Skocz do zawartości
azgan

Ghost of Tsushima Director's Cut PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

@*** ChOpLaCz *** A 120 fps? No tego chyba nie mają na PS5. A w ruchu to jest jeden z ważniejszych elementów dobrej grafiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie no! To wiadomo. FPS robi dużą robotę, jednak IMO mocy a blachach jest dużo, by jakaś fajną teslację zapodać albo cuś, bo w wielu miejscach trąci już myszą, a nie musiałoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Wszystko tutaj trzeba udowadniać :) Proszę, pozycja numer 13, z ostatniego wycieku oficjalnych danych sprzedażowych. 

Zrzut-ekranu-2024-05-20-212444.png

Ale mi nie musisz nic udowadniać bo znam tabelkę, przecież wyraźnie napsialem kto sobie strzelił wynik a ty wziąłeś 13 msc właśnie z tego wyniku. Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz i co cytowałem ;) 

3 godziny temu, skunRace napisał:

Chyab wyraźnie napsialem i zacytowałem, ze gość sobie strzelił wynik.

Edytowane przez Phoenix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Nie, nie no! To wiadomo. FPS robi dużą robotę, jednak IMO mocy a blachach jest dużo, by jakaś fajną teslację zapodać albo cuś, bo w wielu miejscach trąci już myszą, a nie musiałoby.

I tak wygląda to dużo lepiej niż na konsoli. Te porównania na YT można o kant tyłka rozbić. Jak ktoś odpali na swoim TV wersje z konsoli i po chwili przełączy na PC to widać to gołym okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To tak jak porównać God od War na PC do Ragnaroka na PS, totalna przepaść. 

Odpaliłem teraz GoT na oledzie z HDR w 3440x1440, wygląda obłędnie, nawet te tekstury nie biją tak mocno w oczy. DLSS na jakość i generator klatek AMD, gra trzyma średnio 120FPS.

Co ciekawe odpaliłem na drugim kompie z ryżem 3100 i GTX1070, w 1080p mam w granicach 70FPS z FSR jakość i generatorem AMD. Niestety tekstury trzeba obniżyć bo brakuje pamięci :(

Edytowane przez T0TEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Phoenix. napisał:

Days Gonie nie doczekalo sie kontynuacji nie przez zla sprzedaz, a premierowe oceny na metarcitic, sony wymaga min 90%.

Gosc sobie strzelil liczbami, a nie jest to zaden oficjalny wynik, oficjalne wyniki przez ost przecieki nie sa niczym niedostepnym i zapewne kolega wyzej wlasnie z raportow wyciagnal to 13miejsce ;)

Jeśli chodzi o te przecieki z grudnia zeszłego roku, to znam i tak jak pisałem, ostatecznie okazały się niezłe. Jeśli faktycznie zadecydowały o tym premierowe recenzje to tylko współczuć, w GoT jeszcze nie grałem, ale skoro anulowane, świetne moim zdaniem Days Gone zostało skasowane przez premierowe recenzje, to mam nadzieję sie miło zaskoczyć, przy wyżej ocenianym GoT. Sprzedałem PS4 Pro jakoś tuż przed zapowiedzią, więcliczę na bardzo dobrą grę.

Tak na marginesie, jestem właśnie po dwóch odcinkach serialu dla klimatu i po dwóch odcinkach jest mega, więc polecam wszystkim i wklejam jeszcze raz. Co najważniejsze właściwi aktorzy mówią po japońsku, choć po trailerze tego nie widać, tak samo mam zamiar grac w grę :thumbup:

 

Edytowane przez skunRace
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś rozkminił bardziej szczegółowo:

Cytat

List of bugs so far:
1. Audio often cutouts completely in the DLC content map to the point where you basically hear no sound except the music.
2. Audio is very hit or miss, including some weird quality change mid dialog resulting in muffled audio.
3. Both Frame gen tech is completely broken, often leading to black screens visual artifacts in cutscenes and save corruption. DLSS and FSR alone still work perfectly fine though.
4. Standoff bugged, even though this is a long going bug since the PS4 version It should still be addressed
5. Iki island has a lot of visual bugs.
6. Sometimes during a dialog cutscene there are frame stutters.
7. There is a GPU usage bug where sometimes if you start the game the GPU will never go above 50% usage resulting in trash FPS until you restart. I have an Nvidia card could be a driver issue but if anyone has an AMD GPU and has had this problem lmk. This problem could also be related to frame gen because ever since I disabled it I have never had this issue return.
8. Legends multiplayer has a lot of hackers and bugs but I have never played or cared about that aspect of the game so I wouldn't know what else.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nic z tego nie mam. Jedyny bug z FrameGen FSR to miałem w cutscenkach przy DSR 4x czyli 6880x2880 pikseli. Wtedy były jakieś artefakty na czarnych pasach z góry i dołu ale przyznajmy że to nie jest normalny scenariusz :E

