Skocz do zawartości
buba1945

Co z tym X-KOM'EM?????? ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich czytelników tego jakże pięknego posta, chciałbym wam w nim przedstawić moje perturbacje z wyżej wymienioną firmą.

Zacznę od tego, że 25.03 miałem chęć na złożenie nowego PC, po utworzeniu posta na tym forum uzyskałem wiele pomocnych rad dotyczącacych moich propozycji sprzętu jak i waszych propozycji z czego "stworzyłem" mojego PC. No i się zaczęło:

26.03 składam zamówienie: obudowa osobno, karta graficzna osobno i cała reszta właśnie z X-KOM, przy czym zaznaczę bo to istotne przy składaniu zamówienia zostałem poinformowany przez 3 konsultantów, że wystarczy napisać komentarz dotyczący tego, że chce aby zrobili aktualizację biosu bo zamawiam w tych wszystkich podzespołach zestaw procka z płytą główną. No i poszło komentarz dodany i czekam.

27.03 odbieram karte graficzną

28.03 odbieram obudowę z komputronika. I zaczyna się, od x-komu dostaje mail że wszystko gotowe do odbioru, ale TAK JAK W KOMENTARZU BIOS NIE ZOSTAŁ ZAKTUALIZOWANY I JEŻELI CHCĘ MOGĘ GO ZAKUTALIZOWAĆ ZA JEDYNE 59 ZŁ. Myślę sobie o co chodzi przecież komentarz był jasno napisany, ale mówie trudno błędy się zdarzają nic takiego się nie stało, Pan w mailu bardzo miły i przeprosił za zaistniały problem po kontakcie z centralą. Jedyne co to otrzymałem informacje, że czas oczekiwania się wydłuży bo muszą to odesłać do centrali, ale mówię rozumiem trudno poczekam te 2-3 dni.

31.03 otrzymuje informacje że wszystko gotowe do odbioru, ucieszony jadę odbieram, składam komputer, niestety los chciał, że miałem szkolenie tego dnia i odbierałem go dosyć późno. No ale składam komputer wszystko niby cacy i magia się zaczyna po uruchomieniu PC wyskakuje komunikat w którym mogę wybrać klikając "N" aby kontynuować no to klikam i nic, 3x reset dalej nic, więc w końcu naciskam Y aby pozwoliło mi w ogóle odpalić w jakiejś wersji bez aktualizacji no ale po tym już w ogóle nic poza tyldą w lewym górnym rogu mojej skromnej osobie się nie ukazuje. 

1.04 Jako że jak zaznaczyłem powyżej odbierałem go dosyć późno, musiałem go zawieźć na reklamację dzień później, co istotne najpierw zadzowniłem do konsultanta aby przedstawić mój problem, i zapytałem czy muszę owego PC rozkręcać do oddania na reklamację i uzyskałem informacje, że nie ma takiej potrzeby. No więc jade, i w salonie już dostałem informacje, ze przez to że PC jest złożony mogą zostać naliczone jakieś dodatkowe opłaty, myślę sobie kolejny raz jeden mówi jedno drugi coś innego, więc mówie Panu(miły Pan co warto podkreślić), że jest to dziwne że problem jest po waszej stronie jak zresztą się okazało po wymienieniu kilku maili dzisiaj z serwisem, i mam czekać 2 tygodnie na sprzęt a do tego mam jeszcze dodatkowo płacić. Na co Pan mówi, że tylko informuje i musi to powiedzieć. Przyjąłem do wiadomości i wyszedłem.

4.04 Cisza ze strony X-KOMU więc piszę do konsultatna na stronie co z tym moim sprzętem, na co Pan mówi że nie został jeszcze odebrany w serwisie, myślę sobie to nieźle mają mnie GDZIEŚ. Po czym dostaje 2 minuty później sms, że już go przyjęli. Uradowany myślę no to 2 dni i będzię.

