Skocz do zawartości
kochan4

Co będzie lepsze do 1440p, rx 6700 czy rtx 4060?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak w temacie , generalnie gram na konsolach od 3 lat, ale ostatnio wlaczylem ja3 i okazalo sie ze moj rx 6600 w 1440p ledwo zipie w tej grze nawet po zjechaniu ostro z suwakami, zerknalem na ceny kart a tu wsio tak potanialo,  ze w szoku jestem (swego rx6600 kupilem za 2200 i to bylo tanio ponad 1,5 roku temu).

Nie zalezy mi na graniu w ultra, ale te high by się przydalo przy wyłączonym msaa.

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W kwocie ~1,5k jest 6700XT https://www.ceneo.pl/127570818;0280-0.htm, przeskok względem RX6600 będzie spory, w rozdziałce 1440p pograsz na przyzwoitych detalach, z innych gpu, można by polować na okazje 3060Ti, ale teraz nic nie mogę znaleźć, więc brałbym 6700XT.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeżeli chodzi o jagged aliance czy jak to tam, to jak dobrze kojarzę to ta gra tak ma, czyli wygląda jak wygląda, a wymagania z kosmosu. Ps ostatnio ceny troszkę wzrosły 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chcialbym sie zamknac w budzecie 1300, widzialem ze 6700xt mozna w tej kwocie jeszcze na gw kupic, trudniej bedzie z 4060, ale nie chce chyba sie pakować w 8gb skoro to ma byc do 1440p

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jako posiadacz NVIDIA mogę Ci napisać że to 1440p lepszym wyborem będzie AMD z większą ilością VRAM niż 8GB. 4060 jest spoko do FHD,  ale do 1440 rozejrzałbym się za czymś innym. Ja gram na FHD z monitorem 240 Hz więc seria 4060 jest dla mnie idealna bo FG fajnie zwiększa ilość klatek/s

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nienawidzę mydła, gram tylko w natywnej rozdzielczości i nawet obecnie na rx 6600 wole zjechać do minimum z ustawieniami niz zmniejszyc rozdzielczość. Mam co prawda drugi monitor 24 cale fhd 165hz, ale jednak wole 27 i 1440p, wszystko jakos tak lepiej wyglada 😏

Udostępnij tę odpowiedź