Skocz do zawartości
Jaycob

Star Wars: Outlaws | PC | XS | PS

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę ze gwoździem będzie nowy Assasin.

  • Like 3
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

no ja też to "czarno" widzę.

Edytowane przez kadajo
Cytowanie.
  • Haha 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kurde, szukałem wczoraj na filmach z gatunku "walkthrough" tego ogarniętego AI i nie znalazłem. Na filmach z "SWO - hard difficulty" też trudno znaleźć... AI "działa" tylko wtedy, gdy nie musi na nas reagować. Tak jakby założenie było takie, że od początku do końca zagramy full-stealth bez wykrycia. Jak nas wykryją - reakcje są losowe i najczęściej popsute. 

22 godziny temu, GS01 napisał:

który zacina się pokazowo na schodach, zamiast nacisnąć po prostu klawisz skoku

Super, że postać zacina się na schodach :E. Nie na jakichś pagórkach, gdzie mało kto się spodziewał, że tam wejdzie, tylko na schodach :E 

Cytat

Dużo tej produkcji brakuje, ale moim zdaniem lepsza od wszystkich Assassinów łącznie aż do Black Flag. Mi się gra dosyć przyjemnie jak na razie, mimo, że chciałem parę dni temu deinstalować. Lepsze było Division

No albo jest lepsza od AC, albo nawet Division było lepszym singlem - -wybierz jedno :E

Aczkolwiek ja nie zaprzeczam - gdyby nie totalnie zepsuty gameplay, to MOGŁBY BYĆ jeden z najfajniejszych ubi-boców... Tylko że one, paradoksalnie, broniły się w większości przyjemnym gameplay'em i ładną mapką, nie super narracją czy odkrywczą fabułą. Tu jest tylko ładna mapka...

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, kadajo napisał:

Myślę ze gwoździem będzie nowy Assasin.

Oby, tylko tak mogą się ogarnąć. Ja naprawdę tęsknię za ubi-boxem nie będącym singleplayer looter MMO i pozbawionym krindżu (co oni zrobili z FC6, przecież ta gra bez wszystkich idiotyzmów fabularno-gameplay'owych to byłby absolutny top serii :()

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w filmiku powyzej gosc ma sporo racji odnosnie fabuły, ta gra ma infantylną fabułę opartą w duzej mierze na ogromnej ilosci szczesliwych zbiegów okolicznosci ale ten sam schemat jest zastosowany do wiekszosci filmów ze Star Wars (czyli infantylna fabuła i infantylne dialogi przeplatana szczesliwymi dla bohaterów wydarzeniami )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oczywiście, że tak. Bohaterka nawet wyglądem pasuje do lat 70., a fabuła IMHO całkiem dobrze nawiązuje luźnego SF, jakim były Gwiezdne Wojny - choć mam wrażenie, że nasza złodziejka mogłaby być jednak nieco bardziej rozgarnięta, i mieć nieco mniej szczęścia. Niektóre dialogi naprawdę są lekko żenujące, ale ogólny klimat zaskoczył nie pozytywnie. Ludzie chyba nadal pamiętają SW z lat 90., albo i z lat 70., gdy oglądali je jako dzieci, i całość wydawała im się bardziej poważna i mroczna, Vader dominował wszystko swoją przerażającą postacią, a zamrożenie Hana Solo w karbonicie było dla dziesięciolatka bardziej creepy niż obecnie kino z gatunku gore :E 

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postawili sobie na celu zwiedzanie świata i tyle. Dlatego to jest średniak. Ekipa od projektowania świata była lepsza od tej od zadań i fabuły. Po ograniu połowy widzę wyraźnie, że lokacje nie pasują do systemu skradania. To jest bardziej pod shootera jakim był Mass Effect 2. Przeciwników w niektórych lokacjach, musisz na siłę wywabiać lub rozpraszać / atakować z dystansu, bo nie ma do nich bezpośredniego dojścia. 

11 godzin temu, Zas napisał:

No albo jest lepsza od AC, albo nawet Division było lepszym singlem - -wybierz jedno :E

Divison  > SW:Outlaws > AC (na czele z Valhalla). Wybrałem. 

Żeby nie było tak, że producent stwierdzi w przyszłości, że gracze chcą tego samego co jest w AC i przeniosą żywcem mechaniki do dwójki. Może tylko 3 tytuły z serii AC wywołały u mnie immersję, która działała przez większość czasu. W SW: Outlaws trwa już ona prawie 20 godzin. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Star Wars Outlaws - recenzja gry. Ubisoft w końcu pokazał, że ma nowy pomysł na grę z otwartym światem | GRYOnline.pl (gry-online.pl) - 8 rzeczy na plus, 5 na minus - ocena 8/10.

