Skocz do zawartości
azgan

Ghost of Tsushima Director's Cut PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Aha i przy okazji Nixxes wie o tym glitchu (podejrzewają problem z wysokim fps i sugerują póki co wymusić limit 60fps) z prowokacją przeciwników (50% szansy, że będzie brak reakcji na klawisz). Póki co jeden z graczy napisał, że jako workaround można w opcjach ułatwień dostępu w grze zmienić ostatnią opcję na samym dole odpowiedzialną za wykonywanie akcji (trzymanie/wciskanie) i należy ją zmienić właśnie na wciskanie i ponoć to pomaga i wtedy za każdym razem działa prowokacja - jedyna różnica, że nie trzeba trzymać przycisku i go puszczać tylko wystarczy go nacisnąć w odpowiednim momencie by zadać śmiertelny cios.

Jeśli ktoś gra na padzie to ta sama opcja znajduje się nieco wyżej.

Edytowane przez caleb59
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, cichy45 napisał:

DLSS Q + FSR FrameGen ma około 10% lepszą wydajność niż DLSS Q + DLSS FrameGen.

W sumie ma to sens, FSR FG nie korzysta z karty, to rozwiązanie softwarowe wiec karta ma mniej do roboty i jest wydajniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no FSR FG działa na shaderach, więc jak najbardziej korzysta z GPU do tworzenia fejkowych klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Zrzut-ekranu-2024-05-17-164330.png

Co to jest? Wersja na Switcha? :D

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No trochę zawiedziony jestem, spodziewałem się nieco lepszej grafy w 2024r, no ale jest co jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o grafę, tylko o jej ostrość, no chyba że coś tak ss ciulacie skompresowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wyglada jak 480p to foto :E

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzą teraz te wspaniałości od NV :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bez przesady, aż tak źle nie wygląda

Zrzut-ekranu-2024-05-17-184901.png

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty se jaja robisz czy co? Bo to źle nie wygląda, to wygląda tragicznie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Element Wojny napisał:

Bez przesady, aż tak źle nie wygląda

 

Z tym pierwszym foto jest cos nie tak, jest totalne mydlo i wyglada jak 480p. Drugie wyglada juz ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzebałem w ustawieniach i chyba coś źle poustawiałem, ale teraz działa. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka piekne staty robi i oceny na steam :D Juz 60k graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, caleb59 napisał:

Aha i przy okazji Nixxes wie o tym glitchu (podejrzewają problem z wysokim fps i sugerują póki co wymusić limit 60fps) z prowokacją przeciwników (50% szansy, że będzie brak reakcji na klawisz).

Motyla noga - a ja się już zastanawiałem czy tak stary jestem na te gry i nie umiem wcisnąć jednego przycisku......:lol2:

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jakieś błędy się zdarzają zawsze, ale trzeba przyznać że jednak Nixxies mają ostatnio dobrą passę. Nie ma co liczyć że gry portowane z PS5 pójdą na nieśmiertelnym C2Q 6600 i 8800 GTX ale mimo wszystko gierka działa dobrze.

 

Pytanie - czy są znowu narzekania na 8GB GPU jak było z H:FW czy Ghost aż takich wymagań do pamięci nie ma? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, cichy45 napisał:

Nie no FSR FG działa na shaderach, więc jak najbardziej korzysta z GPU do tworzenia fejkowych klatek.

Ale chyba obciąża GPU nadal mniej niz rozwiązanie Nvidii.

@SebastianFM by się przydał on by wszytko wyjaśnił.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Element Wojny napisał:

Grzebałem w ustawieniach i chyba coś źle poustawiałem, ale teraz działa. 

To przynajmniej jak dajesz edita to zostaw to co było, bo później ludzie na głupków wychodzą... po edycji jest ok, ale przed edycja to tragedia była :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

@SebastianFM by się przydał on by wszytko wyjaśnił.

Forumowy specjalista od grafiki zawsze mile widziany. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, kadajo napisał:

Ale chyba obciąża GPU nadal mniej niz rozwiązanie Nvidii.

@SebastianFM by się przydał on by wszytko wyjaśnił.

Nie ma to najmniejszego znaczenia istotny jest tylko dodawany lag chyba, że kogoś interesuje co mu OSD pokazuje zamiast ruszać myszką ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwijcie mnie szachistą, ale powiem wam że dla mnie lag jest akceptowalny nawet jak z DLSS-FG mam ~50-55 FPS. W CP2077 byłoby to dla mnie nie grywalne. Widać wiele od gry zależy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to szacun bo dla mnie zadna gra w 60fps nie jest grywalna nawet, a co dopiero z FG 60fps :E

Jedyne 60fps jakie preferuje to na padzie i na konsoli. Na myszce nie ma opcji z takim fps.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Więcej FPS to lepsze wrażenie wiadomo. Są gry gdzie jeśli schodzi mi <120 to już się robi nieprzyjemnie. Wiesiek 3 dla mnie jest taką grą, gdzie trzeba mieć przynajmniej te 80 FPS natywne żeby było dobry feedback.

Ale tutaj jakoś tak hm, jest znośnie licząc że przy 50 FPS z FG to mamy tylko 25 realnych klatek. No ale pograłem tylko chwilę, jeszcze żadnej poważnej bitwy nie miałem żeby to sprawdzić. 

Zaznaczę też że gram na minimalnej trudności bo nie lubię się męczyć z grami, więc to pewnie też coś tam daje bo jest więcej czasu na reakcję, przeciwnik wolniej atakuje.

Edytowane przez cichy45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zhao napisał:

Motyla noga - a ja się już zastanawiałem czy tak stary jestem na te gry i nie umiem wcisnąć jednego przycisku......:lol2:

U mnie też jest ten bug z prowokacja , ale tylko w wypadku kiedy nie wcisnę odrazu Y jak jest scenka, bo jak chwile poczekam to wtedy już nie działa

Za to problem mam z sprintem/ galopem, jak wciskam lewy drążek żeby przyspieszyć to jest tylko minimalny zryw i wraca do normalnej prędkości

Możliwe to przez pada xboxa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprint działa ok -  też korzystam z xboksowego pada :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...