Edytowane przez kadajo
Cytowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę, że prowokacje działają u Ciebie normalnie, nie ma takiej szansy. Nie wiem jak te wizualne glitche bo nie dotarłem jeszcze na tereny DLC, reszta problemów mnie również nie dotyczy. Co do audio to gra domyślnie ustawia konfigurację dla 5.1/7.1 i trzeba to zmienić pod swoje warunki więc możliwe, że stąd sporo osób narzeka na braki w audio.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.05.2024 o 09:08, caleb59 napisał:

A gówno tam dobrze - pełno ludzi raportuje czarne ekrany, crashe itd. czy problemy z cutscenkami po włączeniu generatorów (zarówno AMD jak i Nvidii). Tak samo gierka potrafi ot tak zawiesić się już na ekranie opcji graficznych na kartach AMD, ostatnio widziałem to nawet u chłopa z YT co testuje wydajność gier. :E 

Nie jest tak fajnie i potrzeba aktualizacji.

Problemy z portami Sony na PC w dniu premiery to już norma. Nic nowego, połatają ale znowu trzeba poczekać 🙃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielu dewów czy wydawców życzyłoby sobie, aby ich port PC miał tylko takie problemy. Te porty Sony w porównaniu do innych są udane.

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Horizon Zero Dawn, TLOU 1 i Uncharted 4 były KATASTROFALNE na premiery tak więc to zależy, obecnie najbezpieczniej można powiedzieć, że jeśli port robi Nixess to jest największa szansa na najmniej problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, caleb59 napisał:

nie ma takiej szansy

Przytrzymuję X jak mam napis że mam to zrobić i się odpala normalnie. 

3 godziny temu, caleb59 napisał:

Co do audio to gra domyślnie ustawia konfigurację dla 5.1/7.1 i trzeba to zmienić pod swoje warunki więc możliwe, że stąd sporo osób narzeka na braki w audio.

Może, ja u mnie od razu przestawiłem na stereo bo tak mam i nie zauważyłem brakujących dialogów. Dialogi w dolby zwykle są na centralnym głośniku więc jak nagle się tracą to by mogło być winą tego co piszesz.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to albo masz limit fps do 60 albo nie wiem - u każdego raz na jakiś czas przestaje to działać i Jin nie reaguje na przytrzymywanie klawisza, to jest losowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie działa tylko na prawilnych kopiach gry :E limitu nie mam, normalnie śmigam w okolicy 155 FPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Niemożliwe, przed chwilą znowu miałem tego glitcha i prowokacja nie działa losowo. :E Wersja gry nie ma tu nic wspólnego, wiele osób ma ten sam problem, zresztą wklejałem już info dotyczące tego problemu bezpośrednio od Nixxes.

Dla przypomnienia...

uXqSKYy.jpeg

I jeszcze dosyć świeże: https://steamcommunity.com/app/2215430/discussions/0/7093810350794140774/

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

u mnie prowokacja zawodzi bardzo rzadko, może dla tego mi to tak nie przeszkadza, bo jak nie zadziała to robię restart od ost. punktu, czyli filmik startuje na nowo i drugi raz zawsze działa 

ograniczenie fps do 80(vsync na 1/3 odświeżania monitora) nic nie dało

Edytowane przez SylwesterI.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z forum Steam

Cytat
This and stand offs not triggering still happens on PS5 after years and they never fixed it.

Ktoś kto grał na PS5 może potwierdzić lub zaprzeczyć? ......

Prowakcja....:/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde jestem w chapter 2 no i artystycznie to chyba najładniejsza gra w jaką grałem. Ciągle przystaje żeby podziwiać widoczki i scenerie, po tych 20 godz. nadal mnie ta gra zaskakuje. Nawet te pojedynki 1v1 z roninami są świetnie umiejscowione tak że zamiast ich nawalać to podziwiam jak to wygląda. W takim Asasynie te dalekie scenerie zawsze były spoko ale tutaj nawet jakieś zagajniki, łąki z kwiatami czy pory dnia lub burze wyglądają świetnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Zhao napisał:

Z forum Steam

Ktoś kto grał na PS5 może potwierdzić lub zaprzeczyć? ......

