Skocz do zawartości
moskil

X-KOM używany sprzęt jako nowy - Arctic liquid freezer II 420

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Nie pozdrawiam X-KOM który sprzedał mi uzywany sprzet jako nowy. Wczoraj kupilem chlodzenie arctic liquid freezer II 420, dzisiaj je odebrałem w salonie X-KOM Katowice i w moim odczuciu sprzet jest uzywany. Kupilem i zaplacilem za nowy sprzet natomiast dostalem towar outletowy/zwracany. Przy odbiorze w sklepie widzialem że pudło jest troche sfatygowane, ale raczej w granicach normy, poza tym nie ogladalem dokladnie towaru w srodku gdyz ufalem ze x-kom to sprawdzona marka jednak sie myliłem.

W domu w swoim stylu delikatnie otwarlem opakowanie dokladnie sprawdzajac, czy wszystko jest ok. Rzuciło mi sie w oczy że kartonowe zaczepy wygladaja jakby je juz ktos otwierał, były pomięte i niedbale pospinane, na opakowaniu nie bylo zadnej foli tasmy etc. ale ogolnie pomiete pudło moze sie zdążyć.

Najgorsze jednak znalazłem po zdjęciu opakowania z blokopompki. Pod folią zabezpieczającą miedziany blok na śrubach znalazłem slady po niedoczyszczonej pascie chlodzącęj. Na obudowie bloku tez widac rozmazane slady starej pasty. Na boku blokopompki jest rysa na plastiku zapewne powstala w czasie montażu chlodzenia. Dodatkowo na foli zabezpieczającej miedziany blok widac wyrazny odcisk palca, to znak ze ktos zdjemował i zakladał folie.

Juz w sklepie nieco zdziwil mnie fakt że typ próbuje mi wcisnąc dodatkową paste chlodzącą sugerując ze ta z zestawu jest dramatycznie beznadziejna ( w zestawie jest MX-5), ale pomyslalem ze pewnie standardowy nakaz przelozonego w stylu wciskania na stacji benzynowej hotdoga i kawy do kazdego tankowa. Ale teraz mysle ze typ probowal mi sprzedac paste bym nie uzywal pasty z zestawu gdyz ta jest juz wycisnieta i moze jej nie starczyc.

Oczywiscie towar bede próbował zwracac w trybie zwrotu do 10dni od daty zakupu towaru przez internet. Jesli ktos w najblizszym czasie planuje kupic takie chlodzenie w x-kom to duza szansa ze dostanie wlasnie to chlodzenie

BTW po spakowaniu kartonu z powrotem do pudła zauwazylem ze wystarczy na chwile przewrocic pudlo do góry nogami zeby uslyszec mocne bulgotanie w srodku. To bulgotanie moze swiadczyc o sporym braku plynu w chlodzeniu co moglo byc przyczyną zwrotu towaru.

Jesli to zly dział to prosze o przeniesienie.

Odciski.jpg

Rysa.jpg

Odciski2.jpg

 

 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest normalne że dostałeś używkę jako nowe ale normalne że ludzie zwracają bo mają do tego prawo w ciągu 14 dni i sklep coś musi z tym zrobić tylko takie coś powinno lądować na dziale outlet

Edytowane przez _Unix_
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, moskil napisał:

