Skocz do zawartości
Fr0g

Manor Lords

Rekomendowane odpowiedzi

Wydano nowy trailer z datą EA, 26 kwietnia 2024.

City builder w klimatach średniowiecza z domieszką bitew w typie 'total war'.

Osobiście śledzę produkcje już jakiś czas, jest lekki hype. Myślałem jednak, że to będzie już pełna wersja a nie EA, no ale co zrobić.

Jeżeli się nie mylę, większość czasu gra była tworzona przez jednego polaka, ale później skompletował jakiś zespół.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem, że gra pojawi się jeszcze w tym roku ... Gdyby chociaż dali to demo z ubiegłorocznego festiwalu Steam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie czeka na tą grę? W szukajce niczego nie znajduje. A może ktoś już ma wczesny dostęp, tylko jest nieśmiały i boi się podzielić pierwszymi wrażeniami? ;) Ja na premierę (26.04) raczej spasuję, jak przy każdej grze, ale na pewno jest to coś, czego nie ominę.  Tym bardziej, że tak rozbudowana gra jest tworzona przez jedną osobę, do tego Polaka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na liście, czekamy :) Zapowiada się dobrze ale ostatnią wiadomością na steamie trochę ostudził oczekiwania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja czekam bo gra będzie w Game Passie, więc kupię dopiero pełną wersję :P

Fajna jest też polska gra, "Laysara: Summit Kingdom" - też EA, nie ma jeszcze kampanii, tylko samouczek, kilka scenariuszy i gra swobodna.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no  ja będę wyzyskiwał  chłopów jak zły

taki  micro management  TW się szykuje

w sam raz w oczekiwaniu na nowego Medievala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Wu70 napisał:

Mam na liście, czekamy :) Zapowiada się dobrze ale ostatnią wiadomością na steamie trochę ostudził oczekiwania

Jaką wiadomością, co masz na myśli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie o to mu chodzi

Cytat

A few words from the Dev before the launch into Early Access

Hey everyone,

It's been quite a journey so far, but it won't stop on April 26th. During development, the core tester group was around 130+ people. Given the popularity of the game, I'm pretty sure there is going to be a wave of feedback that I will need to address after the early access launch.
I wanted to address a few things for everyone who intends on buying the game on April 26th...

What this game is not.

-Manor Lords is not a Total War competitor. It's a citybuilder with battles. Yes, battles are there, but not as huge or as frequent as some of you might expect. The majority of gameplay is focused on citybuilding and management.

-It's not a Empire Management style Grand Strategy game either. The map has regions, but you won't be able to conquer the whole Europe, nor have marriages or anything like that. The game is designed to play at a much smaller scale.

-It's not an RPG either. If you played KCD or Mount&Blade, ML is a different type of game. There is a visit mode in Manor Lords which allows you to walk around your town, but it's an experimental, cosmetic bonus feature, the game is really meant to be played from the "bird's eye" perspective, like a strategy game (almost always) should.

There won't be any first person gameplay.

-It's not a competitive, fast paced RTS like Age of Empires or Starcraft. A lot of the game mechanics focus on aesthetics of your town and resources take some time to be transported around the map. This results mostly in a more of a relaxed experience, with high intensity moments spicing up atmospheric citybuilding rather than the game being at high intensity all the time.

This will be an early access release.

Yes, it must be disappointing, but I think it's the right choice. It's my first serious game and not only some stuff is still unfinished, but I bet you guys will ask me to change some things you don't necessarily like. But I want to pursue an open development strategy of a back and forth between me and you, I think it worked great for the game so far (I'm comparing to times where there wasn't even a testing group and I was developing in a bubble).
The publisher and I recently shared the game with content creators all over the world. Feel free to check out numerous streams and let's plays out there before buying to make sure this is the game for you!
That said, the reception has been super positive so far for which I’m very grateful. I think the game should find a way into the hearts of players who expected Manor Lords to be what it is, a realistic, organic, authentic city builder with real time battles.

Roadmap

I do not plan on releasing a roadmap yet. I've made a mistake once or twice before, of promising and working on a feature only to find out that the testers didn't care as much as I did and that they actually wanted something else. So even if I have a plan, I want to adopt the philosophy of "listen, verify, implement". This way I expect the first month of patches to be just bug fixes and polish. During that time, together with Hooded Horse, we’ll be collecting your feedback and then prioritizing work based on what we hear.
I'm still considering whether to keep the testing of future patches closed or open, my current idea is to have an open pre_release beta branch so that everyone who owns the game can check and test the most recent pre-release unstable version of the game and contribute if they want to. And keeping the main branch as the previous most stable version. Though let me know, maybe you'd prefer me to keep the unstable versions to a closed testing group?

