Skocz do zawartości
kappachino

Sklep nie uznał rękojmi telefonu bo został wcześniej wysłany do serwisu producenta

Rekomendowane odpowiedzi

No to zaczynając od początku. 10.02.2023 oddałem w salonie telefon z rozklejającym się ekranem, pracownik zamiast przyjąć go na zasadach rękojmi sam zdecydował, że będzie to gwarancja producenta. No niestety bez dostępu do maila nie miałem możliwości weryfikacji tego. Dalej telefon najpierw pojechał do serwisu xkom a następnie dzień później (14.02) został "wysłany" do serwisu producenta i tak jechał aż do 21.02. U producenta został naprawiony i odesłany następnego dnia (22.02). No i znowu jechał aż do 28.02 z powrotem do serwisu xkom a następnie do salonu (01.03). Telefon odebrałem zadowolony jednocześnie pytałem się pracownika o protokół naprawy, ale powiedział, że takiego nie mają. Telefonem cieszyłem się tydzień po czym zauważyłem, że tym razem zaczęły się odklejać plecy. wydrukowałem szablon od xkom o rozwiązaniu umowy wypełniłem i idę do salonu (07.03). No niestety na miejscu pracownik mnie poinformował, że nie mogę odstąpić od umowy, bo pierwsza reklamacja była producenta a nie rękojmią. Pracownik przyjął zgłoszenie i moje żądanie rozwiązania umowy wpisując jako uzasadnienie, iż telefon został wcześniej wysłany na reklamację do producenta. 09.03 telefon dojechał do serwisu xkom jako do realizacji po czym następnego dnia (10.03) został odesłany do serwisu producenta bez żadnych konsultacji. I tutaj znowu telefon jechał 6 dni (16.03) żeby zostać naprawionym a następnie odesłanym następnego dnia (17.03). 14 dni od zgłoszenia xkom odpowiedział, że nie uznaje mojej reklamacji twierdząc iż problem pojawił się po naprawie wykonanej przez producenta i że jest to jednoznaczne z następstwem działań serwisu. Teraz nie wiem co mam zrobić, sklep nie zaproponował żadnego rozwiązania telefonu do tej pory nie mam. Co według was powinienem zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy telefon był zakupiony? 

Od 2023 roku są nowe przepisy:

https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/

Cytat
  • Konsument może skorzystać z rękojmi za wady fizyczne niezależnie od przyznanej gwarancji.
  • Skorzystanie z uprawnień przysługujących na podstawie gwarancji nie ma wpływu na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

Jak było do końca 2022 roku za bardzo się nie orientuję, bo zazwyczaj nie miałem takich problemów. Dlatego data zakupu jest istotna, bo przedmioty zakupione przed zmianą przepisów mogą podlegać pod poprzednie wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji.

Edytowane przez LeBomB
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że nie uwzględnili mojej odpowiedzi wskazującej na ten sam typ wady

14 sierpnia 2021

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kappachino Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Proszę, podeślij nam numer reklamacji, przyjrzymy się sprawie i postaramy się pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kappachino napisał:

No to zaczynając od początku. 10.02.2023 oddałem w salonie telefon z rozklejającym się ekranem, pracownik zamiast przyjąć go na zasadach rękojmi sam zdecydował, że będzie to gwarancja producenta. No niestety bez dostępu do maila nie miałem możliwości weryfikacji tego. Dalej telefon najpierw pojechał do serwisu xkom a następnie dzień później (14.02) został "wysłany" do serwisu producenta i tak jechał aż do 21.02. U producenta został naprawiony i odesłany następnego dnia (22.02). No i znowu jechał aż do 28.02 z powrotem do serwisu xkom a następnie do salonu (01.03). Telefon odebrałem zadowolony jednocześnie pytałem się pracownika o protokół naprawy, ale powiedział, że takiego nie mają. Telefonem cieszyłem się tydzień po czym zauważyłem, że tym razem zaczęły się odklejać plecy. wydrukowałem szablon od xkom o rozwiązaniu umowy wypełniłem i idę do salonu (07.03). No niestety na miejscu pracownik mnie poinformował, że nie mogę odstąpić od umowy, bo pierwsza reklamacja była producenta a nie rękojmią. Pracownik przyjął zgłoszenie i moje żądanie rozwiązania umowy wpisując jako uzasadnienie, iż telefon został wcześniej wysłany na reklamację do producenta. 09.03 telefon dojechał do serwisu xkom jako do realizacji po czym następnego dnia (10.03) został odesłany do serwisu producenta bez żadnych konsultacji. I tutaj znowu telefon jechał 6 dni (16.03) żeby zostać naprawionym a następnie odesłanym następnego dnia (17.03). 14 dni od zgłoszenia xkom odpowiedział, że nie uznaje mojej reklamacji twierdząc iż problem pojawił się po naprawie wykonanej przez producenta i że jest to jednoznaczne z następstwem działań serwisu. Teraz nie wiem co mam zrobić, sklep nie zaproponował żadnego rozwiązania telefonu do tej pory nie mam. Co według was powinienem zrobić?

