Skocz do zawartości
Dagedy

Xkom-reklamacja / problemy

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, EvilKillaruna napisał:

@Killer85 Ale po co te emocje? Żebyś potem nie mówił że niesłusznie punkty karne na konto wpadły ;).

Widziałeś posta więc wiesz co tam było :)
Gość ze mnie jawnie drwi i to nie jest fajne
Jeśli zawinię to przyjmuję punkty na klatę...jak mniemam pijesz do tamtej sytuacji z modem...tam było inaczej :)
Skąd emocje...gastroskopia będzie w piątek o 11


 

Edytowane przez Killer85
  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamykamy atmosferę napięcia i robimy mały update.

Zapytalem @X-KOM.PL co dalej będzie się działo, skoro przesłali sprzęt ponownie do serwisu producenta, o to odp: 

„Dzień dobry,

przeciętny czas realizacji po stronie autoryzowanego serwisu producenta to okres około 21 dni roboczych w przypadku klasycznego zgłoszenia gwarancyjnego, w przypadku rękojmi czas ten nie jest jednoznacznie określony a jedynie oznaczony jako niezwłoczny.

Pozdrawiam”

Tak ze XD

Dostałem oczywiście wiadomość pw od konta XKOM, ale po przeslaniu numeru zgłoszenia sprawa padła. 

Oczywiście, biorąc pod uwagę rady osób, które mają większą wiedzę w temacie nadałem bieg sprawie realizowanej przez rzecznika.

Edytowane przez Dagedy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że ostatnio lecą ostro w dół. Już raz z nimi walczyłem, wiec wiem jak to jest. Jak jesteś ciekawy znajdziesz sobie mój temat. 
Tylko się modlić abym nic nie musiał reklamować, :szczerbaty: a mam nieco sprzętu od nich.

Kiedyś tu na forum udzielał się @Lipton i @Blackwhite, którzy mają ciasną współpracę z tym ekhm sklepem.

Może coś koledze pomogą w tym temacie dlatego oznaczam. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to irytujace, przede wszystkim ze względu na fakt ze priorytetem był dla mnie działający przedmiot, a teraz będziemy się bujać 3 miesiące z zwrotem/wymianą. 

Nie wiem co muszą czuć ludzie, którzy nie mają sprzętu, żeby sobie zastąpić, czy hajsu na zakup czegoś nowego na czas trwania takiej "procedury" 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Erwtokritos napisał:

Kiedyś tu na forum udzielał się @Lipton i @Blackwhite, którzy mają ciasną współpracę z tym ekhm sklepem.

Oni się skupili na zarabianiu kasy na dzieciakach oglądających ich wyperdy na YT.

  • Like 3
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, B@nita napisał:

Oni się skupili na zarabianiu kasy na dzieciakach oglądających ich wyperdy na YT.

Powiem tak, jeżeli się tym podpisują nazwiskiem. To niech się teraz mają odwagę tutaj odezwać. 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lipton i Black to z reklamacjami nie mają nic wspólnego.

Z gwarancją producenta niestety często takie lipy wychodzą i długie czasy oczekiwania. Oczywiście nie bronie tutaj sklepu, bo dobry sklep powinien po takiej wpadce serwisu wziąć to na klatę i od ręki wymienić towar kupującemu, a nie zasłaniać się gwarancją producenta i ich terminami.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki Rakowiecki mówił, że gdyby były problemy z reklamacją w morelach gdy jeszcze z nimi współpracował to może pomóc. Wiec dla chcącego nic trudnego. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.02.2023 o 09:37, offensive napisał:

Z racji tego, ze na forum udziela sie ich (xkomu) konsultat panuje tutaj dziwne przekonanie, ze to rzetelny sklep - szczescie w nieszczesciu ze taki temat sie pojawil, moze dzieki niemu kilka osob zrezygnuje z ich uslug.

Mi się puki co nie zdarzyło żeby nie przyjęli reklamacji. Ja u nich 3 razy reklamowałem monitor bo za każdym razem miał jakąś wadę i nie było problemu z reklamacją. 4 raz już nie kupowałem u nich tylko w innym sklepie. No i zgadnijcie co! Też miał wadę ale już machnąłem ręką bo się aż tak nie wrzucała w oczy jak w poprzednich modelach. Kiedyś też reklamowałem u nich inną rzecz i też nie było problemu. Tylko że jak się powołałem na tą 14 dniową reklamacje jak tylko zauważyłem te bagi.

Piszesz żeby nie kupować w tym sklepie to w takim razie którym???. Bo jak czytam tematy związane z reklamacją to każdy ma coś na sumieniu i też nie zawsze chce rozpatrzyć reklamację i kombinuje jak może żeby zniechęcić klienta do reklamacji. Być możliwe że jak ktoś tu napisał zawsze się gdzieś w oddziale trafi się jakiś gościu co będzie kombinował jak wyżej.

