Skocz do zawartości
azgan

Ghost of Tsushima Director's Cut PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

 

  • Like 6
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to znaczy, że już pewnie niedługo ogłoszą "dwójkę" na PS. :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pięknie gra wizualnie rozwinie skrzydła na PC. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta cena taka jakaś, no po cichu liczyłem na jakieś 169zł a tu 259zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, Userkamil napisał:

No i pięknie gra wizualnie rozwinie skrzydła na PC. 

W trailerze nic o wizualiach, zero o RT, zero o nawet jakich zwiększonych zasięgach renderowania, lepszych cieniach czy texturach. Jedynie jakieś popierdółki :E

Jedyne co jest pewne to na chwilę obecną lepsza płynność i rozdzielczość do osiągnięcia na PC.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to tej grze nic więcej nie potrzeba jak lepsza płynność i rozdzielczość, nawet na ps5 wygląda i działa świetnie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A będzie jak zwykle - dopracowana i załatana gra z konsoli trafia na PC i nagle wymaga kilku poprawek i będzie czekanie na patche.

cute-adorable.gif

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystkie bugi pod słońcem w tej grze przytrafią się akurat tobie :E

  • Haha 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół biedy, że to Nixxes robi - mają doświadczenie spore, chociaż jak sobie pomyślę ile było poprawek do Spidermana i przez jak długi czas to mną rzuca. Nadzieję daje fakt, że z każdą kolejną grą ich doświadczenie rośnie więc może nie będzie tak źle, dzięki Bogu, że portu nie robią świnie z Iron Galaxy bo wtedy to już umarł w butach.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, lukadd napisał:

W trailerze nic o wizualiach, zero o RT, zero o nawet jakich zwiększonych zasięgach renderowania, lepszych cieniach czy texturach. Jedynie jakieś popierdółki :E

Jedyne co jest pewne to na chwilę obecną lepsza płynność i rozdzielczość do osiągnięcia na PC.

 

18 minut temu, gret napisał:

Jak dla mnie to tej grze nic więcej nie potrzeba jak lepsza płynność i rozdzielczość, nawet na ps5 wygląda i działa świetnie.

Jednakże w wersji na PS4PRO a później wydanym Remasterku na PS5 z dopiskiem Director's Cut też dużych różnic nie było. Pozmieniały się trochę kolorki, nieco lepsze textury itp. 

Na plus wersji PC na pewno 120fps+, DLSS, generator klatek oraz wsparcie dla widen screen. Możliwe że po premierze pojawią się też jakieś mody i coś więcej niż kolejne profile z kolorkami do ReShade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno dla mnie jest pewne - trzeba będzie sobie odświeżyć ten film co by nakręcić się na klimaty...

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, gret napisał:

Jak dla mnie to tej grze nic więcej nie potrzeba jak lepsza płynność i rozdzielczość, nawet na ps5 wygląda i działa świetnie.

Przecież tam pewnie z 20% miejscówek, assetów to są tekstury i modele rodem prawie jak z PS3. Gierka jest mocno nie równa graficznie. Ma w większości ładne i te piękne miejscówki, gdzie szczena opada, ale niestety wcale nie mało miejscówek się trafia gdzie tekstury i klimat pryska i czujesz się właśnie niemal jakbyś do wcześniejszej generacji wrócił :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tam wyżej ciągałem nosem na cenę ale w sumie tu jest razem z DLC i jak na dzisiejsze realia to równie dobrze mogli zawołać 330zł. :E Tak czy siak póki co poczekam bo może będzie jakieś promo sprzętowe i gra w zestawie czy tańsze klucze, czas pokaże.

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, lukadd napisał:

Przecież tam pewnie z 20% miejscówek, assetów to są tekstury i modele rodem prawie jak z PS3. Gierka jest mocno nie równa graficznie. Ma w większości ładne i te piękne miejscówki, gdzie szczena opada, ale niestety wcale nie mało miejscówek się trafia gdzie tekstury i klimat pryska i czujesz się właśnie niemal jakbyś do wcześniejszej generacji wrócił :E

I te słabe miejscówki pewnie dalej zostaną. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno z tego co zapowiedzieli.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, lukadd napisał:

Przecież tam pewnie z 20% miejscówek, assetów to są tekstury i modele rodem prawie jak z PS3. Gierka jest mocno nie równa graficznie. Ma w większości ładne i te piękne miejscówki, gdzie szczena opada, ale niestety wcale nie mało miejscówek się trafia gdzie tekstury i klimat pryska i czujesz się właśnie niemal jakbyś do wcześniejszej generacji wrócił :E

Tak czy siak w 2018 roku jak Sony pokazało pierwszy gameplay na E3 z ich nowego IP robiło to wrażenie 

Dzisiaj po tylu latach szału już nie będzie ale i tak dobrze się zestarzała ta gra.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
55 minut temu, lukadd napisał:

W trailerze nic o wizualiach, zero o RT, zero o nawet jakich zwiększonych zasięgach renderowania, lepszych cieniach czy texturach. Jedynie jakieś popierdółki :E

Jedyne co jest pewne to na chwilę obecną lepsza płynność i rozdzielczość do osiągnięcia na PC.

