Skocz do zawartości
Pan Ciastovy

Reklamacja w caseking

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Bry, napisałem do caseking że mam problem z kartą graficzną rx 6700xt gigabyte eagle. kazali spakować, wysłać na wysłaną przez nich etykietę. po 3 dniach od otrzymania paczki przez caseking napisali email o treści

Cytat

Szanowny Kliencie Caseking.de,

otrzymaliśmy dziś Twój zwrot i rozpoczęło się rozpatrywanie Twojej reklamacji.
Niestety musimy poinformować, że nie byliśmy w stanie naprawić lub wymienić przesłanego do nas towaru.


Z tego powodu informujemy, że wadliwy towar przekazaliśmy producentowi lub poddostawcy do dalszej obróbki.
Producent lub dostawca dokona naprawy, wymiany lub uznania towaru.

O zmianie statusu lub innych ważnych informacjach dotyczących reklamacji poinformujemy Cię niezwłocznie.

Informujemy, że nie mamy wpływu na dalszy czas przetwarzania.
Postaramy się jednak przetworzyć Twój zwrot tak szybko, jak to możliwe.

Jak tylko otrzymamy z powrotem naprawiony lub wymieniony produkt, oczywiście niezwłocznie wyślemy go do Ciebie i powiadomimy.

i tutaj wysłałem do nich z zapytaniem co z warunkami rękojmi lub wymianą towaru wolnego od wad i tutaj 

Cytat

dziękuję za e-mail. Niestety nie możemy zwrócić ceny zakupu, Twoja karta graficzna zostanie wysłana do producenta w celu naprawy. Należy pamiętać, że w zależności od producenta proces ten może zająć od 3 do 6 tygodni. Niestety nie możemy przyspieszyć tego procesu, ponieważ szybkość zależy od samego producenta.

Z poważaniem; Z wyrazami szacunku

Jeżeli się okaże że karta nie nadaję się do naprawy to co wtedy?

Edit@@

Co z naprawą/wymianą wciągu 14 dni roboczych, w Niemczech jest inne prawo?

Edytowane przez Pan Ciastovy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To niemiecki sklep. Nie martwił bym się zbytnio. Tam nie maja w zwyczaju robic w wała klienta, bo reklamację rozpatruja wg ich prawa, a nie naszego. Jak uznaja reklamację - to albo Ci wymienia na nowy egzemplarz, albo naprawią stary. Czekać cierpliwie.

Edit: W normalnych okolicznościach poszedłbyś do sklepu i pewnie od ręki by Ci kartę wymienili. A tak ?

Edytowane przez Crypt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Crypt napisał:

To niemiecki sklep. Nie martwił bym się zbytnio. Tam nie maja w zwyczaju robic w wała klienta, bo reklamację rozpatruja wg ich prawa, a nie naszego. Jak uznaja reklamację - to albo Ci wymienia na nowy egzemplarz, albo naprawią stary. Czekać cierpliwie.

Edit: W normalnych okolicznościach poszedłbyś do sklepu i pewnie od ręki by Ci kartę wymienili. A tak ?

akurat rozsypała się 3 dni przed upływem gwarancji... fart czy szczęście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fart raczej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Pan Ciastovy napisał:

Co z naprawą/wymianą wciągu 14 dni roboczych, w Niemczech jest inne prawo?

Jest takie samo prawo w całej EU, ale nie ma czegoś takiego jak naprawa/wymiana w ciągu 14 dni.

Wielu dalej źle interpretuję ten zapis o 14 dniach.

Prawo mówi o tym, że w przypadku rękojmi sklep w ciągu 14 dni ma się ustosunkować do żądań klienta, dopiero jeśli tego nie zrobi to wtedy klient ma podstawę prawną do żądania tego co było w piśmie np. wymiany towaru na nowy czy zwrotu hajsu.

Sklep ma prawnie określone możliwości, np. takie, że decyduję się na odesłanie na naprawę do serwisu i musi cię o tym poinformować w ciągu 14 dni. Poinformował i czekasz co będzie dalej.

Dopiero jeśli nie naprawią tego sprzętu to dadzą ci nowe lub zwrot hajsu. Ewentualnie jeśli odeślą ci po naprawie dalej uszkodzony sprzęt to wtedy masz możliwości prawne domagać się zwrotu kasy lub wymiany na nowe, argumentując to nie wywiązaniem się sklepu z umową i nie doprowadzeniem sprzętu do sprawnego stanu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@aktualizacja tematu, po 6 tygodniach czekania odezwali się z serwisu i przyszło zapytanie co się stało przed uszkodzeniem karty i czy było coś podkręcane i jakie były temperatury. Podesłałem swoje ustawienia z AMD Software Adrenalin Edition karta na ciut obniżonych ustawieniach 2,350 MHz na 1.1650V (fabryczne było 1.20V) pamięci na 20000mhz przy lekkim tuning wentylatorów, temperatury na rdzeniu 68, hotspot 80 w grach, karta nie kopała krypto.