na śrubach znalazłem slady po niedoczyszczonej pascie chlodzącęj

to już jest wystarczający dowód

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziadostwo, ale sprzedawanie takiego towaru jako nowy, to raczej standard wszędzie. Z jednej strony taki towar powinien być sprzedawany jako outletowy i po niższej cenie, z drugiej masz ludzi, którzy odsyłają karty graficzne, bo jakkolwiek słyszalne cewki albo takich od chłodzenia, którym do obudowy nie weszło i może się nawet tego spodziewali, ale nie raczyli sprawdzić, bo się nie chciało. Podejrzewam, że właśnie tak problematyczne bydle jak Freezer 420 czy piszczące grafiki generują sporo zwrotów. Sporo by też było trzeba zejść z marży, żeby ktoś się skusił na outlet w standardzie przecież kosztownej rzeczy. A te marże bywają żałosne - zwłaszcza na towary popularne, uchodzące za warte zakupu, sprzedające się same. Kompletnie nie zdziwiłbym się, gdyby marża na tym Freezerze wynosiła takie dwadzieścia złotych. Nawet gdyby wystawili to na zero, za te dwie dychy mniej, ciężko by było znaleźć chętnego na dwie dyszki tańsze chłodzenie za sześć stówek. Nie liczyłbym, że idealistycznie będą sprzedawać coś takiego ze stratą. Problem widzę tu bardziej nie w fakcie, że dostałeś outlet jako nowe, a tym, że ktoś tego chłodzenia nie ogarnął - OK, rysy mógł nie zauważyć, ale usraną pastą podstawę musiał. Stąd koniec końców ciężko określić, czy winnym jest tu polityka sklepu, czy taki pracownik, który źle zajął się tym chłodzeniem i być może w pełni ze swojej winy doprowadził do tej sytuacji.

Ogółem na x-kom bym się nie gniewał, a do wyboru sklepu podchodził wolnorynkowo: gdzie taniej, a nie budzi podejrzeń i nie było złych doświadczeń z obsługą posprzedażową. Zawsze przy zakupach online (czy online z odbiorem w salonie) masz prawo zwrotu, a taki x-kom nawet być może dalej za to płaci i wysyła do Ciebie kuriera. I w razie czego proponuję każdy unboxing filmować, już od samej i wyraźnie dookoła pokazanej zamkniętej paczki.

  • Confused 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Arek, weź ten towar ze zwrotu i spróbuj sprzedać normalnie, jak przejdzie to przejdzie, jak nie to klient zwróci i potem pomyślimy.
- Dobrze szefie.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym sklepie są takie wpadki/praktyki.

Dwa lata temu na allegro zamówiłem chłodzenie alf 2 360 mm od pewnego sklepu (nie był to xkom) i również dostałem używkę. 

Poszedł zwrot i nawet nie dyskutowali.

Napisz w mailu do xkom że chłodzenie które otrzymałeś było używane, nosi tego ślady i będziesz zwracał. Żeby potem nie próbowali Cię skasować za zmniejszenie wartości produktu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, JDM napisał:

- Arek, weź ten towar ze zwrotu i spróbuj sprzedać normalnie, jak przejdzie to przejdzie, jak nie to klient zwróci i potem pomyślimy.
- Dobrze szefie.

- Arek ty debilu! No jak odbierałeś zwrot, nie widziałeś rys i pasty na śrubach!? Polecę ci po wypłacie to następnym razem sprawdzisz porządnie!
- Dobrze szefie...

RgePpms.png

11 minut temu, mark2468 napisał:

Napisz w mailu do xkom że chłodzenie które otrzymałeś było używane, nosi tego ślady i będziesz zwracał. Żeby potem nie próbowali Cię skasować za zmniejszenie wartości produktu. 

Ta, tylko teraz niech udowodni, że to nie on uszkodził. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niestety standard u nich, pewnie z połowa rzeczy które kupiłem miały ślady używania dlatego nie mam żadnych wyrzutów sumienia zwracając u nich jakikolwiek towar ?

Ale smutna rzeczywistość jest taka, że to nadal jeden z najlepszych sklepów jak nie najlepszy w Polsce..

Edytowane przez fakeeus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, fakeeus napisał:

To niestety standard u nich, pewnie z połowa rzeczy które kupiłem miały ślady używania dlatego nie mam żadnych wyrzutów sumienia zwracając u nich jakikolwiek towar ?

Ale smutna rzeczywistość jest taka, że to nadal jeden z najlepszych sklepów jak nie najlepszy w Polsce..

Oj nie do końca najlepszy. Bo niby jakimi kategoriami to oceniasz?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto usunał mojego posta o tym że trzeba ich pozywać jeśli nie dostarczyli towaru?

