Skocz do zawartości
moskil

X-KOM używany sprzęt jako nowy - Arctic liquid freezer II 420

Rekomendowane odpowiedzi

@EvilKillaruna

Nie widać mnie! - Joe Monster

 @lukadd

Problem jeśli wysyłamy na gwarancje całkiem ładnie "uchowany" sprzęt a dostajemy sprzęt jakby rozjechany przez czołg ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukaddTo nie będzie tylko opinia dotycząca tego, że reklamacja się wydłuża a będzie też o tym jak sklep wciska kit swoim klientom mając ich za debili. 3/4 pisma, które dzisiaj dostałem to płacz o tym, że jak firma spełni moje żądania to pójdzie z torbami. Z kolei zero odniesień jeżeli chodzi o argumenty dotyczące tego iż sprzętu nawet nie chciało im się sprawdzić.

@EvilKillarunaW tej chwili mam nadzieję, że płyta dotrze kompletna i niczego nie będzie brakować bo inaczej czeka mnie dalsza walka ze sklepem.

@fakeeusJa bym wysłał do EVGA, mam dobre doświadczenia jeżeli chodzi o zgłoszenia RMA. Kiedyś wysłałem tak sprzęt TP-Linka bezpośrednio do nich i wymienili go na nowy bez problemu.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, lokiju napisał:

@lukaddTo nie będzie tylko opinia dotycząca tego, że reklamacja się wydłuża a będzie też o tym jak sklep wciska kit swoim klientom mając ich za debili. 3/4 pisma, które dzisiaj dostałem to płacz o tym, że jak firma spełni moje żądania to pójdzie z torbami. Z kolei zero odniesień jeżeli chodzi o argumenty dotyczące tego iż sprzętu nawet nie chciało im się sprawdzić.

Pisemko odnośnie strat jakie by ponieśli itd. uznając twoje roszczenia przy pierwszej rękojmie to podkładka. W razie coś jakbyś chciał się z nimi w przyszłości sądzić.

Mają prawo nie uznać żądań klienta w pierwszym zgłoszeniu odnośnie rękojmi np. wymiany sprzętu na nowy i po prostu zaoferować inną korzystniejszą dla nich formę realizacji czyli np. naprawę w serwisie producenta.

Dla klienta plus składania rękojmi jest taki, że jak za pierwszym razem nie ogarną dobrze tematu to już przy drugim zgłoszeniu się nie wywiną :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@EvilKillarunaPierwsze jak i drugie pismo jest podpisane przez tą samą Panią tylko to drugie pismo jest już w trochę innym tonie ? Co do braków w wyposażeniu jeżeli jakieś będą to zgłoszę to od razu przy odbiorze ale mam nadzieję, że obędzie się bez niespodzianek.

@lukaddZnam prawo dotyczące rękojmi od deski do deski. Problem w tym, że sklep od samego początku chciał się odciąć od jakiejkolwiek odpowiedzialności a, że mijał już termin na wydanie decyzji to napisali, że sprzęt sprawny. Problem w tym, że ja przed wysłaniem jej na reklamację zweryfikowałem co jest zepsute dlatego miałem 100% pewność, że jej nie sprawdzili.

Płyta kupiona 3 miesiące temu i mimo iż wiem, że drugim razem się już nie wywiną to jednak wolę by sprzęt był sprawny.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeśli termin minął i po terminie 14 dniu wydali decyzję to w zasadzie twoja reklamacja i rządania w niej zawarte prawnie z tego co wiem z automatu zostały uznane.

Tyle, że, oni wiedzą, że aby klient coś z tym zrobił to w zasadzie i tak musi iść do prawnika/radcy który to przeanalizuję i później ewentualnie sąd.

No i tak jak piszę Evil to może być zwykła zagmatwana prywata nie ogarniętago pracownika/pracowników, tam różni ludzie pracują.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sponsor klubu piłkarskiego Raków Częstochowa,prawdopodobnego tegorocznego mistrza Polski i takie kwiatki z używanym sprzętem danym jako nowy czy problemy z reklamacjami :E:E:E.