Napisałem co się działo przed uszkodzeniem karty (Karta graficzna w grze Hunt Showdown po 2h godzinach grania, obraz dostał freeza po czym nastąpił bluescreen coś o sterowniku radeon, restart jedynie co się zdążyłem zalogować do systemu nastąpił szybki restart, dalej już był tylko bootloop, zresetowany został bios i po 5 minutach mielenia wypikał 1 long 3 short)

Serwis napisał że uszkodzeniu uległ rdzeń i pamięci. Naprawa jest nie opłacalna.

Caseking wysłał korektę faktury i pytanie do mnie zwrot gotówki czy biorę inną kartę?

Za kartę zapłaciłem niecałe 760 Euro

Edytowane przez Pan Ciastovy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

oddają ci 3,5K za 6700xt, ło panie, nic tylko psuć karty i dostawać korekty

kupisz sobie 6950 i jeszcze zostanie..

osobiście brałbym zwrot gotówki na konto i kupił coś taniej w polskim sklepie, patrząc na oferty caeking to nie są konkurencyjni, ale podejście do sprawy super, u nas by ci przysłali inne 6700xt

Edytowane przez mimuszek
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ludzie boją się brać od Niemca karty... ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Pan Ciastovy napisał:

@aktualizacja tematu, po 6 tygodniach czekania odezwali się z serwisu i przyszło zapytanie co się stało przed uszkodzeniem karty i czy było coś podkręcane i jakie były temperatury. Podesłałem swoje ustawienia z AMD Software Adrenalin Edition karta na ciut obniżonych ustawieniach 2,350 MHz na 1.1650V (fabryczne było 1.20V) pamięci na 20000mhz przy lekkim tuning wentylatorów, temperatury na rdzeniu 68, hotspot 80 w grach, karta nie kopała krypto.

A to dobre zadają takie pytanie na które wiadomo że 99% odpowie że nic nie grzebało przy OC a ty jeszcze napisałeś prawdę, dobrze że foresta nie znają bo by ci nie uznali "UV ubiło kartę" :] ?

Edytowane przez Send1N
  • Thanks 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Send1N napisał:

A to dobre zadają takie pytanie na które wiadomo że 99% odpowie że nic nie grzebało przy OC a ty jeszcze napisałeś prawdę, dobrze że foresta nie znają bo by ci nie uznali "UV ubiło kartę" :] ?

Nie, będę patrzył jak karta dobija na rdzeniu 81 C do 98C na hotspot i wentylatory na full. Karta przy 2,350 MHz zachowywała się dobrze przy napięciu 1.10V ale jedno oczko w dół i już wywalało ją do ustawień fabrycznych, po dwudniowym bawieniu i testowaniu zostało tak jak wyżej. Dwa lata pracowała, była stabilna nawet jak wyszły te "niedobre sterowniki".

Jak nawet patrząc co poniektórych co obniżają do poniżej 1V na rdzeniu. To i tak było dobrze.

W serii Gigabyte eagle stosują rdzenie drugiej kategorii, a już w serii Gaming stosują pierwszej kategorii które są lepiej podatne na OC i UV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było napisać, że po wyjęciu z pudełka włożyłeś kartę do kompa i grałeś i nic cię więcej nie obchodziło. Nie masz obowiązku monitorowania temperatur. Kupujesz gotowy produkt i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, B@nita napisał:

Trzeba było napisać, że po wyjęciu z pudełka włożyłeś kartę do kompa i grałeś i nic cię więcej nie obchodziło. Nie masz obowiązku monitorowania temperatur. Kupujesz gotowy produkt i tyle.

Po wyjęciu z pudełka była taka sprawa że karta nie wchodziła w tryb 3d, nonstop trzymała 800mhz na rdzeniu, po wgraniu bios'a ze strony gigabyte ruszyła i wchodziła w obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ładnie, teraz można kupić jakąś fajną kartę u nas, która zdecydowanie przebije wydajnością tego 6700XT :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Crypt napisał:

No i ładnie, teraz można kupić jakąś fajną kartę u nas, która zdecydowanie przebije wydajnością tego 6700XT :D

Teraz można zapłacić ostatnią ratę na prawko :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze możesz kupić używkę 6700xt za 1400zł z długą gwarancją jeśli ci takowa wystarczała, a 2K przeznaczyć na pożyteczniejsze rzeczy niż karta graficzna ?

kupno nowego RX to faktycznie właściwie zawsze strzał w kolano, lecą na pysk..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caseking to dla mnie jeden z najlepszych sklepów jakie znam, stawiam ich na jednym pułapie z overclockers uk, mieszkałem 7 lat w UK i zamawiałem z obu sklepów, nigdy nie miałem żadnego problemu, gwarancje realizowałem 2x w OCUK i w Caseking pamiętam Intela 4690K, dostałem nowy w ciągu tygodnia 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...