Skocz do zawartości
Jaycob

Horizon Forbidden West Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@*** ChOpLaCz ***Niestety Horizon Forbidden West jest grą, która przeszła bez echa i na konsolach i, szczególnie, na PC. Nie rozumiem marketingu (jego braku) w przypadku PC-towych portów robionych przez Sony.

Edytowane przez tgolik
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź może być prostsza niż się wydaje - większość ograła to dawno temu na konsoli i zapomniała już o istnieniu tej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cala para na marketing idzie na premiere gry na konsoli, po kilku latach to juz nikt nie bedzie 2x tego samego reklamowal, oczywiscie stosowne reklamy sa tam gdzie powinny byc, a port to tani sposb na zarobienie dodatkowych pieniedzy i nikt nie bedzie wykladal wiekszego budzetu na reklame ponownie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, MrKetiw napisał:

Dodaj wodę, dawno nie widziałem takiego kibla w grze, kurz swoją drogą aż mnie oczy bolą i ktoś w ogóle śmiał pisać że to najładniejsza gra na rynku... Śmiech. 

to najładniejsza gra na rynku.

 

15 godzin temu, leven napisał:

Patrząc na HZD warto poczekać, bo gra po aktualizacjach po prostu wymiata optymalizacją. Tutaj sporo pracy przed ekipą, bo bamboli od groma jest.

Owszem gra ma naprawdę niezłą optymalizacje. Na leciwym CPU którego teraz mam puszczonego chyba na 4.4 i karcie puszczonej na 1.2 GHz bez scalerów z TAA w 4k licznik fps pokazuje trochę ponad 40fps w cutscenkach spada tylko poniżej 40. 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

 dev odpowiedzialny za implementację pomysłu piasku w tej grze - mistrz.

Pod wieloma względami HFW robi wrażenie nie tylko piaskiem chociaż trzeba dopowiedzieć że mamy różne rodzaje pasku, suchy bielutki przy San Francisco i ciemniejszy a jeszcze i może być mokry co widać przy strumykach na brzegu i też inaczej się zachowuje.

Jeden regres jak dla mnie to że śnieg nie robi takiego wrażenia jak w Frozen Wilds nie wygląda tak realnie i nie pada tak przekonująco, no i z pogody to zabrakło mi jeszcze srogiej ulewy z piorunami.

Ale fakt sam piasek jego zachowanie to miodzio.

Kamienie w korytach rzek i strumyczków widać ze ktoś się przyłożył i są to kamienie pozaokrąglane przez wodę, wnętrza jaskiń też ładnie widać rzeźbę wody, ewidentnie widać przywiązanie do detali.

Jak strzelamy się z rzeźnikolcem na plaży to od plazmowych pocisków wzlatuje piach robią się dziury, dużo więcej obiektów potrafi się zniszczyć niż można by przypuszczać.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak, dla mnie to w tej chwili najładniejsza gra na PC. Postacie, jak one się poruszają, mimika  w trakcie rozmów, rozwala mnie zupełnie.

Edytowane przez tgolik
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, frog67 napisał:

Jeden regres jak dla mnie to że śnieg nie robi takiego wrażenia jak w Frozen Wilds nie wygląda tak realnie i nie pada tak przekonująco, no i z pogody to zabrakło mi jeszcze srogiej ulewy z piorunami.

Z śniegiem faktycznie trochę popłynęli znaczy jest fajnie i w ogóle ale ustawili za mały czas powrotu powierzchni do stanu początkowego. Wygląda to trochę komicznie jak przejdziemy przez śnieg i coś tam robimy np. badamy jakiś sziteks na ziemi a tu wgłębienia w śniegu się powoli same wypełniają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak Vram potrafi wpływać na żywotność karty doskonale widać po tym materiale i teście w HFW

1080TI - 7 letnia karta i można grać bo dzięki temu że ma 11GB Vram i szerszą szynę  przy okazji no i nie korzysta z mesh shaders więc nie ma jak w Alan WakeII że już sobie nie pogramy bo karta nie obsługuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Uprzejmie proszę o wskazówkę, gdzie znajdę Alfę Żabiaka :notworthy:

Potrzebne mi serce do update giwery:

Horizon-Forbidden-West-2024-04-24-16-42- Horizon-Forbidden-West-2024-04-24-16-42-

Co tam wchodzę jest zwykła machina, nieważne czy w dzień czy w nocy. O czymś nie wiem ?

