Skocz do zawartości
Phoenix.

Ratchet & Clank: Rift Apart PC

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, caleb59 napisał:

Nixxess takie fajne niby ale przy Spidermanie też zesrali się w majtki i było 100000000000000 aktualzacji i tu będzie podobnie, zresztą po co ja się udzielam przy grze dla 5 latków. :E

Nixxes w ogóle robi kiepskie porty, tak więc zero zaskoczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem sobie przed chwilą na staty steam i hitu z tego nie będzie :E Niecałe 9k graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak ostatnie exy.

Ale najwidoczniej Sony takie odgrzewanie kilkuletnich kotletów na PC się opłaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna potężna premiera sony na pc. Platformówki to nie jest jakiś mainstreamowy gatunek obecnie, no ale w sony chyba nadal wierzą, że ich gierki na pc to takie ps5 vs xbox part 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lpcl napisał:

Kolejna potężna premiera sony na pc. Platformówki to nie jest jakiś mainstreamowy gatunek obecnie, no ale w sony chyba nadal wierzą, że ich gierki na pc to takie ps5 vs xbox part 2.

bez sensu takie narzekanie

to lepiej jakby tych portów nie wydawali?

widocznie im się opłaca i gracz pecetowy może zagrać bez konieczności kupna konsoli

ja tu minusów nie widzę

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech wydają co chcą, ale pewnie znalazłyby się gry, które sprzedałyby się lepiej, choćby got. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no jasne

myślę, że one wcześniej czy później wyjdą - GoT, drugi Horizon, TLOU Part 2, drugi GoW czy Demon's Souls

mi chodzi o to, że z perspektywy kogoś kto gra tylko na PC i  lubi te gry od nich to jest wygranko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech wydają, ale żeby to miało ręce i nogi i było w dobrej kondycji a nie, że nie pograsz bez x patchy. Bo ileż można mieć problemów, co nowa gra to cyrk na kółkach, choć Ratchet i tak nie wygląda aż tak źle, choć tez swoje wymaga.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny poradnik o tym jak naprawić spadki wydajności. Na filmiku pokazują jaką daje poprawę, a grają... z włączonym motion blurem. W platformówce. 

Nie mam pytań :D

Na pewno ten brak spadków odczują. :lol2: I te 200fps też się przyda w tak skillowej i wymagającej refleksu i precyzji grze jak ta. :lol2:

afe6c70b6ac5d4324e1a967c05b982ae.png

:szczerbaty:
Przecież prędzej w naszym rządzie zaczną pracować mądrzy i kompetentni ludzie pracujący uczciwie dla dobra kraju, niż ktoś zobaczy jakąkolwiek różnicę. To trochę jak zmieniać muzę z MP3 na nieskompresowany format, ale nadal słuchać jej z głośniczka w smartwatchu. W ogóle ludzi grających z MB w ten gatunek gier (czy to z gry, czy z monitora) to podziwiam. Widzę to jak pakowanie się za kółko bolidu wyścigowego w szpilkach i włączonym nawiewem z perfumem "oddech menela po haftowaniu". Jak komuś się podoba, to spoko . ;)

 

BTW. Jak ktoś kupi to proszę o info jak wygląda gra bez żadnego TAA i innej reprojekcji. Czy faktycznie da się wszystko wyłączyć, czy "wyłączyć" i czy obraz jest normalny czy popsuty, bo dev nie przygotował gry pod granie bez TAA w ogóle i olał sprawę.

Edytowane przez Ronson
  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilke pogralem,  gra lubi sobie crasha zrobic w najmniej spodziewanym momencie. Mnostwo opcji graficznych dla purystow. Sama gra w takim stylu artystycznym wyglada oblednie, DLSS jest w najnowszej wersji i wyglada tak samo dobrze jak w Spiderman wiec mozna wlaczac bez obawy o znaczaca utrate jakosci. Gra tak nie siedzi na cpu jak spiderman ale lubi miec spadki w zaleznosci od lokacji i ilosc npc na ekranie. Poczekam na kilka latek i wezme sie za ogrywanie. Nie ma tez kompilacji shaderow, a gra wczystuje sie doslownie w sekunde. Duza wdg mnie zaleta tych portow jest oczywiscie suwak FOV bo nie potrafie juz grac w gry na domyslnym FOV :D

Brak opisu.