To Ty wybierasz na jakiej podstawie wnosisz zadanie.

Napisales ze WYBIERASZ rekojmie czy po prostu odeslales?

Jesli masz potwierdzenie wyboru rekojmi to UOKiK + radca prawny. 

Jesli nie, to coz. Nastepnym razem pamietaj zeby napisac ze skladasz reklamacje na podstawie rekojmi (sklep nie ma zadnego prawa na zmiane tego, takze przy pierwszej tego typu probie tekstu lecisz do radcy prawnego ktory pokieruje Cie co mozesz od tego typu janusza uzyskac)). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Carmamir napisał:

To Ty wybierasz na jakiej podstawie wnosisz zadanie.

Napisales ze WYBIERASZ rekojmie czy po prostu odeslales?

Jesli masz potwierdzenie wyboru rekojmi to UOKiK + radca prawny. 

Jesli nie, to coz. Nastepnym razem pamietaj zeby napisac ze skladasz reklamacje na podstawie rekojmi (sklep nie ma zadnego prawa na zmiane tego, takze przy pierwszej tego typu probie tekstu lecisz do radcy prawnego ktory pokieruje Cie co mozesz od tego typu janusza uzyskac)). 

oddałem w salonie. Za pierwszym razem chciałem rękojmię a wyszła producenta no niestety bez telefonu i dostępu do maila. W sms podają tylko kod do potwierdzenia żadnej wzmianki o rodzaju zgłoszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli po części pewnie zawalił pracownik xkoma. Ty chciałeś rękojmie on ci wcisną gwarancję producenta.

A Ty dodatkowo nie dopilnowałeś, żeby mieć na papierze to co chciałeś czyli zgłoszenie z tytułu rękojmi. Czyli w zasadzie wszystko na gębę z pracownikiem ustaliłeś.

Normalnie powinieneś im to wysłać pocztą, e-mail lub zanieść osobiście z potwierdzeniem zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracownik X-Komu może taki szablon reklamacji z tytułu rękojmi wydrukować na miejscu tylko trzeba jasno zakomunikować czego się chce.  Ponadto otrzymuje się protokół serwisowy w, którym jest jasno wskazane czy jest to reklamacja z tytułu rękojmi czy coś innego. Trzeba trzymać rękę na pulsie bo później można się mocno zdziwić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lukadd napisał:

Czyli po części pewnie zawalił pracownik xkoma. Ty chciałeś rękojmie on ci wcisną gwarancję producenta.

A Ty dodatkowo nie dopilnowałeś, żeby mieć na papierze to co chciałeś czyli zgłoszenie z tytułu rękojmi. Czyli w zasadzie wszystko na gębę z pracownikiem ustaliłeś.

Normalnie powinieneś im to wysłać pocztą, e-mail lub zanieść osobiście z potwierdzeniem zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi.

no, na przyszłość wszystko na papierze. w xkomie pierwsza taka sytuacja, ze 3 lata temu oddałem dysk i bez żadnych kłopotów najpierw sprawdzili a później komunikacja mailowa.

 

 

1 minutę temu, lokiju napisał:

Pracownik X-Komu może taki szablon reklamacji z tytułu rękojmi wydrukować na miejscu tylko trzeba jasno zakomunikować czego się chce.  Ponadto otrzymuje się protokół serwisowy w, którym jest jasno wskazane czy jest to reklamacja z tytułu rękojmi czy coś innego. Trzeba trzymać rękę na pulsie bo później można się mocno zdziwić.

  no właśnie powinien być protokół ale jak odbierałem to w zaparte, że nie mają i jest mi nie potrzebny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię tutaj o protokole przyjęcia a co do odbiorczego to nie wiem bo nadal czekam więc na dniach się okaże co dostanę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, lukadd napisał:

Czyli po części pewnie zawalił pracownik xkoma. Ty chciałeś rękojmie on ci wcisną gwarancję producenta.

