Skocz do zawartości
skunRace

Kingdom Come: Deliverance 2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
26 minut temu, Wu70 napisał:

Oby nie... Nie potrzebujemy kolejnego assassina.

 

A kto powiedział, że mają zmieniać walkę na taką z asasyna? Wcześniej podałem przykład ciekawego systemu walki. Sto razy przyjemniejszego od tego badziewia w jedynce KC w którym brak płynności, polotu, feelingu i funu. 

e:

Tylko to nie jest tak, że mi chodzi o zmianę typu walki. Z pierwszej osoby jasne, ale przebudowane. Większa elastyczność w walce z kilkoma wrogami jest zdecydowanie potrzebna. Łatwiejsze kombosy, to dwa, bo przez wyżyłowane timingi w walce (z kilkoma wrogami zwłaszcza) jest przesadnie trudno, a nagrody za masterowanie i tak nie ma, bo jak już się uda wykonać, to uj z tego jest, ponieważ kombosy są za słabe jeżeli chodzi o efekt. Po co trenować przez dziesiątki godzin z szefem straży w Ratajach, skoro zwykłe ataki z góry buławą + Łamacz czaszek są kilkukrotnie bardziej efektywne? Albo dążenie do klinczu i kontra? Albo właśnie łuk i koń? Nie bez powodu ludzie takie myczki wyszukiwali. Bo system jest syfiasty i niczym nie zachęca do masterowania. Jednak czuję przez skórę, że jakieś zmiany zaproponują. Zobaczymy. 

Edytowane przez Kelam
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System walki mogli dopracować i doszlifować, żeby nie był taki toporny, ale nie zmieniać jego podstaw. Nie potrzeba kolejnego średniowiecznego symulatora Rambo.

  • Like 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co jak co ale kapci mi nie zerwało. Niemniej jednak trzeba pamiętać, że to nie jest ani Rockstar ani CDPR, nie ten budżet, nie te zasoby, nie te doświadczenie.

Edytowane przez Kris194
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

image.png?ex=6633d886&is=66216386&hm=d29

Ta muzyka i ten chór skojarzył mi się z podobną muzyką w Plague Tale Requiem

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda póki co spoko. Klimacik jest:thumbup:. Henio morda też taka jakaś dojrzalsza. Ogólnie wygląda mi to po prostu na bardziej rozbudowane i podpicowane KCD1. Styl i kierunek artystyczny ten sam. Oby z ulepszoną walką. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Już oficjalnie 

 

Lepsza jakość

Pokazali też trochę więcej 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zamek z trailera:

trailer.png

 

to Zamek Trosky

Trosky002.jpg

 

Tam właśnie zostali pod koniec KCD posłani Henry z Hansem

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, mag_zbc napisał:

System walki mogli dopracować i doszlifować, żeby nie był taki toporny, ale nie zmieniać jego podstaw. Nie potrzeba kolejnego średniowiecznego symulatora Rambo.

I tak właśnie zrobili. Walka jest bardziej dynamiczna 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej dwie rzeczy z tego wywiadu z devem. Po pierwsze zapowiada się coś ala ME 2 - czyli zbieranie ekipy. Dwa i tu niestety jestem zaniepokojony - dev gadał o delikatnych zmianach w systemie walki. Niby coś tak wygładzili i ma być nieco łatwiej, ale jak to będzie realnie, to dopiero okaże się w grze.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Reddzik napisał:

Ta muzyka i ten chór skojarzył mi się z podobną muzyką w Plague Tale Requiem

Tak trochę jak z Wiedźmina 3 😉

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Według prezentacji akcja gry dzieje się w okolicach Kuttenbergu, a Zamek Trosky znajduje się ok. 90 kilometrów dalej. Ja stawiam że ten zamek to będzie coś w rodzaju tutoriala, gdzie Henry z Hansem obskoczą wp*****l, po to żeby usprawiedliwić dlaczego Henry dopiero co był dopakowany, a tu znów musi uczyć się wszystkiego od zera

Edytowane przez mag_zbc
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2 twierdzą, że terenów do zwiedzenia jest dwa razy więcej niż w części pierwszej, więc gracze mogą spodziewać się jeszcze dłuższej rozgrywki i większej różnorodności. Użytkownicy zwiedzą na przykład Zamek Trosky czy Kutna Hora, czyli kopalnię srebra w Kuttenberg. Oprócz typowego gameplaya, gracze będą mogli doświadczyć również immersyjnych przerywników filmowych, które w sumie trwają ponad pięć godzin.