Brak opisu.

Brak opisu.

Brak opisu.

Brak opisu.

Brak opisu.

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Phoenix. napisał:

Chwilke pogralem,  gra lubi sobie crasha zrobic w najmniej spodziewanym momencie.

Klękajcie narody, dożyłem i doczekałem się czasów, gdzie kolega Phoenix wreszcie ma jakieś crashe.

:E /

  • Like 1
  • Haha 7
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, MuziPL napisał:

nie no jasne

myślę, że one wcześniej czy później wyjdą - GoT, drugi Horizon, TLOU Part 2, drugi GoW czy Demon's Souls

mi chodzi o to, że z perspektywy kogoś kto gra tylko na PC i  lubi te gry od nich to jest wygranko

Na pewno tylko biznesowo to pewnie myśleli, że jednak ludzie bardziej się rzucą na te ich gierki, a tutaj nie jest jakiś specjalnie rewelacyjnie biorąc pod uwagę bazę graczy pc. Ale tak jak wcześniej wspomniano problemy techniczne, poza tym najwięksi fani jednak już ograli na konsoli, poza tym gatunek nie jest jakoś specjalnie popularny ostatnio. 

Ale spokojnie, niedługo zmasowany atak gier usług od Sony. Tym razem na pewno się uda. 

Edytowane przez lpcl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo uwage przywiazujecie do tego ile osob gra na steam, to nie ma zadnego odzwieciedlenia w jakich liczbach sie sprzedaja te gry. Kazdy ex zwrocil sie z nawiazka i zarabia juz na czysto.

Troszke stary raport ale porownajcie to teraz ze statami steam ;)

Brak opisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też chyba ciężko powiedzieć bo musielibyśmy znać koszty powstania wersji na pc. Czy akurat w przypadku takiego returnal czy tlou, to przyniosło zysk, bo revenue to o ile dobrze kojarzę oznacza przychód, a dochód (minus koszty) to income. 

Edytowane przez lpcl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś tam zarabiają na pewno, ale gierka która ma kilka k graczy na steam premierowo na pewno nie jest hitem sprzedażowym w segmencie AAA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, lpcl napisał:

Też chyba ciężko powiedzieć bo musielibyśmy znać koszty powstania wersji na pc. Czy akurat w przypadku takiego returnal czy tlou, to przyniosło zysk, bo revenue to o ile dobrze kojarzę oznacza przychód, a dochód (minus koszty) to income. 

Portowanie gier to nie tworzenie, tu juz tylko programisci potrzebni na etacie i nie sadze zeby to kosztowalo nawet 1mln dolarow przeportowac taka gre a nawet jesli to i tak jest to ulamek zarobkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crashe do Pulpitu są strasznie irytujące . Przez 14 miesięcy nie mając gpu grałem wyłącznie na PS5  . Rok gry na Ps5 to w sumie dwa crashe Watch Dogs Legion . Pierwszy tydzień po powrocie na Pc i Last of us part 1  na dzień dobry 3 crashe do pulpitu ... 

Edytowane przez BlindObserver
nie cytuj grafik
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Phoenix. napisał:

Portowanie gier to nie tworzenie, tu juz tylko programisci potrzebni na etacie i nie sadze zeby to kosztowalo nawet 1mln dolarow przeportowac taka gre a nawet jesli to i tak jest to ulamek zarobkow.

Jak odliczą haracz dla steama, koszty reklamy i podatek to jeszcze trochę im tam zostanie. Ale też nie będzie to tyle ile tam sony się chwali. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, ronaldo864 napisał:

Crashe do Pulpitu są strasznie irytujące . Przez 14 miesięcy nie mając gpu grałem wyłącznie na PS5  . Rok gry na Ps5 to w sumie dwa crashe Watch Dogs Legion . Pierwszy tydzień po powrocie na Pc i Last of us part 1  na dzień dobry 3 crashe do pulpitu ... 

CPU + GPU + Ram masz na ustawieniach stock czy cos podkrecales? Jesli tak to na 99% bedzie przyczyna crashowania gry.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...