6.04 Czekam wciąż więc pisze jak tam z tym moim PC, otrzymuje informacje że sprzęt jest na serwisie ale jeszcze go nie ruszyli, myślę sobie no trudno może do piątku chociaż im się uda go oddać

7.04 godzina 14:30 dostaje informacje, że sprzęt został zweryfikowany i gotowy do odesłania, no więc myśląc(ja głupi) jako że tak długo czekam postarają się go dostarczyć prawda? Święta idą będą chcieli być mili. Ale jednak tu się mylę 

8.04 po korespondencji z kolejną osoba drogą mailową dostaję informację, że dziś to już raczej ciężko i raczej po weekendzie. No więc idzie weekend długi akurat los tak ze mną pogrywa.

11.04 Prawdopodobnie tutaj będę ja w salonie X-KOM odbierał sprzęt, ale prawdopodobnie bo jak czas mi pokazał niczego nie mogę być pewny. A, więc sprzęt który tak naprawdę mogłem mieć po 2 dniach i byłbym zadowolony dostanę po minimum 16 W O W. I dlaczego uważam że mogłem mieć go po 2 dniach? To proste biorę pod uwagę, ze na początku tego pięknego łańcuszka ktoś by przeczytał poprawnie mój komentarz dotyczący biosu i zrobiliby to poprawnie. ;) 

Ja tak to tu tylko zostawię bo chętnie zasięgnę opinii kogoś z zewnątrz bo może ja jestem jakoś mało obiektywny w całej tej sytuacji. A może ktoś miał podobną sytuację i chcę mi dodać trochę "otuchy" Miłego dnia wszystkim i spokojnych świat. :D :) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przynajmniej ten ocet był od ręki na miejscu.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
21 godzin temu, buba1945 napisał:

Ja tak to tu tylko zostawię bo chętnie zasięgnę opinii kogoś z zewnątrz bo może ja jestem jakoś mało obiektywny w całej tej sytuacji. A może ktoś miał podobną sytuację i chcę mi dodać trochę "otuchy" Miłego dnia wszystkim i spokojnych świat. :D :) 

X com to korpo. Wiadomo, że to są tylko ludzie. Ktoś się po prostu pomylił. Najlepiej to samemu sobie wszystko składać, aktualizować. I trochę to zrobiłeś z przeproszeniem od d. strony bo jak dobrze zrozumiałem z tego długiego posta to wszystko wziąłeś z x com oprócz budy ? Po co ? Dlaczego ? Trzeba było zlecić złożenie całego kompa z OS i aktualizacją biosu (choć chyba by sami to zrobili domyślnie) i wszystko wziąć od nich. wtedy dostajesz gotowy PC z windowsem, przetestowany przez serwis. Słyszałem, że ludzie robią tak, że np każą złożyć całego kompa bez GPU, które kupują osobno (sam swojego czasu tak zrobiłem), ale budę osobno i resztę osobno ? No komon :) Chłopie...

Edytowane przez hubio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sponsor klubu piłkarskiego Raków Częstochowa i wszystko jasne :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak pewnie piłkarze winni :lol2:

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekaj na to,jak oni zdobędą w tym sezonie mistrza kraju (póki co na chwilę obecną liderują w tabeli z 6 pkt przewagą) bądź nie daj boże sprzątną wszystkim pozostałym wszystkie krajowe trofea sprzed nosa,to dopiero wtedy będzie się działo :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, hubio napisał:

X com to korpo. Wiadomo, że to są tylko ludzie. Ktoś się po prostu pomylił. Najlepiej to samemu sobie wszystko składać, aktualizować. I trochę to zrobiłeś z przeproszeniem od d. strony bo jak dobrze zrozumiałem z tego długiego posta to wszystko wziąłeś z x com oprócz budy ? Po co ? Dlaczego ? Trzeba było zlecić złożenie całego kompa z OS i aktualizacją biosu (choć chyba by sami to zrobili domyślnie) i wszystko wziąć od nich. wtedy dostajesz gotowy PC z windowsem, przetestowany przez serwis. Słyszałem, że ludzie robią tak, że np każą złożyć całego kompa bez GPU, które kupują osobno (sam swojego czasu tak zrobiłem), ale budę osobno i resztę osobno ? No komon :) Chłopie...