Ciężko uwierzyć,żeby jeden z największych sprzedawców sprzętu elektronicznego w Polsce do takich praktyk uciekał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukaddNie zrozumieliśmy się. Decyzja została wydana w ciągu 14 dni ale ze zmian statusów reklamacji i z tego iż ja sprzęt przed oddaniem na reklamacje sprawdziłem wynika, że od razu wysłali płytę do producenta bez jej sprawdzania. W momencie kiedy kończył się termin na wydanie decyzji płyta była już w serwisie producenta a, że termin się kończył to napisali, że jest sprawna i zgodna z umową sprzedaży. Problem w tym, że 10 latek byłby wstanie stwierdzić iż płyta jest wadliwa ponieważ komputer nawet na niej nie startował. Chyba mi nie powiesz, że serwis X-Komu nie ma takich zasobów by to sprawdzić? Ponadto płyta nie jest już dostępna w sklepie więc po co mieli się przyznawać, że jest zepsuta jak wszystko mógł załatwić za nich producent co też zrobili.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jasne.

Xkom ma swój wewnętrzny serwis i raczej na 100% sprawdzili tą płytę. Kręcą i tyle.

Próbowałeś pisać do pracownika xkomu z pclaba @X-KOM.PL może by to zgłosił gdzieś wyżej do sprawdzenia, kto zawalił i kto tam mataczy. 

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiające jest, że xkom nie proponuje żadnej pomocy w ogarnięciu sprawy, mimo posiadania konta na labie i osoby do tego odelegowanej, która zwiedza forum i się udziela co jakiś czas (ofc reklamując produkty z ich sklepu). Na wykopie moment by się zgłosili do autora wpisu w celu wyjaśnienia sytuacji i szybkiego załatwienia sprawy. Oczywiście we wpisie publicznym - żeby pokazać, że coś robią. Kwestia mniejszych zasięgów, więc zapewne nie opłaca się wysilać;)

Edytowane przez Kelam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad opisaniem sprawy na wykopie ale jak mam już to zrobić to dopiero po zakończeniu sprawy. Po co mam im dawać pomocną dłoń dla odmiany niech się odniosą do sytuacji już po fakcie. Ciekawe czy wtedy też będą tacy chętni do wypowiadania się jak to robią w sytuacjach kiedy sprawa jest w toku.

@lukaddWszelkie argumenty i wątpliwości dotyczące tego czy płyta została sprawdzona były zawarte w moim odwołaniu. Firma najwidoczniej stwierdziła, że się do tego nie odniesie bo poruszałem ten wątek nie raz ale bez rezultatu.

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lokiju @moskil Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych sytuacji. 

Proszę, podeślijcie nam numery reklamacji, przyjrzymy się sprawie i postaramy się pomóc.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem zapewniamy, że płyta będzie maks do wtorku w salonie później otrzymałem przeprosiny i informacje, że będzie w piątek do odbioru. Dzisiaj dowiaduję się, że będzie w poniedziałek to kiedy kolejne przeprosiny? 

@X-KOM.PL Jak nie jesteście pewni kiedy będzie to nie musicie informować mnie co chwilę, że to już. Ponadto dodam , że nie mam pretensji do Pana, który obsługuje tutaj konto X-Komu a do firmy. Przeprosiny przyjmuje i czekam na rozwój sytuacji.

 

"X-KOM_PL 16 marca 2023 14:25

Dzień dobry.

Zgodnie z informacjami z naszego systemu reklamacyjnego płyta została naprawiona i obecnie jest odsyłana do naszego Centrum Serwisowego. W ciągu 2-3 dni roboczych komponent powróci do Pana.

Pozostajemy do dalszej dyspozycji.

 

X-KOM_PL 22 marca 2023 12:15

Dzień dobry.

 

Przepraszamy za wydłużenie sie terminu dostawy. Płyta będzie do odbioru w ciągu 1-2 dni. Poinformujemy o tym Pana mailowo oraz SMSem.

 

Pozostajemy do dalszej dyspozycji. 

 

X-KOM_PL 24 marca 2023 10:09

Dzień dobry.

 

Zgodnie ze statusem zgłoszenia xxxxx płyta została przesłana do naszego salonu w Gdańsku. W ciągu 1-2 dni roboczych otrzyma Pan informacje o możliwości odbioru płyty w naszej placówce.

 

Pozostajemy do dalszej dyspozycji. "

Edytowane przez lokiju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@X-KOM.PL Jednak płyta dotarła już dzisiaj, na tą chwilę wszystko działa jak należy i niczego nie brakuje. Tak jak napisałem na priv dziękuje za pomoc i mam nadzieję, że to już koniec tej historii.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...