Skocz do zawartości
Tomek1623

F1 23

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mnie wzielo ostatnio na samochodówki i po FH5 i Grid Legends postanowiłem ograć F1 23, oststnio grałem w edycję 09 i mam pytanie czy opcje wspomaganie hamowania oraz kontrolę trakcji warto mieć włączona czy wyłączona? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To zależy od własnego widzi mi się :) ja jak gram w jakąkolwiek samochodówkę to wszystkie wspomagacze wyłączam jakie są, z włączonymi to gra nie ma sensu, nie mówiąc już o włączonym torze jazdy, bo to już dla mnie jest jak aimbot/wh w grach online, albo granie w soulsy na godmodzie :) 

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@up w ACC jako przyklad normalnie gra sie z TC i ABS bo tak jezdza w tych seriach, wylaczanie tego nie daje zadnej przewagi w GT3

 

Co do asyst w F1, zostawilbym na poczatek TC, ABS, Skrzynie i linie, reszte wylaczyl, uczyl sie torow i stopniowo wylaczac asysty, zaczynajac od skrzyni, pozniej zmienic trakcje, abs, znowu trakcje i linie.

lub inna kolejnosc zalezy jak ci idzie.

Edytowane przez Dominix1910
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ABS w ACC jest konieczny bo działa bardzo dobrze, bez niego jest się wolniejszym.

Jak wyżej, TC i ABS bo bez tego będzie ciężko uczyć się torów jak musisz skupiać się na sile hamowania i gazu. Tym bardziej w tak szybkim bolidzie jak F1, co innego seria DTM czy CUP ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1

2 godziny temu, Dominix1910 napisał:

@up w ACC jako przyklad normalnie gra sie z TC i ABS bo tak jezdza w tych seriach, wylaczanie tego nie daje zadnej przewagi w GT3

 

Co do asyst w F1, zostawilbym na poczatek TC, ABS, Skrzynie i linie, reszte wylaczyl, uczyl sie torow i stopniowo wylaczac asysty, zaczynajac od skrzyni, pozniej zmienic trakcje, abs, znowu trakcje i linie.

lub inna kolejnosc zalezy jak ci idzie.

Skrzynie w sensie że jeździł na automacie? A wyłączenie TC w tej grze daje jakąś przewagę? Pytam bo w FH5 ponoć daje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Godlike_(UT) napisał:

1

Skrzynie w sensie że jeździł na automacie? A wyłączenie TC w tej grze daje jakąś przewagę? Pytam bo w FH5 ponoć daje.

tak, skrzynia automat, pelne tc, abs i linia w zakretach. najpierw nauczyc sie wyczuc auto i torow, pozniej pierwsze co poprawi ci tempto to zmiana skrzyni na manualna, dzieki temu bedziesz w stanie efektywniej hamowac i przyspieszac, pozniej mozesz zmniejszyc TC i trenowac dalej, ewentualnie wylaczyc TC kompletnie albo zostawic na srednie i sprobowac bez ABS-u, jak juz bedziesz mial to opanowane mozesz myslec o wylaczeniu lini co moze byc trudne bo musisz zaczac szukac punktow hamowania, a nie wszedzie jest to latwe.

kazda asysta cie spowalnia, ale wylaczenie jej nie kazdemu pomoze, wiec musisz znalezc swoje ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie na czym kolega @Godlike_(UT) gra, kierownica, pad... ?

FH5 to wiadomo że bez TC, ale tej gry nie ma co porównywać do F1, to zupełnie inna para kaloszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mysle na ea pro na rok, wyjdzie tyle co gra + dostep do innych, i tak f1 kupuje w sumie co rok ;) ale jak crossplay nie bedzie dzialal to pewnie standard na steam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego crossplay miałby nie działać ? Mam F1 23 na EA i śmiga 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo z crossplay, ping i descync jest kijowy jak grasz bez. gram w dwoch ligach, jedna steam only, druga crossplay, i w tej drugiej sa wieksze problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.02.2024 o 11:22, Godlike_(UT) napisał:

Tak mnie wzielo ostatnio na samochodówki i po FH5 i Grid Legends postanowiłem ograć F1 23, oststnio grałem w edycję 09 i mam pytanie czy opcje wspomaganie hamowania oraz kontrolę trakcji warto mieć włączona czy wyłączona? 

Jeśli masz kierownicę, to próbuj przyzwyczaić się do manualnej skrzyni i następnie wyłączyć kontrolę trakcji. Na automatycznej skrzyni wyłączona TC to trochę trudniejsze zagadnienie.

 

Próbowałem w ostatnich dniach przyzwyczaić się do manualnej skrzyni i jakoś szło (pad), ale to wymaga jednej rzeczy - nauki torów, a to z kolei = czas. Wróciłem na automat, wyłączona asysta hamulca, ABS i trakcja włączone. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem jeden wyścig w trybie kariery na pozycji 22 i tak się zastanawiam czy jest wykonalne aby z tej pozycji wywalczyć chociaż pierwsza trójkę czy raczej nie ma co próbować? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawisz AI na 50 to bez problemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam AI na 55 i robiłem z 10 podejść, maks 11 albo 10 pozycje wywalczyłem i odpuściłem, i dlatego postanowiłem zapytać czy to wykonalne ale widocznie muszę popracować nad technika aczkolwiek tor uliczny w Arabi Saudyjskiej mi mocno nie podszedł no i póki co to na wszystkich wspomagaczach jadę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest mozliwe, tylko trzeba trenowac. Jak grasz kariere to masz pewnie realistyczne osiagi, jak jezdzisz np hassem, to moze byc ciezko na poczatek przebic sie do przodu bo bolid jest po prostu wolny. A jeśli jeździsz na wszystkich wspomagaczach w tym asyscie hamowania to bedzie bardzo ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zaczynam sobie od F2 jakimś Czeskim teamem, i tamten wyścig jechalem na pełnym wspomaganiu hamowania na Imoli ustawiłem średnie, Barcelona słabe, teraz zobaczę Monako, bo generalnie chociaz w tym aspekcie  chciałbym się jak najszybciej na ABS przełączyć. 

Edytowane przez Godlike_(UT)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja F2 nie jeźdzę a one innaczej się prowadzą. 

Jeśli masz obeznanie w scigałkach to asyste hamowania bym wyłaczył, masz linie która ci mówi kiedy hamowac, zostaw sobie tylko ABS, TC pelny, Linia w zakretach i automatyczna skrzynia. Setup bolidu duzo daje, nawet do kariery mozesz użyć setupu z TimeTrial i tam "zabrac" setup od kogos z czołówki i zobaczyc czy bedzie poprawa. Jak zaznajomisz sie z torem, zmien skrzynie na manualna z sugerowanym biegiem i zacznij nauke odpowiedniego zrzucania i wrzucania biegow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym obeznaniem u mnie słabo, do tej pory to tylko w tego rodzaju grałem w ETS 2 i ATS a z miesiąc temu zacząłem od FH5. Zobaczę te setupy bolidow. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

F1 23 po graficznym tuningu. Kopara opada 😳 Szczególnie ten pierwszy filmik wygląda niczym transmisja w TV 🧐

 

Edytowane przez Sawyer1916
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie mody można zaaplikować do tych gier? A do 21 też coś takiego wyszło? :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Reshade chyba tylko poszło w ruch. Ale też jestem ciekaw :hmm: Wygląda zacnie 

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś namiar na jakiegoś fajnego reshade? Bo ten z filmiku wyżej to chyba płatny bo jest na patronie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...