To dosyć proste dlaczego kupiłem gdzie indziej bo po pierwsze była 40 zł tańsza, a po drugie wiedziałem jak kompa złożyć więc po co mam płacić komuś dodatkowe 250 zł czy tam 200 nawet bo 170 zł sobie życzą za złożenie PC, i to nawet nie wiem czy z jakimkolwiek oprogramowaniem już nie mówiąc o BIOSIE :D Więc jeżeli lubisz dopłacać komuś 200/300 czy nawet głupie 100 zł za to że zrobi coś za Ciebie to spoko, ale ja myślę że przyjemnie spędziłem czas kiedy składałem sobie nowy komputer. Jeszcze teraz to już w ogóle zastanawiam się czy poza reklamacjami moja stopa tam kiedykolwiek stanie :D  A co do ich domyślnych aktualizacji to bym się mógł spierać po tym wszystkim :) Poza tym ja chciałem żeby po prostu zrobili coś na czym się znają skoro oferują jakąś usługę w zestawach NO KOMON :D 

A, i jeszcze miałem w pamięci jak zleciłem właśnie zrobienie wszystkiego takiej firmie dokładnie to proline jakieś pare lat temu, i jakby to powiedzieć oni też nie podołali bo tak mi wentylatory porobili, że zamiast powietrze wydmuchiwać to wdmuchiwały :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, buba1945 napisał:

To dosyć proste dlaczego kupiłem gdzie indziej bo po pierwsze była 40 zł tańsza, a po drugie wiedziałem jak kompa złożyć więc po co mam płacić komuś dodatkowe 250 zł czy tam 200 nawet bo 170 zł sobie życzą za złożenie PC, i to nawet nie wiem czy z jakimkolwiek oprogramowaniem już nie mówiąc o BIOSIE :D Więc jeżeli lubisz dopłacać komuś 200/300 czy nawet głupie 100 zł za to że zrobi coś za Ciebie to spoko, ale ja myślę że przyjemnie spędziłem czas kiedy składałem sobie nowy komputer. Jeszcze teraz to już w ogóle zastanawiam się czy poza reklamacjami moja stopa tam kiedykolwiek stanie :D  A co do ich domyślnych aktualizacji to bym się mógł spierać po tym wszystkim :) Poza tym ja chciałem żeby po prostu zrobili coś na czym się znają skoro oferują jakąś usługę w zestawach NO KOMON :D 

A, i jeszcze miałem w pamięci jak zleciłem właśnie zrobienie wszystkiego takiej firmie dokładnie to proline jakieś pare lat temu, i jakby to powiedzieć oni też nie podołali bo tak mi wentylatory porobili, że zamiast powietrze wydmuchiwać to wdmuchiwały :D 

A to ok. To teraz zrozumiałem. Tylko skoro umiesz sam złożyć kompa to po co w ogóle kazałeś im robić zrobić aktualizację biosu i sam tego nie zrobiłeś ? Zamawiasz podzespoły w zapieczętowanych pudełkach i robisz wszystko sam, albo zlecasz złożenie całego kompa z OS. Ja nawet jak zamawiałem specjalnie prosiłem żeby nie otwierali pudełek, a wiadomo, żeby zrobić update musieliby otworzyć.

No chyba, ze tu ten update to jakiś ciężki przypadek (i może tak skoro sami nie ogarnęli), ale ja wtedy bym się trzymał w ogóle z daleka od takiego mobo.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No akurat biosu nie chciałem dotykać bo wiedziałem, że nie potrafię tego zrobić i wolałem zlecić to ludziom którzy niby parają się tym na co dzień ? A, tą płytę polecili mi tutaj na forum jak pytałem o zestaw i do niej także polecili mi procesor tylko zaznaczyli żebym poprosił o aktualizacje tego biosu z czym nie powinno być problemu. Ewentualnie problemem miała być opłata za usługę :D I ja myślę, że jako klient tego sklepu nie powinienem się przejmować tym co warto a czego nie żeby nie było problemów, tylko jeżeli mogę otrzymać jakiś produkt to powinienem go dostać, a nie czuć się jakby na głowę mi robili :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mały offtop ale również miałem problemy z xkom przy zwrocie.