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, frog67 napisał:

To jak Vram potrafi wpływać na żywotność karty doskonale widać po tym materiale i teście w HFW

1080TI - 7 letnia karta i można grać bo dzięki temu że ma 11GB Vram i szerszą szynę  przy okazji no i nie korzysta z mesh shaders więc nie ma jak w Alan WakeII że już sobie nie pogramy bo karta nie obsługuje

Alan Wake działa tragicznie na 1080ti. Nawet nie musiałeś czekać na patch wystarczył DXVK i dostajesz tego samego boosta. Także tutaj 11GB nic nie dało.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ukonczylem podstawke, duzo pobocznych, reliktow itp mam jeszcze do zrobienia ale zrobie to pozniej. Przenioslem sie juz do dodatku, ogolnie podstawka duzo lepsza niz jedynka. Mozna pomijac poboczne i skupic sie glownie na fabule i wtedy nie bedzie gra taka miałka, czesc dialogow juz przewijam bo sa nudne. Co do broni to jak tu widze jak levelujecie to uwazam, ze calkiem niepotrzebnie, mam dosc slabe bronie, a nie ma zadnego problemu z zabijaniem, wystarczy odpalic ten szal co zwieksza obrazenia na jakis lepszcyh potworkow, ost bosa zabilem w moment wiec levelovanie broni uwazam za mocno zbedne. Sam dodatek trzyma tyle samo klatek i wyglada doslownie tak samo poza chmurami, nie wiem gdzie ta lepsza grafika, moze gdzies ja znajde :E Jak przejde dodatek to napewno pomecze jeszcze podstawke zeby porobic czynnosci poboczne, co na plus to tez to, ze misja glowna zniknela, a jak w jedynce skonczyles gre to miales ostatnia misje ponownie aktywna, tutaj jest definitywny koniec. Takie mocne 7/10 i zobaczymy jak pdostawka sie rozkreci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedzieć, że np. Kolcogrzbieta zabijasz zwykłym łukiem ? Pewnie się da, ale ile to musi trwać ? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

O co chodzi z tym szałem? Mam jakiś słaby łuk ze strzałami z szałem, ale żeby wypełnić jego wskaźnik musiałbym strzelać z pół godziny. Póki co nie zauważyłem żadnych efektów szału.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
26 minut temu, leven napisał:

Chcesz powiedzieć, że np. Kolcogrzbieta zabijasz zwykłym łukiem ? Pewnie się da, ale ile to musi trwać ? :E

Najczesciej uzywam wybuchowej wloczni gdzie nawet jak ktros jest odporny na ogien to i tak zadaje sporo obrazen.  Moj obecnie najlepszy luk to ten co dostalem od regali i to po jednym ulepszeniu. Wczesniej jakis tam zwykly ulepszony.

Edytowane przez Phoenix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd masz wybuchową włócznię? Czy to umiejętność z drzewka infiltratorki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, tgolik napisał:

O co chodzi z tym szałem? Mam jakiś słaby łuk ze strzałami z szałem, ale żeby wypełnić jego wskaźnik musiałbym strzelać z pół godziny. Póki co nie zauważyłem żadnych efektów szału.

W polaczeniu z wieloma pasywnymi perkami zwiekszjacymi obrazenia gra sie letko :D

lvYAoy8.jpeg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie walisz wybuchową włócznią i maszyny dezintegrują się jak Mazdy po zimie w Polsce. Znowu szał + łuk to tam idzie destrukcja fest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, tgolik napisał:

Skąd masz wybuchową włócznię? Czy to umiejętność z drzewka infiltratorki?

