Skocz do zawartości
Phoenix.

Ratchet & Clank: Rift Apart PC

Rekomendowane odpowiedzi

Był też tryb 40fps z Rt , oraz 60 rt . Na Pc  bez dlss 3 zabija 4090 !!! Widać , że w przyszłości natywne 4k pozostanie marzeniem . Dlss 3 to jest rak !!!! Nie trzeba optymalizować gier wystarczy zaaplikować mydełko Fa i jest super płynnie 120fps fejkowych klateczek .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie nawet i  180 klateczek DLSS ,TAA i nic nie widać.

Super wspanialy  gaming 2023.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie RT na kartach AMD w dniu premiery z powodu crashy.

50d508113950c8e02312b75bdb085db3fd8ec0f4

7445c889a614e2f19fb3bfab160659d14cd60bbc

Edytowane przez Smogsmok
  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócę z wakacji to muszę zagrać. Zobaczymy jak te nowe technologie od NV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj na 30 minut odpaliłem sobie jeszcze raz na konsoli popatrzeć :Etylko się kolejny raz utwierdziłem w tym, że nie mam ochoty tego ogrywać nawet jak jakimś cudem wersja pc byłaby widocznie dopieszczona względem konsolowej. To nie moje klimaty.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, lukadd napisał:

Ja wczoraj na 30 minut odpaliłem sobie jeszcze raz na konsoli popatrzeć :Etylko się kolejny raz utwierdziłem w tym, że nie mam ochoty tego ogrywać nawet jak jakimś cudem wersja pc byłaby widocznie dopieszczona względem konsolowej. To nie moje klimaty.

Wielka szkoda. Gra się w to naprawdę świetnie! Kapitalny PL dubbing i calosc jak najlepsze animacje od Pixara. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, lukadd napisał:

Ja wczoraj na 30 minut odpaliłem sobie jeszcze raz na konsoli popatrzeć :Etylko się kolejny raz utwierdziłem w tym, że nie mam ochoty tego ogrywać nawet jak jakimś cudem wersja pc byłaby widocznie dopieszczona względem konsolowej. To nie moje klimaty.

Oko cieszy, grać się w coś takiego (mi / mnie) nie chce. ;)
Myślę, że ogram w 4K na YT z palcem na scrolerze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dubbing nie uratuje dennych dialogów, no chyba, że zrobili go na poziomie Asterix i Kleopatra, w co mocno wątpię.
 

Co do "nie moje klimaty" to no cóż. Pierwsze Ratchety na PS2 miały trochę inny klimat. Owszem, głupkowate i infantylne dialogi i wygląd postaci były już wtedy, ale bywało też często, że gra miała dość dużo z MDK.
Nowy Ratchet tyle co stare Ratchety miały  z MDK, ma... ze starych Ratchetów. 

Także w sumie to można polecić MDK i jak niepotrzebnie zinfantylizowana seria Ratchet nie podchodzi, to czekać wiele lat z nadzieją, że cokolwiek z tego gatunku, z wyższej półki jakościowej, kiedykolwiek się na PC pojawi. Bo może gra na PS5 tym nie jest, ale starsze części to dobre platformówki (brakuje na PC) i przede wszystkim gry z gatunku "wesołej rozpierduchy". Takiego czegoś jest mało, a jak jest to zawsze w ramach szablonu ala Just Cause czy innego Saint's Row. Ratchet to jednak co innego. Niestety nie mogę polecić zagrania w stare części, bo bieda w geometrii i teksturach sprawia, że te gry z PS2 się źle zestarzały graficznie. 
Została muza, której odpalenie w tle polecam tym, którzy jednak będą próbowali grać w tą nową część na PC.
Na YT są całe soundtracki. Może do MDK to nie ma co startować, ale jednak bardzo fajna muza pasująca do strzelanki sci-fi. W ostatnich dwóch Ratchetach na PS4 i PS5 wywalono ten atut do śmietnika. 

Animacja nie musi być porównywana do Pixara. Już te 21 lat temu Jak&Daxter oraz Ratchet to były platformówki nowej generacji, gdzie poza tym, że gameplay był porządny a grafika powalająca, właśnie wyróżniająca była animacja. Od tamtej pory niewiele ją poprawiono jeśli chodzi o ruchy samego bochatera i przeciwnków, bo po prostu już wtedy było niemal idealnie. 

