Skocz do zawartości
skunRace

Kingdom Come: Deliverance 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ja odpuszczam preorder, miałem brać ale jak zobaczyłem że będzie dodatkowa misja dla preorderu - sorry ale nie. Poczekam aż wyjdzie, załatają i cena spadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nie też gra by leżała i czekała w kolejce, zwłaszcza jak do ogrania będzie Stalekr 2, God of War 2, Gothic Remake czy w końcu Indiana Jones i Wielki Krąg :yltype:
Nie lubię ogrywać na raz więcej jak dwa tytuły. Poza tym za kilka miesięcy będą wyprzedaże na Steam i te wszystkie "Czarne dni" więc pewnie coś jeszcze dojdzie :glodny:
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nic totalnie nie zwalą to obstawiam, że ogram na okolice premiery :E Ale nie zrobię preordera, i czy te okolice premiery to będą dni czy tygodnie to wyjdzie w praniu :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.09.2024 o 16:51, bleidd napisał:

Kupię preorder bo inaczej mi cyfrową grę wykupią na premierę :rotfl:

ja zdecydowałem się na preorder tylko z jednego powodu

https://android.com.pl/rozrywka/719178-kingdom-come-deliverance-2-rasy/

Z Warhorse Studios miało okazję porozmawiać IGN. Ostatnim zadanym pytaniem było właśnie to o potencjalną zmianę w filozofii historycznej prawdy, mając na uwadze m.in. krytykę gry za brak etnicznej różnorodności wśród postaci. Oto co przekazał w rozmowie rzecznik zespołu.

Henryk porzuci wieś i jej lokalne kłótnie na rzecz relatywnie kosmopolitycznego miasta, które jest oblężone i okupowane przez najeźdźcę. Naturalnie, w takim miejscu ludzie mogą spodziewać się szerokiego zakresu grup etnicznych i różnych postaci, które Henryk spotka podczas swojej podróży. […]

Staramy się przedstawić realistyczny, wciągający i wiarygodny średniowieczny świat, który rekonstruujemy według najlepszej naszej wiedzy. Oczywiście, aby to osiągnąć, nie tylko mamy własnego historyka w zespole, ale również ściśle współpracujemy z uniwersytetami, innymi historykami, muzeami, rekonstruktorami oraz grupą ekspertów z różnych grup etnicznych czy wyznań religijnych, którzy są aktywnie włączani do rozwoju jako zewnętrzni doradcy.

Tobias Stolz-Zwilling, rzecznik Warhorse Studios, wypowiedź dla IGN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra będzie mieć sporę wymagania od strony CPU to i tak będzie cięta pod konsole.

Nie trzeba wbijać RT by to miał wysokie wymagania SVOGI swoje robi ;-) CE nawet nie ma prawdziwej implementacji RT do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.09.2024 o 16:12, voltq napisał:

Henryk porzuci wieś i jej lokalne kłótnie na rzecz relatywnie kosmopolitycznego miasta

Tego się najbardziej boję (wiem, narzekam). Mam nadzieję, że tereny pozamiejskie będą przeważać, coś jak w Wiedźminie 3, albo w RDR2. Nie chcę grać w średniowieczny symulator mieszczanina.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sideband

Wszystkie gry są cięte pod konsolę ale wg mnie powinni dążyć do stabilnych 60 fps z maksymalnymi spadkami do 50 i jak najwyższej rozdzielczości bazowej min 1440p i żeby nie spadała poniżej a potem iść w lepsza grafikę 

RT na sam koniec jak powyższe wymagania są spełnione 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kptEnter napisał:

Nie chcę grać w średniowieczny symulator mieszczanina.

Spokojnie, nadal będziesz mógł pukać panienki w stodole. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, voltq napisał:

Wszystkie gry są cięte pod konsolę ale wg mnie powinni dążyć do stabilnych 60 fps z maksymalnymi spadkami do 50 i jak najwyższej rozdzielczości bazowej min 1440p i żeby nie spadała poniżej a potem iść w lepsza grafikę 

Przy tym procu w konsolach to może tryb 40fps dadzą radę wrzucić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przy dobrej optymalizacji jest to spokojnie do osiągniecia , cyberpunk next gen , wiedzmin next gen , nowy horizon , nawet taki hogwart legacy ktory jest zle zoptymalizowany trzyma

Wiec wg mnie ps5 i xsx powinny spokojnie uciągnąć

A PS5 PRO to nawet wyzej podbic

Tylko trzeba umieć dobrze zoptymalizować , bo przy dziejszej optymalizacji to horizon 1 by chodzil w 15 fps przy 640p na ps4

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy horizon gra z PS4, Cyber też z czasów PS4 itd. Ile czasu to patchowali, jak mocno detale poobcinali w tych trybach performance, zasięg rysowania, postacie itd. rozdzielczość ~1080p i dalej tam nie trzyma 60 klatek, raczej takie 45-60 :E

I teraz masz nową grę, która dopiero wyjdzie gdzieś w 2025, do tego na CryEngine :E w czasach znacznie mocniejszych CPU i GPU 50xx :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jedynka do tej pory dostaje miejscami sraczki więc wierzyć, że z dwójką będzie dobrze to chyba trzeba na głowę upaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, voltq napisał:

Przy dobrej optymalizacji

To sobie można teoretyzować ;)

Nie będzie dobrej optymalizacji, optymalizacja dzisiaj to zazwyczaj wycinanie. A tu mowa o KCD i CryEngine. Powodzenia :D

Jeśli dadzą radę wcisnąć tryb 60fps na konsolach to nie tylko będzie obcięty graficznie ale również mocno potną grę (albo tryb) w takich kwestiach jak ilość postaci w mieście. Generalnie wersja 60fps bardzo straci w porównaniu do PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, voltq napisał:

Przy dobrej optymalizacji jest to spokojnie do osiągniecia , cyberpunk next gen , wiedzmin next gen , nowy horizon , nawet taki hogwart legacy ktory jest zle zoptymalizowany trzyma

Wiec wg mnie ps5 i xsx powinny spokojnie uciągnąć

A PS5 PRO to nawet wyzej podbic

Tylko trzeba umieć dobrze zoptymalizować , bo przy dziejszej optymalizacji to horizon 1 by chodzil w 15 fps przy 640p na ps4

Do tego CPU w konsoli geometria, ilość obiektów oraz fizyka musi być pocięta. KCD generalnie słabiej działa na CPU od AMD i dotyczy to nawet X3D.

Gry na CE na konsolach zawsze mają problemy - jak nie wygląda to nie działa za dobrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jakis problem w miastach gdzie spada użycie CPU/GPU , to jest słaba optymalizacja gry , wg mnie spokojnie mogą granice 50-60 fps osiągnąć jak są ogarnięci przy min 1440p skalowanym do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Element Wojny napisał:

Spokojnie, nadal będziesz mógł pukać panienki w stodole. 

O takie atrakcje jestem spokojny :-)

Ale po wszystkim lubię sobie pójść na grzyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kolo.d napisał:

Na GOGu nie będzie?

A czemu ma nie być? Taki hicior to pewnie wszędzie będzie dostępny 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...