Skocz do zawartości
Jaycob

Star Wars: Outlaws | PC | XS | PS

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, GS01 napisał:

Ja mam mocne podejrzenia, że skoro teraz moda na LGBT i czarnych samurajów, to w przypadku wyglądu głównych protagonistek, możemy mieć do czynienia z treściami serwowanymi dla środowisk feministycznych, bo teraz bohaterka nie może być atrakcyjna, tylko ma wyglądać mega pospolicie, a nawet gorzej, żeby nikt nie poczuł się urażony jej urodą. 

I to jest problem, bo nie tym artysta powinien sie kierowac.

18 minut temu, kadajo napisał:

No tak tylko niech się potem nie dziwią ze nikt nie chce grac kapsztalem. W Golumie można było zrobić wyjątek, ale nawet tam przesadzili.

Tu nawet zeby ta bohaterka byla idealna kopia najlepszej aktorki niewiele by tej grze pomoglo. 

Sam nie gralem, ale z przebijajacy sie z recenzji obraz gry skradankowo strzelankowej w ktorej skradanie i strzelanie ssie skutecznie popsuje odbiór nawet fanom SW. U mnie na tyle zainteresowanie opadlo ze zaczekam nawet ze sprawdzeniem jak juz AC Shadows wyjdzie i w U+ obydwie za jednym zamachem zobacze.

10 minut temu, ditmd napisał:

Dla mnie ta gra jest tym czym miał być Starfield, który był dla mnie ogromnym rozczarowaniem. To czego oczekiwałem od Starfielda dostałem tutaj, olbrzymi, żyjący świat, z toną eksploracji, sekretów, smaczków do odkrycia. Jeśli chodzi o kreację świata, klimat i immersyjność, to Massive odwaliło tutaj kawał dobrej roboty i za to należą im się propsy. 

I to jest tez ten glowny powod dla ktorego jeszcze jej nie przekreslam. Eksploracja i świat jest dla mnie waznym elementem gier.

A jak wg ciebie sam gameplay? Jest tak zle jak pisalem wyzej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio komuś się wydaje, że w takim korpo jak Ubisoft cokolwiek zależy od artysty? Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z główną bohaterką która będzie na wszystkich okładkach, trailerach i którą sterujemy przez całą gre? Ona wygląda dokładnie tak jak miała wyglądać, nie przewidzieli chyba tylko tego, że ta niespecjalnie urodziwa laska po dodaniu animacji twarzy bardzo często będzie zamieniała się w totalnego kasztana i obiekt memów.

Oni sami to sobie robią, wiedzą przecież doskonale jakimi postaciami gracze chcą grać, wystarczy popatrzyć  jak wyglądają panie z Tomb Ridera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Sheenek napisał:

I to jest tez ten glowny powod dla ktorego jeszcze jej nie przekreslam. Eksploracja i świat jest dla mnie waznym elementem gier.

A jak wg ciebie sam gameplay? Jest tak zle jak pisalem wyzej.

Strzelanie na początku jest słabe, twój blaster jest mało skuteczny i niecelny, ale później, po jego ulepszeniu strzela się całkiem przyjemnie, zwłaszcza gdy dostaniesz w ręce jakiś karabin laserowy. Wtedy walenie headshotów jeden za drugim sprawia frajdę, do tego stopnia, że większość sekwencji skradania robię na głośno. Samo skradanie to taki standard w grach, eliminujesz przeciwników jeden po drugim wywabiając ich po kolei gwizdaniem, blasterem albo używając Nixa, który sam w sobie jest fajnym dodatkiem. Siłą tej gry jest jej klimatyczny świat, uniwersum i eksploracja, nawet na takiej pustyni jak Tatooine, która na pierwszy rzut oka wydaje się pusta, masz całe kompleksy lokacji ukryte w skałach, pełno sekretów i smaczków. Na początku gameplay może wydawać się trochę ograniczony, ale wraz z postępami w grze, zdobywasz nowe umiejętności i zabawki itp, odkrywasz nowe rzeczy, cały czas jest co robić. Sama gra nie rożni się niczym praktycznie od większości tytułów z otwartym światem, dostała rykoszetem przez cały ten cyrk związany z Shadows i Ubisoftem, według mnie nie zasłużyła na takie negatywne przyjęcie.