Przecież za lepszą rozdzielczością z automatu idą lepsze tekstury, cienie czy oświetlenie. Pewnie też większa ilość efektów cząsteczkowych czy lepsza mgła wolumetryczna. Generalnie każda gra wygląda lepiej na PC. Ja czekam. 

Edytowane przez Userkamil
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja w to raz na pół roku gram na PS5 i tak jak @lukadd napisał są miejsca że trąci myszką ale w całokształcie dalej robi na mnie wrażenie

Edytowane przez gret
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzom napalonym :E, ale pre ordera nie będzie. Czekam na spokojnie na jakieś konkretne patche po premierze i się pyknie pewnie ze dwa razy z rzędu, bo u mnie zawsze jest mega ssanie na klimaty samurajskie. Klasyki Kurosawy chyba mi to zaszczepiły ;).

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, lukadd napisał:

W trailerze nic o wizualiach, zero o RT, zero o nawet jakich zwiększonych zasięgach renderowania, lepszych cieniach czy texturach. Jedynie jakieś popierdółki :E

Jedyne co jest pewne to na chwilę obecną lepsza płynność i rozdzielczość do osiągnięcia na PC.

Jedyne na co kląłem na ps4pro to dynamiczna rozdziałka skończyłem gdzieś w połowie, bo wolę poczekać aby ograć na PC w 2160p :) Tej grze na ps4pro przez większość czasu brakowało tylko ostrości, bo artwork to jest kosa. 120fps + 4k na pc to będzie taka jazda, że aż się ślinię ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam grę na ps5, ale nie skończyłem, więc to czas by skończyć, bo nie dam za nią 200zł, mając boxa na konsoli, szczególnie, że i tak nie ogram na 4k, tylko 1440p na monitorze, i pewnie bez wodotrysków, a na PS5 źle nie wygląda, da się grać xD
Może kiedyś kupię na PC, cena spadnie do <100zł to się pomyśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Art385 napisał:

Jedyne na co kląłem na ps4pro to dynamiczna rozdziałka skończyłem gdzieś w połowie, bo wolę poczekać aby ograć na PC w 2160p :) Tej grze na ps4pro przez większość czasu brakowało tylko ostrości, bo artwork to jest kosa. 120fps + 4k na pc to będzie taka jazda, że aż się ślinię ;) 

O, już by chciał! :E Pan chyba żeś trailera nie oglądał - Nvidia tam dodaje ficzery, nie ma miejsca dla... 

Zc4Z7OC.jpeg

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Art385 napisał:

Jedyne na co kląłem na ps4pro to dynamiczna rozdziałka skończyłem gdzieś w połowie, bo wolę poczekać aby ograć na PC w 2160p :) Tej grze na ps4pro przez większość czasu brakowało tylko ostrości, bo artwork to jest kosa. 120fps + 4k na pc to będzie taka jazda, że aż się ślinię ;) 

Jak toś grał na PS4PRO to tak ale Director's Cut na PS5 dostał już tryb z natywnym 4K i 60k/s. Na PS4PRO jest CBR czyli w sumie coś jak DLSS, FSR itp.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Userkamil napisał:

Przecież za lepszą rozdzielczością z automatu idą lepsze tekstury

No nie :E Jeli masz texturę np. 700p to ona magicznie nie zrobi się 4k po przeskalowaniu. Wyższej jakości/rozdzielczości textury muszą być dorzucone do gry, nic o tym nie wspominali w filmiku reklamowym.