Gdzies tam po drodze trafilem :E Nie pamietam skad juz. To nie jakas specjalna wlocznia.

Swoja droga odpalilem gre w SDR i powiem jedno ze do SDR juz nie wroce tak brzydko dla mnie wyglada teraz :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy piszą tutaj, że Horizon nie jest ładną/najładniejszą grą. Myślę, że niemożność używania HDR i maksymalnej jakości może dawać wrażenie, że gra nie jest wyjątkowa.

3 minuty temu, Art385 napisał:

Dokładnie walisz wybuchową włócznią i maszyny dezintegrują się jak Mazdy po zimie w Polsce. Znowu szał + łuk to tam idzie destrukcja fest. 

Czy chodzi Ci o Miotacz (wybuchowych) oszczepów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no włócznie. Ja latam jeszcze z włócznią od tych 2 oseramek z początku z tego miasteczka z przed ambasady złomnik czy jakoś tak.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli mowisz o tej wybuchowej to ja wlasnie nia do samego konca gram :D A czy jest jakas lepsza to nie mam pojecia jesli chodzi o wybuchowe. Postaram sie ejszcze ulepszyc bronie bo ten aspekt pominalem, jak bylo ulepszenie to ok ale na sile surowcow nie szukalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja generalnie używam miotacza oszczepów, oraz łuków rozszczepiającego i powalającego.

W misjach głównych raczej nie mam problemu z żadną maszyną, gram na bardzo trudnym jednak wchodząc w misję np. z 26 poziomem mam obecnie 32 poziom.

W HZD używałem dużo potykaczy, lin, pułapek. W HFW używam tylko luków, oszczepów i włóczni.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak o tej nie wiem czy jest coś lepszego ta włócznia po prostu sieje pożogę. Jak dostany srogi w****ol jak świruje z łukami, to wyciągam tę włócznie i po minucie wszystko wyłączone z użytkowania. Jak na zieloną broń z początku gry to jak dla mnie jest wypas a mam chyba tylko 2 stopień ulepszenia.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, tgolik napisał:

Myślę, że niemożność używania HDR i maksymalnej jakości może dawać wrażenie, że gra nie jest wyjątkowa.

Może nie mam oleda, ale nawet fake'owy HDR robi zbyt dużą robotę aby go nie włączyć. Inaczej gra jest wyblakła i wygląda dziwnie. Tak samo taki AW 2 gdzie bez włączonego HDR'u lepiej nie podchodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Phoenix. napisał:

Najczesciej uzywam wybuchowej wloczni gdzie nawet jak ktros jest odporny na ogien to i tak zadaje sporo obrazen.  Moj obecnie najlepszy luk to ten co dostalem od regali i to po jednym ulepszeniu. Wczesniej jakis tam zwykly ulepszony.

Też używam łuku od Regali, ale to jest łuk wyborowy i wolno się ładuje i ma mało szczał.

Ale używam go na duże maszyny i ładuję nim w czułe punkty. Sporo dmg wchodzi i osłabia maszyny. Dobijam łukiem myśliwskim, bo jest bardzo szybki i potrafi po booście zapakować nawet 600dmg, jeśli trafić w coś czułego :E

2 minuty temu, tgolik napisał:

W HZD używałem dużo potykaczy, lin, pułapek. W HFW używam tylko luków, oszczepów i włóczni.

Identycznie robiłem w HZD, bardzo często potykacze i łuk myśliwski z dodatku ze śniegiem. Świetna mieszanka, elektryczny potykacz paraliżował maszynę  i można fajnie punktować powalona maszynę łukiem, nie mówiąc o wybuchowych linkach w potykaczu. Teraz te potykacze są jakieś marne :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...