 

Edytowane przez ditmd
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@GTMSpokojnie w kolejnym TR, Lara pewnie będzie już odpowiednio dostosowana do obecnych wspaniałych, światłych i tolerancyjnych czasów. 

comm__tomb_smasher_by_poo12345678901_dgn

Dość seksualizacji i uprzedmiotowiania kobiet. Nie będą zwyrole sobie patrzeć na atrakcyjne bohaterki w grach:szczerbaty:

Tymczasem 95% działalności młodszych kobit w sieci:whee::

efe7685a79c0bf95a594fa09efedae60.jpg

sarah-stage-435-2-f1f66874936a4799ba0a4f

Ech. Abdule i inne Muhammady wyprostują ostatecznie ten temat. Ale nie tak jak sobie tęczowi zakładają. Oj nie:rotfl:

Edytowane przez Kelam
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lara jest zbyt doskonała w ostatnich dwóch odsłonach także jest co psuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, GTM napisał:

Serio komuś się wydaje, że w takim korpo jak Ubisoft cokolwiek zależy od artysty?

Nie, w Ubi jest prawdopodobnie tak samo jak w Disneyu. Prosty przykład - czemu akurat Andor uważany jest za jeden z najlepszych seriali Disney'a na platformie D+? Bo robił go Tony Gilroy, po tym jak wywalono Schiffa - uznana persona, mnóstwo świetnych filmów na koncie. Koleś podjął się tego pod jednym warunkiem - robię serial po mojemu, żadnego wpierdzielania się. I zrobił, serial odniósł sukces, fani go uwielbiają. Ale jak nie jesteś tak uznaną personą w świecie kinematografii, i chcesz robić serial dla D+, to na wejściu dostajesz do podpisania ciekawą lojalkę - z tym co możesz, czego nie możesz, co MUSI być w serialu, a czego być nie może. To MUSI odnosi się oczywiście w większości do kwestii "reprezentacyjnych" - no i potem powstają takie twory jak Acolyte - bez sensu, do dupy, ale reprezentacja się zgadza.

W Ubi, z tego co mówią byli już pracownicy, jest dokładnie to samo

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Szkoda, że nie ma modów żeby laske zrobić ładniejsza... Mi się spodobało jezdzenie speedsterem xD Cała planete chyba z jeżdżę :szczerbaty: Napaćkali tego wszystkiego tyle, że nie ma opcji żebym chociaż połowę na planete ogarnął. AI mają troopersi jak przystało na SW Zenka z nalewka więc też olewam skradanie i naparzam ile się da. Walki w kosmosie są wydaje mi się słabsze niż w Starfield, jakieś takie drewniane. Byłem też na stacji i tam lokacje fajne. Kilka pobocznych zrobiłem i też tam trzeba się na skakać ale całkiem proste. I'm dłużej gram tym bardziej mi się podoba... :P

Edytowane przez aureumchaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Nie, w Ubi jest prawdopodobnie tak samo jak w Disneyu. Prosty przykład - czemu akurat Andor uważany jest za jeden z najlepszych seriali Disney'a na platformie D+? Bo robił go Tony Gilroy, po tym jak wywalono Schiffa - uznana persona, mnóstwo świetnych filmów na koncie. Koleś podjął się tego pod jednym warunkiem - robię serial po mojemu, żadnego wpierdzielania się. I zrobił, serial odniósł sukces, fani go uwielbiają. Ale jak nie jesteś tak uznaną personą w świecie kinematografii, i chcesz robić serial dla D+, to na wejściu dostajesz do podpisania ciekawą lojalkę - z tym co możesz, czego nie możesz, co MUSI być w serialu, a czego być nie może. To MUSI odnosi się oczywiście w większości do kwestii "reprezentacyjnych" - no i potem powstają takie twory jak Acolyte - bez sensu, do dupy, ale reprezentacja się zgadza.