Prowakcja....:/

 

Zrobiłem Platynę na Ps5 i żadnych problemów z prowokacją nie uświadczyłem

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem wczoraj opinię jakoby najlepiej jest nie dotykać klawisza podczas prowokacji w ogóle do momentu aż pierwszy przeciwnik nie przybierze pozy gotowości do ataku, wtedy dopiero nacisnąć i trzymać - obecnie staram się to zweryfikować.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości gracie z polskim dubbingiem czy japońskim ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po obejrzeniu miniserialu Szogun będę włączał juz zawsze japoński :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na PS4 grałem w GoT po angielsku to pod japoński nie było lip-syncu, ale wersja PS5 i PC już takowy ma, więc teraz to uczta ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja, jeśli zdecyduję się zagrać (waham się), to tylko ze względu na polski dubbing.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Art.  66.  [Wywołanie fałszywego alarmu] §  1.  Kto: 1)chcąc wywołać niepotrzebną czynność, fałszywą informacją lub w inny sposób wprowadza w błąd instytucję użyteczności publicznej albo organ ochrony bezpieczeństwa, porządku publicznego lub zdrowia, ... podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny do 1500 zł.   Kodeks wykroczeń. Audytor jak najbardziej CHCIAŁ wywołać "niepotrzebną czynność". Jest podstawa do legitymowania.   A teraz na poważnie. Naprawdę ZAPOMNIJCIE, że kiedykolwiek w Policje będą kadry, gdzie już ludzie z małym stażem będą znali "na pamięć" z podaniem dokładnego artykułu wszystkich przepisów jakie mogą być im potrzebne. Prawo dla prostych "krawężników" jest po prostu zbyt rozlazłe i skomplikowane. Ciekami mnie jak wygląda takie prawo w innych krajach UE. Po prostu statystyczny człowiek jest na to za słaby, a tych najlepszych jest na tyle mało, że wszyscy ich chcą, a tego służby nie przebiją. O tym że nie każdy ma w sobie nutkę skurwensonka, bez czego nie ma życia w policji.   Czemu się nie... a dobra. Naprawdę nie da się tego przestawić, aby posty łączyły się po dłuższym czasie niż 10 min?
    • To chyba już przebili Cyberpunka w opóźnianiu premiery. Swoją droga pamiętam, że ze Stalkerem 1 też tak było.
    • Bank ma zarabiać na kredycie hipotecznym więcej niż na lokatach w innych bankach. Inaczej kredyt hipoteczny byłby nieopłacalny.  Ludzi przeraża fakt, że jak coś się spłaca 30 lat to trzeba zapłacić znacznie więcej nawet jeśli oprocentowanie jest względnie niskie.  Jak masz lokatę roczną, z której netto wyciągasz 5% to jeśli co roku będziesz wszystko z jednej lokaty wrzucał w drugą to po 30 latach będziesz miał 432% tego co miałeś początkowo.  1,05^30 Wrzucając 100k w takie lokaty przez 30 lat na koniec będziesz miał 432k. W przypadku kredytu hipotecznego bank zarabia mniej, bo z każdą ratą zmniejsza się kapitał. W dużym przybliżeniu dla rar malejących będzie to (1,05^30)/2, czyli 216%. Czyli bank zarabia na kredycie mniej niż Kowalski na lokacie, ale też co roku kapitał jest mniejszy, bo co miesiąc część kapitału jest mu zwracana.  Oczywiście jeśli ktoś będzie nadpłacać to spłaci to szybciej, a bank mniej zarobi, bo każda nadpłata leci w całości w kapitał, a nie w odsetki, więc po każdej nadpłacie następne raty będą niższe, aż do końca kredytu, lub każda następna rata będzie miała jeszcze większy udział w spłacie kaoisalu, a mniejszy udział odsetkowy, więc kredyt zostanie spłacony szybciej. 
    • Tylko ta multiformatowa matryca to w sumie nie jest jakaś nietypowa matryca. Na pewno jest droższa bo muszą dorzucić "parę pikseli po bokach" i pewnie to zdecydowało. Chociaż z drugiej strony co im szkodzi koszty przerzucić na kupującego jak zrobili z limitem nagrywania ciągiem wideo, który był powiązany z podatkiem. Do 29 min i 59 s aparat miał mniejszy podatek bo był traktowany jako aparat a po przekroczeniu tego limitu wchodził wyższy podatek od kamer. Dzisiaj spora część aparatów pozbawiona jest tego limitu i pozostał ewentualnie limit nagrywania ciągiem z uwagi na przegrzanie matrycy.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...