 

Nie widzę powiadomienia. Kto kryje ich na pclabie???

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Petru23 napisał:

Oj nie do końca najlepszy. Bo niby jakimi kategoriami to oceniasz?

 

Jeśli wcisną używkę - bez problemu wymienią (niby powinna być oczywistość ale są sklepy które nawet tego nie zrobią)
Kontakt czy to ze sklepem jeśli chodzi o stan magazynowy czy z serwisem najlepszy z jakim miałem do czynienia.
Jeśli chodzi o gwarancję to nie trzymają u siebie towaru tygodniami tylko od razu idzie do serwisu producenta.
Ceny bardzo rzadko najlepsze ale ze względu na powyższe czasem wolę dopłacić niż wziąć jak najtaniej.

Na pewno są lepsze sklepy ale z molochów komputerowych x-kom wydaje mi się być najlepszy, a kupowałem i miałem przygody chyba z każdym z tych największych.

I tutaj honorowa wstawka: absolutnie odradzam zakupy w oleole.pl, kupić jest łatwo często w konkurencyjnych cenach ale po odbiorze towaru kontakt jest dosłownie zerowy. Nie odpisali mi chyba na łącznie 5 prób kontaktu na trzech różnych kanałach, dopiero otworzeniem dyskusji na allegro zmusiłem ich do odpowiedzi. Czyli równocześnie odradzam RTV Euro AGD bo to ten sam sklep pod inną nazwą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X-,KOM najlepszy? Jeżeli brać pod uwagę, że poziom polskich sklepów nie jej jest za wysoki to może tak być chociaż bym polemizował. Niestety ja się negatywnie przekonałem, że ich podejście do klienta w przypadku reklamacji nie różni się od zwykłego osiedlowego Januszeksu. Moja sprawa ciągnie się już miesiąc mimo, zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi i końca nie widać. 

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, fakeeus napisał:

Jeśli wcisną używkę - bez problemu wymienią (niby powinna być oczywistość ale są sklepy które nawet tego nie zrobią)
Kontakt czy to ze sklepem jeśli chodzi o stan magazynowy czy z serwisem najlepszy z jakim miałem do czynienia.
Jeśli chodzi o gwarancję to nie trzymają u siebie towaru tygodniami tylko od razu idzie do serwisu producenta.
Ceny bardzo rzadko najlepsze ale ze względu na powyższe czasem wolę dopłacić niż wziąć jak najtaniej.

Na pewno są lepsze sklepy ale z molochów komputerowych x-kom wydaje mi się być najlepszy, a kupowałem i miałem przygody chyba z każdym z tych największych.

I tutaj honorowa wstawka: absolutnie odradzam zakupy w oleole.pl, kupić jest łatwo często w konkurencyjnych cenach ale po odbiorze towaru kontakt jest dosłownie zerowy. Nie odpisali mi chyba na łącznie 5 prób kontaktu na trzech różnych kanałach, dopiero otworzeniem dyskusji na allegro zmusiłem ich do odpowiedzi. Czyli równocześnie odradzam RTV Euro AGD bo to ten sam sklep pod inną nazwą.

Ja mam znów pozytywne doświadczenia z OleOle i euroagd. Także nie generalizowalbym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, moskil napisał:

 gdyz ufalem ze x-kom to sprawdzona marka

:rotfl:

21 godzin temu, moskil napisał:

Oczywiscie towar bede próbował zwracac w trybie zwrotu do 10dni od daty zakupu towaru przez internet.

Chyba 14?

15 godzin temu, caleb59 napisał:

Ta, tylko teraz niech udowodni, że to nie on uszkodził. :E 

A co tam jest uszkodzone??

13 godzin temu, fakeeus napisał:


Ale smutna rzeczywistość jest taka, że to nadal jeden z najlepszych sklepów jak nie najlepszy w Polsce..