W Ubi, z tego co mówią byli już pracownicy, jest dokładnie to samo

Coś jak Tim Burton zrobił dla netflixa Wendsey po swojemu bez pieprzenia i lojalek też wielki twórca kina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@aureumchaosNa początku wszystko wydaje się drewniane i niemrawe, ale wraz z rozwojem umiejętności strzelanie, jazda na ślizgaczu, a być może także latanie statkiem i walka nim stają się o wiele bardziej satysfakcjonujące. Nie ulepszałem statku za bardzo, więc nie wiem, jak to wygląda na późniejszym etapie. Ogólnie to gra przypomina mi trochę Gothica, gdzie na początku jesteśmy ciency jak sik pająka, a wraz z nabywaniem nowych skilli stajemy się silniejsi itp. Nawet sam rozwój postaci jest podobny, odbywa się on za pomocą trenerów. Zanim jednak będzie można odblokować umiejętności, trzeba spełnić określone warunki w trakcie gry. Mam 43 godziny na liczniku i wciąż odkrywam nowe rzeczy. Jest tego tak dużo, że trudno to wszystko ogarnąć. Nawet Toshary nie mam jeszcze w pełni zbadanej i ogarniętej, a są jeszcze trzy planety, Akivy nawet jeszcze nie odwiedziłem, a to jest jedna z tych większych planet.

Edytowane przez ditmd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, ditmd napisał:

Nie ulepszałem statku za bardzo, więc nie wiem, jak to wygląda na późniejszym etapie.

Lata się inaczej, szybciej i masz większą siłę ognia. Zarzuty były, że to arcade'owy system latania. Niby tak, ale nie wyobrażam sobie jakby to miało wyglądać inaczej. Prędkość latania widocznie się zwiększa po ulepszeniach, do tego działa laserowe, szybkostrzelne (które z ulepszeniami są jeszcze szybsze), plazmowe, wieżyczki, wyłączanie tarcz przeciwnika, rakiety manewrujące szybkie lub takie które robią obrażenia na większym obszarze, itp. Masz po prostu dużo większe szanse w walce w przestrzeni.  Akurat godzinę temu rozwaliłem duży krążownik i kilkanaście myśliwców Pyke'ów - wpadły niezłe fanty (surowce). Głupio zrobili to, że jak za bardzo odlecisz to masz licznik 10 sekund i gdy zapieprzasz ostro za przeciwnikiem, to tracisz orientację w którą stronę wracać. Natomiast myślałem, że to wszystko będzie bardziej ograniczone, tymczasem można przyspieszyć na całego, odlatywać w przeciwnym kierunku niż planeta  i odkrywać różne graty lub stacje, do których można wchodzić - element eksploracji jest także obecny na orbicie. 
Ogólnie jeśli o mnie chodzi, lepsze odczucia podczas gry, niż podczas oglądania na yt, a kamera mogłaby być dużo bardziej oddalona podczas tych walk.

Edytowane przez GS01
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.09.2024 o 16:51, caleb59 napisał:

Tymczasem w Cyberpunku 2077 z pathtracingiem nawet nie pierdnie i tam magicznie wystarcza i można grać godzinami ale to taka tylko powiedzmy dygresja. :E 

 

W dniu 14.09.2024 o 16:53, aureumchaos napisał:

Inny silnik gry? 

A co ma inny silnik gry do rzeczy? Po to są ludzie od silnika żeby takie rzeczy ogarniać. Tworzyli to na własnym więc tym bardziej nie ma dla nich usprawiedliwienia. Ta gra jest po prostu technicznym :kupa:

 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, ditmd napisał:

@aureumchaosNa początku wszystko wydaje się drewniane i niemrawe, ale wraz z rozwojem umiejętności strzelanie, jazda na ślizgaczu, a być może także latanie statkiem i walka nim stają się o wiele bardziej satysfakcjonujące. Nie ulepszałem statku za bardzo, więc nie wiem, jak to wygląda na późniejszym etapie. Ogólnie to gra przypomina mi trochę Gothica, gdzie na początku jesteśmy ciency jak sik pająka, a wraz z nabywaniem nowych skilli stajemy się silniejsi itp. Nawet sam rozwój postaci jest podobny, odbywa się on za pomocą trenerów. Zanim jednak będzie można odblokować umiejętności, trzeba spełnić określone warunki w trakcie gry. Mam 43 godziny na liczniku i wciąż odkrywam nowe rzeczy. Jest tego tak dużo, że trudno to wszystko ogarnąć. Nawet Toshary nie mam jeszcze w pełni zbadanej i ogarniętej, a są jeszcze trzy planety, Akivy nawet jeszcze nie odwiedziłem, a to jest jedna z tych większych planet.

