Skocz do zawartości
skunRace

Kingdom Come: Deliverance 2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

na epicu free Chivalry2 
Ciekawe jak by się miał KcD2 z taką łupanką / mechaniką walki (?) 

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tym ?

To ja już seryjnie wolę jednak system walki z KCD1 :szczerbaty:

 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Wu70 napisał:

Przecież to nie o grafikę chodzi ;-) Dlatego PS5 Pro nic nie zmieni, tak samo jak XSX względem XSS.

Niby tak ale https://www.ppe.pl/news/338353/kingdom-come-deliverance-na-switchu-zaskakuje-zobaczcie-gameplay-i-porownanie-z-ps5.html

https://www.ppe.pl/news/338501/kingdom-come-deliverance-to-najbardziej-ambitny-port-na-nintendo-switch.html

Tak czy siak na cuda bym nie liczył i jak będzie stabilne 30fps na PS5/XSX to i tak dobrze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Ciekawe jak by się miał KcD2 z taką łupanką / mechaniką walki (?) 

Przecież Chivalry to jest żart pod kątem mechaniki łupanki XD 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, sideband napisał:

To nie wina sprzętu tylko CE ;)

Dokładnie, 10 GB współdzielonego RAMu i grafika o specyfikacji poniżej RX570 to jest jak najbardziej odpowiedni sprzęt w 2024 roku, wszystko wina tego podłego silnika.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo strone wczesniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, luk21pl napisał:

Nextgen pełną gębą 

Jestem absolutnie odklejony konsolowo, ale... czy to nie jest jedno z najgorszych wydań konsol?
Zestarzały się, zanim coś sensownego na nie wyszło z efektem WOW!
Gdy jest WOW = to jest 30 fps (a chyba nie tak się z userami umawiali?).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

czy to nie jest jedno z najgorszych wydań konsol?
Zestarzały się, zanim coś sensownego na nie wyszło z efektem WOW!

Ta generacja konsol nie musiała się starzeć, bo hardware to dupy nie urywał już w momencie premiery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po części miałem na myśli.

I serio, nie ma się co nadymać i napinać muskułów. Jestem daleki od wojenek (wręcz mnie śmieszą),
ale... no niech ktoś obiektywny powie, że konsole nie "hamują" rozwoju gier (na myśli mam rozwój technologiczny - nie ogólny czy fabularny oczywiście), skoro mając zamkniętą archi, z góry skazaną na oczywistą 5,6,7 (!) letnią hibernację - ktoś pakuje w nie stare bety już na starcie. Komuś nie pykło i nikt na to "nie wpadł" w czasie projektowania (?). Śmiesznawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, mag_zbc napisał:

Dokładnie, 10 GB współdzielonego RAMu i grafika o specyfikacji poniżej RX570 to jest jak najbardziej odpowiedni sprzęt w 2024 roku, wszystko wina tego podłego silnika.

CE jest tak doskonały, że nikt nie chce robić gier na nim :E Jest tak doskonały, że trzeba było mapę rozbić na dwie części ze względu na ograniczenie silnika.

Zapytaj developerów tej gry przy aby na pewno poszliby drugi raz w CE ;)

Polecam sprawdzić jeszcze raz specyfikacje obecnych konsol ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, mag_zbc napisał:

Dokładnie, 10 GB współdzielonego RAMu i grafika o specyfikacji poniżej RX570 to jest jak najbardziej odpowiedni sprzęt w 2024 roku, wszystko wina tego podłego silnika.

XSS ma GPU na poziomie RX 5500 XT a nie poniżej RX570. Na 5500XT KKD działał w granicy 40-60fps na wysokich a II część ma dokładnie ten sam silnik z niewielkimi usprawnieniami. Dobra optymalizacja i na XSS powinno działać bez najmniejszych problemów. Przecież taki Cyberpunk 2077 śmiga na tej konsoli w 60fps z całkiem przyzwoitej jakości grafiką. Wystarczy tylko chcieć a nie głupio się tłumaczyć, że GPU i RAM nas ogranicza. 

Edytowane przez mURdOcK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 minut temu, sideband napisał:

Jest tak doskonały, że trzeba było mapę rozbić na dwie części ze względu na ograniczenie silnika.

Twórcy wyraźnie mówią że chodzi o ograniczenia hardware, ale widocznie wiesz lepiej

17 minut temu, sideband napisał:

Zapytaj developerów tej gry przy aby na pewno poszliby drugi raz w CE ;)

W wielu wywiadach ich pytano o silnik, i tak, poszliby drugi raz w CE, bo weszli w niego w pełni świadomi ograniczeń, ale żaden inny silnik nie oferował wtedy podobnej jakości roślinności.

17 minut temu, sideband napisał:

Polecam sprawdzić jeszcze raz specyfikacje obecnych konsol ;)

Coś się nie zgadza w tym co napisałem o specyfikacji Xboxa S?

12 minut temu, mURdOcK napisał:

XSS ma GPU na poziomie RX 5500 XT a nie poniżej RX570.

5500 XT ma 22CU, Xbox S ma 20

12 minut temu, mURdOcK napisał:

a II część ma dokładnie ten sam silnik z niewielkimi usprawnieniami

Pierwsza część to Cry Engine 3, a druga to Cry Engine V

Edytowane przez mag_zbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
47 minut temu, mag_zbc napisał:

Twórcy wyraźnie mówią że chodzi o ograniczenia hardware, ale widocznie wiesz lepiej

W wielu wywiadach ich pytano o silnik, i tak, poszliby drugi raz w CE, bo weszli w niego w pełni świadomi ograniczeń, ale żaden inny silnik nie oferował wtedy podobnej jakości roślinności.