:rotfl: Dawno takich bzdur nie czytałem.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fakeeus napisał:

Jeśli wcisną używkę - bez problemu wymienią (niby powinna być oczywistość ale są sklepy które nawet tego nie zrobią)

Niby jakie? Masz jakieś dowody? Setki zakupów robione w sieci, żadnych problemów, także ze zwrotem, ale omijam szerokim łukiem kompuszroty, x komy czy owocowe które tak tu się lansują.

Nie zdążyłem i wyszedł drugi post, sorki.

2 godziny temu, fakeeus napisał:

Jeśli chodzi o gwarancję to nie trzymają u siebie towaru tygodniami tylko od razu idzie do serwisu producenta.

Tak jak tu:https://forum.pclab.pl/topic/1362304-problem-z-reklamacjągwarancją-w-xkom/

2 godziny temu, fakeeus napisał:


I tutaj honorowa wstawka: absolutnie odradzam zakupy w oleole.pl, kupić jest łatwo często w konkurencyjnych cenach ale po odbiorze towaru kontakt jest dosłownie zerowy.

Kontakt fakt, z lekka opóźniony, czasem dwa, czasem trzy dni czekania na odzew, ale dwie reklamacje i obie załatwione pozytywnie.

2 godziny temu, Petru23 napisał:

Ja mam znów pozytywne doświadczenia z OleOle i euroagd. Także nie generalizowalbym

Ja tak samo, póki co. nie przejechałem się. Rabaty za brak realizacji też dali. Na minus brak zrealizowania zamówienia na kartę graficzną, ale wtedy wszystkie sklepy leciały w kulki. Generalnie wszystkie sklepy w Polsce prezentują podobny poziom, ale klientela też nie jest idealna, szczególnie w kwestii zwrotów.

No a potem wychodzą takie kwiatki.

Edytowane przez B@nita
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, B@nita napisał:

Niby jakie? Masz jakieś dowody? Setki zakupów robione w sieci, żadnych problemów, także ze zwrotem, ale omijam szerokim łukiem kompuszroty, x komy czy owocowe które tak tu się lansują.

Wybacz ale nie rozumiem o co Ty mnie w ogóle pytasz, dowody na co?
 

1 godzinę temu, B@nita napisał:

Kontakt fakt, z lekka opóźniony, czasem dwa, czasem trzy dni czekania na odzew, ale dwie reklamacje i obie załatwione pozytywnie.

Ja tak samo, póki co. nie przejechałem się. Rabaty za brak realizacji też dali. Na minus brak zrealizowania zamówienia na kartę graficzną, ale wtedy wszystkie sklepy leciały w kulki. Generalnie wszystkie sklepy w Polsce prezentują podobny poziom, ale klientela też nie jest idealna, szczególnie w kwestii zwrotów.

No a potem wychodzą takie kwiatki.

Gdyby nie dane wrażliwe z chęcią pokazałbym Ci naszą dyskusję na allegro, bo aż się nawierzyć nie mogę w to co czytam :E
Pomijając już obrzydliwe ignorowanie czy to na messengerze czy mailem, czy formularzem kontaktowym: sam fakt, że jakiekolwiek aktualizacje związane z reklamacją nie przychodzą na maila ale przypomnieć hasło do konta czy potwierdzenie zakupu? To już bez problemu :)