 

Edytowane przez Ronson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Userkamil napisał:

Wielka szkoda. Gra się w to naprawdę świetnie! Kapitalny PL dubbing i calosc jak najlepsze animacje od Pixara. 

Mi gameplayowo nie leży, klimat fabularny dla mnie też taki se. Ratcheta z ps4 więcej grałem, może gdzieś do połowy i odpuściłem bo mi właśnie nie leży ten klimat to strzelanie itd. Nowy ratchet już od początku mi się nie chciało :E

Ale artystycznie gierka faktycznie jest wykonana bardzo fajnie tylko, że to za mało, abym tylko z tego powodu ją przechodził.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Smogsmok napisał:

Nie będzie RT na kartach AMD w dniu premiery z powodu crashy.

 

I Radeon dupa jak odbić promieni kupa :szczerbaty:

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grubsza analiza będzie później bo za późno dostali grę :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, damiank94 napisał:
Wczytywanko na HDD :E

Działa na minimalnych?? działa 

 

Za 2 godziny odpalam i jestem ciekaw jak u mnie będzie chodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Live, właśnie nadaje

aILVFwC.png

Jak dobrze dopatrzyłem gra w natywnym 4k, są spadki poniżej 50fps, lol 38fps!:E
QhRTS63.png

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra przebija 16GB VR w 4k :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile ma z RT na poziomie konsoli?

PS. Ja nie wiem jak takie gry jak Uncharted czy Ratchet mogą mieć elementy wyglądające gorzej na PC. A mają. 

Sto opcji do nikomu niepotrzebnego RT to tak. Syf typu chromatic aberration, DoF, vignette. film grain - to mieli czas. 
A żeby sprawdzić grę na karcie na której 99% ludzi na YT będzie ją pokazywać w recenzjach - eee tam :szczerbaty: To by trzeba całą przejść. Jeszcze się porozglądać. Żaden beta tester nie dałby rady wykonać takiego przejścia w mniej niż dekadę przecież.

W takim razie nie mam się co pytać czy opcja AA/TAA OFF i wszelki AI AA też OFF, wygląda w tej grze poprawnie czy jak firanki niepasującego koloru w serialu Alternatywy 4.

Edytowane przez Ronson
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, kadajo napisał:

0b727caf7cea1e3ad30e27f07eb016c8.png

622ead81d7383806f45629b10b9142ee.png

🤣

Tekstury ultra troszkę rozmazane , do tego cienie Rt roślinności fatalnie wyglądające . Super szybie nvme  działa ,wolniej  od mistycznego ssd Ps5 . No i oczywiście bez Dlss o 4k lock 60 można zapomnieć na 4090 . Generator fejkowych klatek on nawet na topowej karcie , a jakby inaczej !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat wczytywanie działa całkiem sprawnie, tam jest ogólnie jakiś problem z teksturami na PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, kadajo napisał:

Gra przebija 16GB VR w 4k :D

 

No!
W końcu!

 

 

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nixxess takie fajne niby ale przy Spidermanie też zesrali się w majtki i było 100000000000000 aktualzacji i tu będzie podobnie, zresztą po co ja się udzielam przy grze dla 5 latków. :E 

#nikogo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te tekstury na PC to śmiech. Pewnie jakiś bug i z którymś update naprawią.

Znowu beta na premierę.
Lubię platformówki ale widzę dużo opinii, że gra jest średnia i chore wymagania. Remaster Crasha przeszedłem jednym tchem.

Edytowane przez Keken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, kadajo napisał:

Gra przebija 16GB VR w 4k :D

W Potterze premierowo i ponad 20GB alokacji przebijałem nawet :E

Obejrzę sobie materiał od DF jak już ogarnął testy, aby zobaczyć porównania detali z konsolowymi i wydajności, różnice etc. z ciekawości. Bo na PS5 to tam tylko odbicia były RT i to nie wszystkie bo na wodzie już lecieli na SSR.

Tutaj tyle co widziałem to jest jeszcze AO na RT i cienie z bodaj trzema nastawami jakości efekty RT, ale ciekawe czy i na wodę rzucili RT czy zrobili po konsolowemu z SSR :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...