No i po części ma prawo, ale nie wprost. Nawet jeśli reklamujesz towar z tytułu niezgodności z umową to przy pierwszej reklamacji to sprzedawca ma prawo wyboru jej załatwienia i coraz więcej firm zwyczajnie odsyła to do gwaranta na naprawę/diagnozę.  Jeśli serwis nie stwierdzi, że uszkodzenie powstało z powodu niewłaściwego użytkowania i naprawi towar, to nie ma sprawy. Gorzej jeśli odeśle nienaprawione z informacją, że na bazie ich ekspertyzy uznali, że towar nie podlega naprawie gwarancyjnej z uwagi na uszkodzenie spowodowane przez użytkownika - a takie cyrki zdarzają się coraz częściej !! Natomiast przy kolejnym zgłoszeniu z tytułu niezgodności towaru z umową NIE MA ZNACZENIA co chciałby zrobić sprzedawca, tu już ma zrobić to, co sobie życzy Klient. Oczywiście nadal może najpierw wysłać sprzęt do ekspertyzy do autoryzowanego serwisu ;)  Kolejna fajna zmiana to wydłużenie z roku do dwóch lat domniemania, że wada występowała już w chwili wydawania towaru kupującemu - a to też czasem pomaga w ogarnięciu reklamacji. 

Co ważne NIE MA I NIE MIAŁO WCZEŚNIEJ ZNACZENIA czy korzystaliśmy już z gwarancji czy nie. Z przepisów jasno wynika, że skorzystanie z uprawnień z gwarancji nie może wykluczać prawa do skorzystania z rękojmi, także X-KOM podobnie jak i inna firma z branży na K - ma zwyczajnie niedouczonych pracowników. Albo - w co bym nie chciał wierzyć - robią to specjalnie, aby ograniczyć liczbę reklamacji z tytułu rękojmi albo mocno ją utrudnić. Tu już powinny wkroczyć służby państwowe z kontrolą. 

Powodzenia w szarpaniu się z nimi. Jeśli to jakiś droższy sprzęt, to zainwestuj stówkę w prawnika, niech im wyśle pismo na papierze kancelaryjnym - na takie już nie odpowiada Ziutek po krótkim przeszkoleniu, to już trafia do służb prawnych a te często są na tyle rozsądne, żeby wytłumaczyć obsłudze, że nie warto kopać się z koniem.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, BladyPL napisał:

No i po części ma prawo, ale nie wprost. Nawet jeśli reklamujesz towar z tytułu niezgodności z umową to przy pierwszej reklamacji to sprzedawca ma prawo wyboru jej załatwienia i coraz więcej firm zwyczajnie odsyła to do gwaranta na naprawę/diagnozę.

Rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną lub wadą prawną zakupionego towaru. Klient może żądać od sprzedawcy:

    bezpłatnej naprawy,

    wymiany towaru na nowy,

    obniżenia lub zwrotu ceny.

To kupujący wybiera, czy woli, aby daną rzecz naprawić, czy wymienić na nową,

4 godziny temu, BladyPL napisał:

Co ważne NIE MA I NIE MIAŁO WCZEŚNIEJ ZNACZENIA czy korzystaliśmy już z gwarancji czy nie. Z przepisów jasno wynika, że skorzystanie z uprawnień z gwarancji nie może wykluczać prawa do skorzystania z rękojmi, także X-KOM podobnie jak i inna firma z branży na K - ma zwyczajnie niedouczonych pracowników. Albo - w co bym nie chciał wierzyć - robią to specjalnie, aby ograniczyć liczbę reklamacji z tytułu rękojmi albo mocno ją utrudnić. Tu już powinny wkroczyć służby państwowe z kontrolą.

Patrząc po ostatnich tematach na forum...

Edytowane przez B@nita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, B@nita napisał:

To kupujący wybiera, czy woli, aby daną rzecz naprawić, czy wymienić na nową

Guzik prawda. Za pierwszym razem rękojmia to ściema, ok. 99,999% sklepów odeśle to na gwarancję. Jest masa fachowych poradników w google na stronach konsumenckich i prawnych. Drugie podejście to koniec zabawy i nie wiem co x-kom świruje, bo dostaną taką karę że hej, a afera będzie taka, że na stracie wiarygodności stracą tysiące razy więcej.