 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • na mój gust to jednak wina pamięci. System postawiony od nowa a potrafi zawiesić się zaraz na ekranie logowania. Najciekawsze że potrafi zawiesić się podczas próby ustawień w samym biosie. Na mój gust nie jest więc to wina przegrzewania procesora Awarie zgłosiłem do lenovo. .Laptop objęty jest gwarancją premium care. ( naprawa w domu właściciela laptopa) Zobaczymy więc jak to będzie wyglądało w praktyce
    • Też jestem ciekaw, poprzeczkę zawiesiła Frieda z ~60 podejściami, oby ktoś to w końcu przebił.  Ale faktycznie przywołanie summonów na początku powinno być możliwe i w taki sposób balansować rozgrywkę można, usprawniać hitboxy, ale nie tak że w podstawce nagle Godfrey ma tylko 1 pasek życia, Radahn jest 2 razy prostszy niż na premierę.  Też uważam że wszystko jest kwestią buildu i skilla i cierpliwości, DLC było zapowiadane jako najcięższy content jaki mieliśmy dostać i taj powinno zostać. Mamy wyzwanie przed sobą to dostosowanie buildu pod bossa, buffy, uczenie sie każdego skilla na pamięć powinno być obowiązkiem, dopiero 3 dzień po premierze a ludzie już chcą mieć wszystko ograne i rozpracowane, mimo że sami nazywają się casualami to nie wiem gdzie tu logika, jeżeli każdy przeszedł by sobie przez DLC spacerkiem jak przez podstawkę gdzie jedynie Malenia była wyzwaniem.  Niestety muszę sam zasmakować końcowych bossów aby odpowiedzieć, ale ludzie narzekają nie tylko na końcowych bossów i to mnie dziwi. Nie twierdze że każdy gracz powinien być skilla jak speedruner ale oni dają przykład żę da się pokonać bossa hitless na lvl 1 to znaczy że my mając 150lvl+, 14 potów, nie wiadomo jaki arsenał do wyboru co niektórzy jeszcze summony dalej narzekamy że jest za trudno, a argumenty jakie padają to 'ale ja mam się nauczyć jak uniknąć każdego ataku osobno i on ma ich 20' jak to tak można. I też chodzi mi o to że ER zostało grą roku, masa ludzi zagrała i to był dla nich pierwszy tytuł od FS i dużo osób nie wie że DLC podbijało praktycznie zawsze poziom trudności często dwukrotnie w porównaniu do podstawki. Elden Ring miało od początku tą przypadłość że bossowie spamowali aoe, combami gdzie dobry opening miało kilka z nich i przedłużane ciosy to normalna rzecz tylko dopiero teraz gdy poziom trudności jeszcze wzrósł ludzie zaczynają walić negatywne recenzję, może trzeba bylo od początku o tym wspomnieć, a nie bo przecież 95% bossów dało się facetankować i było ok, a gdy teraz trzeba się postarać o coś więcej to dopiero się zapaliła niektórym czerwona lampka w głowie.  To dla przykładu podaj mi bossa który jest sprawiedliwy i na dzisiejsze standardy trudny. 
    • Elegancko, wykręcić 33km/h solo to już jest konkret wynik, niezależnie od warunków. Chyba, że jedziesz z wiatrem, ale wiadomo że takie cuda to tylko w bajkach. U mnie ostatnio też 100km/500 metrów przewyższeń under 3h, ale pizgało wściekłe powrotne 30 km, więc tętno 166. 
    • Witam, poszukuję koniecznie białego monitora w okoliach 27 cali (nie mniej) (nie więcej niz 30) raczej w full hd bo gpu nie będzie jakies kosmiczne (rx 7600 8gb), będzie na tym coś grane, więc fajnie jakby mialo powyżej 100hz, ale wątpię, że taki istnieje.. Jedyne co znalazłem to cos takiego https://iiyama-sklep.pl/1191-monitory-biurowe-bialy-monitor-iiyama-prolite-xub2792hsu-w6-27-ips-led-100hz-04ms-hdmi-displayport-hub-usb-flickerfree-4948570123360.html Wiem, ze pod względem technicznym nie ma to zbytnio sensu, ale kobita się uparła, że musi być biały i nie ma przebacz. Wiecie może o jakichś innych modelach, które byc moze przegapiłem?   EDIT. https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/monitory-led/monitor-msi-mag-274qrfw-27-2560x1440px-ips-180hz-1-ms-gtg?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm4hvBiZyxTpG2Q47dwCbVaoF-go3TVX7uJmOjYHtWANqBJr4XjIWFcaAih0EALw_wcB Znalazłem cos takiego jeszcze, w gruncie rzeczy w najnowsze tytuły mało gra, zawsze mozna zjechac z rozdzielczoscia, a zawsze to bardziej przyszlosciowy monitor. 
    • Życzę jak najdłuższej odsiadki choć pewnie więcej niż 6 miesięcy nie dostanie a i tak go pewnie krab ułaskawi 😡 Ziobro zaskoczenia 🤷‍♂️
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...