I tak z ciekawości: omijając "
szerokim łukiem kompuszroty, x komy czy owocowe które tak tu się lansują." to gdzie robisz te zakupy? Szukając specyficznych rzeczy po prostu nie ma się wyboru bo wyżej wymienione mają najszerszy asortyment i jako jedyne mają towar w ofecie i jakąkolwiek opiekę posprzedażową w Polsce bo wiadomo, że sprowadzić sobie można wszystko z całego świata. Może istnieje jakiś niedoceniany dobry sklep o którym nie wiem, nieironicznie z chęcią się dowiem.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniejszy problem miałem z reklamacją w jakimś małym sklepie z elektroniką z allegro niż mam teraz z X-Kom'em. Nie wiem na czym ma polegać ta 'super' opieka posprzedażowa, ja już się z nimi kopie miesiąc i nadal nic się nie wyjaśniło. Mam wrażenie, że nawet im się nie chciało sprawdzić towaru tylko od razu wysłali do serwisu producenta by pozbyć się problemu. Ponadto wcale nie odpowiadają jakoś szybko wiadomość wysłana o 9 rano we wtorek a czekałem na odpowiedź do środy do godzin popołudniowych.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim X-kom ma inną niż pozostali politykę zwrotów. Możesz niezależnie od miejsca zakupu i formy prawnej zwrócić używany towar w ciągu 14 dni. To jest główną zaletą X-kom i al.to

Ale... X-kom kupuje bazowe wersje danych notków i sam je rozbudowuje dając wtedy już swoją gwarancję. A to stanowi troszkę o pewnych niedogodnościach w procesie gwarancji producenta a raczej o jej braku. W wielu przypadkach to ogromna wada. Nie raz proces reklamacyjny rozwiązywałem za pośrednictwem producenta i w przypadku jak w X-kom producent nic nie będzie mógł pomóc.

Poza tym ich obsługa to loteria, zależna od człowieka. Lokalne sklepy, serwisy niekiedy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie odpisali, że wysłali do producenta bo oni są bardziej kompetentni w tych sprawach. Tylko, że zgłoszona wada jest na tyle prosta, że wystarczyłoby złożyć komputer i go włączyć a później podmienić każdy z podzespołów i już wszystko wiadomo. Może lepiej by nie składali komputerów jak tak nisko cenią swój serwis.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, fakeeus napisał:

I tak z ciekawości: omijając "szerokim łukiem kompuszroty, x komy czy owocowe które tak tu się lansują." to gdzie robisz te zakupy?

Jest cała masa sklepów,ME,MM, RTV EURO, Amazon. Póki co jeszcze się nie naciąłem.

Cytat

Szukając specyficznych rzeczy po prostu nie ma się wyboru

A co to są "specyficzne rzeczy" ?

Edytowane przez B@nita
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, B@nita napisał:

Jest cała masa sklepów,ME,MM, RTV EURO, Amazon. Póki co jeszcze się nie naciąłem.

A co to są "specyficzne rzeczy" ?

I te januszexy handlowe są niby lepsze od poprzednio wymienionych? Błagam cie

Pierwsza z brzegu specyficzna rzecz której niedawno szukałem: wentylatory Lian Li - znajdź je w takim MM dla idiotów.

 

Nie chce mi sie już kontynuować tematu. Dobrze, że każdy ma wybór jak by on miał nie wyglądać.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, fakeeus napisał:

Pierwsza z brzegu specyficzna rzecz której niedawno szukałem: wentylatory Lian Li - znajdź je w takim MM dla idiotów.

Amazon, bez problemów.

I cóż to za specyficzna rzecz?? Wentyl jak każdy inny corsair, phanteks czy noctua, chyba trochę na siłę wklepałeś tego posta...

Edytowane przez B@nita
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@fakeeus

MM czy rtveuro nie bawią się za bardzo w specyficzne komponenty producentów jednak mało popularnych u nas w kraju bo im się po prostu nie opłaca zasyfiać magazynu czymś co się sprzeda albo nie. Do tego dochodzi kilka innych aspektów, które decydują o tym co mają i jakich producentów. 

Ale wentylatory LIAN LI nie są aż tak specyficzne żeby były tylko w x-kom :) Są na Amazonie, Proline, Proshop i kilkunastu innych sklepach, nawet poprzez Empik można było kupić. Owszem, możesz wyciągnąć zaraz jakiś model, którego w Polsce się nie dostanie, albo będzie tylko w x-kom, ale to kompletnie nie świadczy o jakości sklepu. Też mogę wyciągnąć model czegoś co będzie gdzieś indziej ale nie w x-kom i wtedy o czym to będzie świadczyło dla takiego sklepu? Kompletnie o niczym, tak samo jak obecność jakiegoś specyficznego produktu w x-kom.