As always, thanks for following and all the support. I’ll certainly keep the updates more frequent here once the early access officially starts.

Have a good one!
Greg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od początku traktowałem Manor Lords jak Settlers VI (jedyna część, w którą grałem) z większą ilością detali w kwestii budowania i zarządzania osadą oraz zasobami. W Settlersach VI też niby była jakaś walka i zdobywanie zamków, ale było to tak toporne, że trzeba było jedynie przemęczyć te pojedyncze misje w kampanii, cała reszta skoncentrowana na rozbudowie osady dawała o wiele więcej satysfakcji z gry. Mam nadzieję, że tutaj, w grze osadzonej w jakby nie patrzeć polskiej lub środkowoeuropejskiej scenerii, będzie to wszystko wciągało jeszcze bardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, lis22 napisał:

 Fajna jest też polska gra, "Laysara: Summit Kingdom" - też EA, nie ma jeszcze kampanii, tylko samouczek, kilka scenariuszy i gra swobodna.

O kurczę, tego nie znałem. Szkoda, że oba buildery wychodzą w tym samym czasie, ale to na pewno też pozycja do zapisania na następny steam sale ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czeka czeka, obejrzalem pare gameplayow i czuje, ze mnie pochlonie na dlugie godziny. Czuc swojski klimat i az ciezko uwierzyc, ze robi to jeden gosc. 

 

To jest to co mnie najbardziej cieszy:

-It's not a competitive, fast paced RTS like Age of Empires or Starcraft. A lot of the game mechanics focus on aesthetics of your town and resources take some time to be transported around the map. This results mostly in a more of a relaxed experience, with high intensity moments spicing up atmospheric citybuilding rather than the game being at high intensity all the time.

Edytowane przez joloxx9
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobna w stylu i zamyśle do Banished, które też było dosyć powolną grą. Mam tylko jedną obawę, czy da się dobrze skalować osady. W Banished powyżej pewnej wielkości osady ludzie zaczynali umierać z głodu bo tragarze nie nadążali roznosić jedzenia :E 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Banished to dla mnie był symulator umierania wioski :szczerbaty:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupię dla samego wsparcia, bo po pierwsze robi to jeden człowiek i do tego Polak. Doceniam potencjał chociaż może nie od razu będzie to perełka. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć na 4070Ti 120 kl/s bez DLSS nie da rady utrzymać w FHD, ciekaw jestem jak sobie gra będzie radzić w 4k na 4080 i 4090.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasycznie, tak jak w przypadku wszystkich ostatnio wypuszczonych gier na Unreal. Da się w wymaganiach że 4K potrzebuje DLSS Performance i wtedy jest 60 FPS na 4090 :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby to było na UE 5 to jakoś bym ten fakt zbolał, ale na UE 4 to słabo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Godlike_(UT) napisał:

Ponoć na 4070Ti 120 kl/s bez DLSS nie da rady utrzymać w FHD, ciekaw jestem jak sobie gra będzie radzić w 4k na 4080 i 4090.

Po cholerę komu 120 fps w strategii.

3 godziny temu, Godlike_(UT) napisał:

Jakby to było na UE 5 to jakoś bym ten fakt zbolał, ale na UE 4 to słabo.

Akurat wynagania ta gra ma bardzo małe, jak na taką jakość oprawy graficznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oh ah to juz dzisiaj! Nie wiedzialem, ze na premiere ma byc w gej passie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam podaje że za około godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić czemu w Polsce jesteśmy tak dymani? Znowu mamy najwyższą cenę, pomimo tego, że to Polska gra. 150zł obecnie 25% upust. W wielu krajach jest to 20 USD minus 5 USD upustu. 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to pytanie nawet najwyżsi z pradawnych nie potrafią odpowiedzieć :) Nie masz cioci czy innego wujka w argentynie? Kluczykownie też istnieją. A jak się żaden ze sposobów nie podoba, to spakować walizki i wyprowadzić się do innego kraju :) i problem solved.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No już nie przesadzajmy, żeby wyprowadzać się przez ceny gier. 😁

Chodzi tylko o to, że na na tle innych, znacznie bogatszych krajów, ceny mamy ewidentnie przegięte. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bo Polacy lubią jak jest drogo, tak samo jak preferują małe mieszkania i stare samochody

Edytowane przez mag_zbc
  • Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak drogie to musi być dobre.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...