Co ciekawe, twórcy zmodyfikowali system walki, by był nieco bardziej przyjazny mniej doświadczonym graczom, ale dowiedzieliśmy się również, że nadal będzie realistyczny, czyli taki, jak w jedynce. Więcej szczegółów poznamy zapewne bliżej półkowej premiery KC:DII."

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 minuty temu, mag_zbc napisał:

Ten zamek z trailera:

to Zamek Trosky

Tam właśnie zostali pod koniec KCD posłani Henry z Hansem

W jedynce fajne było to, że było tam sporo prawdziwych miejsc, ten gość robi ciekawe porównania.

Biorę się za oglądanie tego oficjalnego filmu z dwójki, bo jeszcze nie widziałem.

Edytowane przez skunRace
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja najbardziej to się cieszę z CryEngine, a nie tylko UE5, UE5, UE5, UE4, UE5, UE5....

Zwłaszcza, że SVOGI to bardzo wydajny system globalnego oświetlenia w czasie rzeczywistym i oświetlenie widać daje radę. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ mnie zachęcili tym filmikiem zapowiadającym grę, muszę się streszczać z zaległościami i brać się za jedynkę. Lubię takie zapowiedzi znikąd i premierę w niedalekiej przyszłości a nie za rok, lub dłużej jak to nie raz bywa. Ostatnio tak było chyba przy Fallout 4, zapowiedź znikąd, trailer i premiera za kilka miesięcy. Choć znając życie, jakaś obsuwa się może przydarzyć i niewykluczone, że na przykład z Q4 2024 zrobi się Q1 2025.

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie sobie odświeżyć pierwszą część Kingdom Come: Deliverance Royal Edition przed zagraniem w Part II w tym roku 😁

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.eurogamer.pl/kingdom-come-deliverance-2-oficjalnie-zapowiedziane-zobaczcie-zwiastun-i-poznajcie-wszystkie-szczegoly

Trzeba odpalić jedynkę, odpalę czeski dubbing, to się pośmieję, na pewno zrozumiem z 90%, nawet w Biedronce, Kauflandzie czy na basenie bywa pełno Czechów, najważniejsze to nie mówić do Czeszki "szukam" bo dostanie się po pysku:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 minutę temu, Reddzik napisał:

najważniejsze to nie mówić do Czeszki "szukam" bo dostanie się po pysku:E

Moment, chwila. A niby czemu nie? Może akurat trafi się na przemiłą w skali Jaskra:szczerbaty:

e:

Jakby ktoś nie wiedział ocb:

Cytat

Jaskier dzielił atrakcyjne kobiety, w tej liczbie i czarodziejki, na przemiłe, miłe, niemiłe i bardzo niemiłe. Przemiłe na propozycję pójścia do łóżka reagowały radosną zgodą, miłe wesołym śmiechem. Niemiłe reagowały w sposób trudny do przewidzenia. Do bardzo niemiłych trubadur zaliczał zaś te, wobec których sama myśl o złożeniu propozycji wywoływała dziwne zimno na plecach i drżenie kolan.

 

Edytowane przez Kelam
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, MroczneWidmo napisał:

Ja najbardziej to się cieszę z CryEngine, a nie tylko UE5, UE5, UE5, UE4, UE5, UE5....

Zwłaszcza, że SVOGI to bardzo wydajny system globalnego oświetlenia w czasie rzeczywistym i oświetlenie widać daje radę. 

Już dawno nie było dużej gry na tym silniku zwłaszcza z otwartym światem. Miła odmiana dla oka.

https://www.cryengine.com/features

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Reddzik napisał:

https://www.eurogamer.pl/kingdom-come-deliverance-2-oficjalnie-zapowiedziane-zobaczcie-zwiastun-i-poznajcie-wszystkie-szczegoly

Trzeba odpalić jedynkę, odpalę czeski dubbing, to się pośmieję, na pewno zrozumiem z 90%, nawet w Biedronce, Kauflandzie czy na basenie bywa pełno Czechów, najważniejsze to nie mówić do Czeszki "szukam" bo dostanie się po pysku:E

Ja na pewno będę grał z czeskim dubbingiem, bo to zawsze dodaje klimatu i ubolewałem, że nie było go na premierę. Tak samo jak  Plague Tale: Innocence grałem z francuskim dubbingiem i tak samo teraz będę zaczynał A Plague Tale: Requiem. Polecam zawsze tak grać, że jeśli gra dzieje się w danym miejscu, grać dla jeszcze lepszej immersji w danym języku, jeśli jest ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, azgan napisał:

JCKmTyS.jpeg

Czyli na konsolach będzie kaszanka :E 

Jeszcze nigdy żaden tytuł na CE nie chodził na konsolach dobrze, zawsze była tragedia.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...