Skocz do zawartości
skunRace

Kingdom Come: Deliverance 2

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co pamiętam to KCD mocno siedziało na CPU a te w PS5 oraz XSX są zwyczajnie za słabe do tego typu gier. Na premierę 1 topiła nawet mocne PC'ty https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-kingdom-come-deliverance-jesien-sredniowiecza

Tak dla przypomnienia 

"Trudno również nie zauważyć, jak słabiutko w lokacji procesorowej wypadają Ryzeny w stosunku do większości jednostek Intela. Dysproporcja jest wręcz nienaturalna, zaś wzrosty modelami o większej ilości rdzeni bądź wątków zaskakująco skromne, co sugeruje słabe wykorzystanie zasobów przez Kingdom Come: Deliverance. Mam nadzieję, że twórcy dostrzegą problem i niebawem przygotują aktualizację poprawiającą wydajność na Ryzenach. Dodam jeszcze, że połączenie procesora oraz karty graficznej AMD, owocuje jeszcze gorszymi wynikami - narzut okazuje się koszmarny".

Cudów na konsolach w 2 nie będzie zwłaszcza że to dopakowany CryEngine 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, azgan napisał:

Z tego co pamiętam to KCD mocno siedziało na CPU a te w PS5 oraz XSX są zwyczajnie za słabe do tego typu gier. Na premierę 1 topiła nawet mocne PC'ty https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-kingdom-come-deliverance-jesien-sredniowiecza

Tak dla przypomnienia 

"Trudno również nie zauważyć, jak słabiutko w lokacji procesorowej wypadają Ryzeny w stosunku do większości jednostek Intela. Dysproporcja jest wręcz nienaturalna, zaś wzrosty modelami o większej ilości rdzeni bądź wątków zaskakująco skromne, co sugeruje słabe wykorzystanie zasobów przez Kingdom Come: Deliverance. Mam nadzieję, że twórcy dostrzegą problem i niebawem przygotują aktualizację poprawiającą wydajność na Ryzenach. Dodam jeszcze, że połączenie procesora oraz karty graficznej AMD, owocuje jeszcze gorszymi wynikami - narzut okazuje się koszmarny".

Cudów na konsolach w 2 nie będzie zwłaszcza że to dopakowany CryEngine 

Ja nie wiem co Ty w ogóle wypisujesz. XSX ma za słabego procka? Od kiedy?! Przecież tam siedzi odpowiednik Ryzena 3700X 8/16, który bez problemu radzi sobie w każdej nowo wydanej grze.

KKD testowali wtedy na I generacji Ryzenów, 3700X to III generacja a już w II był znaczący postęp wydajnościowy.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie odpowiednik Ryzena 3700X. Bliżej temu do Ryzena 3600, bo w grach i tak nie mają do wykorzystania wszystkich rdzeni, poza tym dużo opóźnienia przez pamięci GDDR, więc procek też swoje traci. 

To znaczy, Ryzen 3600 to nie jest generalnie jakaś totalna tragedia, bo patrząc na to co było w PS4/XONE to by można powiedzieć że to cud techniki. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli teraz coś wychodzi w 30 klatkach na konsolach to jest to przez procesor, ale to też zwykle zwiastuje problemy na PC, bo każda gra która chodziła na konsolach w 30 klatkach, miała też problem na PC przez CPU.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Procek w konsolach jest sporo wykastrowany względem 3700x (miałem tego ryśka:-P). Z zegarka i z kaszy. Jasne - i tak jest o wieleeee lepszy tak ten tabletowy śmieć w ps4, ale w porównaniu do obecnych cepów szału nie robi. No, ale do nowej gen pewnie zapakują coś konkretniejszego. 

Edytowane przez Kelam
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla konsoli celującej tylko w 30fps to w zupełności wystarczy, na PC będzie kosić cpu bo tu trzeba 2 razy więcej mocy żeby w ogóle osiągnąć granicę skrajnego ubóstwa - 60fps, a co dopiero coś przyzwoitego :D

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, azgan napisał:

Z tego co pamiętam to KCD mocno siedziało na CPU a te w PS5 oraz XSX są zwyczajnie za słabe do tego typu gier. Na premierę 1 topiła nawet mocne PC'ty https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-kingdom-come-deliverance-jesien-sredniowiecza

Tak dla przypomnienia 

"Trudno również nie zauważyć, jak słabiutko w lokacji procesorowej wypadają Ryzeny w stosunku do większości jednostek Intela. Dysproporcja jest wręcz nienaturalna, zaś wzrosty modelami o większej ilości rdzeni bądź wątków zaskakująco skromne, co sugeruje słabe wykorzystanie zasobów przez Kingdom Come: Deliverance. Mam nadzieję, że twórcy dostrzegą problem i niebawem przygotują aktualizację poprawiającą wydajność na Ryzenach. Dodam jeszcze, że połączenie procesora oraz karty graficznej AMD, owocuje jeszcze gorszymi wynikami - narzut okazuje się koszmarny".

Cudów na konsolach w 2 nie będzie zwłaszcza że to dopakowany CryEngine 

To nie ma żadnego znaczenia dla konsol tam nie masz narzutu na CPU ze strony sterownika i braku natywnego wsparcia dla MT w sterowniku..