Edytowane przez sabaru
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Erwtokritos napisał:

Taki Rakowiecki mówił, że gdyby były problemy z reklamacją w morelach gdy jeszcze z nimi współpracował to może pomóc. Wiec dla chcącego nic trudnego. 

Mówić tak mógł, ale realnie to ci goście nie mają żadnego wpływu na tego typu procesy, bo ich kontakt ze sklepem który ich sponsoruje ogranicza się do grzecznych rozmówek z jakimś marketingowcem, który tego typu sprawy ma głęboko w czterech literach, bo przecież nie za to mu płacą. Gorąco robi się dopiero gdy sprawa rozkręci się na jakimś wykopie, wtedy sklep zaczyna się bronić i próbuje ugłaskać sprawę, a tutaj, gdzie temat ma max kilkanaście odpowiedzi, Pan kolega z @X-KOM.PL co daje rabaty 100 zł na zestawy za 10k, co najwyżej ładnie napisze w komentarzu, żeby skontaktować się na PW w celu wyjaśnienia sprawy, i i tak g*wno wyjaśni ;) Ale jak ktoś czyta temat, to zobaczy, że sklep się zainteresował sprawą i już zaplusuje w jego oczach. A to, że skończy się to na 1 poście bez dalszej pomocy, to już przeciętnego labowicza który wszedł do wątku na 20 sekund przecież nie zainteresuje ;) I ciach, honor sklepu obroniony, praca na dziś wykonana, można iść na kawę :szczerbaty:

Znany temat, sam kiedyś tak próbowałem załatwiać sprawę i kręcić aferę z uszkodzonym fabrycznie telewizorem (sam się wyłączał / tracił obraz, ale w bardzo różnych odstępach czasowych i nie było to łatwe do wychwycenia), zostałem zwyczajnie przez sklep olany i odesłany z kwitkiem, i też mi podsyłali jakieś śmieszne paragrafy. Typowe podejście jeszcze z czasów komuny - straszenie obywateli paragrafami, w nadziei, że ten narobi w zbroję i się wycofa ze swoich roszczeń. Chyba jeszcze dobrych kilka pokoleń musi wykitować zanim z tego wyrośniemy. Ale wiadomo, jakiś cwaniak za klawiaturą siedzi, nauczył się bezmyślnie kilkunastu przepisów i rzuca nimi w stronę klientów. Pewnie część odpuści, ale warto walczyć o swoje. Mi pomógł rzecznik, poszło pismo, po kilkunastu dniach miałem zwrot kasy na koncie.

Edytowane przez Dirian
  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego omijam x scam za pranie pranie mózgu ludziom na tutejszym i innych forach. Pomocy zero, za to zwykły chamski i nachalny marketing jaki tu robią, albo jakieś żałosne rabaciki na waciki, gdzie często ceny w innych sklepach są niższe niż u nich na tzw. promocjach.

To samo morele czy kompuszrot. Forum służy dyskusji i pomocy a nie działaniom marketingowym jakie sobie tu urządzili.

W dniu 6.02.2023 o 09:45, X-KOM.PL napisał:

Cześć, 
@Dagedy proszę, podeślij mi numer reklamacji.

No i co dalej z tą sprawą? Skończyłeś na tej odpowiedzi czy będzie finał?

Edytowane przez B@nita
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, sabaru napisał:

Piszesz żeby nie kupować w tym sklepie to w takim razie którym???. .

Nigdzie nie napisalem, zeby nie kupowac w ich sklepie.
Sam kupilem lapka, 3 telefony i plejke u nich.

Pisalem po prostu, o blednym przekonaniu, ze jak na forum udziela sie dany sklep - to ludzie mysla, z automatu, ze jest rzetelny i nie zastanawiaja sie w ogole nad tym, czy moga byc jakies problemy - a jak widac, moga.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, offensive napisał:

Pisalem po prostu, o blednym przekonaniu, ze jak na forum udziela sie dany sklep - to ludzie mysla, z automatu, ze jest rzetelny i nie zastanawiaja sie w ogole nad tym, czy moga byc jakies problemy - a jak widac, moga.

Tak jest w każdym sklepie. Też różne problemy się zdarzają. Ostatnio jak brałem w Media Markt drukarkę na raty to mi wcisnęli dodatkowe ubezpieczanie zdrowotne i przez co więcej zapłaciłem. Nawet nie wiem kiedy, a miałem nie dać sobie wcisnąć czegoś takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich ponownie ,Piszę z nowego konta ponieważ poprzednie hakiery zajumali  :) 

Mam w planie po bardzo długiej przerwie złożyć komputer  > 15k   i jak czytam o tych akcjach z x-kom czy komputronik tam strach się bać teraz coś zamawiać .