Wyraźnie zaznaczyłem, że zwracam płytę i procka bo niemiłosiernie piszczała sekcja na płycie, na co pracownik postanowił wysłać sprzęt na gwarancje, minął okres 15 dniowy na zwrot i tak bujałem się 1,5 miesiąca, aż łaskawie wezmą błąd pracownika na klate i hajs oddadzą. Zero zwykłego słowa przepraszam. 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Valeri napisał:

Może mały offtop ale również miałem problemy z xkom przy zwrocie.

Wyraźnie zaznaczyłem, że zwracam płytę i procka bo niemiłosiernie piszczała sekcja na płycie, na co pracownik postanowił wysłać sprzęt na gwarancje, minął okres 15 dniowy na zwrot i tak bujałem się 1,5 miesiąca, aż łaskawie wezmą błąd pracownika na klate i hajs oddadzą. Zero zwykłego słowa przepraszam. 

Ja to tylko czekam, aż mi powie Pan przy odbiorze że coś im mam jeszcze dopłacić(bo nie można tu niczego wykluczyć) to mu powiem, że za 15 minut wrócę po pieniądze grafike i obudowę. Poświęcę kolejny tydzień na zamówienie gdzie indziej, ale nie dam im zarobić nawet jeżeli dla nich 2 tysiące w jedną lub w drugą to gil z nosa :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, buba1945 napisał:

No akurat biosu nie chciałem dotykać bo wiedziałem, że nie potrafię tego zrobić i wolałem zlecić to ludziom którzy niby parają się tym na co dzień ? A, tą płytę polecili mi tutaj na forum jak pytałem o zestaw i do niej także polecili mi procesor tylko zaznaczyli żebym poprosił o aktualizacje tego biosu z czym nie powinno być problemu. Ewentualnie problemem miała być opłata za usługę :D I ja myślę, że jako klient tego sklepu nie powinienem się przejmować tym co warto a czego nie żeby nie było problemów, tylko jeżeli mogę otrzymać jakiś produkt to powinienem go dostać, a nie czuć się jakby na głowę mi robili :D 

Ja ci tej płyty nie polecałem :) i nie polecałbym... Niestety rady z forów, nawet tego są różnej jakości... A tak w ogóle to co będzie jak ci teraz zaktualizują, a za chwilę wyjdzie kolejna ważna aktualizacja :) Odeślesz na ponowne wgrywanie biosu ? Nie wiem co to za mobo, ale myślałem, że od jakiś 5 lat to problemy z aktualizacją biosu nie istnieją. Można to robić nawet z poziomu windowsa. Do tego wiele zabezpieczeń na płycie np. dual bios jakby poszło coś nie tak. Co to za płyta ? :)

2 godziny temu, Valeri napisał:

Może mały offtop ale również miałem problemy z xkom przy zwrocie.

Wyraźnie zaznaczyłem, że zwracam płytę i procka bo niemiłosiernie piszczała sekcja na płycie, na co pracownik postanowił wysłać sprzęt na gwarancje, minął okres 15 dniowy na zwrot i tak bujałem się 1,5 miesiąca, aż łaskawie wezmą błąd pracownika na klate i hajs oddadzą. Zero zwykłego słowa przepraszam. 

Mogło to z tego wynikać, że jak klient odsyła na zwrot, ale wadliwy towar sklep musi ustalić czy to nie klient popsuł bo wtedy jest tzw obniżenie kwoty zwrotu proporcjonalnie do uszkodzenia. A żeby to ustalić musi to zrobić serwis, który ustala czy to było od początku. Zakładam, że w 99% przypadków jak klient się mieści w 14 dniowym okresie zwrotu to zawsze dostanie pełny bo to oczywiste, że od początku był problem, ale procedura jest taka, że serwis musi klepnąć.

Generalnie to jak tylko się da kupuje przez Allegro bo tam zależy sklepom na opiniach + otwarta dyskusja, która może zabrać SS. Ze sklepów kupuję np. na raty, których tak korzystnych nie mam na Allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Valeri napisał:

Może mały offtop ale również miałem problemy z xkom przy zwrocie.