No wlasnie jak wpadłem na zakładkę umiejętności a tam nie ma pkt do wydania tylko jakies typy barmany xD W gothica nigdy nie grałem. Gra jest ogromna i tych mikro rzeczy jest mnóstwo. Na pewno jest ochota na poznajdowywanie tego ale nie wiem czy jak zacznę i spędzę na jednej planecie 40h to mnie gra nie zmęczy juz zeby lecieć dalej. Zazwyczaj w tych otwartych światach dla mnie za dużo tego. Niby człowiek chce to ogarnąć ale później juz sil nie ma, zwłaszcza jak zaczyna byc wszystko repetetive. Tu na razie kazda misja inna jest. Szkoda, ze tak wiele rzeczy tu leży bo widać te prace jaka włożono w te grę. Moze jak zwykle na końcu się spieszyli bo terminy, terminy, terminy i zwyczajnie poszli na skróty z całym gameplayem, npc AI itp. Bo tak to wygląda jakby na szybko bylo robione. . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Super..

 

Zrzut ekranu 2024-09-16 122106.jpg

Mam VR Mety dwojki.... moze podzialam ;]

Edytowane przez aureumchaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi w tej grze muzyki ze star wars.. Bo niby sa trooperzy i r2d2 a jednak klimat jakos ucieka... Z muzyka z SW byloby lepiej... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Lokacje bardzo nierówne. Toshara i Tattoine klimatyczne, bardzo przyjemna eksploracja, na Akivie poczułem znudzenie. Widoki okropne, plastikowe, roślinność, krajobrazy były dużo lepsze w Shadow of the Tomb Raider wydanym 6 lat wcześniej, nie wspominając o wydajności.  Kijimi mogli sobie darować, też technologiczny regres o 20 lat. Jak dobrze, że grę mam z kodu, bo nie mam bólu d grając. To jest również wg moich obserwacji pierwsza moja gra, w której DLSS widocznie obrzydza grafikę. Taki wieczorny hejcik.
 

13 godzin temu, aureumchaos napisał:

Brakuje mi w tej grze muzyki ze star wars.. Bo niby sa trooperzy i r2d2 a jednak klimat jakos ucieka... Z muzyka z SW byloby lepiej... 

motyw muzyczny z menu głównego jakby zerżnięty z AC:Origins no i w ogóle słabo ze ścieżką dźwiękową, jedynie jak pierwszy raz leci się z Toshary na orbitę.

Edytowane przez GS01
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wojna klonow xD stormtroopersi mnoza sie przez podzial komorkowy :E

 

Edytowane przez aureumchaos
  • Haha 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego schematu sterowania nie potrafię u siebie zmienić.

W grze są pewne elementy RPG, np. na pierwszej Planecie na której się rozbijamy trzeba się dostać do lokalnego bossa, spotkałem gościa, który sprzedał mi przepustkę VIP ;) Oczywiście się nabrałem i kupiłem i to była lipa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez kupilem i byla lipa ;] notamiat wkurzaja nie te umiejetnosci bo tam jakis progres trzeba sledzic a nie mam czasu na pierdoly i tego pilnowac....

Natomiast zazwyczaj ja podchodze do gier na luzie i wiekszosc bugow mnie smieszy i mi nie przeszkadza np cp77 przeszedlem od razu na premiere z ludzikami bez twarzy czy podlog...

Ale tu np trafilem na buga ze nie moge skonczyc questa Slice practice, zrobilem co trzeba a dalej swieci jako nie ukonczony i sie okazalo ze wiekszosc ludzi tez nie ukonczyla bo sie nie da i to troche juz wkurzylo.... ehhhhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sprzedaje się :D

Na gwaizdke bedzie kolo 100 jak nie mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby była za darmo na Epic to wtedy była by uczciwa cena.Nadal jest o stówe za dużo. 

  • Confused 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, roman.kosecki88@interia.pl napisał:

Gra byla w przecenie juz przed oficjalna premiera. Pisalem pare stron wczesniej o tym.

No ale o ile dobrze pamiętam to wtedy w przecenie była po  okolo 199 zł. A teraz już jest po 155 zl. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...