coś takiego :E

 

sig0cp.jpg

No niezle :P.

 

:thumbup:

 

I jak? Wcale nie takie trudne.

 

Wystarczy zalapac o co chodzi, potem juz bedzie latwe :).

 

Tylko popracuj nad maskowaniem, klorami i obramowaniem :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No niezle :P.

 

:thumbup:

 

I jak? Wcale nie takie trudne.

 

Wystarczy zalapac o co chodzi, potem juz bedzie latwe :).

 

Tylko popracuj nad maskowaniem, klorami i obramowaniem :E.

 

No właśnie to obramowanie jakieś tandetne trochę mi się wydaje :P

Filipk w swoim tutku pokazywał jak zrobić fajne z czarnego i białego... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor
No właśnie to obramowanie jakieś tandetne trochę mi się wydaje :P

Filipk w swoim tutku pokazywał jak zrobić fajne z czarnego i białego... :)

Wiem, ale mi sie takie podoba :E.

 

Mozesz robic inne, chetnie zobacze co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem, ale mi sie takie podoba :E.

 

Mozesz robic inne, chetnie zobacze co z tego wyjdzie.

 

Ależ nie chciałem cię urazić :E

Mi też się podoba, tylko nie pasuje do akurat mojego projektu ;)

Ja zrobiłem teraz takie :P

 

sig1ow.jpg

 

i trochę (niewiele) inne

 

sig6yi.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie sie zmienia blending

w okienku z wartwami (layers) masz rozwijalną listę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde dzie jest ten brush Spatter Brush? go trzeba sciagnac? bo znalezc nie moge :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurde dzie jest ten brush Spatter Brush? go trzeba sciagnac? bo znalezc nie moge :/

 

spatter0rh.jpg

 

Nie trzeba go ściągać, jest w domyślnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak wybrać brush :E?

Bierzesz narzędzie pędzla, PPM i masz już ten ekran co tu wkleiłem :E

Brush jest jak widzisz na środku mniej więcej :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Musisz sobie przywrócić domyślne (Reset Brushes). Tam siedzi diabeł :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Vennor, dobre tłumaczenie. :thumbup:

 

Oto efekt jaki ja uzyskałem:

KlaxonNoBrushingSig.jpg

Bardzo fajna technika, będzie trzeba nad nią popracować. :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @galakty co ty będziesz że  handel ze wschodem nie istnieje https://www.tirsped.com.pl/blog/polska-wymiana-handlowa-z-innymi-krajami/ Skąd najwięcej importuje Polska? Dane narastająco od początku roku  Niemcy – wartość: 222,1 mld PLN – 21,9% udziału Chiny – 146,6 mld PLN – 14,4% Włochy – 52,2 mld PLN – 5,1% Rosja – 45,1 mld PLN – 4,4% Holandia – 40,4 mld PLN – 4% Francja – 35 mld PLN – 3,5% Czechy – 32,3 mld PLN – 3,2% USA – 24,3 mld PLN – 3,1% Korea Południowa – 24,3 mld PLN – 2,4% Belgia – 23,2 mld PLN – 2,3% @Camis mentzen wolnościowiec który mówi o przymusie , dzięki za link @Spl97 po co to pisanie o kucach i debilne ogólniki ? Nie lepiej przekonywać konkretnymi  argumentami do pozostania w UE ? Tak się naśmiewasz z PiSu i jego elektoratu a sam robisz to samo co oni @lukadd do dziś ludzie myślą że Polska jest krajem suwerennym, mamy największą wymianę handlową z Niemcami więc narazie musimy pozostać w UE nawet jak ktoś tego nie chce , trzeba tylko przekonywać rządzących UE że likwidacja pieca gazowego itd nie jest dobrym pomysłem , z pozycji wasala ciężko coś ugrać   
    • Pokazałem wykresy ale prawda jest tylko jedna - TO NIE JEST TO SAMO "If we look at the common peak white luminance measurements you can see what impact the ‘APL stabilize’ setting is having in this area too. Only the HDR Game and Vivid modes reach up to the panels >1000 nits capability, getting to 1072 nits maximum as the setting is on ‘high’. The other 3 modes all cap out at around 484 nits where it’s set on ‘middle’." I zanim zapytasz "to czemu nie ustawił na APL HIGH pozostałych trybów?" bo ch. dają i tak nie przekroczą 480 peak nitów.   Tylko HDR Game oraz HDR Vivid mogą osiągnąć Peak 1000 w trybie APL HIGH. Potwierdziłem to też po rozmowie z kolesiem który napisał recenzje na TFTcentral i jak ustawisz "domyślny HDR" w APL HIGH to masz max peak w okolicach 480 nitów! Czyli TrueBlack 400!☠️   Mam przyjechać do ciebie z kalibratorem aby pokazać czarno na białym że zwykły HDR z APL HIGH to nie jest tryb Peak1000?    
    • @Camis masz wypowiedź mentzena o tym co dokładnie powiedział na temat tego poboru tylko mężczyzn?
    • @leven Ukryłem, ale jak widać FC widzi wentyl, teraz jest pod Fan3, jak się sparuje i ustawi to nie reaguje na kontrole manualną oraz krzywą.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...