Czy jest w ogóle  jakiś polecany sklep w którym klient jest zadowolony z obsługi  ?

Czy tego typu przypadki traktować jako zdarzenie statystyczne nie uniknione w całej masie klientów danego sklepu  ?   

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na samej górze forum są dwa podpięte tematy x kom, nowości i rabaty x kom, proponuje trzeci temat tam podpiąć: Problemy z x kom.

Byłby to najciekawszy wątek z tych trzech.

 

  • Haha 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, VRilsky napisał:

Mam w planie po bardzo długiej przerwie złożyć komputer  > 15k   i jak czytam o tych akcjach z x-kom czy komputronik tam strach się bać teraz coś zamawiać .

Zależy gdzie staniesz. Powiem ci że każdy sklep ma coś na sumieniu. W pisze sobie, np. w wyszukiwarkę problemy z reklamacją w media markt czy właśnie komputronik to będziesz miał pełno tego. Zamów gdzie chcesz. Jakby były później z tym problemy to zawsze można spróbować podjąć walkę z nimi.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Latka lecą a X-KOM jak robi problemy z reklamacjami tak robi. 
Dawno przestałem kupować tam rzeczy, które mają szansę się popsuć.
Jak ja reklamowałem swego czasu płytę ASRocka (niech spoczywa), to kłócili się nawet o to, że ich "danych" produkt nie jest już na gwarancji, a z paragonu wynikało że jest XD

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne te "lepsze" sklepy też robią problemy raz na jakiś czas losowym ludkom. Tutaj jest trochę loteria jak się trafi. Xkom i tak jeśli chodzi o polski rynek w całokształcie to topka jeśli chodzi o support :E Aczkolwiek tutaj wymagania nie są zbyt wygórowane, jest zauważalnie gorzej niż na zachodzie.

Najlepszy support to jest Amazon, ale jeśli chodzi o polski to nie wszystko będzie niestety najtaniej, czasami tam trzeba poczekać na promocje.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak to jest, zamiast używki, połowę ceny taniej człowiek chce mieć pewność, że będzie ok, więc kupuje nówkę. A tu widać właśnie co wychodzi, pewnie 2 miesiące bez płyty... Niektórzy pracują na komputerze i co teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, lukadd napisał:

Tutaj jest trochę loteria jak się trafi. Xkom i tak jeśli chodzi o polski rynek w całokształcie to topka jeśli chodzi o support :E

Widać po forum jaka to topka, gorszego chyba nie ma.

Konto z x kom jak widać totalnie olało tą sprawę, to nie pierwszy raz. Gwarancja do bramy i...

9 godzin temu, lukibossss napisał:

No i tak to jest, zamiast używki, połowę ceny taniej człowiek chce mieć pewność, że będzie ok, więc kupuje nówkę. A tu widać właśnie co wychodzi, pewnie 2 miesiące bez płyty... Niektórzy pracują na komputerze i co teraz?

Kupując auto w razie naprawy dostajesz zastępcze, ale części do kompa widać droższe...:E

 

Edytowane przez B@nita
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, EvilKillaruna napisał:

Nie żebym kogokolwiek bronił, bo nie mam z tym nic wspólnego, ale

Ale jednak bronisz, a przynajmniej tak to wygląda.

2 godziny temu, EvilKillaruna napisał:

To chyba dopiero co wyszedłeś spod kamienia, bo od kilkunastu lat fora są mniej lub bardziej otwarcie komercyjne ;).

Siedzę dłużej na tych forach od Ciebie więc mnie nie pouczaj bo wiem doskonale jak to wygląda. Ale marketing niektórych jest wręcz obrzydliwy, szkoda, że ewentualna pomoc już  nie.

2 godziny temu, EvilKillaruna napisał:

Tak jak mówiłem, w wątku o kartach graficznych połowa osób się tam wypowiadających ma aukcje na Allegro albo jest pracownikami sklepów. Marketing szeptany, manipulowanie opiniami itd. X-KOM czy tam inny sklep, jeśli robi to otwarcie, to dobrze że robi otwarcie.

Tak masz rację, dawno to zauważyłem  i w sumie łatwo namierzyć takich, to samo było(jest) także na forach audio stereo, gdzie głównie wypowiadali się handlarze sprzętem tzw. vintage. :)

2 godziny temu, EvilKillaruna napisał:

 Bo to że danego sklepu nie lubisz - ok, spoko, widzimy.

