Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to też chyba jedyna "nowa" gra, którą będę miał na uwadze z tego ostatniego pokazu. Graficznie jakiegoś szału nie robi, ale klimacik może być niezły :) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tytuł wygląda szalenie efektownie i na pewno moją uwagę przykuł. Na tle tej mizerii podczas wczorajszego pokazu nie było trudno się wyróżnić więc nie dziwota, że sporo się o tej produkcji mówi. Martwi tylko "no name" deweloper. S-Game ostatnią aktywność wykazało z tego co widzę 10 lat temu, i to też przy dość niszowym projekcie. Tak więc jest zaciekawienie połączone z wielkim znakiem zapytania.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Początek gry od 2:22. 

Będzie demko

 

Wychodzi także na PC. 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.05.2023 o 09:34, Pavel87 napisał:

Dla mnie to też chyba jedyna "nowa" gra, którą będę miał na uwadze z tego ostatniego pokazu. Graficznie jakiegoś szału nie robi, ale klimacik może być niezły :) 

Szkoda tylko że to nie gra od Sony...

W dniu 2.02.2024 o 13:30, Jaycob napisał:

 

Będzie demko

Wychodzi także na PC. 

 

 

... i nawet nie EX :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://x.com/Genki_JPN/status/1800115933576630651

Cytat

Phantom Blade Zero details!

- From Chinese studio S-GAME

- Inspired by Metal Gear Rising: Revengeance, Sifu and Bloodborne

- Traditional hack & slash with semi-open world

- Combat similar to Ninja Gaiden

- Main game is 30-40 hours

- Tons of side quests

- Post game content includes multiplayer dungeons, boss rushes, rogue-like abysses and more

- Horse riding

Development started in early 2022 - In March 2023 they met with Shuhei Yoshida and Christian Svenssen from SIE

- Sony gave them a lot of support on the development and marketing and providing some consoles for event demos

- No exclusivity on any platform for now

- Full development costs expected to be about 55M USD

- Other inspirations include Berserk, Vagabond, Blade of the Immortal and Hong Kong Kung Fu movies

- Film action choreographer Kenji Tanigaki's team is working on the game

- Coming to PS5 and PC

- Release date is still a while off

 

Zapowiada się świetnie.

200w.gif?cid=6c09b95288a81svuy724t8m3okh

 

Ale te 55mln budżetu w dzisiejszych czasach to podejrzliwie mało. 

Ciekawe kiedy premiera skoro zaczęli dopiero w 2022r.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko, co tutaj pokazali widziałem już wcześniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://gameplayscassi.com.br/noticias/ninguem-precisa-desta-plataforma-black-myth-wukong-e-phantom-blade-zero-nao-sao-exclusivos-do-playstation-mas-as-versoes-do-xbox-nao-sao-prioridade-dizem-desenvolvedores/82482/

"When asked why his studio doesn't want to release an action game on Xbox, he replied that "nobody needs this platform". According to the developer, the console is not popular in Asia and, in addition, Microsoft has created a very overloaded ecosystem for which it is difficult to develop games."

Sony nawet nie musi płacić, po prostu developerzy mają w czterech literach klocka :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się równie dobrze jak Wukong.  Szkoda, że podobno (z przecieków) dopiero w 2026r.:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy gameplay i garść informacji o najtrudniejszym poziomie trudności:

Świetna wiadomość dla tych, którzy lubią wyzwania w grach.

Podoba mi się podejście twórców do trudniejszego poziomu - zamiast leniwego zwiększenia paska życia i zadawania większych obrażeń, to tutaj przeciwnik zupełnie inaczej reaguje. Nawet postanowili wykorzystać SI, aby przewidywało ruchy gracza i dostosowuje się do niego.

Nie podoba mi się natomiast, że wyższy tryb trudności będzie możliwy dopiero po przejściu gry. To jest głupi ruch nie tylko w tej produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...