W dniu 22.03.2023 o 12:20, kappachino napisał:

Dodam, że nie uwzględnili mojej odpowiedzi wskazującej na ten sam typ wady

14 sierpnia 2021

Strasznie dawno! Na to też są poradniki. Bodajże po roku coś się zmienia, ciężar dowodu przechodzi na drugą stronę. Jednak odmowa x-kom jest bez powodu, o tym co mogą zrobić za drugim razem (czyli nic) doskonale wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sino napisał:

Guzik prawda. Za pierwszym razem rękojmia to ściema, ok. 99,999% sklepów odeśle to na gwarancję.

W ramach  rękojmi  możemy żądać naprawy,  wymiany towaru,  obniżenia ceny  albo − przy wadzie istotnej – odstąpienia od umowy. Wybór należy do  kupującego, sprzedawca nie może wbrew naszej woli, narzucić formy załatwienia reklamacji.

https://samorzad.gov.pl/web/powiat-hajnowski/prawa-konsumenta-gwarancja-a-rekojmia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą się powołać na to, że wymiana towaru na nowy wiąże się ze zbyt dużymi kosztami niewspółmiernymi z kosztami naprawy. Mogą też ściemniać, że towar sprawny i reklamacje odrzucają a przy okazji wysłać sprzęt do serwisu producenta. Możliwości jest dużo... Dlatego i tak może skończyć się tym, że sprzęt będzie naprawiał producent tak jakbyśmy oddali go na gwarancję z tą różnicą, że za drugim zgłoszeniem sklep już nie ma wyjścia i musi nam oddać pieniądze.

 

Edytowane przez lokiju
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, B@nita napisał:

To kupujący wybiera, czy woli, aby daną rzecz naprawić, czy wymienić na nową,

No to tak idąc w szczegóły, to rękojmi to nie ma od 1 stycznia 2023 a jest coś o nazwie "niezgodność towaru z umową" ;) Wszystkie towary zakupione przed 1.1.2023 podlegają pod stare przepisy a tam od zawsze sprzedający przy pierwszej reklamacji miał prawo wybrać sposób jej załatwienia - w tym wysłać do naprawy. 

Natomiast odnosząc się wprost to Twojego stwierdzenia, to owszem, kupujący może sobie wybrać, ale to, czy tak będzie, zależy też od sprzedawcy. 

Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy.

 

Godzinę temu, sino napisał:

Drugie podejście to koniec zabawy i nie wiem co x-kom świruje,

No tak było w "starych" przepisach a w nowych to można odnieść wrażenie, że zwrot towaru i odzyskanie pieniędzy jest możliwe wyłącznie wtedy, kiedy sprzedający nie może w rozsądnym czasie przywrócić stanu "zgodności z umową" ;) Nie mam obecnie za bardzo czasu, aby się w to dobrze wczytać, ale taki miałem pierwszy wniosek po "przeleceniu wzrokiem" nowej ustawy ;)

 

 

 

Godzinę temu, B@nita napisał:

Ale wiesz, że od 1.1.2023 mamy zmienioną Ustawę o Prawach Konsumenta i to co cytujesz tak jakby trąci myszką ? 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BladyPL

Zgadza się sprzedawca przy pierwszej rękojmie miał prawo wybrać naprawę serwisową.

Tylko z tego co ogarniam (jeśli jest inaczej to poprawcie) to tam był taki myk, że jeśli sklep nie ogarną naprawy podczas pierwszego zgłoszenia z tytułu rękojmi niezależnie od tego jaką formę naprawy sobie wybrał to za drugim zgłoszeniem już nie mógł się wywinąć i musiał np. zwrócić kaskę jeśli klient tego żądał.

Tak miałem z GPU, rękojmia sklep sobie wybrał, że wysyła do producenta, GPU wróciło dalej zwalone :Ei poszło drugie zgłoszenie z tytułu rękojmi i od razu pisemko, że z powodu niewywiązania się z umowy i nie naprawienia sprzętu żądam zwrotu pieniędzy itd. Kaska była po kilku dniach na koncie.

A jeśli klient sam dobrowolnie wybrał gwarancję producenta za pierwszym razem to była lipa. Bo sklep wtedy był w zasadzie tylko pośrednikiem pomiędzy klientem, a producentem, a nie bezpośrednią stroną do jakiej kierujemy rządania.