Widzicie? Wy to znaczy kto? :)

Sklep nie ma żadnego znaczenia, chodzi tylko i wyłącznie o nachalny marketing, a nie temu fora służą. Rozumiem reklamy bo z czegoś forum musi się utrzymywać, ale to co tu mamy to już lekka przesada.

 

2 godziny temu, EvilKillaruna napisał:

A masz na to dowody? Czy tylko jest to twoja opinia "bo na forum..."? Znasz może definicję szkalowania? Bo to że danego sklepu nie lubisz - ok, spoko, widzimy.

Mało mas opinii na necie? Sporo dotyczy właśnie podobnego problemu:https://www.opineo.pl/opinie/x-kom-pl?filtr=negatywne

Nie zdążyłem z edycją i wszedł drugi post, sorki.

Edytowane przez B@nita
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, B@nita napisał:

Widać po forum jaka to topka, gorszego chyba nie ma.

Konto z x kom jak widać totalnie olało tą sprawę, to nie pierwszy raz. Gwarancja do bramy i...

Wszystkie największe sklepy mają wtopy i są tematy opisywane po forach na wykopach itd. Niektóre sklepy nawet straszyły prawnie ludzi, aby usunęli tematy i wypowiedzi odnośnie problemów z reklamacjami np. media markt pamiętam miał akcje na wykopie :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xkom obsługe ma tragiczną. Możliwe że wynika to z rozmiaru sklepu i pracownicy mają rzetelną pracę po prostu w D*** ? Wy tu piszecie o reklamacji gdzie jednym z czynników jest też serwis producenta a ja dokonałem chyba 4 zwrotów w ciągu ostatniego roku/dwóch i za każdym razem x-kom coś spartolił. To oddawał kase miesiąć, to oddał za mało, to zapomniał o oddaniu kasy za jakiś produkt albo wysłał inne zamówienie niż powinien :D Na plus jedynie że po każdym negatywie na allegro ktoś dzwonił i dawał rabat na kolejny zakup ale przy xkomie jestem zawsze ostrożny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo Towarzyszu @X-KOM.PL  no pomóżcie koledze z forum w potrzebie.  Kupił u was sprzęt, dał zarobić i teraz taki cyrk. Towarzyszu, pomożecie?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, D3Fcon napisał:

Xkom obsługe ma tragiczną. Możliwe że wynika to z rozmiaru sklepu i pracownicy mają rzetelną pracę po prostu w D*** ? Wy tu piszecie o reklamacji gdzie jednym z czynników jest też serwis producenta a ja dokonałem chyba 4 zwrotów w ciągu ostatniego roku/dwóch i za każdym razem x-kom coś spartolił. To oddawał kase miesiąć, to oddał za mało, to zapomniał o oddaniu kasy za jakiś produkt albo wysłał inne zamówienie niż powinien :D Na plus jedynie że po każdym negatywie na allegro ktoś dzwonił i dawał rabat na kolejny zakup ale przy xkomie jestem zawsze ostrożny.

Chyba nie miałeś do czynienia z Media Expert. Łamanie prawa konsumenta dosłownie na każdym kroku i za każdym razem. Miałem to przypadku reklamacji monitora, która... jest dalej w dupie :E

Jako, że swoje prawa znam, to swoje ugrałem, ale mają mi obowiązek w danym przypadku wymienić monitor na nowy, to wciskają zwrot kasy co jest dla mnie niekorzystne. Od ponad tygodnia brak kontaktu, a w czwartek się im przypomniałem.

Ostatnio odbierałem osobiście kartę graficzną, to babsko mi łgała normalnie w twarz z wielkim przekonaniem, że jak mam fakturę VAT na działalność jednoosobową, to gwarancja jeden rok, a rękojmi to w ogóle zapomnij. Oczywiście na koniec wciskała ich 3-letnią gwarancję :lol2:

Dla mnie sklep janusza roku już na tym etapie wygrywa zdecydowanie Media Expert.

Jeśli chodzi o @X-KOM.PL to nie miałem większych problemów poza jedną sytuacją... kupiłem w promocyjnej cenie akumulatory z ładowarką. Odmówili sprzedaży, bo niby błąd, a promocja jak każda inna robiona co chwila. Zaproponowali znacznie gorszy produkt, na który się oczywiście nie zgodziłem. Potem po moim zapytaniu niby dostałem jakąś propozycję śmiesznej rekompensaty. Miałem na nią odpisać, ale w ogóle zapomniałem, bo i tak wolałem dostać zakupiony produkt. Potem to co od nich dostałem to już typowe chamstwo. Zbywanie mnie i typowe teksty na zasadzie "a spieprzaj pan". Ani zakupionej rzeczy, ani rekompensaty.

Edytowane przez DyndaS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...