Coś się nie zgadza w tym co napisałem o specyfikacji Xboxa S?

5500 XT ma 22CU, Xbox S ma 20

Pierwsza część to Cry Engine 3, a druga to Cry Engine V

2 jednostki CU. Faktycznie gigantyczna różnica😅

I tak mu znacznie bliżej  pod względem wydajności 5500XT niż RX 570. 

Akurat odnośnie wersji CryEngine, to lekko mijasz się z prawdą, bo I część KKD jest na 4 generacji silnika. Nawet jeśli II część będzie na 5 generacji CE, to różnice pomiędzy wersjami są raczej niewielkie. 

 

Edytowane przez mURdOcK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Phoenix. napisał:

Bylo strone wczesniej.

3 x zresztą bo już w linku który dałem było też o tym 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, mURdOcK napisał:

Akurat odnośnie wersji CryEngine, to lekko mijasz się z prawdą, bo I część KKD jest na 4 generacji silnika.

Warhorse Studios Licensed CRYENGINE to Develop RPG

Crytek GmbH (Crytek) and Warhorse Studios are happy to announce that they have closed a licensing deal for Crytek’s proprietary all-in-one game development solution CryENGINE®3

9 minut temu, mURdOcK napisał:

Nawet jeśli II część będzie na 5 generacji CE, to różnice pomiędzy wersjami są raczej niewielkie. 

Np. tutaj piszą że w bezpośrednim porównaniu tego samego dema na CE3 i CE5 różnica w FPS to ok. 20%, a artykuł jest z 2016

Edytowane przez mag_zbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, luk21pl napisał:

Nextgen pełną gębą 

To dobra wiadomość, przecież im gorzej działa na konsoli tym lepsza jest gra :D do 60fps musieliby coś wycinać

 

Godzinę temu, mURdOcK napisał:

Przecież taki Cyberpunk 2077 śmiga na tej konsoli w 60fps z całkiem przyzwoitej jakości grafiką

Ale tam nie ma nic poza grafiką i na tym polega różnica, KCD nie odpalisz w 60fps nawet jak zetniesz detale/rozdzielczość ;) Ratunkiem będzie generator na konsolach :D

Edytowane przez Wu70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 minut temu, mag_zbc napisał:

Warhorse Studios Licensed CRYENGINE to Develop RPG

Crytek GmbH (Crytek) and Warhorse Studios are happy to announce that they have closed a licensing deal for Crytek’s proprietary all-in-one game development solution CryENGINE®3

Ale na co Ty patrzysz, na zapowiedzi gry z 2011 roku? Przecież oczywiste, że wtedy nie było CryEngine 4.

A  finalnie gra wyszła 7 lat później.

4 minuty temu, Wu70 napisał:

To dobra wiadomość, przecież im gorzej działa na konsoli tym lepsza jest gra :D do 60fps musieliby coś wycinać

 

Ale tam nie ma nic poza grafiką i na tym polega różnica, KCD nie odpalisz w 60fps nawet jak zetniesz detale/rozdzielczość ;) Ratunkiem będzie generator na konsolach :D

Jak KKD działa blisko 60fps na wysokich na RX 5500XT w full HD, to dlaczego na takim series S nie mogłoby tak działać?

Edytowane przez mURdOcK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@mURdOcK

Napisałeś mi dość jasno że mijam się z prawdą pisząc że KCD powstało na Cry Engine 3, twierdząc że powstał na CE4. Ja podałem źródło moich twierdzeń, z pewnością nie będziesz miał problemu zacytować źródła twoich?

Edytowane przez mag_zbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, mURdOcK napisał:

Jak KKD działa blisko 60fps na wysokich na RX 5500XT w full HD, to dlaczego na takim series S nie mogłoby tak działać?

Bo to nie ma związku. Xbox series X też nie da rady i też jest słabszy od 5500XT? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie wiem jak można twierdzić, że ta generacja konsol jest słaba : ) Moim zdaniem to najlepsza generacja konsol 3D w historii. 

Wciąż większość gier ma 60 klatek na sekundę, co wcześniej było jakąś utopią (nie licząc Nintendo). 

Teraz nawet jak są gry 30 klatkowe (przez CPU), to często się zdarza że wychodzi jakaś łatka po kilku tygodniach, która dodaje te 60.

W poprzedniej generacji mieliśmy takie AC Unity rok po premierze "next genów" w 900p i średniej 22 klatek na sekundę :D To teraz takich dramatów jednak nie ma

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

"Chociaż będzie to tylko 30 klatek, co jest skromnym wynikiem w 2024 roku, to tytuł ma być stabilny i utrzymywać tę liczbę fps. O jego poprzedniku nie można było tego powiedzieć, a Kingdom Come: Deliverance stanowił wyzwanie nawet dla dobrego wówczas sprzętu. Oby jednak Czesi odpowiednio zoptymalizowali swój projekt."

Edytowane przez azgan
  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem Kingdom Come: Deliverance na XSX w całości, z dodatkami, mając około 100 godzin na liczniku. Gra nie dostała usprawnienia, wiec cały czas miałem 30fps na ekranie TV i nie stanowiło to dla mnie najmniejszego problemu, ani razu nie odczułem dyskomfortu podczas grania z tego powodu. Widzę, że niektórzy tak doczepili się tych 60 fpsów i postawili sobie za cel życia hejtować każdy tytuł, który tego trybu nie posiada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie powinni tego na obecne konsole wydawać i problem z głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś z góry nakaz od microsoftu, by wydawać gry na s i x. Nie można wydać tylko na x?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...