Edytowane przez sideband
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze żeby była Teresa i łaziebne, fps'y mi latają. 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne to będzie dobra ale wymagająca gra 

 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie będzie brany ostatni zapis gry, a własne widzi mi się 🤔

Dobrze, że wróciłem do jedynki, to przynajmniej pamiętam część wyborów, bo kto po takim czasie od premiery jeszcze by to spamiętał 🙄

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To wreszcie będzie 25% większą mapa czy 25% większą gra ogólnie ? Coś mówili że będą dwie mapy to myślałem że będą dwie takie same jak w kcd a tu ma być jedna duża jak w kcd a druga to 1/4 tej pierwszej tak ? Czyli wioski jako duża mapa + jedno duże miasto jako 1/4 mapy z jakimiś przybudówkami?

A jak im przeszkadzają konsolę to niech zrobią na series s wersję 720p max skalowane  i 30 fps niestabilne z spadkami do 20 i detale wszystkie ultra low

Taki cyberpunk z tego co pamiętam na gtx 1050 chodził w 720p w 30-40 fps około 

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi konsolami to jaka zawsze wymówka ; ) Potem wyjdzie GTA 6 i się okażę, że się jednak da : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@voltq

Mają być dwie mapy:

- pierwsza to Zamek Trosky, ma być ok. 25% mniejsza niż w pierwszej części - coś w rodzaju prologu

- druga to Kuttenberg i okolice, ok. 25% większa niż pierwsza część - właściwa gra

Łącznie rozmiar obu map to ma być coś w okolicach 2x pierwsza część, ale właściwa mapa na której rozgrywa się większość fabuły jest tylko 25% większa od części pierwszej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mag_zbc nie znam się na tym dokładnie ale podobno silnik cry engine nie pozwala na stworzenie większej mapy ? Czyli rozumiem że w kcd 1 mogli zrobić jeszcze większą mapę? Czy o co chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A któż to wie? Ale trochę brzmi to jak wymówka bo przecież to nie jest tak że ta mapa jest ładowana w całości tylko jej fragmenty są doczytywane w miarę poruszania się po niej. Albo CryEngine ma jakieś ogromne problemy ze strumieniowaniem danych, albo jest tak toporny przy pracy z nim że twórcy nie byli w stanie zrobić tego porządnie.

 

Ale póki co ja nie uznaję rozmiaru mapy zawadę, lepsza mniejsza ale porządnie wypełniona, niż wielkie połacie niczego.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie mocny kandydat do goty 2024. Jedynka była na swój sposób niepowtarzalna, miła odmiana w zalewie takich samych fantasy. Wystarczy, że troszeczkę wygładzą model walki i nie muszą nic więcej zmieniać. Jedyna wada jaką widzę to 30 klatek na konsoli.. Najsłabsza generacja ever, serio. 

Jesus Christ be praised! 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trailer petarda!

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajnie to wygląda cieszę się z przejścia z konsoli na PC, większość gier niegrywalna w 30 fps chyba że ktoś nigdy nie odpalił 60 fps nie mówiąc o 120 itd

Dużo trailerów stawiałem na premierę w grudniu ale może będzie szybciej

cos wiadomo na temat wymagań gry ?

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- znów zostaje ten dziadoski system zapisu ze sznapsami 😬 ... pozostaje czekać na moda, bez limitu zapisów i w każdej chwili 🙄 (jak do jedynki),
- no i ta alchemia, kompletnie to tolałem i nie rozwijałem, za długo to trwało
- bez pływania ... w jedynce można było łazić po małych stawikach i rzeczkach, ale już rzeka czy jezioro były poza zasięgiem ... szkoda 😕

- będzie głaskanie 🐕🐈 😍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Alchemia dobra była w jedynce:szczerbaty:. Od samego początku zbierałem roślinki, potem po wbiciu do Ratajów zamiast questów też roślinki. Do tego receptury z sieci i takie hajsy wpadały, że głowa mała:szczerbaty:. Coś był potem myczek na okradanie handlarzy. Tak czy siak pływało się w groszach. Można było się obkupić w sprzęt, fest konia też i na bogato lecieć z questami :szczerbaty:.

Edytowane przez Kelam
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod na zapisywanie must have, bez tego nawet nie podchodzę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

- to zapisywanie mogli sobie darować i dać nielimitowane , bez moda nie podchodzę co wykluczało by moja grę na konsoli w ten tytuł + te nieszczęsne 30 fps

- celownik w luku on/off powinien być

- tak jak jest uproszczone otwieranie zamków w kcd 1

- realistyczny koń musi być , dodać stajnie gdzie można "ulepszać" konia + przywiązanie konia przed budynkiem , wzorować się powinni na rdr 2

- animacje jedzenia picia , picia eliksirów , kąpieli itd , znów wzorować się na rdr2 czy nawet wiedźminie 1

@.PaVLo. alchemia jest bardzo prosta , dodatkowo jak masz perk na auto gotowanie to wystarczy zrobić jeden raz eliksir a potem masz auto gotowanie za pomocą przycisku , bardzo dobre rozwiązanie pozostawienie wyboru , ja gotowałem ręcznie eliksiry

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...