Więc zawsze się niezależnie od wszystkiego wybierało się rękojmie, aby mieć na papierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, dokładnie tak było do 31.12.2022 z tą różnicą, że nawet jak skorzystałeś z gwarancji, to nie traciłeś uprawnień do skorzystania z rękojmi - o czym wiele sklepów zapominało i próbowało okłamać klienta ;) Ale jak jest od 1 stycznia 2023 to nie wiem, bo jakoś nie było ani okazji, ani konieczności, aby się zapoznać z nowymi przepisami. Obecnie może to wyglądać tak, że nawet przy drugiej i kolejnej reklamacji sklep może, mimo wszystko, przywrócić towar do stanu zgodnego z umową albo argumentować, że zgłoszona wada jest na tyle nieistotna, że nie może stanowić powodu odstąpienia od umowy. Natomiast raz jeszcze powtarzam, nie czytałem uważnie ani ustawy ani komentarzy do niej. To tylko moje przemyślenia ;)

 

Edytowane przez BladyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomnę tylko, że pod nowe przepisy podlegają zakupy dokonane po 1 stycznia 2023 roku a z tego co pobieżnie przeczytałem ten temat to nie ma tutaj nic o tym, że telefon był kupiony w 2023. Dlatego stwierdzenie, że cytowane przepisy trącą myszką jest na wyrost bo cała masa zakupionego sprzętu podlega jeszcze pod stare przepisy.

Edytowane przez lokiju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w starych przepisach opartych o kodeks cywilny było jak byk napisane, że w przypadku pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi sprzedawca MA PRAWO  wybrać alternatywną drogę jej rozpatrzenia. Choćby naprawa w sytuacji, kiedy kupujący żądał wymiany albo zwrotu środków.

Kodeks cywilny

Art.  560.  [Uprawnienia kupującego]

§  1. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wad

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kappachino

Twoje pierwsze zgłoszenie było realizowane tytułem gwarancji. Autoryzowany serwis producenta wymienił wyświetlacz.

Drugie zgłoszenie z tytułu rękojmi dotyczyło odklejających się plecków smartfona. Nie mogliśmy jednak podstaw do uznania rękojmi. Problem powstał w wyniku naprawy gwarancyjnej i właściwe zgłoszenie powinno dotyczyć reklamacji wykonanej naprawy. 

Po wydaniu negatywnej decyzji mogliśmy odesłać sprzęt do Ciebie, abyś zgłosił się do gwaranta samodzielnie. Jednak chcieliśmy zrealizować to zgłoszenia najszybciej jak to możliwe, dlatego odesłaliśmy je do serwisu producenta.

W tym momencie urządzenie jest naprawione i czeka na wysyłkę do salonu w którym będziesz mógł odebrać smartfon. Poinformujemy o tym Ciebie jeszcze w osobnej wiadomości SMS.   

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sytuacja po części rozwiązana. Jeszcze niech mi jakiś spec powie czy pomimo braku uznania przez sklep zgłoszenie się liczy jako ta pierwsza rękojmia czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego wygląda, że pierwsza to nie była rękojmia tylko oddanie na gwarancję za pośrednictwem sklepu.

Sklep może nie uznać przy pierwszej rękojmie warunków stawianych przez konsumenta np. zwrot kasy czy wymiany na nowy produkt. Ma prawo odesłać do serwisu producenta, czy gdziekolwiek w celu wyeliminowania wady.

Ale jak jest na papierze, że było zgłoszenie z tytułu rękojmi to sklep odpowiada za realizację i przywrócenie towaru do prawidłowego stanu. Więc zawsze na piśmie zgłoszenie z tytułu rękojmi, co sklep zrobi w celu przywrócenia do stanu sprzętu to jego sprawa.
Ale jak mamy na papierze to sklep odpowiada i sklep jest stroną roszczeń i nie może zwalać później na zewnętrzny serwis jak coś zwalą.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dniem dzisiejszym w końcu odebrałem telefon ale niestety nie jest w takim samym stanie w momencie oddania. Panowie w salonie wydrukowali jeszcze protokół z pierwszej gwarancji a tam jest jak byk, że "sprzęt przeszedł wszystkie testy i jest w pełni zgodny ze specyfikacją producenta". Także teraz piszę odwołanie od ich decyzji i żeby mi wysłali zdjęcia z serwisu które potem dołączę do kolejnej rękojmi

IMG_20230329_100412-min.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...