Wyraźnie zaznaczyłem, że zwracam płytę i procka bo niemiłosiernie piszczała sekcja na płycie,

A po co, skoro jest pole ''bez podania przyczyny'' czy jakoś tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, JDM napisał:

A po co, skoro jest pole ''bez podania przyczyny'' czy jakoś tak.

Oddawałem w salonie i sprzedawca pytał dlaczego zwracam to z grzeczności mu odpowiedziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, sytuacja jest na plus, bo pracownik minimalizuje ryzyko wysłania wadliwego sprzętu z outletu następnemu klientowi, ale za to Twoje czekanie jest na minus :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JDM napisał:

Ok, sytuacja jest na plus, bo pracownik minimalizuje ryzyko wysłania wadliwego sprzętu z outletu następnemu klientowi, ale za to Twoje czekanie jest na minus :E

Deklaruja, że kase oddają max do 7 dni, a nie po 1,5 miesiąca czekania :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak się cieszyć ze zrealizowali. Ja na konsole ps5 z zamówienia na premierę dalej czekam - poważnie :)  

I kiedyś jeszcze podawali jakieś miejsce niby w kolejce, teraz zwyczajnie kłamią. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
28 minut temu, eloszki napisał:

I tak się cieszyć ze zrealizowali. Ja na konsole ps5 z zamówienia na premierę dalej czekam - poważnie :)  

I kiedyś jeszcze podawali jakieś miejsce niby w kolejce, teraz zwyczajnie kłamią. 
 

No przecież konsole PS5 są w stałej sprzedaży już od dawna. Anuluj tamto zamówienie i kup choćby tutaj:

https://allegro.pl/oferta/sony-playstation-5-naped-blu-ray-825gb-cfi-1216a-13531419267

https://allegro.pl/oferta/konsola-sony-playstation-5-z-napedem-dyskiem-gry-12931418163

Nie rozumiem czasami ludzi co robią problemy z niczego :)

Edytowane przez hubio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć @buba1945
Ze swojej strony najmocniej przepraszam za długi czas oczekiwania. Czy mógłbym Cię prosić o podesłanie numeru zamówienia? Zweryfikuje dokładnie cały przebieg realizacji i komunikacji z Tobą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.04.2023 o 12:17, JDM napisał:

Ok, sytuacja jest na plus, bo pracownik minimalizuje ryzyko wysłania wadliwego sprzętu z outletu następnemu klientowi, ale za to Twoje czekanie jest na minus :E

"z outletu", w humorze dziś widzę jesteś :E
W ostatnich latach jak kupuję na palcach jednej ręki mogę zliczyć przedmioty które otrzymałem faktycznie nowe a nie pozwrotowe sprzedawane jako nowe :) 
Sam dużo zwracam więc ciężko mieć pretensje no ale prawo to prawo i z tego co mi się wydaje nie pozwala ono pozwrotówek ze śladami używania sprzedawać jako nowych.
Najlepsze było tłumaczenie na mailu kilka lat temu jak pytałem czemu mój nowy zaplombowany dysk ma kilka godzin użycia w crystaldiskinfo: "dysk był testowany" i jak się nie podoba to mam zwrot 14 dni :E 

Miło z ich strony, że "testowali" mój nowy dysk ale ja ich o taką usługę nie prosiłem. ;) 

A ostatnia sytuacja z 7800X3D pokazuje dobitnie jak ten sklep schodzi na psy. Taki głupi mediaexpert który się nie branduje jako sklep komputerowy i jest dla mas faktycznie sprzedawał co był w stanie od razu wysłać a nie zbierał zamówienia na stronie obiecując paczkę na następny dzien, żeby zaraz rozsyłać maile, że wysyłka będzie tydzień później.