6 godzin temu, fakeeus napisał:

Dobrze, że każdy ma wybór jak by on miał nie wyglądać.

Tak, dobrze że każdy ma wybór i że każdy może oceniać sobie "rangę" sklepu wedle własnych doświadczeń i preferencji.

18 godzin temu, fakeeus napisał:

Szukając specyficznych rzeczy po prostu nie ma się wyboru bo wyżej wymienione mają najszerszy asortyment i jako jedyne mają towar w ofecie i jakąkolwiek opiekę posprzedażową w Polsce bo wiadomo, że sprowadzić sobie można wszystko z całego świata. Może istnieje jakiś niedoceniany dobry sklep o którym nie wiem, nieironicznie z chęcią się dowiem.

A co do tego typu zakupów, to ja np. większość części oraz komputery (składaki na zamówienie) kupuję w sprawdzonym lokalnym sklepie. Za kompa w kwocie około 4-5 tys. dam te 200-300 zł więcej, ale:

1. Obsługa posprzedażowa należy do sklepu, czyli coś się dzieje, idę, reklamuję na miejscu, wyjaśniam wszystko, w razie czego sami mogą na miejscu od razu sprawdzić albo odesłać części do dystrybutora/producenta. Z której strony by nie patrzeć wiążą ich w tej kwestii konkretne przepisy i jeszcze nie spotkałem się z tym, żeby robili jakieś problemy, jak już to prędzej problemy stwarzał producent/dystrybutor.

2. Mają również własny serwis, więc drobne problemy można rozwiązać na miejscu, bez jeżdżenia nie wiadomo gdzie, bez rozkładania, wyjmowania części czy wysyłania sprzętu i czekania nie wiadomo ile. W razie gdyby były potrzebne testy czy podmianka części to zrobią to w przeciągu kilku dni. 

3. Po upływie okresu gwarancji poszczególnych podzespołów, patrz pkt. 2 - czyli jak dzieje się coś z czym nie jestem w stanie sobie poradzić lub akurat nie mam gratów na podmianę, żeby cokolwiek zdiagnozować, jadę, zostawiam, za dzień, dwa lub czasem kilka dni mam odpowiedź, diagnozę i koszty i mogę wszystko zrobić na miejscu, na nowych częściach jak są dostępne. Oczywiście serwis pogwarancyjny i diagnoza nie są już darmowe, ale ceny mają przystępne. 

Co więcej, w przypadku składaków na zamówienie gwarancję dostaję na poszczególne części i osobno na montaż, a przy odbiorze komputer jest uruchamiany (jak kupuję bez systemu, to odpalają na swoim dysku z systemem) i można sprawdzić czy wszystko działa jak trzeba, czego nie zrobisz przy kompie przesłanym kurierem czy odbieranym w jakimś punkcie. Jak coś chce się swojego wstawić, np. jakieś części z poprzedniego kompa, to można im dostarczyć i w ramach usługi składania też je zainstalują. Nie wiem jak ceny wyglądają w tym roku, bo jeszcze nie korzystałem, ale w zeszłym, koszt montażu był między 100 a 120 zł. Z instalacją systemu coś koło 160 zł. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale to pewnie dosyć masowa praktyka.

W pewnym sklepie zamówiłem smartfon, na szczęście napisali ze sklepu że towar pochodzi z wystawy i ma rysy... zapytali czy taki może być. Odmówiłem ale dlaczego coś takiego sprzedają jako nowy a nie outlet.

Pewnie że ludzie kupiony towar odsyłają mają 14 dni, sam jestem w trakcie zwrotu zakupionego sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, tak jak janusze próbują dymać sklepy i np. na finał mundialu zamawiają sobie ogromny telewizor, żeby po meczu go zwrócić. Tak samo sklepy muszą sobie jakoś takich cwaniaków odbić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...