Recenzja gry Fallout London - klimatyczny RPG nieco ugina się pod ciężarem własnych ambicji | GRYOnline.pl (gry-online.pl) - 8 rzeczy na plus, 3 na minus - ocena 7/10. 

I niech mi ktoś powie, że to jest ok. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

  

W dniu 6.09.2024 o 19:13, azgan napisał:

 

Dobra, rzetelna recenzja, ze wszystkim się zgadzam, oprócz z krytyką modelu strzelania (gość grał na padzie).

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Marcin Łukański, to niegdyś Gry-online ;) 

no ale widać, że nie przekupiony. Pewnie chciał polecieć na fali hejtu i zrobić dodatkowe zasięgi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz koleś odszedł z gamingu z 10 lat temu.
Jest kompletnie odklejony / niezależny, więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrzut-ekranu-2024-09-07-234346.png

i nadal się dobrze bawię :cool:

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile mniej więcej czasu potrzeba do ukończenia wątku głównego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tomek1623 napisał:

Ile mniej więcej czasu potrzeba do ukończenia wątku głównego?

ok. 20 godzin, całość gry na ok 40 godzin. U mnie już widzę, że wyjdzie coś ponad 50, bo ja zawsze gram wolno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie co, żeby tak ogromny sukces przełożył się na tak fatalne wyniki na giełdzie... 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

I tak lepiej niż Concord, bo gra ciągle istnieje ;). No i za kilka dni jakiś patch ma być, coś tam chcą poprawiać, ale słabo wierzę, że im się uda. A na święta będzie można wyrwać za stówkę.

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w TV reklamy jak non-stop leciały w każdym bloku reklamowym, tak nadal lecą. Oni serio musieli wydać fortunę na marketing. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ukończona, zostało trochę misji pobocznych, przydałaby się druga część, z eliminacją kilku upośledzonych rozwiązań, potencjał jest ogromny na kontynuacje, no ale kolejny przykład jak ubisoft lubi sam sobie sć do ryja, dalej niz połowie gry można odblokować  elektryczny ogłuszacz która pozwala na cichą eliminacje mocniejszych wrogów/droidów i tak sobie pomyślałem teraz - wystarczyłoby aby np coś takiego było dostepne od razu i nie było beki z tego że bohaterka gołymi pięściami okłada garnki, takie proste rozwiazanie, ale ciezko było je od razu zastosować jak widać :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ta, można też było zaprogramować sensowne, spójne zachowania AI, które nie ignoruje mordobicia/strzelaniny pięć metrów obok, za to widzi cię z dwudziestu metrów (losowo), które przeszukuje trawę, bo nie boi się kosmicznych kleszczy (niby strach słuszny, ale w mundurach z długimi nogawkami/rękawami lub w pancerzach?) itp.

Można było lepiej wykorzystać kamery, dodać jakieś czujniki, lasery, drony, tresowane dzikie węże... :P 

Można było dać bohaterce możliwość noszenia jednej sztuki broni długiej (SMG, karabinek lub shotgun - nie snajperka i granatnik, żeby nie popsuć balansu) w otwartym świecie i części misji oraz jej rozwijania, by loot stał się bardziej przydatny.

W misiach typowo stealth można było jej tę broń zabrać (nie wpuści cię ochrona, nie będzie ci wygodnie przeciskać się przez szpary, itp. itd.), ale dać możliwość podnoszenia na stałe, już w trakcie misji, karabinków, SMG i strzelb po pokonanych wrogach - z mocno ograniczoną liczbą amunicji (do uzupełnienia po kolejnych wrogach). Jednocześnie korzystanie z granatników i snajperek dalej mogłoby pozostać ograniczone tylko do konkretnych spotów, bez umożliwienia założenia ich na plecy...

Można było dać jej od początku paralizator, bo skoro jest drobna, to nawet ze zwykłym cieciem nie powinna ryzykować mordobicia. A jak nie paralizator, to pałkę - która jednakowoż nie działałby na opancerzonych koksów - no i tu mielibyśmy pole na rozwój w trakcie gry, tak jak z późniejszym ogłuszaniem na odległość.

Można było generalnie zrobić w ch... prostych i oczywistych dla każdego rzeczy, których wymyślenie i przemyślenie szczegółwego działania zajmuje w porywach godzinę. Ale do tego potrzebny byłby doświadczony gameplay designer, a nie projektantx/ono w kolorowych włosach. :E 

Edytowane przez Zas
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...