Covid i szał na elektronikę was za bardzo rozpieścił ale wasze coraz większe straty sprawią, że znowu będziecie musieli pracować na zaufanie klienta

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.04.2023 o 21:32, buba1945 napisał:

To dosyć proste dlaczego kupiłem gdzie indziej bo po pierwsze była 40 zł tańsza, a po drugie wiedziałem jak kompa złożyć więc po co mam płacić komuś dodatkowe 250 zł czy tam 200 nawet bo 170 zł sobie życzą za złożenie PC, i to nawet nie wiem czy z jakimkolwiek oprogramowaniem już nie mówiąc o BIOSIE :D Więc jeżeli lubisz dopłacać komuś 200/300 czy nawet głupie 100 zł za to że zrobi coś za Ciebie to spoko, ale ja myślę że przyjemnie spędziłem czas kiedy składałem sobie nowy komputer. Jeszcze teraz to już w ogóle zastanawiam się czy poza reklamacjami moja stopa tam kiedykolwiek stanie :D  A co do ich domyślnych aktualizacji to bym się mógł spierać po tym wszystkim :) Poza tym ja chciałem żeby po prostu zrobili coś na czym się znają skoro oferują jakąś usługę w zestawach NO KOMON :D 

A, i jeszcze miałem w pamięci jak zleciłem właśnie zrobienie wszystkiego takiej firmie dokładnie to proline jakieś pare lat temu, i jakby to powiedzieć oni też nie podołali bo tak mi wentylatory porobili, że zamiast powietrze wydmuchiwać to wdmuchiwały :D 

sorry ale jakbyś wiedział jak złożyć kompa to byś nie prosił o jakąś pierdołę typu update biosu, coś mi się w tej Twej historii nie zgadza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, DavidPRG napisał:

sorry ale jakbyś wiedział jak złożyć kompa to byś nie prosił o jakąś pierdołę typu update biosu, coś mi się w tej Twej historii nie zgadza

Może kupował jakąś płytę bez BIOS Flashbacku i procesor ze wsparciem od poźniejszych biosów? Wtedy powodzenia samemu zaaktualizować nie mając starszego procesora wspieranego od początku.

x-kom zaoferował weryfikację, może równie dobrze tutaj później napisać, że post to fake i sytuacja nie miała miejsca jeśli tak rzeczywiście jest.
ja swoje słowa bez problemu mogę poprzeć dowodami, nawet bym pewnie znalazł tego maila z 2020 czy tam którego z "testowaniem" :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, fakeeus napisał:

Może kupował jakąś płytę bez BIOS Flashbacku i procesor ze wsparciem od poźniejszych biosów? Wtedy powodzenia samemu zaaktualizować nie mając starszego procesora wspieranego od początku.

Wg mnie to jedyna sytuacja, żeby zlecić aktualizację bios, bo normalnie to 5 minut roboty. Np. kupując płytę B450 i Ryzen 5000 aktualizacja bios jest wymagana, a to częsta konfiguracja obecnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, grzesiek811 napisał:

Wg mnie to jedyna sytuacja, żeby zlecić aktualizację bios, bo normalnie to 5 minut roboty. Np. kupując płytę B450 i Ryzen 5000 aktualizacja bios jest wymagana, a to częsta konfiguracja obecnie.

No tak. Jeśli ktoś potrafi składać PC i ma opcję flashbacku to też nie wierzę, że prosiłby o tę usługę. W szczególności, że prosząc o taką usługę w kochanym sklepie jak x-kom masz dużą szansę na pozwrotówkę z potencjalnymi problemami bo to dla nich idealna sytuacja pozbyć się rzeczy z większymi śladami użytkowania/podniszczonym pudełkiem a w najgorszym przypadku refurba poserwisowego i nie masz jak tego zweryfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 9.04.2023 o 10:33, hubio napisał:

budę osobno i resztę osobno ? No komon :) Chłopie...

Właśnie w tej chwili chcę sam tak zrobić. Kupić wszystko u nich ale budę (deepcool ch370) gdzie indziej bo xkom jej nie ma. Babka z infolinii kazała wszystko zamówić do salonu, przynieść budę i zamówić na miejscu osobną usługę "złożenie premium" za 200zł w której odeślą wszystko co centrali, złożą, poaktualizuja bios, przetestują pod obciążeniem i później przez 2 lata jakby się coś działo to odnoszę im całą budę i oni się zajmują diagnostyką. 

 

Ale teraz czytam ten post i sam nie wiem. Tyle że autor składał sam, więc też inna sytuacja 

Edytowane przez doman18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...